Ga naar inhoud

Daniëla89 : 6 april 2021 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

@Diana75 bij mij zijn ze dual plane geplaatst; 315 cc. Maar ben zo benieuwd naar hoe ver gaandeweg nog verder gaan veranderen en helemaal als ik nu van @Marietjuh lees dat zij dat zelfs nu nog merkt. Ik ben nu 4 weken PO. Zal later vandaag weer even foto's toevoegen. Heerlijk hoor marietjuh dat shoppen!! Lijkt me zo geweldig! 🙂 En fijn Diana dat jij je al redelijk voelt en vooral goed slaapt met je voedingskussen!.

 

@Daniëla89 haha, wat klaag je!! 😅 Het komt zeker goed!! Loop je nog steeds bh loos rond te paraderen? Heerlijk hoor. En makkelijk steeds even te spieken. Ik doe het nu soms ook even. Had gisterenavond zo'n enorme jeuk ook dat ik om die reden ook de bh maar even uit heb gedaan. Herken je dat na zoveel weken?

 

@Von5385 ik voeg je toe!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Myrthe83 zei:

@Diana75 bij mij zijn ze dual plane geplaatst; 315 cc. Maar ben zo benieuwd naar hoe ver gaandeweg nog verder gaan veranderen en helemaal als ik nu van @Marietjuh lees dat zij dat zelfs nu nog merkt. Ik ben nu 4 weken PO. Zal later vandaag weer even foto's toevoegen. Heerlijk hoor marietjuh dat shoppen!! Lijkt me zo geweldig! 🙂 En fijn Diana dat jij je al redelijk voelt en vooral goed slaapt met je voedingskussen!.

 

@Daniëla89 haha, wat klaag je!! 😅 Het komt zeker goed!! Loop je nog steeds bh loos rond te paraderen? Heerlijk hoor. En makkelijk steeds even te spieken. Ik doe het nu soms ook even. Had gisterenavond zo'n enorme jeuk ook dat ik om die reden ook de bh maar even uit heb gedaan. Herken je dat na zoveel weken?

 

@Von5385 ik voeg je toe!! 

Ik heb hier zelfs gelezen dat ze tot een jaar nog zachter en soepeler kunnen worden!

Jaaaa is echt zoveel leuker nu.. nog even dan kun jij ook gaan shoppen!! :tatice_04:

Ben wel benieuwd naar die van jou.. zou ik ook mee mogen kijken? Weet even niet of jij al toegang tot mijn album hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Myrthe83 heb meestal geen bh aan en voelt niet vervelend moet ik zeggen😝 merk ook dat ze daardoor goed zakken dus helemaal mooi! Af en toe even een boobflash in de spiegel zo van goedenmiddag dames!!🤣 heb een beetje jeuk bij mijn littekens maar het valt mee en hoe ga jij meid? Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marietjuh ik heb je toegevoegd. Zou ik ook bij jou mee mogen kijken. 

 

Wat heerlijk @Daniëla89 en snap ik helemaal zo'n boobflash, haha!! Fijn dat je merkt dat ze goed zakken. Goed advies geweest dus. Met mij gaat het ook echt goed. Heel fijn. Een dingetje...heb een vermoeden dat ik een soort allergische reactie krijg op bio-oil...had het gisterenavond en vanmiddag weer na insmeren enorme jeuk....ben helemaal nooit zo van heftige reacties qua huid en andere allergieën maar lijkt er nu toch wel op. 

Moet jij borsten ook insmeren om te masseren en zo ja met wat?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Daniëla89 zei:

@Myrthe83 heb meestal geen bh aan en voelt niet vervelend moet ik zeggen😝 merk ook dat ze daardoor goed zakken dus helemaal mooi! Af en toe even een boobflash in de spiegel zo van goedenmiddag dames!!🤣 heb een beetje jeuk bij mijn littekens maar het valt mee en hoe ga jij meid? Xxx

@Daniëla89jij hebt geen bh meer aan? Hoeveel weken ben jij nu po dan?

Ze zijn bij mij zo hard en bol dat bang ben dat ze van mijn borstkas afsluiters zonder goede bh....😵

Wanneer mag je beginnen met smeren van litteken crème?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Myrthe83 vervelend meid! ik heb nog korstjes dus mag nog niet smeren en mijn borsten hoefde ik niet te masseren dus heb geen goede tip voor je helaas😘 @Diana75 ik ben morgen 5 weken po en mocht vanaf de 3e week geen bh dragen van mijn pc zodat de protheses goed kunnen zakken. Ik mag pas smeren als de korstjes weg zijn😊 xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Myrthe83 zei:

@Marietjuh ik heb je toegevoegd. Zou ik ook bij jou mee mogen kijken. 

 

Wat heerlijk @Daniëla89 en snap ik helemaal zo'n boobflash, haha!! Fijn dat je merkt dat ze goed zakken. Goed advies geweest dus. Met mij gaat het ook echt goed. Heel fijn. Een dingetje...heb een vermoeden dat ik een soort allergische reactie krijg op bio-oil...had het gisterenavond en vanmiddag weer na insmeren enorme jeuk....ben helemaal nooit zo van heftige reacties qua huid en andere allergieën maar lijkt er nu toch wel op. 

Moet jij borsten ook insmeren om te masseren en zo ja met wat?

 

Ik heb je toegevoegd! 😉

Jij bent pas geopereerd zo te zien op de foto's. Door wie en hoeveel cc heb je gekregen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daniëla89 en de andere meiden goedenavond!!

 

@Daniëla89hoe is het Meis

 

Ik ben zes weken post op en durf nu eindelijk te zeggen dat die knetterharde ballen wat zachter worden. Ze zijn echt aan het zakken ik zie het aan het litteken. Dat is verschoven naar een andere plek onder m’n borst. De bobbel bovenop gaat weg en ze komen naar voren toe. Ik draag nu af en toe een bralette en die vul ik nu heel erg mooi eerst zat dat raar omdat ze zo hoog zaten. Maar ik denk eerlijk dat het nog maanden duurt voor ze echt helemaal hersteld zijn en van mezelf voelen. Op m’n zij liggen voelt steeds minder gek!

ik ben blij om te lezen dat we allemaal een beetje hetzelfde ervaren.

Gisteren was ik op een babyshower op een terras (wat een feest!) en toen waren er een paar meiden die me onderzoekend aankeken en vroegen van mmmm wat zijn jou borsten opeens groot😂😂 beste compliment ever!!

 

geduld geduld geduld bleeeeeeh flut woord!

 

succes allemaal xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Marietjuh, klopt. Ik ben 4 werken PO. Ik ben geopereerd bij de Belgian Beauty Clinic door dr Verdonck,  motiva ergonomix progressive plus 315cc. En jij? Ik moet 2 werken drukverband dragen en korstjes moesten afgeplakt boven tot de wondjes dicht waren. Dat was pas vorige weekje woensdag. Ik plaats zo nieuwe foto's van vandaag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Myrthe83 zei:

Hey @Marietjuh, klopt. Ik ben 4 werken PO. Ik ben geopereerd bij de Belgian Beauty Clinic door dr Verdonck,  motiva ergonomix progressive plus 315cc. En jij? Ik moet 2 werken drukverband dragen en korstjes moesten afgeplakt boven tot de wondjes dicht waren. Dat was pas vorige weekje woensdag. Ik plaats zo nieuwe foto's van vandaag. 

Oké bijna dezelfde maat dus :6: ik heb 300 cc mentor anatomisch voor de spier. Heb jij voor of achter de spier?

Ziet er al mooi uit hoor en als de protheses verder gaan zakken worden ze alleen maar mooier 🥰

Hoe verloopt je herstel verder?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Jill olivia zei:

@Daniëla89 en de andere meiden goedenavond!!

 

@Daniëla89hoe is het Meis

 

Ik ben zes weken post op en durf nu eindelijk te zeggen dat die knetterharde ballen wat zachter worden. Ze zijn echt aan het zakken ik zie het aan het litteken. Dat is verschoven naar een andere plek onder m’n borst. De bobbel bovenop gaat weg en ze komen naar voren toe. Ik draag nu af en toe een bralette en die vul ik nu heel erg mooi eerst zat dat raar omdat ze zo hoog zaten. Maar ik denk eerlijk dat het nog maanden duurt voor ze echt helemaal hersteld zijn en van mezelf voelen. Op m’n zij liggen voelt steeds minder gek!

ik ben blij om te lezen dat we allemaal een beetje hetzelfde ervaren.

Gisteren was ik op een babyshower op een terras (wat een feest!) en toen waren er een paar meiden die me onderzoekend aankeken en vroegen van mmmm wat zijn jou borsten opeens groot😂😂 beste compliment ever!!

 

geduld geduld geduld bleeeeeeh flut woord!

 

succes allemaal xxx

@Jill olivia, ik heb net in jouw album gespiekt. Jouw boobies zijn erg mooi geworden en valt niet op dat ze hoog zitten!!

Mooie bikini uitgezocht. Wat staat alles zo leuker als de tops gevuld zijn! Erg mooi!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jill olivia  yes ze zakken!!🎉 bij mij gaat dat nu ook goed. Bij mij voelen ze over het algemeen een stuk soepeler maar boven nog wel wat harder en heb ook dat ze sochtens nog strak staan als ik wakker wordt heb jij dat ook?🙊 bij mij is een boob nu groter dan de ander🤪 nog een weekje geduld en dan kan ik ook weer sporten😇  xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Daniëla89 zei:

@Jill olivia  yes ze zakken!!🎉 bij mij gaat dat nu ook goed. Bij mij voelen ze over het algemeen een stuk soepeler maar boven nog wel wat harder en heb ook dat ze sochtens nog strak staan als ik wakker wordt heb jij dat ook?🙊 bij mij is een boob nu groter dan de ander🤪 nog een weekje geduld en dan kan ik ook weer sporten😇  xxx

Hanteren ze bij Parkkliniek 6 weken? Las elders weer 8! Ik vind het wel echt balen als deze maand de sportscholen weer open gaan en ik niks mag 😂

 

Wanneer kreeg jij te horen hoe laat je aan de beurt was? Het komt nu zo dichtbij en ik word steeds nerveuzer. Hoop snel een tijd te krijgen 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn te lezen dat het bij iedereen zo goed gaat en  wat een mooie resultaten ook allemaal op de foto's te zien. De woorden van jullie allemaal dat ze mooier en groter worden als ze zakken doen me goed en hopelijk lukt het me daar aan op te trekken.

 

Op dit moment zit ik een beetje in een dipje. Vind ze te klein en de ene is groter dan de ander. Ook heb ik veel jeuk aan de wonden. De woorden van mijn man dat ze niet heel groot zijn toen hij ze vandaag zag hebben ook niet veel goed gedaan. 

 

Morgen is mijn controle, hopelijk zijn alle wonden dicht. Ben zo bang dat ik toch teveel gedaan heb omdat ik weinig pijn had en ze daardoor minder mooi genezen. 

 

@Jill olivia zou ik bij jou mee mogen kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kaygee het is overal weer anders🧐 ik had ze zelf opgebeld of er al een tijd bekend was voordat het weekend begon😂 zo ongeduldig ben ik dus🙊 @houtje ik heb ook 2 verschillende borsten nu en de borst die meer is gezakt is groter. Wat kunnen mannen toch lekker subtiel zijn ook:39: laat je niet gek maken er veranderd nog zo veel de komende tijd xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jill olivia @Marietjuh @Daniëla89dank jullie voor jullie ervaringen; het is dus heel normaal dat mijn borsten nog keihard zijn na 2 weken. En dat ze gaan zakken is ook een fijne geruststelling want ik mis echt een onderplooi nog. Ik hou me vast aan jullie verhalen. 😘
 

@houtje balen van je dip. Ik zat er gisteren in; was er zo verdrietig van. Hoop dat je controle goed is en dat je je daarna weer blijer voelt. Mijn borsten zijn ook niet zo groot geworden; maar dat wilde ik ook niet. Ze passen bij m’n lichaam. Net als bij jou.  Dikke knuffel. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noor45 @Daniëla89 ik hoop dat ik er snel weer wat blijer van wordt. Ik weet natuurlijk waar ik vandaan kom en dat dit al veel mooier is, maar hopelijk zakken ze snel wat en worden ze voller en een mooiere vorm. Vooral van de zijkant zijn een hele rare vorm. Gelukkig ben ik niet de enige met deze dip en komt het dus ook weer goed. Op naar weer een week verder....

Link naar reactie
Delen op andere sites

@houtje zo stom dat je een dipje hebt!!😩 je hebt een borstlift gehad met prothese dat is echt wel een hele pittige operatie dus wees niet te streng😘 ik weet niet of je heel vaak in de spiegel kijkt maar het kan helpen om dat even een paar dagen niet te doen dan ligt de focus er niet de hele tijd op..ik hoop dat je je snel beter voelt!! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daniëla89 yoooo Meis! Ik heb nog wel eens als ik in een verkeerde houding lang heb gezeten dat ik dan pijn heb maar verder niets meer. M’n dip word steeds minder gelukkig!  Borsten droppen en fluffen nu echt zo fijn ze deinen al een beetje mee als ik loop lekker.

 

@Kaygee oh dat zou kunnen hoor! Ik moet je eerlijk bekennen dat ik dacht dat het zes weken was🙈 in elk geval doe ik alles licht en train ik geen bovenlijf. Voel ook geen enkele pijn maar goed beter natuurlijk om dokters order aan te houden 🙈 ik voel me in elk geval top en ik let goed op wat ik doe 😊

 

sterkte voor de meiden die in hun dip zitten. Je komt er ook weer uit kan ik vertellen😊😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daniëla89 ik keek inderdaad elke dag, maar gister en vandaag al bewust niet meer gekeken en geen foto's meer gemaakt omdat ik me er niet echt beter van ga voelen op het moment. Morgen maar horen wat ze over de wonden zeggen, hopelijk is dat allemaal goed en mag ik weer wat meer gaan doen zoals autorijden. Heb nu ook teveel tijd om er over na te denken, en dan kan ik weer eens ergens op bezoek voor wat afleiding en er niet 24/7 mee bezig zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, houtje zei:

@Daniëla89 ik keek inderdaad elke dag, maar gister en vandaag al bewust niet meer gekeken en geen foto's meer gemaakt omdat ik me er niet echt beter van ga voelen op het moment. Morgen maar horen wat ze over de wonden zeggen, hopelijk is dat allemaal goed en mag ik weer wat meer gaan doen zoals autorijden. Heb nu ook teveel tijd om er over na te denken, en dan kan ik weer eens ergens op bezoek voor wat afleiding en er niet 24/7 mee bezig zijn.

@houtje, probeer te accepteren dat je een dip hebt, een dip hebben is oké. Ik  heb zelf ook een dip. Slaap slecht, ben uit mijn ritme, ben zwaarder geworden na twee jaar met mijn gezondheid en sporten te zijn bezig geweest. Borst doet af en toe pijn. Ze zijn vierkant, groot, zwaar en gek. Zeker tijdens douchen zonder bh voelt het raar. 
Ik hang de hele dag maar rond en kom tot niets. 
Ik probeer mij voor te houden dat als ik volgende week weer ga werken, mijn structuur weer terugkomt en dat het dan beter zal gaan. 
Jij hebt een zware operatie gehad en de borsten zijn nog niet de borsten zoals je voor ogen had. Je moet herstellen van de operatie en wennen aan jouw

nieuwe lichaam. Het komt goed, maar heeft tijd nodig. 
Ondertussen mag de dip er zijn. 
En wat jouw partner betreft; mannen kunnen zo lomp uit de hoek komen. 
Als je een leuke bh straks aan hebt en je zwiept de borsten voor zijn neus heen en weer, dan praat hij wel anders! 😉

Knuffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jill olivia bij mij voelen ze sochtens nog wat strak maar verder ook geen last of pijn meer. Ben blij voor je dat je weer goed in je vel zit meid! Nu weer lekker genieten🤗 @houtje Heel goed van je! En elke dag een stukje wandelen in de frisse lucht helpt ook😉 Ik weet dat het allemaal niet makkelijk is maar het komt echt goed meid💪🏼 ik ga duimen voor je dat je wondjes goed genezen en dat je snel weer uit je dipje bent😘 xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daniëla89 Goedemorgen dames, vandaag voel ik me weer een stuk beter na een dip van 4 dagen. Ze lijken weer een stuk groter, stiekem dacht ik zelfs van oeps worden misschien wel heel groot als alles gezakt is ( het is nooit goed 🙈🤣). Maar gister was ook alles goed, ze zei dat ze zag dat ik heel goed gerust had. Toen ik daarop zei dat ik de laatste week weinig rust heb gehouden en mijn man opsomde wat ik allemaal gedaan heb heeft ze me wel even toegesproken......moest beloven dat ik de komende 4 weken echt rustig aan doe want het is toch een grote operatie geweest ondanks ik weinig pijn heb ervaren. 

 

Ook gaf ze aan dat mijn snelheid van herstel niet te vergelijken is met iemand die alleen een vergroting gehad heeft. Mijn resultaat zal iets langer op zich laten wachten. Met deze woorden begin ik ze toch weer mooi te vinden en heb ik weer alle vertrouwen dat het goed komt. Het niet dagelijks meer kijken heeft me ok echt geholpen. In mijn album heb ik weer een foto toegevoegd van vandaag.

 

Iedereen ook nog bedankt voor de lieve woorden!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.