Ga naar inhoud

Kenna : 6 november 2020 : Dr. Rooijens : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hallooo Allemaal! Super laat bericht, maar ik ben nog niet zo lang thuis. Ik mocht om 5 uur weg uit de kliniek. Onderweg zijn we lekker naar de Mac geweest want daar had ik suuuper veel trek in! Daarna onze vriend thuis afgezet (die mijn vriend gezelschap hield vandaag) en even bij mijn ouders langs geweest. Die vonden het allemaal super spannend dus ik moest hun even gerust stellen haha. Ben nu een uurtje thuis ongeveer!

 

Om half 11 moest ik in de kliniek zijn. Ik was er veel te vroeg aangezien de heenreis goed meeviel wat echt heel fijn was haha, geen stress! Melden bij de balie, moest naar verdieping 3 en vanaf daar werd ik meegenomen naar mijn privé kamer. Wat een mooie kamer zeg, het leek wel een hotel! Absoluut geen ziekenhuis vibe of iets dergelijks dus dat was echt super. Tussendoor ben ik gescreend door de verpleegsters en hebben ze mijn gegevens goed genoteerd en werd er een controle gedaan op de gegevens die ze al hadden. Om kwart voor 12 zou ik worden opgehaald, want mijn operatie stond gepland om half 1. Om 10 over half 12 ben ik mij gaan omkleden en heb nog even geplast toen hebben de verpleegsters mij opgehaald. Ze brachten me naar een algemene ruimte waar het infuus in werd gebracht en ik kreeg heerlijk warme lucht onder mijn deken geblazen 😍 Een paar minuten later stond de anesthesist al aan mijn bed om een en ander te bespreken en daarna was al snel de chirurg bij mij om foto's te maken en af te tekenen. Ik heb daar nog heel eventjes gelegen en rond half 1 werd ik opgehaald.

 

Ik heb sinds gisteren geen moment zenuwen gevoeld, maar toen ik op de OK lag sloeg de paniek wel een beetje toe en dacht ik bij mezelf 'waar ben ik nou eigenlijk mee bezig?!'. Gelukkig was echt iedereen daar super aardig tegen mij en heel behulpzaam en vriendelijk, dat stelde mij goed gerust en ja ik dacht nu moet ik er wel mee doorgaan natuurlijk als je daar al zo ligt met je armen wijd.

 

Toen ik wakker werd uit de narcose was ik oprecht vergeten dat ik geopereerd zou worden, waardoor ik mij eerst een paar seconden moest bedenken waar ik was. Toen ik een iets branderig gevoel voelde onder mijn borsten dacht ik 'ohja' 😂😂 De operatie heeft 38 minuten geduurd en toen ik net wakker was en vroeg hoe laat het was, was het kwart over 1 dus ik was lekker snel wakker.

 

Ik kwam echt héérlijk de narcose uit! Ik kreeg een waterijsje en ik was lekker bij. Ik mocht dus al snel weer terug naar mijn kamer waar mij op mijn verzoek 2 beschuitjes met kaas en een kopje thee werden gebracht (ik mocht nog geen koffie 🙄). Als verrassing kreeg ik er heerlijk een bakje met chocolaatjes bij en later nog een mandarijntje. Nou, ik heb genoten van het eten kan ik jullie vertellen!

 

Ik mocht om 5 uur opgehaald worden. Tot die tijd heb ik lekker Netflix gekeken op de tablet en heb ik video gebeld met mijn zusje en moeder. Later kreeg ik een heerlijke latte macchiatto en toen ik die op had mocht ik plassen en aankleden. Toen ik weg ging kreeg ik een zakje chips, een blikje cola en nog meer chocolaatjes mee, blijer kan je mij niet krijgen hahaha. De verpleegster heeft mij naar de auto gebracht en mijn vriend nog even duidelijk gemaakt dat ik niks mag doen. Top meiden haha

 

Ik voel mij echt top vanaf de seconde dat ik uit de narcose kwam. Qua pijn tot nu toe heb ik alleen dat branderige gevoel aan de onderkant gehad, alleen in het begin. Verder voelt het onder mijn borsten alsof er heel lang heel hard op mijn ribben is geduwd en toen los gelaten (heel specifiek 😂) en ik voel inderdaad een mega druk op mijn borst.

 

De BH heb ik net even uit gedaan om samen met mijn vriend te kijken (ik had ze ook nog niet in de spiegel gezien) en dit ging echt prima, dus dat wordt morgen lekker douchen denk ik zomaar! De eerste en enige reactie van mijn vriend was 'ze zijn echt heel groot', maar ik vind het persoonlijk prima bij mijn figuur passen en echt wel meevallen de grootte! De vorm is nu gewoon nog heel apart en ze zijn keihard. Ik heb mijn vriend proberen gerust te stellen dat ze elke dag gaan veranderen en uiteindelijk heel mooi en zacht zullen worden, maar helaas is mijn vriend iemand van: eerst zien, dan geloven 😅🙄 Maar dat komt wel goed denk ik!

 

Ik zal zo voor en na foto's plaatsen, even uitvogelen hoe dat moet! 😊

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

(Nogmaals) bedankt voor de lieve reacties allemaal! 🥰

 

@Anns @Boobcar @Joyforlife @GlitterMermaid @Petra84 @Danh @Lt123 @Lilve @Roosje1 @Arlandria @Jess_ @Willsx @Sam83 @newboob 

 

Meiden ik heb jullie allemaal maar alvast toegevoegd want wat een gedoe haha, hoop dat het goed is gegaan en geef anders aub een gil 😬

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het zo goed verlopen is en dat je zo verwend bent 😀. Ik herken heel erg je verhaal dat ik af en toe denk wat ga ik toch allemaal doen maar ik wil dit al heel lang. Daarom zo fijn om hier vergelijkbare verhalen te lezen 😊 hoop dat je een

voorspoedig herstel hebt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Kenna zei:

(Nogmaals) bedankt voor de lieve reacties allemaal! 🥰

 

@Anns @Boobcar @Joyforlife @GlitterMermaid @Petra84 @Danh @Lt123 @Lilve @Roosje1 @Arlandria @Jess_ @Willsx @Sam83 @newboob 

 

Meiden ik heb jullie allemaal maar alvast toegevoegd want wat een gedoe haha, hoop dat het goed is gegaan en geef anders aub een gil 😬

Zou ik misschien ook mee mogen kijken? Ik ben heel benieuwd hoe die veranderingen plaats vinden de eerste tijd. Ben zelf 19 nov aan de beurt 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Kenna zei:

(Nogmaals) bedankt voor de lieve reacties allemaal! 🥰

 

@Anns @Boobcar @Joyforlife @GlitterMermaid @Petra84 @Danh @Lt123 @Lilve @Roosje1 @Arlandria @Jess_ @Willsx @Sam83 @newboob 

 

Meiden ik heb jullie allemaal maar alvast toegevoegd want wat een gedoe haha, hoop dat het goed is gegaan en geef anders aub een gil 😬


Ahhhh eindelijk heb je de operatie gehad! Leuk om je verhaal te lezen! Wat een luxe zeg haha! Hoe voel je je nu? The dat after?!🙃 goed geslapen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyyy, wat een goede ervaring heb jij ook gehad, fijn he! Fijn dat het allemaal zo goed is gegaan. Hahaha mijn man gaf dezelfde opmerking als jouw vriend 🤣

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Kenna zei:

(Nogmaals) bedankt voor de lieve reacties allemaal! 🥰

 

@Anns @Boobcar @Joyforlife @GlitterMermaid @Petra84 @Danh @Lt123 @Lilve @Roosje1 @Arlandria @Jess_ @Willsx @Sam83 @newboob 

 

Meiden ik heb jullie allemaal maar alvast toegevoegd want wat een gedoe haha, hoop dat het goed is gegaan en geef anders aub een gil 😬

Mooi!!!!! Ze zien er goed uit meid, nu lekker uitrusten! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn om te lezen sat je het zo relax ervaren heb! Dat gevoel wat je had op de operatietafel herken ik wel, ik dacht toen ook even wat ben ik toch aan het doen🤣

Ze zien er goed uit zeg! En inderdaad ze veranderen iedere dag nog. Dat drukkende gevoel blijft wel even, maar dat wordt vanzelf minder.

Nu lekker relaxen en bijkomen. Hoop dat je een goede nacht gehad heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartstikke bedankt voor de lieve reacties allemaal!

 

Mijn eerste nacht verliep helaas niet zo lekker. Ik heb welgeteld 1 uurtje geslapen totdat ik wakker werd van geluiden door de wind of zoiets, daarna niet meer in slaap gekomen tot een uurtje of half 6 tot half 8 toen heb ik iets gedommeld. daarna wakker gelegen tot 11 uur en gelukkig nog 2 hele goede uurtjes geslapen tot mijn vriend me wakker maakte om 1 uur. Die laatste 2 uurtjes had ik echt wel even nodig haha.

 

Ik heb lekker live mee mogen maken hoe de pijnstilling vanuit de operatie uit aan het werken was dus en dat was niet fijn 😅

 

Bewegen is een stuk lastiger dan gisteren, ik heb veel spierpijn ook in mijn oksels. Ik merk het snel genoeg als ik iets doe wat niet gaat, en als ik eventjes stil heb gezeten en wil bewegen voelt alles straks en stijf.

 

Ik heb vanmiddag de BH even los gemaakt om de verbandjes te vervangen, maar toen ging ik bijna flauw door het druk verschil dus dat ging helaas niet zo lekker. Ik wilde ook graag douchen, maar ik ga daar straks nog een poging toe doen. Deze keer ga ik even goed de tijd nemen om de BH rustig los te maken en onder de douche ga ik zitten op een krukje. Ik verlang zo erg naar me weer schoon voelen!

 

Vind het wel een eng idee met de BH uit te zitten maar goed het moet eventjes haha

 

Als alles straks goed gaat maak ik weer foto's!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey! Fijn dat je ons een update hebt gegeven. Wat ontzettend vervelend dat je zo weinig geslapen hebt. Ik hoop dat het vannacht iets beter zal gaan. 
 

Ik kan me voorstellen dat het ontzettend raar en misschien angstig voelt zonder je bh! Ik hoop dat dat langzaam aan steeds vertrouwder zal gaan voelen. 
 

heel veel sterkte met herstel process!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, GlitterMermaid zei:

Hey hey! Fijn dat je ons een update hebt gegeven. Wat ontzettend vervelend dat je zo weinig geslapen hebt. Ik hoop dat het vannacht iets beter zal gaan. 
 

Ik kan me voorstellen dat het ontzettend raar en misschien angstig voelt zonder je bh! Ik hoop dat dat langzaam aan steeds vertrouwder zal gaan voelen. 
 

heel veel sterkte met herstel process!

 

Ja het is ook echt een kwestie van net even die ene houding vinden die comfortabel genoeg ligt haha, en ik ga nog wat sjoemelen met mijn opstelling voor aankomende nacht en kijken hoe dat gaat. We komen er wel!

 

Dankjewel voor je lieve berichtje 🤗

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid, net even je hele verslag vanaf gisteren gelezen, klonk gisteren heel positief, fijn zo’n goede ervaring. Balen zeg zo’n slechte nacht, neem je nu goed je pijnstilling in zodat je een goede spiegel opbouwt? Heb je een beetje kunnen douchen? Rustig aan hoor meid, je lijf heeft iets heftigs achter de rug!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.