Ga naar inhoud

Elisabeth37 : 10 juni 2020 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

@Elisabeth37 spannend he we zijn bijna aan de beurt. Zag dat je dezelfde operatiedatum heb. Ik kom ook van een lege hangende c cup en krijg lift met vergroting. Zou ik in je album mogen kijken?

Je vraag over arnica en vitamines.

Ik ben vorige week begonnen met arnica d6 en vitamine c. Deze week ben ik gaan douchen met hibiscrud. Dit op advies van Boerhaave.  Denk dat als je gezond eet en bent dit niet noodzakelijk is hoor. 

 

Nog paar nachtjes🥳

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-6-2020 om 09:04, Elisabeth37 zei:

@Nog even wachten bedankt voor de tip!

ik ben zojuist gebeld door de anesthesioloog, ze had nog wat vragen aan de hand van de ingevulde vragenlijst. En vroeg mij of ik nog vragen had.. ik zei dat ik een beetje angstig was voor de narcose en operatie. Ze gaf aan dat daar rekening mee wordt gehouden en heeft het genoteerd. Nog 7 dagen 😅 

Dag @Elisabeth37,

 

Het aftellen is zoo spannend! Ik weet er alles van vorige week vrijdag prothesewissel gehad en de weg er naartoe duurde voor mijn gevoel zooo lang’🙈

Weet je al hoe laat jij je mag melden? Ik wist dat pas 1 dag van tevoren vreselijk vond ik dat.

 

Succes in ieder geval, komt vast allemaal goed. Niet bang zijn voor narcose ze hebben daar ervaring mee en zullen er alles aan doen om je gerust te stellen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Juni hii! Wat leuk, dezelfde datum. Ik kreeg zojuist een bevestiging dat ik om 8.15u moet melden en 9u staat de operatie gepland. Hoe laat ben jij aan de beurt? Boerhaave ben ik ook op consult geweest. Maar had toch een beter gevoel bij dr. Straten. Bij welke arts ga je? En wat voor implantaten krijg jij?

Nog 5 dagen, spannend hè! Ik heb er heel veel zin in maar toch ook behoorlijk de zenuwen, dat wordt ook met de dag heftiger haha 😅

 

Ik ben gister begonnen met vit C slikken..

 

Ik zal je even toevoegen aan mijn album. Staat nu nog niet zo heel veel in hoor, alleen foto’s van de pas-sessie en een foto van mezelf 🤓 Zou ik ook in jouw album mogen kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fje1981 nouuu echt hoor, deze dagen duren zó lang!! 
 

Ik mag mij woensdagochtend om 8.15u melden en om 9u de bv + benellift. Wij moeten vanuit Alkmaar naar Nijmegen dus wij overnachten in een van der Valk hotel daar vlakbij. Leek mij een beter plan 😬


Hoe is het met jou nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Elisabeth37 zei:

@Juni hii! Wat leuk, dezelfde datum. Ik kreeg zojuist een bevestiging dat ik om 8.15u moet melden en 9u staat de operatie gepland. Hoe laat ben jij aan de beurt? Boerhaave ben ik ook op consult geweest. Maar had toch een beter gevoel bij dr. Straten. Bij welke arts ga je? En wat voor implantaten krijg jij?

Nog 5 dagen, spannend hè! Ik heb er heel veel zin in maar toch ook behoorlijk de zenuwen, dat wordt ook met de dag heftiger haha 😅

 

Ik ben gister begonnen met vit C slikken..

 

Ik zal je even toevoegen aan mijn album. Staat nu nog niet zo heel veel in hoor, alleen foto’s van de pas-sessie en een foto van mezelf 🤓 Zou ik ook in jouw album mogen kijken?

Ik voeg je toe

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Elisabeth37 zei:

@Juni hii! Wat leuk, dezelfde datum. Ik kreeg zojuist een bevestiging dat ik om 8.15u moet melden en 9u staat de operatie gepland. Hoe laat ben jij aan de beurt? Boerhaave ben ik ook op consult geweest. Maar had toch een beter gevoel bij dr. Straten. Bij welke arts ga je? En wat voor implantaten krijg jij?

Nog 5 dagen, spannend hè! Ik heb er heel veel zin in maar toch ook behoorlijk de zenuwen, dat wordt ook met de dag heftiger haha 😅

 

Ik ben gister begonnen met vit C slikken..

 

Ik zal je even toevoegen aan mijn album. Staat nu nog niet zo heel veel in hoor, alleen foto’s van de pas-sessie en een foto van mezelf 🤓 Zou ik ook in jouw album mogen kijken?

Jij heb wel een hele mooie operatie tijd ik hoop stiekem ook op lekker vroeg op de dag. Zie tegen het niet eten op. Moet een nachtje blijven dus het nadeel van vroeg geholpen worden is dat ik langer daar ben. Ach we zien wel. Je gevoel is een van de belangrijkste punten hoor. Ik ga ook altijd op mijn gevoel af.

Ik ga naar Boerhaave dr. Bakker had gelijk een klik met hem. Voelde vertrouwd en hij dacht mee. Ik krijg ronde mentor 250cc om 300cc voor de spier, blijk nogal ongelijke borsten te hebben. En gezien ze door het flinke afvallen richting mijn navel zijn gekropen met een lift.

Ik wilde eerst meerdere consulten gaan doen maar voelde gelijk zo goed dat ik niet verder heb gekeken. En omdat ik uit omgeving Hoorn kom is Amsterdam ook nog prima te doen.

 

Van welke cup kom jij? 

 

Ik begin ook aardig te stuiteren komt nu wel heel snel dichtbij. Heb er super veel zin in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Juni zo denk ik er ook over! Als er een klik is met de arts en je zit bij een top kliniek zoals Boerhaave zou ik mijzelf ook de moeite besparen om verder te shoppen. Succes straks in ieder geval, wordt vast heel mooi!

 

@Elisabeth37 fijn dat je nu al tijdstip weet en dat je vroeg mag. Ik moest 1 dag van tevoren bellen en mocht pas om 11.55 uur daar zijn. Heel laat vooral omdat je nuchter moet zijn en ik zooo zenuwachtig was.

Maargoed tis tot nu toe allemaal goed gekomen🙏🏽

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Juni wat leuk! Mijn eerste consult was ook bij dr. Bakker, Boerhaave. Aardige man, neemt echt alle tijd voor je. Ik had helaas niet het “wauw” gevoel bij hem. Tijdens mijn tweede consult bij dr. Straten (op aanraden van mijn nichtjes die ook bij hem zijn geweest) had ik dat gevoel wel.

Ik kom uit Alkmaar dus dr. Bakker was een handigere keuze 😅 maar ga nu dus naar Nijmegen, we overnachten daar dinsdag vlakbij. 
Ik heb ook ongelijke borsten en krijg 350/405 of de 405/440 cc mentor memorygel xtra moderate plus, dualplane geplaatst. Ik krijg daarnaast ook een benelli-lift (mini lift dmv tepelhofverkleining). Ik kom na 2 zwangerschappen van een lege C cup en hoop op een mooie volle D 😬

 

Nog 3 en halve dag 😱 suuuuper super zenuwachtig!! Ben er echt non-stop mee bezig, ben best wel angstig eigenlijk. Hoe is t bij jou??

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fje1981 met oog op het niet mogen eten, is dat wel laat ja. En ik kan niet zo goed tegen een lege maag, dus dankbaar dat ik vroeg mag. Maar pffff een partij zenuwen.. kan serieus wel huilen zo angstig! Vraag me nu steeds meer af waarom ik mezelf dit aandoe. En dat terwijl ik het al jaaaarenlang wil (lees bijna 8 jaar) 🥺 mijn gevoel: wel zin in, maar toch ook weer niet!? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Elisabeth37 zei:

@Juni wat leuk! Mijn eerste consult was ook bij dr. Bakker, Boerhaave. Aardige man, neemt echt alle tijd voor je. Ik had helaas niet het “wauw” gevoel bij hem. Tijdens mijn tweede consult bij dr. Straten (op aanraden van mijn nichtjes die ook bij hem zijn geweest) had ik dat gevoel wel.

Ik kom uit Alkmaar dus dr. Bakker was een handigere keuze 😅 maar ga nu dus naar Nijmegen, we overnachten daar dinsdag vlakbij. 
Ik heb ook ongelijke borsten en krijg 350/405 of de 405/440 cc mentor memorygel xtra moderate plus, dualplane geplaatst. Ik krijg daarnaast ook een benelli-lift (mini lift dmv tepelhofverkleining). Ik kom na 2 zwangerschappen van een lege C cup en hoop op een mooie volle D 😬

 

Nog 3 en halve dag 😱 suuuuper super zenuwachtig!! Ben er echt non-stop mee bezig, ben best wel angstig eigenlijk. Hoe is t bij jou??

 

Ja de zenuwen beginnen aardig te komen. Angstig ben ik niet, kijk gek genoeg wel uit naar de narcose 😜Vind het altijd zo een bijzonder moment als de narcose erin gaat het lijkt , alsof ik nog geen 5 min weg ben geweest en opeens ben je weer wakker. Ze zorgen super goed voor je dus geen reden tot zorgen. 

Anders vragen of je iets rustgevends mag voor de ok? Vanwege mijn gezondheid moest ik nog een aparte afspraak met de anesthesist hij gaat regelen dat ik een chill pil krijg voor de operatie.

Ik gebruik normaal bloeddruk medicatie en die mag ik avond voor de operatie niet nemen. Dus dan blijf ik wat rustiger. Ow en ik heb ik tegen naalden niet handig gezien we een infuus krijgen.

 

Het wauw gevoel is inderdaad wel nodig . Wat fijn om te lezen dat je dat wel bij dr. Straten heb, de afstand maakt niet uit je moet doen wat goed voelt.

Ik ben heel benieuwd, raar idee eigenlijk woensdag avond hebben we allebei boobies. 

 

Heb trouwens in je album gekeken ik denk dat je een heel mooi formaat heb gekozen.

Past goed bij je figuur.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Elisabeth37 zei:

@Fje1981 met oog op het niet mogen eten, is dat wel laat ja. En ik kan niet zo goed tegen een lege maag, dus dankbaar dat ik vroeg mag. Maar pffff een partij zenuwen.. kan serieus wel huilen zo angstig! Vraag me nu steeds meer af waarom ik mezelf dit aandoe. En dat terwijl ik het al jaaaarenlang wil (lees bijna 8 jaar) 🥺 mijn gevoel: wel zin in, maar toch ook weer niet!? 

Allemaal begrijpelijk en de mensen in de kliniek weten dat dit speelt dus zullen er alles aandoen om je te laten ontspannen ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Juni ohh die naalden fobie, heel herkenbaar 😅 dat wordt wat!! Zal blij zijn als het woensdagavond is, en ik thuis ben met m’n nieuwe aanwinsten. Net wat je zegt, gek idee hè dat we woensdagavond allebei eindelijk mooie volle borsten hebben. Gisteravond lag ik in bed en keek zo naar beneden en moest zo lachen, ook van de zenuwen 😂 

 

Ja, ik hoop echt dat ik de juiste keuze heb gemaakt qua cc’s. Dokter maakt uiteindelijk de beslissing tijdens de operatie dus ga ervanuit dat het goedkomt.

 

Enne.... nog 3 dagen mop 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Elisabeth37 zei:

@Fje1981 met oog op het niet mogen eten, is dat wel laat ja. En ik kan niet zo goed tegen een lege maag, dus dankbaar dat ik vroeg mag. Maar pffff een partij zenuwen.. kan serieus wel huilen zo angstig! Vraag me nu steeds meer af waarom ik mezelf dit aandoe. En dat terwijl ik het al jaaaarenlang wil (lees bijna 8 jaar) 🥺 mijn gevoel: wel zin in, maar toch ook weer niet!? 

 

Hoi Elisabeth, super herkenbaar het "waarom doe ik mijzelf dit aan gevoel"! 

 

Ik dacht serieus de week voor mijn operatie, als ik de aanbetaling niet had gedaan zag ik er mooi vanaf. Ik vond het ook erg spannend en eng. Ik ben op 5 mei door PC Straten geopereerd! En eigenlijk sinds dit weekend word ik steeds blijer met mijn boobies!! Heeft even geduurd want zo vlak na de operatie moet alles nog zakken 😅 maar het gaat zeker goed komen! De operatie en alles eromheen is mij zo enorm meegevallen op de dag zelf!! Bijna appeltje eitje om te noemen 😊 de dagen erna goed je rust pakken want dan voel je wel dat er wat is gebeurd en zorgen dat er iemand bij je is die je omhoog kan helpen want dat kan je echt niet zelf 😄 na een dag of 3 begon ik me echt al een stuk beter te voelen ook en nu ik er op terug kijk was dat "wat doe ik mezelf aan" moment gewoon koudwatervrees ☺️

 

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Es1234567 hii!

 

Diezelfde gedachte heb ik dus ook, omdat het al betaald/aanbetaald is.. ik hou dan maar vast aan de koudwatervrees die jij beschrijft hihi 😬


Bedankt voor het advies om echt mijn rust te pakken. Ben nogal een doener en vooral in huis. Zal eraan moeten geloven. Ga dan ook echt mijn rust pakken, wil geen enge/nare complicaties oplopen oid.

 

Natuurlijk mag je meekijken. Ik heb alleen foto’s van de pas-sessie en kreeg daarna van de consulente de tip om thuis boterhamzakjes te vullen met rijst. Dus daar een paar uur mee rondgelopen in huis om te kijken of t went 🤦🏼‍♀️😂 en een foto van mezelf erbij. Goede foto’s van mijn voorsituatie heb ik nog niet maar deze zal ik even opvragen bij de consulente woensdag.

 

😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Elisabeth37 zei:

@Es1234567 hii!

 

Diezelfde gedachte heb ik dus ook, omdat het al betaald/aanbetaald is.. ik hou dan maar vast aan de koudwatervrees die jij beschrijft hihi 😬


Bedankt voor het advies om echt mijn rust te pakken. Ben nogal een doener en vooral in huis. Zal eraan moeten geloven. Ga dan ook echt mijn rust pakken, wil geen enge/nare complicaties oplopen oid.

 

Natuurlijk mag je meekijken. Ik heb alleen foto’s van de pas-sessie en kreeg daarna van de consulente de tip om thuis boterhamzakjes te vullen met rijst. Dus daar een paar uur mee rondgelopen in huis om te kijken of t went 🤦🏼‍♀️😂 en een foto van mezelf erbij. Goede foto’s van mijn voorsituatie heb ik nog niet maar deze zal ik even opvragen bij de consulente woensdag.

 

😘

 

Het volume staat je prachtig!! Ik ga je zeker even volgen! Heel veel succes woensdag! Gaat echt goedkomen! 

 

Tip, vraag of je iets tegen de misselijkheid kan krijgen bij de narcose. Bij mij hadden ze dat standaard gedaan, ik had er ook om gevraagd maar antwoord was dat ik dat sowieso kreeg. Ik kwam enkel wat did eruit maar voelde me daarna wel gewoon goed! 

 

Bij dames een dag later was dat niet het geval geweest, die hadden een andere anesthesist, en die kwamen wel misselijk uit de narcose. 

 

Succes!! 🍀

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Nog even wachten zei:

komt helemaal goed.  Je gaat echt geen spijt krijgen hoor. 


Ik maak mezelf he-le-maal gek! Ik krijg een tepelhofverkleining dmv benelli-lift en daar gaan ook de implantaten doorheen. Ik lees nu dus op meerdere pagina’s das de meeste ontstekingen en infecties voorkomen bij plaatsing via de tepel 😭 ik knijp em wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.