Ga naar inhoud

Elisabeth37 : 10 juni 2020 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Nou daar zijn we weer.. ik was meteen klaarwakker vanuit de OK 😂

 

moest wel verplicht m’n rust nemen van de (superleuke) verpleging. 
 

Operatie is goed gegaan en heb net mijn nieuwe vriendinnen even mogen bewonderen 😍 nu al verliefd, mooie kleine tepels ook👌🏼 En er is toch 405 en 440 in gegaan. Voelt wel alsof er zware betonblokken op liggen 🥴

 

er volgt snel een uitgebreid verslag.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Elisabeth37 zei:

Nou daar zijn we weer.. ik was meteen klaarwakker vanuit de OK 😂

 

moest wel verplicht m’n rust nemen van de (superleuke) verpleging. 
 

Operatie is goed gegaan en heb net mijn nieuwe vriendinnen even mogen bewonderen 😍 nu al verliefd, mooie kleine tepels ook👌🏼 En er is toch 405 en 440 in gegaan. Voelt wel alsof er zware betonblokken op liggen 🥴

 

er volgt snel een uitgebreid verslag.. 

Oh super zeg, nu al klaarwakker :o straffe madam! 

Leuk dat je al eventjes mogen kijken hebt! Ik kan het goed geloven dat het zo aanvoelt! 

 

Groetjes en een top herstel toegewenst 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo lief! Bedankt allemaal 🤗

 

Hier komt mijn verslagje..

 

We hebben overnacht in van der valk Nijmegen nawegende afstand (2 uur rijden vanuit Alkmaar)dus we konden lekker een beetje “uitslapen”.... dacht ik!! Ff over half 5 ‘s nachts wakker geworden en daarna niet meer echt geslapen. Ik moest mij om 8.15u melden en eenmaal daar aangekomen werd mijn temperatuur opgemeten en mocht ik me meteen omkleden en dat mooie blauwe schortje, haarnetje en blauwe sokjes aan en lekker onder een warme deken kruipen.

 

Ik was echt OP van de zenuwen en dat was ook aan de hartslag te zien zei de verpleegster (ze zijn trouwens zooo onwijs lief daar). Toen kwam het prikken van het infuus en ik gaf al aan een naalden fobie te hebben. Ze hield er gelukkig rekening mee. Helaas ging het niet in een keer goed in mijn elleboogholte en de tweede keer lukte het wel in mijn hand (was wel ff pijnlijk).


Even later kwam de anesthesioloog, een hele lieve dame van eind 30. Ze kwam nog even wat vragen doornemen en ik kreeg niet de gewoonlijke medicatie mee “Celebrex” maar de tramadol. Dit omdat ik nog maar 1 nier heb (6 jaar geleden gedoneerd aan m’n zusje). Nou, we kregen het over kinderen en ze vroeg “past je moeder en/of vader op je kinderen”? En toen knapte ik, was al zo emotioneel... ben mijn moeder (tevens m’n allerbeste vriendin) vorig jaar verloren op 55 jarige leeftijd na een ziektebed van 2 maanden. Ze had helaas ook haar moeder verloren en begreep mijn emotie.


Dr. Straten kwam haar aflossen en ging mij aftekenen en vroeg “voor welke maat gaan we”? Euhh ja wat adviseert u? Hij zei dat 405/440 cc een mooier effect zou hebben dan 350/405 cc en helemaal niet te groot zou uitvallen. Ik ging natuurlijk voor de grootste 😂


Toen Dr. klaar was met aftekenen, mocht ik meelopen naar de OK, dat was daarnaast. Ik mocht liggen en er stond een heel team omheen. De anesthesist gaf trouwens ons gesprek eerder aan dat ze zou zorgen dat alles zsm zou verlopen zodra we de OK binnengaan, en ze heeft geen woord gelogen. Ze gaf aan dat ze iets toedient waar ik wat slaperig van zou worden. Werd na 20 sec wat slaperig waarop ze zei dat ze nu het slaapmiddel zou gaan toedienen “denk maar aan iets heel fijns, zoals een heerlijke vakantie” en toen was ik weg...

 

Ik was nog niet terug op de uitslaapkamer of ik was al wakker en voelde me eigenlijk best wel oké. Kreeg meteen een raket ijsje. De dames van de verpleging lieten mij m’n nieuwe vriendinnen zien en ik was meteen verkocht 😍 nu al!!

Meteen een sport bh aangemeten gekregen. Eerst zo’n lelijke waar je punt tieten in hebt maar we waren met z’n allen niet tevreden. Toen kwam ze met eentje met voorsluiting aan, die zag er al beter uit.

 

Ik kreeg een beschuitje en thee. Heb ff m’n mannetje gebeld om gerust te stellen. En eenmaal klaar met eten moest ik verplicht m’n tel inleveren en ff m’n rust pakken van de verpleging. Ze gaf aan dat ik ff een half uurtje moest gaan rusten want ik had de adrenaline nu in mijn lijf zitten 😅 ze had gelijk, was wel ff lekker!

 

Het was niet de bedoeling om het verslag zo lang te maken.. maar was lekker op dreef 😆

 

Lig al vanaf 14.45u lekker in m’n eigen bedje te netflixen.. Nieuwe seizoen Vikings bijna af 😂 

 

ps: de pijn is te doen zolang ik me niet beweeg. Maar zodra ik een arm beweeg 😫🔫 en sinds vnv 21u word de druk op mijn borst steeds zwaarder. Alsof er betonblokken op liggen. Ik blijf voorlopig maar ff de extra medicatie innemen. 
 

Ik hebben foto van de borsten gemaakt met bh, in ligstand in bed. Zal deze ff toevoegen aan mijn album. Ik probeer morgen een foto te maken zonder bh 😁
 

Nogmaals dank voor alle lieve woorden en heel veel liefs van mij 🤗❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies!! Fijn dat het nu achter de rug is 😊. Verslag klinkt enigszins herkenbaar, ik lag daar drie weken geleden ook.

 

De eerste nacht vond ik het meeste afzien, daarna ging het langzaam beter. Succes vannacht en lekker Netflixen 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk om je verslag te lezen!! 🤩 en wat is het fijn gegaan allemaal! Wat een mazzel ook dat je die lelijke punt bh niet hebt gekregen. Ik heb daar serieus bijna een complex aan overgehouden 🤪 moet zo opletten wat ik aan kan! Super irritant. Voel me net madonna.  Maar ik hoef nog maar 1 week! 

 

Heel fijn iig dat het zo goed is verlopen! En de verpleegsters zijn lief inderdaad! Viel mij ook op. 😊

 

Hou je goed aan het medicatie schema, zet er ook je wekker voor snachts! Ik heb het uiteindelijk alleen op paracetamol gedaan omdat ik allergisch was voor de celebrex en als je je aan het schema houdt is dat te doen (bij mij althans).

 

Dat beton blokken gevoel hou je nog wel een paar dagen maar wordt echt beter! Ook snachts wakker worden zal even pittig zijn, zorg dat je omhoog geholpen kan worden want dat lukt je in je eentje niet de eerste dagen ;)

 

Op een heel goed herstel!! 🍀

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Bridt zei:

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies!! Fijn dat het nu achter de rug is 😊. Verslag klinkt enigszins herkenbaar, ik lag daar drie weken geleden ook.

 

De eerste nacht vond ik het meeste afzien, daarna ging het langzaam beter. Succes vannacht en lekker Netflixen 😁

Oja inderdaad! de eerste nacht heb ik het half 5 zien worden op mijn wekker 😬😬 uiteindelijk 1,5 uur kunnen slapen. Was vooral de adrenaline denk ik 😄 zeker niet de pijn, dat was meer een ongemak...  hoop dat jouw nachtrust beter zal zijn! Op een goede nacht ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ontzettend fijn dat het allemaal zo goed is gegaan en ze zo lief voor je waren. Zo zie je maar weer dat ze als ze het weten er echt wel rekening mee houden. 

Wel irritant dat het infuus prikken niet in 1x goed lukte. Ik vond het infuus in de elleboogplooi echt niet fijn. Zeker niet omdat ik er ook mee moest slapen. 

 

Ik hoop dat je een fijne houding hebt kunnen vinden vannacht en een beetje hebt kunnen slapen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 @Jessss @Aardbeitje @Special-Me @Whisper @Snn89 @Bridt @Es1234567 @Nog even wachten @Lindan @Fje1981

 

bedankt voor jullie berichtjes, superlief! Zo “goed” als ik me gister voelde, kan ik dat helaas niet over vandaag zeggen. Vanacht kotsmisselijk wakker geworden (bijwerking van de Tramadol) dus daar ben ik mee gestopt. Ik heb nu iedere 6u 2x pcm. Bewegen durf ik haast niet, Zó verschrikkelijk pijnlijk!!!! Gister waren het betonblokken, vandaag is de vrachtwagen 🚛 langsgeweest 😱 hopen dat het snel verminderd. 
 

@Ld1234 ik voeg je toe aan mijn album. Vandaag probeer ik een foto te maken zonder sport-bh. En anders volgt die morgen. 


 @Janou dat ijsje was zo lekker!! Had em binnen notime op 😋

 

@Es1234567 oh verschrikkelijk die punt bh’s! Ik zei meteen dat ik het een lelijk ding vond 🤭 de verpleging was het ermee eens en toen kwam ze met een mooie sport bh aan. Blij toe!

 

😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fje1981 ik hoop dat het snel verbeterd. Ben normaal geen pieperd hoor, maar dit is echt niet te doen 😖

 

ik heb indd een album. Ik heb alleen foto’s vd pas-sessie, foto van mezelf en een foto van gister met de sport bh aan. Ik probeer vandaag een foto te plaatsen zonder sport-bh en anders doe ik dat morgen 😊 ik zal je vast toevoegen 💋 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Juni zei:

@Elisabeth37 wat goed om te lezen dat het goed is gegaan. Had al even gekeken bij je fotos erg mooi.

We hebben ze gewoon!

Succes met het herstel. 


@Juni jaaa we hebben ze! Ik blijf er maar naar kijken 😍 jij ook heel veel succes met herstellen. Ben je al thuis? En hoe voel je je vandaag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.