Ga naar inhoud

Elisabeth37 : 10 juni 2020 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

11 uur geleden, Fje1981 zei:

@Elisabeth37 een zoon hebben van 15 en zelf een borstvergroting ondergaan? Die reactie van hem ook 😂denk niet dat je bang hoeft te zijn dat hij het door zal vertellen op school 😜
 

Ik zou ook erg benieuwd zijn waarom de dr van strategie was veranderd dat hoor je vast nog van hem.

 

Heb je beetje kunnen slapen? Fijn dat je de Tramadol nu wel kan nemen. Ik heb die 2 dagen gebruikt maar raakte zo verstopt😩Houdt in de gaten dat je die bijwerking zelf niet krijgt want anders moet je even wat zakjes vragen aan dr om boel op gang te laten komen.


@Fje1981 ja het werd tijd 😂

 

ik had al gemaild met de vraag waarom? maar daar had de verpleegkundige geen antw op, krijg ik pas te horen tijdens de eindcontrole over 3 maanden. 
 

ik heb nog niet echt lekker kunnen slapen. Die rug 😖 heb wel een voedingskussen en dat helpt wel enigzins. Maar ben ook een buikslaper dus dat helpt ook niet echt. Ik doe wel overdag veel dutjes 😴 zoals jullie hebben gemerkt.. ik heb de diensten omgedraaid haha ook niet handig.

nou net wat je zegt, ik ben al 5 dagen niet afgegaan en voel ook helemaal geen drang, heel gek, want ik eet wel. Daarentegen lijkt het wel net alsof ik 5

maanden zwanger ben 🙈 dus heb toch maar ff zakjes gevraagd via de huisartsenpost en een klisma. Voor t geval dat... overal goed op voorbereid 😬

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Special-Me zei:

Hier deden die zakjes niets... 🙄

 

Vezelrijk voedsel deed hier wonderen, een glas lauw water met citroensap en pruimen. 
Toen kon ik pas gas geven. 😜😂

Pff vond dat misschien wel het ergste nog  erger dan het gevoel dat je moet opstaan met betonblokken de eerste dagen.

@Elisabeth37 heel goed dat je wat hulptroepen hebt ingeschakeld bij mij duurde het zelfs met dat ook even voordat  alles loskwam. Gelukkig heb je ook grof geschut 🚀 @Janou😂😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Special-Me zei:

Hier deden die zakjes niets... 🙄

 

Vezelrijk voedsel deed hier wonderen, een glas lauw water met citroensap en pruimen. 
Toen kon ik pas gas geven. 😜😂


oh kijk! Thanks voor de tip! Die zakjes doen tot nu toe nog niks indd.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Elisabeth37 zei:

 
🤣🤣🤣🤣 ik lig vlak!!

heb trouwens de klisma nog niet gebruikt, de zakjes met erken niet echt dus moet er vandaag toch aan geloven 🤭🚀

Succes ermee💩💩💩💩💩🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, Nog even wachten zei:

whahaha heerlijk. Hopelijk blijft het nu komen. Ik heb 2x de dag na de operatie Indiaas voedsel gegeten, ga ik nu ook weer doen hoor. 2e keer ook wel de zakjes nodig gehad. Dus benieuwd hoe het met operatie nummer 3 gaat.

 

Hoe gaat het nu verder met je herstel? 


@Nog even wachten ook weer een goede tip. En Indiaas eten is echt heerlijk!

 

met mij gaat t redelijk. Pijn is onder controle nu met 4x pd paracetamol. Tramadol heb ik gisteravond voor het laatst geslikt. Gezien de ergste pijn nu over is, wil ik het op eigen kracht kunnen. Wel is alles erg stijf, loop er als een omaatje bij. En nu ik merk dat ik wat meer kan vind ik het moeilijk om huishoudelijke taken te laten liggen 🙄 maar goed, nog ff aan overgeven.

 

Ik heb nu weer andere zorgen HAha ik moet woensdagochtend zelf mijn pleisters verwijderen rondom de tepels en de borstplooien. Lijkt me geen pretje. En voor mijn gevoel geven die pleisters ook extra stevigheid dus beetje eng idee eigenlijk wanneer ze eraf gaan.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Elisabeth37 zei:

En nu ik merk dat ik wat meer kan vind ik het moeilijk om huishoudelijke taken te laten liggen 🙄 maar goed, nog ff aan overgeven

Heb je een bril of lenzen?  Ik zet mn bril gewoon af en zie de stof zo niet liggen😜

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Janou zei:

Heb je een bril of lenzen?  Ik zet mn bril gewoon af en zie de stof zo niet liggen😜

Die ga ik onthouden, al word ik dan altijd een beetje draaierig 😉

 

38 minuten geleden, Elisabeth37 zei:

Ik heb nu weer andere zorgen HAha ik moet woensdagochtend zelf mijn pleisters verwijderen rondom de tepels en de borstplooien. Lijkt me geen pretje. En voor mijn gevoel geven die pleisters ook extra stevigheid dus beetje eng idee eigenlijk wanneer ze eraf gaan.. 

Kan je man erbij zijn, of een vriendin? Ik kan me voorstellen dat voornamelijk die rond je tepels wel erg spannend zijn om eraf te halen. Maar in principe maakt het dan niet uit of je het zelf moet doen of de arts toch?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, Elisabeth37 zei:


Ik heb nu weer andere zorgen HAha ik moet woensdagochtend zelf mijn pleisters verwijderen rondom de tepels en de borstplooien. Lijkt me geen pretje. En voor mijn gevoel geven die pleisters ook extra stevigheid dus beetje eng idee eigenlijk wanneer ze eraf gaan.. 


De pleisters van de borst naar beneden of richting je tepel verwijderen deed hier het minste pijn. Gevoelig zal het wel zijn, maar het valt reuze mee! 
 

En desnoods het uiteinde Van je pleistertjes aanstippen met water dat het gemakkelijker los kan laten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Nog even wachten zei:

Kan je man erbij zijn, of een vriendin? Ik kan me voorstellen dat voornamelijk die rond je tepels wel erg spannend zijn om eraf te halen. Maar in principe maakt het dan niet uit of je het zelf moet doen of de arts toch?


@Nog even wachten ja die rondom m’n tepels lijkt me indd erg spannend 🥴

Mijn mannetje gaat helpen.. dan moet ik foto’s maken en die doorsturen naar de kliniek en dan hebben we rond 12.10u een belafspraak. Dit zal dan de nacontrole zijn ipv een fysiek consult. Ben erggg benieuwd 🙏🏼

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Special-Me zei:


De pleisters van de borst naar beneden of richting je tepel verwijderen deed hier het minste pijn. Gevoelig zal het wel zijn, maar het valt reuze mee! 
 

En desnoods het uiteinde Van je pleistertjes aanstippen met water dat het gemakkelijker los kan laten. 


@Special-Me super!! Bedankt voor de tips 😊 operatie nummer 2 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Elisabeth37 zei:

met mij gaat t redelijk. Pijn is onder controle nu met 4x pd paracetamol. Tramadol heb ik gisteravond voor het laatst geslikt. Gezien de ergste pijn nu over is, wil ik het op eigen kracht kunnen. Wel is alles erg stijf, loop er als een omaatje bij. En nu ik merk dat ik wat meer kan vind ik het moeilijk om huishoudelijke taken te laten liggen 🙄 maar goed, nog ff aan overgeven.

ja echt doen hoor. Je krijgt maar 1 kans om te herstellen. Dan maar even niet het huis superschoon. Dat komt later wel weer. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.