Ga naar inhoud

Elisabeth37 : 10 juni 2020 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

5 uur geleden, Nog even wachten zei:

De kans op een ontsteking of een infectie blijft nog steeds heel erg klein he, hou dat voor ogen. Daarnaast krijg je alleen littekens om je tepels heen ipv een heel groot litteken zoals bij een reguliere borstlift. van Straten weet wel wat hij doet hoor. Komt goed. 


Ja, dat is ook zo! Bedankt voor je bemoedigende woorden 😊 ik moet het echt weer gaan loslaten. Heb echt alle vertrouwen in Frans Straten. Het is meer de angst voor het infuus (fobie voor naalden) en de eerste week na de bv. Hoop zo dat alles voorspoedig zal gaan, zonder nare dingen  🙏🏼

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, Elisabeth37 zei:


Ja, dat is ook zo! Bedankt voor je bemoedigende woorden 😊 ik moet het echt weer gaan loslaten. Heb echt alle vertrouwen in Frans Straten. Het is meer de angst voor het infuus (fobie voor naalden) en de eerste week na de bv. Hoop zo dat alles voorspoedig zal gaan, zonder nare dingen  🙏🏼

De eerste week gaat wel pittig zijn, maar he wat is nou een paar weken herstellen op een heel mooi resultaat, wat je al heel graag wilt. Het gaat het echt meer dan waard zijn hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Nog even wachten zei:

De eerste week gaat wel pittig zijn, maar he wat is nou een paar weken herstellen op een heel mooi resultaat, wat je al heel graag wilt. Het gaat het echt meer dan waard zijn hoor!


@Nog even wachten dat hoor ik indd vaker, dat de eerste week het heftigst is. Nou, we gaan t meemaken 😬


nog 1 dag........... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Elisabeth37 zei:


Ja, dat is ook zo! Bedankt voor je bemoedigende woorden 😊 ik moet het echt weer gaan loslaten. Heb echt alle vertrouwen in Frans Straten. Het is meer de angst voor het infuus (fobie voor naalden) en de eerste week na de bv. Hoop zo dat alles voorspoedig zal gaan, zonder nare dingen  🙏🏼

Heel herkenbaar een fobie voor naalden. Dit vond ik dan ook het ergste van de hele operatie. Beste is het om het van te voren aan te geven.

Ik kreeg hele koude zweethandjes toen hij mij dat infuus aan het prikken was, maar eigenlijk is het iets zo kleins dat heel kort duurt en je krijgt er zo veel voor terug. Komt helemaal goed. Ik heb het ook 2 keer al overleefd het infuus prikken en ik heb ook echt een naaldenfobie.

Ik val altijd flauw na bv bloedprikken🥳🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Elisabeth37 zei:

@Ld1234 ohhhh bloedprikken, heel herkenbaar.. ben net een klein kind dan 🙈😂 ben nu al aan t zweten 😅

Ja vreselijk he...ik heb daar ook echt zo'n hekel aan. Vraag altijd of ik erbij mag liggen anders word ik erna niet goed en ga ik nokkie😂😂😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ld1234 hahaha hier precies hetzelfde 🙈😂 

 

@Fje1981 Dankjewel 🤗 Het is nu écht aftellen. Heb gister nog ff gebeld en gezegd dat ik erg gespannen ben, ze houden er rekening mee. Net een gesprek gehad met mijn nichtjes (3 stuks 😄) zij zijn ook allemaal bij dr. Straten geweest en moet zeggen dat ik er nu wel al wat rustiger onder ben (weet niet voor hoe lang 🙈)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, Juni zei:

@Elisabeth37 Jij heel veel succes morgen! 

En ja spanning zit er nu hier ook vol in hoor🤪 maar ook erg veel zin in. 

Morgen avond hebben we ze🥳


@Juni jaaaa, spannend hè! Wij zijn net aangekomen in vdv hotel. Straks ff eten en lekker optijd bedje in... als ik je niet meer spreek voor de operatie wens ik je heeeel veel succes 🤩 spreek je waarschijnlijk morgen wel weer 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Elisabeth37 zei:


@Juni jaaaa, spannend hè! Wij zijn net aangekomen in vdv hotel. Straks ff eten en lekker optijd bedje in... als ik je niet meer spreek voor de operatie wens ik je heeeel veel succes 🤩 spreek je waarschijnlijk morgen wel weer 🤗

Dank je wel! Ja ik spreek je morgen.

Jij moest rond 9 toch? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-6-2020 om 07:34, Jessss zei:

Ik sta ingepland op 18 juli wel bij een andere pc. 

Ook ik heb twijfels pff vanavond de laatste afspraak bij hem, ik twijfel vooral over de cc. 

Ik zou graag hetzelfde hebben als nu een grote C. Eigen klierweefsel gaan ze deels verwijderen wegen enorm dunne huid, 

zodanig ze aan spier konden bevestigen als ik het goed voor heb. Vanavond nog eens vragen. 

Ook vind je zo weinig foto's van borstliften. 

Bij mij zouden ze 320 cc nemen, maar gaat dit niet te klein zijn ? haha 

Ik herken dus de twijfels

 

Het wordt zelf minder 275 cc aangezien ik wel nog wat eigen klierweefsel heb en niet alles weg zal gehaald worden. Het worden ronde sebbin protheses. 

Oh die twijfels he vreselijk heb hem gisteren nog gemaild met wat extra vragen was toch nog van alles vergeten.

Ik ga straks googelen ;) 

 

Zou ik ook even mogen meekijken in je album ? 

 

Groetjes 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Jessss zei:

 

Het wordt zelf minder 275 cc aangezien ik wel nog wat eigen klierweefsel heb en niet alles weg zal gehaald worden. Het worden ronde sebbin protheses. 

Oh die twijfels he vreselijk heb hem gisteren nog gemaild met wat extra vragen was toch nog van alles vergeten.

Ik ga straks googelen ;) 

 

Zou ik ook even mogen meekijken in je album ? 

 

Groetjes 

 


@Jessss oh die twijfels!! Erg hè! Ik ook nog steeds hoor.. maar ik laat het aan de arts over. Maak mezelf helemaal gek ermee!

 

ja hoor je mag kijken, ik zal je ff toevoegen 😊 heb jij ook een album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Elisabeth37 zei:


@Jessss oh die twijfels!! Erg hè! Ik ook nog steeds hoor.. maar ik laat het aan de arts over. Maak mezelf helemaal gek ermee!

 

ja hoor je mag kijken, ik zal je ff toevoegen 😊 heb jij ook een album?

 

Nog niet, ik wacht tot na m'n operatie en dan voor en na foto :D 

Ik ben net een klein kind dat de dagen aan het aftellen is zucht 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Jessss zei:

 

Nog niet, ik wacht tot na m'n operatie en dan voor en na foto :D 

Ik ben net een klein kind dat de dagen aan het aftellen is zucht 

 


ik doe dat ook pas na de operatie. heb alleen foto’s van de pas sessie 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.