Ga naar inhoud

Kenna : 6 november 2020 : Dr. Rooijens : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Op 27-10-2020 om 20:22, Boobcar zei:

Heerlijk!!! Lekker rust in mijn hoofd, heb vandaag ook al wat boodschappen gedaan 😄 

 

Oe dat van op je rug slapen kende ik niet dat dit goed is voor je huid en postuur. Ik moet zeggen dat ik echt heerlijk lig zo op mijn rug ben benieuwd hoe dat erna gaat. 

 

Ik heb ook liever dat hij mee gaat maar wil hem daar ook niet zo mee belasten. Vanwege de corona kan hij daar ook niet zo veel. Hij heeft opzich genoeg daar te doen kwa zakelijke contacten maar ja corona...... 

 

@Boobcar Ja is ook weer zo, Corona gooit veel roet in het eten ☹️ Ik voel mij ook heel schuldig tegenover mijn vriend haha maar probeer me toch te bedenken dat hij zich alleen maar een keer een paar uurtjes hoeft te vermaken hahaha

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Kenna zei:

 

@Boobcar Ja is ook weer zo, Corona gooit veel roet in het eten ☹️ Ik voel mij ook heel schuldig tegenover mijn vriend haha maar probeer me toch te bedenken dat hij zich alleen maar een keer een paar uurtjes hoeft te vermaken hahaha

Ja dat is waar. Maar als ik een "paar" uurtjes in de auto moet wachten dat ik het toch aardig zat zou zijn whahahahaha maar goed dan moet ie lullig gezegd maar zelf kijken wat hij doet 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Boobcar zei:

Ja dat is waar. Maar als ik een "paar" uurtjes in de auto moet wachten dat ik het toch aardig zat zou zijn whahahahaha maar goed dan moet ie lullig gezegd maar zelf kijken wat hij doet 🙂 

 

Jaaa daarom, het gaat voor hem ook elk uurtje waard zijn uiteindelijk zo maar denken 😂😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Kenna zei:

 

Jaaa daarom, het gaat voor hem ook elk uurtje waard zijn uiteindelijk zo maar denken 😂😂

Hahaha voor mijn man hoeft dit niet 😄dus daar kom ik niet mee weg hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-10-2020 om 09:22, Roosje1 zei:

Hi! 

Ik ken helaas de PC niet maar je zal vast en zeker in goede handen zijn! 

6 nov komt al dichtbij! Ik word 4 november geopereerd. Ik herken de voorbereidingen, haha! Voel me echt een controlfreak... Alles staat al zo goed als klaar. 

 

 

@Roosje1 ohhh nog maar 4 daagjes voor jou wat spannend zeg! Hoe zit het bij jou met de zenuwen? Ik kan het ene moment heel kalm zijn en er echt zin in hebben, maar nu bijvoorbeeld ben ik sinds gisteravond weer heel erg nerveus erover haha.. Ja heerlijk gevoel hè dat alles al klaar staat! Ik wil altijd mijn hoofd 'zo leeg mogelijk' houden, als je snapt wat ik bedoel haha. Gewoon lekker zo min mogelijk zorgen bovenop al het spannende 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update:

 

Gisteren heb ik de tijd al door gekregen, om 10:30 moet ik aanwezig zijn! Heel blij met deze tijd 🥳 vind het trouwens heel vroeg, een week van tevoren al de tijd!

 

@best_boobie helemaal niet aan gedacht, maar mijn topic mag naar de verslagen denk ik zomaar? 😬

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Kenna zei:

Update:

 

Gisteren heb ik de tijd al door gekregen, om 10:30 moet ik aanwezig zijn! Heel blij met deze tijd 🥳 vind het trouwens heel vroeg, een week van tevoren al de tijd!

 

@best_boobie helemaal niet aan gedacht, maar mijn topic mag naar de verslagen denk ik zomaar? 😬

Yes! Ga het meteen aanpassen!

 

xx BB

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kenna Ik word steeds zenuwachtiger.... Soms ook een beetje bang. Maar dan bedenk ik weer hoe lang ik dit al wil. Kan 's avonds al bijna niet meer in slaap vallen van de spanning haha! 

 

10.30 is een mooie tijd om geopereerd te worden! Ik moet er om 08.00 zijn... Moet om 06.00 thuis vertrekkken 🤣

Hoop echt dat het doorgaat.... Ik word in Belgie geopereerd en daar is nu een lockdown. Ben gelukkig nog niet gebeld. 

 

Dat van je hoofd zo leeg mogelijk houden heb ik precies hetzelfde! haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Roosje1 zei:

@Kenna Ik word steeds zenuwachtiger.... Soms ook een beetje bang. Maar dan bedenk ik weer hoe lang ik dit al wil. Kan 's avonds al bijna niet meer in slaap vallen van de spanning haha! 

 

10.30 is een mooie tijd om geopereerd te worden! Ik moet er om 08.00 zijn... Moet om 06.00 thuis vertrekkken 🤣

Hoop echt dat het doorgaat.... Ik word in Belgie geopereerd en daar is nu een lockdown. Ben gelukkig nog niet gebeld. 

 

Dat van je hoofd zo leeg mogelijk houden heb ik precies hetzelfde! haha

 

@Roosje1 Jaaa ik heb dat precies hetzelfde, denk dan echt regelmatig 'waar ben ik eigenlijk mee bezig' en dan raak ik een beetje in paniek want ja, het is niet niks natuurlijk zo een hele operatie en je doet het voor het leven! Maar dan denk ik al weer snel nee joh ik wil dit al zó lang. Ben mezelf gewoon een beetje gek aan het maken haha

 

Jeeeetje wat vroeg zeg! Jij moet ook al zo een eind rijden dus. Kwa slapen is het een vervelende tijd helemaal als je niet in slaap komt, maar aan de andere kant ben je dan wel weer lekker optijd thuis! 

 

Denk dat als je nog niet gebeld bent dat wel een goed teken is? Hoop zo erg voor je dat het allemaal gewoon lekker door gaat! Heel vervelend die onzekere tijden nu.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-11-2020 om 10:17, Boobcar zei:

Zo dat is vroeg dat je de tijd door krijgt.  Fijn hoor! Mooi tijdstip ook! 

 

@Boobcar nou echt vroeg hè! Ik lees overal rond de 3 dagen van tevoren. Maar ik vind het wel fijn om zo ver van tevoren de tijd te weten, geeft me veel rust haha. Volgens mij is de tijd wel altijd onder voorbehoud, maar daar maak ik me niet druk om. Ben in ieder geval super blij met deze tijd! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Kenna zei:

 

@Boobcar nou echt vroeg hè! Ik lees overal rond de 3 dagen van tevoren. Maar ik vind het wel fijn om zo ver van tevoren de tijd te weten, geeft me veel rust haha. Volgens mij is de tijd wel altijd onder voorbehoud, maar daar maak ik me niet druk om. Ben in ieder geval super blij met deze tijd! 

 

Ik weet nog niks jammer genoeg vind het wel spannend maar ja we wachten maar gewoon af he 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Boobcar zei:

Ik weet nog niks jammer genoeg vind het wel spannend maar ja we wachten maar gewoon af he 

 

@Boobcar Ik lees net inderdaad dat jij het pas een dag van tevoren krijgt te horen, pff maakt het allemaal nog net even wat spannender! Apart dat daar zo veel verschil in zit met de klinieken

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Arlandria zei:

Wat spannend en vooral heel leuk @Kenna! Ik wens je alvast heel veel succes morgen :) 

 

1 minuut geleden, Jess_ zei:

Succes @Kenna ik lees graag hoe het met je gegaan is

 

Bedankt meiden! Zodra ik in de gelegenheid ben zal ik van mij laten horen! 🤗 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Joyforlife zei:

Heel veel succes morgen !! Morgen is jou dag waar je zo lang op gewacht hebt!!

 

@Joyforlife dankjewel! Ja eindelijk is het zo ver, ben vandaag niet eens zenuwachtig geweest wat ik al weken wel ben haha zo vreemd. Nu lekker slapen, om 08:00 wekkertje en 09:00 van huis! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.