Ga naar inhoud

Kenna : 6 november 2020 : Dr. Rooijens : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

33 minuten geleden, FL_94 zei:

Heeeel mooi! En wat een verschil per dag ook! Oh nu kan ik echt al helemaal niet meer wachten😭 ik ga dit ook doen, elke dag een foto!

 

@FL_94 Dankjewel! Ja mooi hè dat dat zo goed te zien is. Ik dacht, ik maak die foto's gewoon elke dag voordat ik er misschien spijt van ga krijgen dat ik het niet heb gedaan 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Kenna zei:

 

@FL_94 Hoihoi! Oei dat is nog wel eventjes wachten voor jou, spannend zeg! Begrijpelijk dat je zenuwachtig bent, dat was ik ook heel erg haha. Tot de dag van tevoren, toen waren al mijn zenuwen weg! Dat was wel lekker haha.

 

Ik vind de pijn persoonlijk erg meevallen. Ik mag na 6 weken een gewone BH aan 🤗

Ja best nog wel even, kwam zo beter uit in verband met dat ik dan 2 weken vakantie heb. Dat is inderdaad wel heel fijn, het is natuurlijk ook wel iets waar je heel lang naar uit kijkt. 

 

Dat lijkt me zn mooi moment, dat je een gewone bh aan kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, FL_94 zei:

Ja best nog wel even, kwam zo beter uit in verband met dat ik dan 2 weken vakantie heb. Dat is inderdaad wel heel fijn, het is natuurlijk ook wel iets waar je heel lang naar uit kijkt. 

 

Dat lijkt me zn mooi moment, dat je een gewone bh aan kan.

 

Ja dat is natuurlijk altijd nog een dingetje wanneer dat privé en met werk goed uit komt, maar heel fijn dat je 2 weken vrij hebt! Nou inderdaad ze zitten er net in bij mij maar ik kan niet wachten tot de dag dat ik een mooie BH aan kan doen haha! Zo veel geduld moeten we hebben..... 🤞

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Kenna said:

 

Oh wat fijn om te horen zeg! Dat moment dat je je crème mag gaan smeren is net een nieuw hoofdstuk van het avontuur, weer een stapje verder, heerlijk hoor! En dan al bijna nieuwe bh's 😍 Ik word helemaal enthousiast van het idee maar geduld, geduld 😅

Ja weer een nieuwe mijlpaal haha! Pfff ja geduld is soms zo moeilijk! Maar is het hopelijk uiteindelijk allemaal waard

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Anca23 zei:

@Kenna ik heb jou verslag gelezen,  fijn dat het zo goed verlopen is. Succes met je herstel. 

Nieuwe bh's shoppen binnenkort! 

Mijn datum staat op 14 december . Mag ik in jou album kijken?

 

@Anca23 Spannend! Wat voor implantaten krijg jij en hoe worden ze gezet?

 

Ik heb je toegevoegd 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whoehoe vannacht gewoon de hele nacht doorgeslapen, vanaf een uurtje of 1 tot 11 uur vanochtend! 🥳 Straks ga ik weer lekker douchen, even de wondjes voorzichtig een beetje schoon proberen te spoelen want dat heb ik nog niet gedaan en weer even foto's maken! Voel me helemaal goooeeddd 😁

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Kenna zei:

Whoehoe vannacht gewoon de hele nacht doorgeslapen, vanaf een uurtje of 1 tot 11 uur vanochtend! 🥳 Straks ga ik weer lekker douchen, even de wondjes voorzichtig een beetje schoon proberen te spoelen want dat heb ik nog niet gedaan en weer even foto's maken! Voel me helemaal goooeeddd 😁

Whoehoe wat super!!!!! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Anns zei:

Wat fijn van het slapen ! Heb je iets onder je matras of kussen liggen nu ?

 

@Anns Ja echt heerlijk! Ik heb een voedingskussen neergelegd en daar op staat een grote kussen rechtop tegen de muur, daar tegenaan heb ik mijn hoofdkussen en ik zit dan rechtop. Ik merk dat ik steeds wat meer onderuitgezakt kan zitten, hartstikke mooi want dat betekent dat ik steeds net even wat lekkerder zit/lig haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Goow Dankjewel! Met de pijn zelf gaat het beter dan ik had verwacht, dat vind ik allemaal wel meevallen. Vervelende is dat sinds gisteren alle spieren in mijn bovenlichaam vast zitten en nu overal spierpijn. Denk dat ik een hele verkrampte houding aan heb genomen de laatste dagen 😅 Afgelopen nacht ben ik te ver onderuit gezakt waardoor mijn nek in een rare houding zat en dus een stijve nek aan over gehouden en door de bh voelt het alsof al mijn ribben blauw zijn. Ondanks dit allemaal... Valt het echt wel mee hahaha, ik had het allemaal zoveel erger verwacht! Al met al gaat het best goed dus 🤗 Ik probeer ook elke dag wat te bewegen, zo zijn we vandaag eventjes naar het strand geweest en verder doe ik het erg rustig aan

 

@GlitterMermaid Dankjewel! Elke keer als ik mezelf in de spiegel zie word ik blij, wat een héérlijk gevoel is dat zeg! 😂 Ik vind het er zelf ook uitzien alsof het goed bij mijn lichaam past en het maakt me zo gelukkig, precies wat ik wilde!

 

 

Ik heb de foto's van gisteren en vandaag ook weer in het album gezet! 🥰

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gespiekt en het ziet er erg mooi uit. Blij en hoopvol dat het herstel meevalt.  Geniet van je nieuwe boobies!  Strak bh's en mooie nieuwe kleding kopen!

Mijn operatie betreft vergroting + lift 500cc motiva full ergonomic, het wordt voor de spier geplaatst.  De pc gaat echter een inwendige bh's creëren voor het push up effect

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.