Ga naar inhoud

Kenna : 6 november 2020 : Dr. Rooijens : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

21 minuten geleden, Kenna zei:

Hartstikke bedankt voor de lieve reacties allemaal!

 

Mijn eerste nacht verliep helaas niet zo lekker. Ik heb welgeteld 1 uurtje geslapen totdat ik wakker werd van geluiden door de wind of zoiets, daarna niet meer in slaap gekomen tot een uurtje of half 6 tot half 8 toen heb ik iets gedommeld. daarna wakker gelegen tot 11 uur en gelukkig nog 2 hele goede uurtjes geslapen tot mijn vriend me wakker maakte om 1 uur. Die laatste 2 uurtjes had ik echt wel even nodig haha.

 

Ik heb lekker live mee mogen maken hoe de pijnstilling vanuit de operatie uit aan het werken was dus en dat was niet fijn 😅

 

Bewegen is een stuk lastiger dan gisteren, ik heb veel spierpijn ook in mijn oksels. Ik merk het snel genoeg als ik iets doe wat niet gaat, en als ik eventjes stil heb gezeten en wil bewegen voelt alles straks en stijf.

 

Ik heb vanmiddag de BH even los gemaakt om de verbandjes te vervangen, maar toen ging ik bijna flauw door het druk verschil dus dat ging helaas niet zo lekker. Ik wilde ook graag douchen, maar ik ga daar straks nog een poging toe doen. Deze keer ga ik even goed de tijd nemen om de BH rustig los te maken en onder de douche ga ik zitten op een krukje. Ik verlang zo erg naar me weer schoon voelen!

 

Vind het wel een eng idee met de BH uit te zitten maar goed het moet eventjes haha

 

Als alles straks goed gaat maak ik weer foto's!

Dat druk verschil kan ik me goed voorstellen , probeer je bh uit te doen als je op bed zit en dan even rustig blijven ademen tot het drukverschil weg is en dan pas opstaan. Ik hoop voor je dat je deze nacht wel beter slaapt want dat kan je wel gebruiken met herstel , veel drinken en goed voor jezelf zorgen, deze dagen zijn echt even doorbikkelen maar je zal merken dat het snel beter gaat! 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, Lilve zei:

Hey meid, net even je hele verslag vanaf gisteren gelezen, klonk gisteren heel positief, fijn zo’n goede ervaring. Balen zeg zo’n slechte nacht, neem je nu goed je pijnstilling in zodat je een goede spiegel opbouwt? Heb je een beetje kunnen douchen? Rustig aan hoor meid, je lijf heeft iets heftigs achter de rug!!

 

@Lilve Ja zeker, ik neem elke 6 uur 2 paracetamol in. Heb voor de zekerheid ook Naproxen in huis, maar wil het het liefste alleen op de paracetamol doen en ik merk dat dat nu goed gaat! Ik heb zeker last en ongemak, maar het is echt goed te doen. Denk dat vannacht zo naar was omdat de pijnstilling van de narcose begon uit te werken en ik kreeg toen echt vreselijke spierpijn en alles begon te trekken. Denk dat het ook scheelt dat ik begin te wennen aan het gevoel.

 

Het douchen is gelukkig heel goed gegaan, wat was dat lekker zeg! Heb meteen nieuwe foto's gemaakt die zal ik zo toevoegen 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, Joyforlife zei:

Dat druk verschil kan ik me goed voorstellen , probeer je bh uit te doen als je op bed zit en dan even rustig blijven ademen tot het drukverschil weg is en dan pas opstaan. Ik hoop voor je dat je deze nacht wel beter slaapt want dat kan je wel gebruiken met herstel , veel drinken en goed voor jezelf zorgen, deze dagen zijn echt even doorbikkelen maar je zal merken dat het snel beter gaat! 

 

Xxx

 

@Joyforlife Ja ik had er helemaal niet bij stil gestaan, ze hadden me in de kliniek inderdaad verteld op bed te gaan zitten 🙈🙈 Ben daarna direct op bed gaan zitten en de BH weer vast toen ging het ook snel weer beter haha

 

Ik heb net gedoucht en van tevoren al de BH op de meest losse haakjes gedaan en met mijn haar borstelen alvast voor de helft los gedaan zodat het niet zo een plotselinge overgang zou zijn, en dat werkte echt perfect! Trial & error haha 😅

 

Voor de rest neem ik inderdaad lekker mij rust. Vandaag heerlijk met een dekentje op de bank gelegen, we gaan straks nog even een film kijken en dan weer op tijd mijn bedje in. Inderdaad hopen op wat meer slaap! Bedankt voor je berichtje 🤗

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa klinkt echt niet dij zeg zo die eerste nacht, ik had voor de zekerheid een ibuprofen genomen voor het slapen die eerste nacht, heb het verder ook alleen op de pcm gedaan de eerste 5 dagen elke 5/6 uur, daarna 2 dagen alleen nog voor slapen. 
 

Fijn dat het douchen goed is gegaan! Daar knapt een mens van op hé!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Lilve zei:

Jaaa klinkt echt niet dij zeg zo die eerste nacht, ik had voor de zekerheid een ibuprofen genomen voor het slapen die eerste nacht, heb het verder ook alleen op de pcm gedaan de eerste 5 dagen elke 5/6 uur, daarna 2 dagen alleen nog voor slapen. 
 

Fijn dat het douchen goed is gegaan! Daar knapt een mens van op hé!!

Fijn bedoelde ik

Hopen op een betere nacht, de eerste paar dagen is het ergste, daarna wordt het alleen maar beter! Je komt er wel doorheen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zojuist de foto's van vandaag toegevoegd! Ik heb ook geprobeerd foto's van de onderkant te maken maar dat was nog niet zo makkelijk. Links lijkt een blauwe plek te zitten bij de pleister?

 

Mijn PC zei dat de pleisters er vandaag af mochten als ze er met douchen bijvoorbeeld af zouden vallen zou dat niet erg zijn. Ze zitten er nu nog op, moet ik die anders gewoon laten zitten totdat ze er vanzelf af gaan? Ook heb ik tot nu toe nog geen druppeltje wondvocht op mijn verbandjes gehad, dus die mag ik dan volgens mij ook achterwege laten. Of is het handig om dat toch nog even te doen? Vind dat toch heel spannend allemaal, om zelf maar te bepalen wanneer wat goed is om te doen 😅

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Kenna zei:

Heb zojuist de foto's van vandaag toegevoegd! Ik heb ook geprobeerd foto's van de onderkant te maken maar dat was nog niet zo makkelijk. Links lijkt een blauwe plek te zitten bij de pleister?

 

Mijn PC zei dat de pleisters er vandaag af mochten als ze er met douchen bijvoorbeeld af zouden vallen zou dat niet erg zijn. Ze zitten er nu nog op, moet ik die anders gewoon laten zitten totdat ze er vanzelf af gaan? Ook heb ik tot nu toe nog geen druppeltje wondvocht op mijn verbandjes gehad, dus die mag ik dan volgens mij ook achterwege laten. Of is het handig om dat toch nog even te doen? Vind dat toch heel spannend allemaal, om zelf maar te bepalen wanneer wat goed is om te doen 😅

De overpleisters kun je er gewoon afhalen die doen gelukkig geen pijn 😉 daaronder zitten nog hechtpleisters die blijven wel goed zitten en zal je cp er af halen. Dus het blijft goed beschermd die over pleisters waren voor mocht je hechtpleister doorlekken dat je nog een beschermlaagje hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, Joyforlife zei:

De overpleisters kun je er gewoon afhalen die doen gelukkig geen pijn 😉 daaronder zitten nog hechtpleisters die blijven wel goed zitten en zal je cp er af halen. Dus het blijft goed beschermd die over pleisters waren voor mocht je hechtpleister doorlekken dat je nog een beschermlaagje hebt.

 

@Joyforlife Oh kijk eens aan, hartstikke bedankt voor de info dan ga ik die er morgen lekker af halen en meteen betere foto's maken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, GlitterMermaid zei:

@Kenna Wat ziet het er mooi uit zeg 🤩

 

21 minuten geleden, Jess_ zei:

Zoo,  ziet er heel mooi uit!!😍 Hoop dat je vanavond een betere nacht hebt

 

Bedankt meiden! Ben er echt super blij mee. Als ik een beetje mijn verbeelding gebruik om te bedenken hoe het wordt dan zit het wel goed denk ik 🥰

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kenna goedemorgen meid!

 

Ik heb even gespiekt in je album en ziet er goed uit hoor!! Dat gaat heel mooi worden denk ik!

 

Ik had ook geen vocht op de verbandjes dus ik heb na een paar dagen de bh gewoon rechtstreeks op de hechtingen gedragen (zaten geen pleisters op bij mij) en dat ging prima! Het is een beetje aftasten maar zolang het prettig/comfortabel voelt is het goed. 
 

Is afgelopen nacht al wat beter verlopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Kenna zei:

Hartstikke bedankt voor de lieve reacties allemaal!

 

Mijn eerste nacht verliep helaas niet zo lekker. Ik heb welgeteld 1 uurtje geslapen totdat ik wakker werd van geluiden door de wind of zoiets, daarna niet meer in slaap gekomen tot een uurtje of half 6 tot half 8 toen heb ik iets gedommeld. daarna wakker gelegen tot 11 uur en gelukkig nog 2 hele goede uurtjes geslapen tot mijn vriend me wakker maakte om 1 uur. Die laatste 2 uurtjes had ik echt wel even nodig haha.

 

Ik heb lekker live mee mogen maken hoe de pijnstilling vanuit de operatie uit aan het werken was dus en dat was niet fijn 😅

 

Bewegen is een stuk lastiger dan gisteren, ik heb veel spierpijn ook in mijn oksels. Ik merk het snel genoeg als ik iets doe wat niet gaat, en als ik eventjes stil heb gezeten en wil bewegen voelt alles straks en stijf.

 

Ik heb vanmiddag de BH even los gemaakt om de verbandjes te vervangen, maar toen ging ik bijna flauw door het druk verschil dus dat ging helaas niet zo lekker. Ik wilde ook graag douchen, maar ik ga daar straks nog een poging toe doen. Deze keer ga ik even goed de tijd nemen om de BH rustig los te maken en onder de douche ga ik zitten op een krukje. Ik verlang zo erg naar me weer schoon voelen!

 

Vind het wel een eng idee met de BH uit te zitten maar goed het moet eventjes haha

 

Als alles straks goed gaat maak ik weer foto's!

Goedemorgen vervelend voor je die eerste nacht. Ik

heb hier hetzelfde en durf ook nog niet te douchen. Heb je inmiddels wel gedoucht? En laat je lekker verwennen en doe niet teveel. Liefs Anouk 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Anouk78 zei:

Goedemorgen vervelend voor je die eerste nacht. Ik

heb hier hetzelfde en durf ook nog niet te douchen. Heb je inmiddels wel gedoucht? En laat je lekker verwennen en doe niet teveel. Liefs Anouk 

Zou ik ook mee mogen kijken in je album? 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Anouk78 zei:

Goedemorgen vervelend voor je die eerste nacht. Ik

heb hier hetzelfde en durf ook nog niet te douchen. Heb je inmiddels wel gedoucht? En laat je lekker verwennen en doe niet teveel. Liefs Anouk 

 

@Anouk78 Ik vond het heel eng allemaal, maar ik heb gisteren wel gedoucht! Ik heb het heel rustig aan gedaan, heel voorzichtig en mijn vriend constant eigenlijk verteld wanneer hij wat moest doen en in welke volgorde, eerst mijn haren wassen enzovoort haha

 

Gaat goed komen met douchen gewoon lekker rustig aan en op je eigen tempo en alleen doen wat goed voelt. Ik ga morgen weer lekker douchen, je knapt er zo van op! Ik heb je trouwens ook toegevoegd aan mijn album 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Willsx zei:

@Kenna goedemorgen meid!

 

Ik heb even gespiekt in je album en ziet er goed uit hoor!! Dat gaat heel mooi worden denk ik!

 

Ik had ook geen vocht op de verbandjes dus ik heb na een paar dagen de bh gewoon rechtstreeks op de hechtingen gedragen (zaten geen pleisters op bij mij) en dat ging prima! Het is een beetje aftasten maar zolang het prettig/comfortabel voelt is het goed. 
 

Is afgelopen nacht al wat beter verlopen?

 

@Willsx Dankjewel! Ik ben echt zo blij met hoe het eruit ziet! Dat ik ze vandaag weer even in de spiegel zag dacht ik wel oei, het ziet er wel groot uit. Maarrr, ik denk dat ik daar wel aan kan wennen 😏 Heb het idee dat de zwelling ook wat minder wordt, iétsjes! 

 

Ik heb zojuist de pleisters er af gehaald, dat vond ik wel een beetje spannend om te doen haha. Maar het voelt zoveel beter nu, die pleisters begonnen een beetje te irriteren dus ik ben wel blij dat ze er nu vanaf zijn! Volgens mij zien de wonden er ook wel goed uit.

 

Ik heb afgelopen nacht aan één stuk door geslapen van 1 uur tot half 5 . Toen moest ik plassen en ben daarna gewoon heel snel weer in slaap gevallen en uiteindelijk ben ik om 8 uur wakker geworden en kon ik niet meer slapen. Een hele geslaagde nacht vergeleken met gisteren haha, hopelijk kan ik vannacht ook een beetje door slapen!

 

Hoe gaat het met jou nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Kenna said:

 

@Willsx Dankjewel! Ik ben echt zo blij met hoe het eruit ziet! Dat ik ze vandaag weer even in de spiegel zag dacht ik wel oei, het ziet er wel groot uit. Maarrr, ik denk dat ik daar wel aan kan wennen 😏 Heb het idee dat de zwelling ook wat minder wordt, iétsjes! 

 

Ik heb zojuist de pleisters er af gehaald, dat vond ik wel een beetje spannend om te doen haha. Maar het voelt zoveel beter nu, die pleisters begonnen een beetje te irriteren dus ik ben wel blij dat ze er nu vanaf zijn! Volgens mij zien de wonden er ook wel goed uit.

 

Ik heb afgelopen nacht aan één stuk door geslapen van 1 uur tot half 5 . Toen moest ik plassen en ben daarna gewoon heel snel weer in slaap gevallen en uiteindelijk ben ik om 8 uur wakker geworden en kon ik niet meer slapen. Een hele geslaagde nacht vergeleken met gisteren haha, hopelijk kan ik vannacht ook een beetje door slapen!

 

Hoe gaat het met jou nu?

Haha daar wen je zo aan! Fijn dat je zo blij bent!!

 

En een goede nachtrust helpt zo erg! Dus fijn dat je goed geslapen hebt, dan kom je de dag ook zoveel beter door vind ik. 
 

Met mij gaat het goed! Nu 2.5 week PO en ben echt super blij met mijn boobies! Sinds vandaag zijn de laatste korstjes eraf dus ik ben begonnen met de littekencreme! Vind ze elke dag weer ietsje mooier dus ben super tevreden tot nu toe!

 

Nog 1.5 week en dan mag ik nieuwe bh’s gaan shoppen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Willsx zei:

Haha daar wen je zo aan! Fijn dat je zo blij bent!!

 

En een goede nachtrust helpt zo erg! Dus fijn dat je goed geslapen hebt, dan kom je de dag ook zoveel beter door vind ik. 
 

Met mij gaat het goed! Nu 2.5 week PO en ben echt super blij met mijn boobies! Sinds vandaag zijn de laatste korstjes eraf dus ik ben begonnen met de littekencreme! Vind ze elke dag weer ietsje mooier dus ben super tevreden tot nu toe!

 

Nog 1.5 week en dan mag ik nieuwe bh’s gaan shoppen!!

 

Oh wat fijn om te horen zeg! Dat moment dat je je crème mag gaan smeren is net een nieuw hoofdstuk van het avontuur, weer een stapje verder, heerlijk hoor! En dan al bijna nieuwe bh's 😍 Ik word helemaal enthousiast van het idee maar geduld, geduld 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Kenna zei:

Nieuwe foto's van vandaag staan ook in mijn album! 🥰

Heeey, mag in misschien meekijken met je album? Ik ben 15 december aan de beurt. Heb er zoooveel zin in maar ook zenuwachtig! Vooral voor de eerste paar dagen, de pijn zal super heftig zijn heb ik het idee maar goed alles voor her resultaat! Mag je na 4 weken een gewone bh aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Anns zei:

Je boobies zijn mooi hoor op de foto! En leuk dat je het per dag bij houd. Kun je het verschil ook mooi zien.

 

@Anns Dankjewel! 🥰 En ja inderdaad ik wil heel graag terug kunnen kijken om te zien hoe het verandert, dus zeker in de eerste periode maak ik elke dag even fotootjes wanneer de BH toch even uit is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, FL_94 zei:

Heeey, mag in misschien meekijken met je album? Ik ben 15 december aan de beurt. Heb er zoooveel zin in maar ook zenuwachtig! Vooral voor de eerste paar dagen, de pijn zal super heftig zijn heb ik het idee maar goed alles voor her resultaat! Mag je na 4 weken een gewone bh aan?

 

@FL_94 Hoihoi! Oei dat is nog wel eventjes wachten voor jou, spannend zeg! Begrijpelijk dat je zenuwachtig bent, dat was ik ook heel erg haha. Tot de dag van tevoren, toen waren al mijn zenuwen weg! Dat was wel lekker haha.

 

Ik vind de pijn persoonlijk erg meevallen. Ik mag na 6 weken een gewone BH aan 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.