Ga naar inhoud

Daniëla89 : 6 april 2021 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hee Meis, ik had van park medisch centrum dat compressie vest en ik heb zelf bij Emda wear twee marena recovery bh’s besteld met voorsluiting die zit heel lekker. Ik heb ook een sport bh level 3 liggen maar die heeft een achtersluiting. Ik ben ook wel benieuwd naar wat andere meiden dragen aan sport bh’s

nog 1 nachtje slapen whaaaaaaaaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Myrthe83 over die armen gesproken, die blijven lastig. De eerste dag had ik het wel zelf gekund denk ik, echt kracht zetten niet, dus echt prikken was niet gelukt. Het naar mn mond bewegen wel. Op dag 1 en 2 kon ik mn onderarmen gewoon vrij bewegen, maar vanuit mijn schouders kon ik niks. Op dag 3 kon ik niks met mijn gehele armen. 
 

Inmiddels kan ik met links een stuk meer als rechts. Ik heb gisteren gewoon zelf gegeten, wel met links. Vanochtend bij het douchen geprobeerd om mijn oksels te laten wassen, dat lukt me allemaal ook nog niet zelf, maar mijn rechterarm kan ik nog niet ver genoeg bewegen. Het gaat wel echt met stappen vooruit elke dag, dus dat komt ook wel weer goed. Ben vanochtend ook zelf naar wc geweest, dat lukte eerst ook echt nog niet zelf. 
 

Het gaat sneller dan je denkt, je wordt er handig in en je hebt heel gauw door wat je wel en niet kan doen.

 

en @Daniëla89 nog 1 nachtje slapen! Daarna genieten van je nieuwe boobies! Hopelijk gaat het nog een beetje met de zenuwen en succes met je laatste voorbereidingen 🤗

 

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Myrthe83 @khll16 @Jill oliviaheb wel wat kriebels in mijn buik maar met de zenuwen gaat het eigenlijk nog wel goed heb er nu gewoon heel veel zin in!!😄😊 En bij alles wat ik spannend vind denk ik er gewoon aan dat er al zo veel vrouwen voor mij zijn geweest die dit hebben gedaan en dat het heus wel goed komt!💪🏼Bij jou is de tijd ook zo voorbij myrthe😇hoe voel jij je?? lief dat jullie zo meeleven allemaal!😘 xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daniëla89Ik kon de dag van de operatie zelf echt niets maar de volgende dag kon ik naar de wc toe redelijk zelfstandig. Douchen ging goed alleen niet zelf haar wassen. Eten wel zelfstandig alleen moest het gesneden worden. Kan ik nu zelf mits het niet te hard is. Elke dag iets meer zelfstandigheid. Met afdrogen heb ik allerlei manieren. En ik draag alleen vestjes en stretchbroeken. Ben vandaag mee boodschappen wezen doen maar niks nog echt doen maar conditie een beetje opbouwen weer. Komt echt goed!! De deur uit gaan is zo lekker op een gegeven moment. You can do it! Ik ben ook af aan het bouwen met pijnstillers voor mij was de week post op de omslag😊😊 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Daniëla89 zei:

@Myrthe83 @khll16 @Jill oliviaheb wel wat kriebels in mijn buik maar met de zenuwen gaat het eigenlijk nog wel goed heb er nu gewoon heel veel zin in!!😄😊 En bij alles wat ik spannend vind denk ik er gewoon aan dat er al zo veel vrouwen voor mij zijn geweest die dit hebben gedaan en dat het heus wel goed komt!💪🏼Bij jou is de tijd ook zo voorbij myrthe😇hoe voel jij je?? lief dat jullie zo meeleven allemaal!😘 xxxx

Gaat goedkomen @Daniëla89 You can do it!!! Voor je het weet zit het erop! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-2-2021 om 19:24, Daniëla89 zei:

Zijn er dames die bij hun bv voor een anatomische mentor prothese hebben gekozen en hun ervaringen/foto's willen delen?😇 Ik sluit ronde protheses nog niet helemaal uit zolang ik nog geen consult heb gehad maar heb toch wel een voorkeur voor anatomisch merk ik.  

 

Groetjes Daniëla

 
ik heb voor anatomisch gekozen. Echt prachtig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden! Hier even mijn verslag😇

Met de zenuwen ging het best goed vandaag en had er eigenlijk gewoon heel veel zin in. Toen ik alleen naar binnen moest en afscheid moest nemen van mijn man vond ik het wel even moeilijk. Eenmaal boven kreeg ik een goede uitleg van een hele aardige vrouw en rond 10.15 mocht ik me omkleden en kreeg ik een blauwe jurk aan met rubberen muiltjes..meid helemaal prachtig!!🤣 ik mocht mee en nio kwam mij aftekenen. Ik moest nog wel even wachten voordat ik aan de beurt was en ik moet eerlijk zeggen dat ik het toen wel heel erg spannend vond hoor🙊 in de operatieruimte was ik toch wel een beetje emotioneel,waarschijnlijk moest het er allemaal gewoon even uit..maar wat een fijne mensen daar!!🙏🏼😍 de anesthesist vertelde mij aan een mooi land te denken maar ik zei dat ik liever aan mijn prachtige kindjes wilde denken🥰😆..even een paar keer in en uit ademen en weg was ik. De narcose vond ik niet spannend achteraf en gelukkig ben ik ook helemaal niet misselijk geweest. Vond de pijn wel echt ff pittig hoor toen ik mijn kamer op kwam. Leuk ook zo'n hulp knopje op de muur als je net een borstvergroting hebt gehad🤣 maar oooh wat ben ik blij zeg!!😍 mijn man is echt super lief en ik richt me nu lekker op mijn herstel. Hoesten en lachen is wel echt killing zeg🥲 Ik heb trouwens alvast een boob foto toegevoegd in mijn album en ben er nu al heel blij mee als ik ze zie🥰  bedankt voor jullie lieve berichtjes!! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.