Ga naar inhoud

Daniëla89 : 6 april 2021 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Zo lastig die dipjes en twijfels. Ik kijk naar mijn borsten en vraag me ook af, heb ik de goede keuzes gemaakt, gaan ze nog veranderen, worden ze natuurlijker en is de maat dan goed. Wachten op resultaat duurt ook zo lang en het is soms zo lastig om geduldig te zijn. 
Het helpt mij enorm dat jullie ook met die gedachtes zitten. Ik blijf moed houden dat we straks allemaal tevreden zijn met onze borsten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Diana75 ik merkte dat bij het zakken ze er ook een stuk natuurlijker uit gingen zien en met 3 weken ook een stuk soepeler en voller gingen ogen😇 bij jou zitten ze nu nog heel hoog maar als ze straks gaan zakken wordt het prachtig let maar op hoor!!😉 laat je niet gek maken in die stomme spiegel en geef het tijd. In de zomer zijn we helemaal blij in onze bikini👙💪🏼 xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Daniëla89 zei:

@Diana75 ik merkte dat bij het zakken ze er ook een stuk natuurlijker uit gingen zien en met 3 weken ook een stuk soepeler en voller gingen ogen😇 bij jou zitten ze nu nog heel hoog maar als ze straks gaan zakken wordt het prachtig let maar op hoor!!😉 laat je niet gek maken in die stomme spiegel en geef het tijd. In de zomer zijn we helemaal blij in onze bikini👙💪🏼 xxxx

@Daniëla89dank je wel! Ze moeten idd nog gaan zakken, is pas tweede dag po. Ze zijn nog kanon hard. 
Ik heb geduld en over een paar weken leuke bh’s kopen!

Ik ga bij jou ook nog even spieken 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Diana75 zei:

@Daniëla89dank je wel! Ze moeten idd nog gaan zakken, is pas tweede dag po. Ze zijn nog kanon hard. 
Ik heb geduld en over een paar weken leuke bh’s kopen!

Ik ga bij jou ook nog even spieken 😁

Ze krijgen al een natuurlijke vorm!

Hoe kan het dat ze voller worden als ze uitzakken? Worden ze dan echt groter, of lijkt dat maar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het je helpt @Daniëla89 om de voorsituatie te bekijken! Daar word ik dan ook het meeste blij van!! Wat een verschil denk ik dan. Ik heb vooral soms de twijfel is het wel groot genoeg. Ben dus ook wel benieuwd straks in echt mooie lingerie. Maar mijn pc zei toen dat het niet groter kon, dit was max dus ja...het is zo. En als ik ze voel word ik er wle hee blij van. Dan denk ik steeds nu voel ik echt een volle borst ipv een vulling van mijn dikke push up bh! 🙂 

@Diana75 zou ik ook met je mee mogen kijken? Ik zal je ook toevoegen aan mijn album. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Myrthe83 zei:

Fijn dat het je helpt @Daniëla89 om de voorsituatie te bekijken! Daar word ik dan ook het meeste blij van!! Wat een verschil denk ik dan. Ik heb vooral soms de twijfel is het wel groot genoeg. Ben dus ook wel benieuwd straks in echt mooie lingerie. Maar mijn pc zei toen dat het niet groter kon, dit was max dus ja...het is zo. En als ik ze voel word ik er wle hee blij van. Dan denk ik steeds nu voel ik echt een volle borst ipv een vulling van mijn dikke push up bh! 🙂 

@Diana75 zou ik ook met je mee mogen kijken? Ik zal je ook toevoegen aan mijn album. 

@Myrthe83ik heb jou toegevoegd. 
wat zijn jouw boobies al mooi aan het genezen! Hoeveel weken po hen jij nu?

En hoe zijn ze bij jou geplaatst?

Zien er mooi en vol uit!!!

Ik kan me niet voorstellen dat ze groter en voller gaan worden bij mij dan ze nu zijn. Vind ze nog er bol. Spannend hoe ze zich verder gaan vormen 😁

Ik kijk er wel een paar keer per dag naar. 
Vandaag is de jeuk begonnen. 
Heb vannacht heerlijk geslapen met mijn voedingskussen xl. Zo lekker dat ik er de hele middag al in lig. Warm en knus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Diana75 wat vervelend die jeuk! Ik heb daar tot op heden nog geen last van gehad. 
wel fijn dat het voedingskussen zo goed heeft geholpen met slapen. Hoe heb je hem neergelegd?? 

Ik merk dat ik overdag vrij weinig last heb behalve als ik van houding wissel. Dan trekt het behoorlijk. Heb jij dat ook? 
 

@Myrthe83 zou ik ook in jouw album mee mogen kijken? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Von5385 zei:

@Diana75 wat vervelend die jeuk! Ik heb daar tot op heden nog geen last van gehad. 
wel fijn dat het voedingskussen zo goed heeft geholpen met slapen. Hoe heb je hem neergelegd?? 

Ik merk dat ik overdag vrij weinig last heb behalve als ik van houding wissel. Dan trekt het behoorlijk. Heb jij dat ook? 
 

@Myrthe83 zou ik ook in jouw album mee mogen kijken? 

 

 

Ik heb eigenlijk nergens meer last van. Ben alleen moe. Ben normaal altijd in de weer en heb het er vandaag maar van genomen door de hele middag in bed te liggen. 
Heb een xl maat. Lig met mijn hoofd op de smalle overdwars vulling + een kussen. De lange zijde van het kussen langs mij heen. Soms een arm of been erop, maar soms armen en benen erin. 
Ligt heerlijk. Geen last van mijn rug. 
Het is wel zaak om rustig aan te doen. Als je weinig last hebt ben je snel geneigd te veel te gaan doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Diana75 wat goed nu al zonder pijn en dat je een Voedingskussen hebt nu. Ik maak daar een fijn nestje mee. En inderdaad als je geen pijn hebt; uitkijken dat je niet teveel doet. Gisteren schoot ik uit met m’n arm. Ik maakte een onverwachte beweging. Deed pijn en schrok me rot. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Noor45 zei:

@Diana75 wat goed nu al zonder pijn en dat je een Voedingskussen hebt nu. Ik maak daar een fijn nestje mee. En inderdaad als je geen pijn hebt; uitkijken dat je niet teveel doet. Gisteren schoot ik uit met m’n arm. Ik maakte een onverwachte beweging. Deed pijn en schrok me rot. 

@Noor45dan weet je wel meteen weer dat je moet oppassen! En betekent ook dat jouw pijn echt een stuk minder is!

Ik leef maar met de dag en wil proberen vanaf maandag het leven weer wat meer mee te maken. Ik heb nog een week vrij volgende week. Kan ik ietwat conditie opbouwen. 
Hoe lang ben jij vrij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Diana75 zei:

@Noor45dan weet je wel meteen weer dat je moet oppassen! En betekent ook dat jouw pijn echt een stuk minder is!

Ik leef maar met de dag en wil proberen vanaf maandag het leven weer wat meer mee te maken. Ik heb nog een week vrij volgende week. Kan ik ietwat conditie opbouwen. 
Hoe lang ben jij vrij?

@diana75 klopt, opeens sinds gister middag minder pijn. Heb vandaag ook m’n medicatie gehalveerd.  Ik ben ook nog een hele week vrij gelukkig. Ik zou maandag nog niet kunnen werken denk ik. Dus ben blij dat ik nog een week heb om te herstellen. Ik probeer elke dag een half uurtje te wandelen. Ben Jij ook al buiten geweest? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-5-2021 om 16:15, Diana75 zei:

Zo lastig die dipjes en twijfels. Ik kijk naar mijn borsten en vraag me ook af, heb ik de goede keuzes gemaakt, gaan ze nog veranderen, worden ze natuurlijker en is de maat dan goed. Wachten op resultaat duurt ook zo lang en het is soms zo lastig om geduldig te zijn. 
Het helpt mij enorm dat jullie ook met die gedachtes zitten. Ik blijf moed houden dat we straks allemaal tevreden zijn met onze borsten!

Wat je hier schrijft herken ik ook zo erg. Ik voel precies hetzelfde. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, Daniëla89 zei:

@Diana75 bij mij zijn ze een maat groter geworden in de 3e week,ik zat op een d en zit nu op een e. Ik denk dat het vooral voor het oog zal zijn dat ze voller lijken hoor😉 blijft een raadsel op wat voor maat je uitkomt altijd..

@Daniëla89 ik heb ook het idee dat ze groter worden terwijl je zou denken kleiner als het vocht minder wordt. Ben blij te lezen dat jouw maat groter geworden is tijdens je herstel; veel kleiner dan nu wil ik liever niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, Noor45 zei:

@diana75 klopt, opeens sinds gister middag minder pijn. Heb vandaag ook m’n medicatie gehalveerd.  Ik ben ook nog een hele week vrij gelukkig. Ik zou maandag nog niet kunnen werken denk ik. Dus ben blij dat ik nog een week heb om te herstellen. Ik probeer elke dag een half uurtje te wandelen. Ben Jij ook al buiten geweest? 

@Noor45ik vanaf dag 1 na ok buiten. Minimaal 20 minuten en gisteren 30 minuten. Ik loop rustig aan, maar wil mijn lichaam weer in beweging krijgen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-5-2021 om 09:49, Danix zei:

wat was precies je voor situatie? Ik krijg zelf 355cc. ben je tevreden met de grote van je borsten nu?

Hi Danix,

 

ik ben zeker tevreden nu, zo is het precies goed. 
 

mijn vriend vind ze echter te groot en kan er nog niet aan wennen 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-5-2021 om 17:38, Noor45 zei:

@Daniëla89 ik heb ook het idee dat ze groter worden terwijl je zou denken kleiner als het vocht minder wordt. Ben blij te lezen dat jouw maat groter geworden is tijdens je herstel; veel kleiner dan nu wil ik liever niet. 

Bij mij zijn ze ook groter geworden ondanks dat ze zwelling idd afneemt. Heb het idee dat de protheses eerst wat strakker tegen je aan zitten en met de weken o.a. door de zwaartekracht steeds meer de ruimte krijgen om wat meer naar voren te komen en onderaan meer uit te vullen 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Marietjuh zei:

Bij mij zijn ze ook groter geworden ondanks dat ze zwelling idd afneemt. Heb het idee dat de protheses eerst wat strakker tegen je aan zitten en met de weken o.a. door de zwaartekracht steeds meer de ruimte krijgen om wat meer naar voren te komen en onderaan meer uit te vullen 😉

@Marietjuhweet jij nog vanaf wanneer ongeveer de borsten gaan zakken en iets zachter gaan aanvoelen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, Diana75 zei:

@Marietjuhweet jij nog vanaf wanneer ongeveer de borsten gaan zakken en iets zachter gaan aanvoelen?

Ik denk dat dit bij iedereen heel verschillend is maar bij mij voelde ik na week 2 wel duidelijk dat ze zachter werden en ook meer gingen zakken.. het is heel geleidelijk gegaan en ze worden nog steeds met de week zachter, zelfs nu na 4 maanden nog!

Eerst voelde ik ze een beetje zitten als ik helemaal plat op mijn rug lag maar nu is dat ook zo goed als weg.

Zal weer wat nieuwe foto's posten.. heb dit weekend nieuwe bh's binnen gehad! 🥳

 Ze voelen nu echt als normale borsten! 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Marietjuh zei:

Ik denk dat dit bij iedereen heel verschillend is maar bij mij voelde ik na week 2 wel duidelijk dat ze zachter werden en ook meer gingen zakken.. het is heel geleidelijk gegaan en ze worden nog steeds met de week zachter, zelfs nu na 4 maanden nog!

Eerst voelde ik ze een beetje zitten als ik helemaal plat op mijn rug lag maar nu is dat ook zo goed als weg.

Zal weer wat nieuwe foto's posten.. heb dit weekend nieuwe bh's binnen gehad! 🥳

 Ze voelen nu echt als normale borsten! 😊

Dank, fijn om te weten dat er hopelijk vanaf twee weken po langzaamaan verandering kan plaatsvinden. Heb het idee dat ze nu alleen maar harder worden en hoger komen te zitten. 
Ben benieuwd naar de foto’s!!

Lijkt me heerlijk om bh’s te kunnen gaan shoppen!! 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Diana75 zei:

Dank, fijn om te weten dat er hopelijk vanaf twee weken po langzaamaan verandering kan plaatsvinden. Heb het idee dat ze nu alleen maar harder worden en hoger komen te zitten. 
Ben benieuwd naar de foto’s!!

Lijkt me heerlijk om bh’s te kunnen gaan shoppen!! 😁

Klopt, had ik ook in het begin dat het soms leek of ze juist harder werden maar komt echt goed!

Ik heb net foto's bij mijn topic geplaatst.. zal ook nog wel foto's zonder bh in mijn album zetten.

Ben benieuwd wat je ervan vindt :6:

Ohhhh echt hoor.. bh's shoppen en passen is zoveel fijner met mooie volle borsten!! 🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Marietjuh zei:

Bij mij zijn ze ook groter geworden ondanks dat ze zwelling idd afneemt. Heb het idee dat de protheses eerst wat strakker tegen je aan zitten en met de weken o.a. door de zwaartekracht steeds meer de ruimte krijgen om wat meer naar voren te komen en onderaan meer uit te vullen 😉

ik hoop het zo..... het voelt nu nog zo hard, hoog en vreemd allemaal...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Noor45 zei:

ik hoop het zo..... het voelt nu nog zo hard, hoog en vreemd allemaal...

 

1 uur terug, Noor45 zei:

ik hoop het zo..... het voelt nu nog zo hard, hoog en vreemd allemaal...

Ik weet precies hoe je je voelt Noor, alsof het niet bij je lichaam hoort en ze er zo opgeplopt zijn.. ook ik had de twijfels van waar ben ik aan begonnen en heb ik er wel goed aan gedaan maar ze gaan echt steeds natuurlijker aanvoelen, het duurt alleen eventjes maar weet zeker dat je over een paar weken heel blij met ze gaat zijn! 🤩

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.