Ga naar inhoud

Elisabeth37 : 10 juni 2020 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

17 uur geleden, Ld1234 zei:

Als je naar mijn profiel gaat zie je het volgende:

Klik hierop

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Dan staat er inhoudsopgave en dan naar albums. (Via mobiel dan) weet niet of dit op laptop ook zo werkt.

 

Vraagje ben jij dat op de omslagfoto op je profiel? 

Ik vind het kijken naar iemands album of iemand toevoegen zo onhandig ingericht! Sjo moest dit even kwijt🤪

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Fje1981 zei:

Ik vind het kijken naar iemands album of iemand toevoegen zo onhandig ingericht! Sjo moest dit even kwijt🤪

Ik begrijp je helemaal! Kan een stuk makkelijker.

Ben zelf een aantal jaren software tester geweest voordat ik coördinatie ging doen en als ik deze site had moeten testen had ik het daarop teruggestuurd😂😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Lindan zei:

@Elisabeth37 

Ik zat te denken hè;

Heb jij bijv een plaatje / foto van een droom borsten ? Heb je die aan de arts laten zien?  Of mail het anders . En vraag of de aantal CC dit zal bereiken? 


Ik heb net een mailtje gestuurd met 2 foto’s van wat ik mooi vind. En de vraag of het aantal cc dit kan bereiken? Ben heel erg benieuwd naar de reactie van Dr. Straten 😬

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Lindan zei:

@Elisabeth37

Kun je nagaan ik heb nooit een pas sessie gehad. Ik heb een foto van internet geplukt en tegen de arts gezegd; u bent arts en heeft de kennis dus wat adviseert u mij om deze borsten te krijgen.
Mijn prothese is motiva  ergonomix Demi prothese en die lag gewoon zo op tafel . Kijk zie foto😂🤣 ik heb alleen gevoeld.  

Maar het klopt inderdaad dat een passessie vaak iets groter oogt. want het gaat in je lichaam zeg maar. 
Maar hoe groot het echt daadwerkelijk wordt ligt ook jouw voor situatie en ook je bouw .

Want bij iedereen valt de Cc anders. 


En weet dat het zicht anders is dan straks je bh maat. Ik draag bijv maat 70G 
Maar het oogt vind ik eerder op een volle E. 
En ja ik heb bolling aan de bovenkant
Maar ik wilde mooie volle borsten maar Wel zo natuurlijk mogelijk!  

Want ik bij mij zijn. Ze echt leeggezogen😂 je mag in mijn album kijken , haha zie je mijn voor situatie 😂🤣

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Was dit ook 1 prothese met 1 van je maten? Ik heb die dus nog nooit gezien wel andere kleine versies. Best jammer 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Fje1981

Ja als het zo op tafel ligt lijkt het inderdaad super groot . Maar als je hem recht op houd valt hij een beetje als druppel. 
Wat je daar op tafel ziet vooraan de blauwe 525 CC motiva ergonomix en net daarachter de 300cc . 
Ik heb 475 Cc en dat is 50 Cc minder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Lindan zei:

Hi @Fje1981

Ja als het zo op tafel ligt lijkt het inderdaad super groot . Maar als je hem recht op houd valt hij een beetje als druppel. 
Wat je daar op tafel ziet vooraan de blauwe 525 CC motiva ergonomix en net daarachter de 300cc . 
Ik heb 475 Cc en dat is 50 Cc minder.

Thanks ik krijg 525 cc dus nu zie ik hoe groot dat is

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Elisabeth37 zei:

@Veerveertje ja hoor dat mag, ik zal je even toevoegen. 
welke cup maat had jij voor de borstvergroting? Ik kijk graag mee naar je album 😊


Ik heb je toegevoegd! 
Ik had een 70B, maar wel een lege. Denk dat ik tussen A en B inzat, want A was altijd net te klein, en een B had ik bovenin soms zo’n gapend gat (overdreven gezegd) vanwege het gebrek aan vulling 😂

In m’n album zie je m’n voorsituatie ook. 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-5-2020 om 19:15, Lindan zei:

@Elisabeth37

Spannend hè Zo herkenbaar de twijfels , het is niet zomaar iets . 
Hier hoop jaren blij mee te zijn en geen spijt krijgt.

ik Twijfelde ook over de maat tot het moment dat de arts aftekende 😉

dezelfde week Had ik al een aantal keren gebeld.
Nogmaals gevraagd of zij zeker weet dat dit bij mij gaat passen.

Ik was te bang dat ze te klein of te groot uit zouden vallen.  Ook ik heb 2 verschillende borsten Ene borst C en ander D😂en slap.  Maar gelukkig door de verschillende CC  475cc / 425 Cc is het verschil bij getrokken .

 

Heb je toevallig foto’s van je voorsituatie of je passessie? Wat. is dan de grotere maat besteld is? 
Gr. Linda

 

Hi @Lindan nou, ik heb toch maar een foto gestuurd van wat ik mooi vind en inmiddels contact gehad met de consulente van de kliniek en er is een maatje groter bijbesteld 😬 Dr. Straten gaat tijdens de operatie kijken of ik een maatje groter pas. Met nog 8 dagen te gaan, sta nu al stijf van de zenuwen hihi 😱

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie hoi! 😁 Elisabeth aangena! ik heb begrepen dat als er een datum bekend is, de topic ergens anders naartoe moet of aangepast? Dus bij deze, de datum is definitief en staat op 10 juni gepland bij dr. Straten, Kliniek Heyendael. Het wordt een benelli lift met mentor memorygel xtra moderate plus (heb erop geoefend 😂) in de 350/405 of 405/440 (dit ivm 2 verschillende borsten qua grootte). De arts gaat tijdens de operatie kijken of 440 erin kan, is wel mijn wens 🙏🏼
 

Xx 💋 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Elisabeth37 zei:

@best_boobie hoi! 😁 Elisabeth aangena! ik heb begrepen dat als er een datum bekend is, de topic ergens anders naartoe moet of aangepast? Dus bij deze, de datum is definitief en staat op 10 juni gepland bij dr. Straten, Kliniek Heyendael. Het wordt een benelli lift met mentor memorygel xtra moderate plus (heb erop geoefend 😂) in de 350/405 of 405/440 (dit ivm 2 verschillende borsten qua grootte). De arts gaat tijdens de operatie kijken of 440 erin kan, is wel mijn wens 🙏🏼
 

Xx 💋 

Haha top!!

Is idd wel iets om even op te oefenen hè :45: 

Ik pas je titel aan en verhuis je naar de operatieverslagen!!

Alvast heel veel succes gewenst!

 

xx BB

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Elisabeth37 zei:

@Lindan heeeeel spannend!!

 

Met de 405 en 440 cc kom ik wel dichterbij mijn droomborsten 😍

Ik heb t nu wel grotendeels “losgelaten” hoor want maakte mezelf heeeelemaal gek op t end. Suuuuper zenuwachtig maar toch heel veel zin in!!! 

Goed zo dat je wat los heb kunnen laten.  Komt vast helemaal goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Elisabeth37 zei:

@best_boobie HAha ja zo en hoe!!! 😂

dankjewel 🙏🏼😍

 

@Nog even wachten ja pff ben nu alleen nog angstig voor de narcose! Maar komt vast goed allemaal 😃

 

Uiteraard en ook aangeven dat je daar angstig voor bent, houden ze echt wel rekening mee dan. Ik vond het beide keren zo koud op de ok dat ik zo ongeveer gesmeekt heb me snel onder zeil te brengen. En bedenk een mooie droom, mooie borsten of een leuke vakantieplek. Als je rustig onder narcose gaat word je ook rustig wakker. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sta ingepland op 18 juli wel bij een andere pc. 

Ook ik heb twijfels pff vanavond de laatste afspraak bij hem, ik twijfel vooral over de cc. 

Ik zou graag hetzelfde hebben als nu een grote C. Eigen klierweefsel gaan ze deels verwijderen wegen enorm dunne huid, 

zodanig ze aan spier konden bevestigen als ik het goed voor heb. Vanavond nog eens vragen. 

Ook vind je zo weinig foto's van borstliften. 

Bij mij zouden ze 320 cc nemen, maar gaat dit niet te klein zijn ? haha 

Ik herken dus de twijfels

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nog even wachten bedankt voor de tip!

ik ben zojuist gebeld door de anesthesioloog, ze had nog wat vragen aan de hand van de ingevulde vragenlijst. En vroeg mij of ik nog vragen had.. ik zei dat ik een beetje angstig was voor de narcose en operatie. Ze gaf aan dat daar rekening mee wordt gehouden en heeft het genoteerd. Nog 7 dagen 😅 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jessss vreselijk hè die twijfels! Maar wel fijn dat je vnv nog even kunt passen. Neem daar ook goed de tijd voor en schrijf desnoods al je vragen op. Je gaat geheid alles weer vergeten 😅

 

Ik heb zoveel internet speurwerk gedaan, dat ik erachter ben gekomen dat Amerikaanse artsen vaarwel foto’s plaatsen en ook van borstliften. Misschien kun je daar eens op googlen? 
 

succes vnv! 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Elisabeth37 zei:

@Nog even wachten bedankt voor de tip!

ik ben zojuist gebeld door de anesthesioloog, ze had nog wat vragen aan de hand van de ingevulde vragenlijst. En vroeg mij of ik nog vragen had.. ik zei dat ik een beetje angstig was voor de narcose en operatie. Ze gaf aan dat daar rekening mee wordt gehouden en heeft het genoteerd. Nog 7 dagen 😅 

Super! Goed zelf de regie in handen genomen 😉

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, Elisabeth37 zei:

@Lindan heeeeel spannend!!

 

Met de 405 en 440 cc kom ik wel dichterbij mijn droomborsten 😍

Ik heb t nu wel grotendeels “losgelaten” hoor want maakte mezelf heeeelemaal gek op t end. Suuuuper zenuwachtig maar toch heel veel zin in!!! 


Het gaat vast goed komen . En het is ook een super leuke ervaring, ik zou het zo weer doen 😳😂Ik heb ook dual plane en het herstel is me toch meegevallen.En ik heb er zoveel plezier van al Hehe 😃 Dat zo iets je leven toch zo ten goede veranderd he.

Spannend nog een kleine week 🥳🥳🥳🥳

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lindan dan hoop ik maar dat het bij mij ook zal meevallen met de pijn.

ik beeld het mij nu zo vaak in, het idee dat ik straks borsten heb die ik wel in de spiegel durf te bekijken en met volle trots. Kan echt niet wachten 😍
 

heb jij trouwens vantevoren nog wat extra’s geslikt zoals vitamine C, Arnica tabletten, oid?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.