Ga naar inhoud

Elisabeth37 : 10 juni 2020 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

1 minuut geleden, Juni zei:

@Elisabeth37 net nog even in  je album gespiekt maar zien er netjes uit. Al aardig rond en mooi vol. Zeker geen frankenboobies😋


ja, dat vond ik ook. Maar nu 4 dagen na die foto lijken ze weer heel anders te staan. Ik zal vanavond of morgen proberen een foto te maken en deze te plaatsen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Elisabeth37 zei:

frankenboobies

Precies mijn gedachte toen ik de mijne voor het eerst zag.. 🤣🤣

 

En ze veranderen Inderdaad zowat dagelijks van vorm.. 

 

T zijn net barbamamma's😜

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Juni zei:

Ja ben heel benieuwd. Jij had geen volledig lift toch?

Ik zou een klein litteken krijgen maar tijdens ok bleek dat mn borstplooi dubbel en totaal was doorgezakt. Dus full anker.


@Juni Lijkt mij in t begin ff balen maar uiteindelijk altijd beter dan de gehele voorsituatie. Vind je het zelf erg?

 

Ik zou dus een benelli lift krijgen. Dan zou er een donut reepje worden verwijderd van mijn tepelhof (dus meteen een tepelhofverkleining). Door die tepels zouden de implantaten worden geplaatst. Maar nadat ik thuis was gekomen zag ik dat ik onder mn borstplooien ook twee littekens had. Heeft dokter niks over gezegd, tenminste voor zover ik mij kan herinneren. Hij zal er vast een goede reden voor hebben gehad. En zal er met 3 maanden eindcontrole eens naar vragen, toch wel benieuwd naar..

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Elisabeth37 zei:


@Juni Lijkt mij in t begin ff balen maar uiteindelijk altijd beter dan de gehele voorsituatie. Vind je het zelf erg?

 

Ik zou dus een benelli lift krijgen. Dan zou er een donut reepje worden verwijderd van mijn tepelhof (dus meteen een tepelhofverkleining). Door die tepels zouden de implantaten worden geplaatst. Maar nadat ik thuis was gekomen zag ik dat ik onder mn borstplooien ook twee littekens had. Heeft dokter niks over gezegd, tenminste voor zover ik mij kan herinneren. Hij zal er vast een goede reden voor hebben gehad. En zal er met 3 maanden eindcontrole eens naar vragen, toch wel benieuwd naar..

Nee vind het niet erg. Had het erger gevonden als hij gedaan had wat hij dacht en het achteraf opnieuw zou moeten. Nu is er op het moment van opereren besloten dat plan a niet het gewenste resultaat gaat geven en is daar op ingegrepen. Ben ik erg blij mee liever wat meer littekens en mooie boobies dan minder littekens en net niet resultaat.🙂 en ach ik loopt toch niet naakt rond. En als mijn man er problemen mee heeft zet huj het licht maar uit🤣

 

Ongetwijfeld dat er een goede reden voor heeft gehad. Jouw pc zal ook voor het best haalbare resultaat zijn gegaan. Misschien paste de protheses niet door tepelgat? Weet niet hoe dat normasl gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Juni zei:

tenminste voor zover ik mij kan herinneren

Mijn herinnering is een onbetrouwbare b*tch. Vergeet de helft of het valt haar in op momenten dat ik er niet om vraag😂.. 

gewoonlijk al he.. Laat staan als ik ook nog eens helemaal strak van de medicatie net uit een narcose ben! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Janou zei:

Mijn herinnering is een onbetrouwbare b*tch. Vergeet de helft of het valt haar in op momenten dat ik er niet om vraag😂.. 

gewoonlijk al he.. Laat staan als ik ook nog eens helemaal strak van de medicatie net uit een narcose ben! 

🤣mijn mond is vaak stuk sneller als het stemmetje dat je zegt ' zou je dat wel zeggen'. Heb op de verkoever hele verhalen lopen ophangen waarvan ik zelf nog flarden weet. Maar wat ik denk gezegd te hebben is niet best🤪. Die verpleger moet ook wel gedacht hebben...

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Juni zei:

🤣mijn mond is vaak stuk sneller als het stemmetje dat je zegt ' zou je dat wel zeggen'. Heb op de verkoever hele verhalen lopen ophangen waarvan ik zelf nog flarden weet. Maar wat ik denk gezegd te hebben is niet best🤪. Die verpleger moet ook wel gedacht hebben...

Heb jij een stemmetje....!? Cool....... 😜

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Juni zei:

Nee vind het niet erg. Had het erger gevonden als hij gedaan had wat hij dacht en het achteraf opnieuw zou moeten. Nu is er op het moment van opereren besloten dat plan a niet het gewenste resultaat gaat geven en is daar op ingegrepen. Ben ik erg blij mee liever wat meer littekens en mooie boobies dan minder littekens en net niet resultaat.🙂 en ach ik loopt toch niet naakt rond. En als mijn man er problemen mee heeft zet huj het licht maar uit🤣

 

Ongetwijfeld dat er een goede reden voor heeft gehad. Jouw pc zal ook voor het best haalbare resultaat zijn gegaan. Misschien paste de protheses niet door tepelgat? Weet niet hoe dat normasl gaat.


@Juni precies, ik denk er ook zo over. Vind t ook niet erg. 
 

ik heb net gedoucht en heeeelemaal alleen supertrots op mezelf 💪🏼😅 meteen ook foto’s kunnen maken. Ga ze zo posten in mn album 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Janou zei:

Mijn herinnering is een onbetrouwbare b*tch. Vergeet de helft of het valt haar in op momenten dat ik er niet om vraag😂.. 

gewoonlijk al he.. Laat staan als ik ook nog eens helemaal strak van de medicatie net uit een narcose ben! 


😂😂😂 same here 🙋🏼‍♀️

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Elisabeth37 zei:


@Juni precies, ik denk er ook zo over. Vind t ook niet erg. 
 

ik heb net gedoucht en heeeelemaal alleen supertrots op mezelf 💪🏼😅 meteen ook foto’s kunnen maken. Ga ze zo posten in mn album 

Lekker toch weer helemaal fris. Ging t goed met douchen zwaar zijn ze dan he

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Elisabeth37 zei:

Het lukt mij op de een of andere manier niet meer om foto’s toe te voegen aan mijn album 🤷🏼‍♀️

Misschien teveel fotos? Dacht dat er een max aanzat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Jessss zei:

mooi resultaat al he! 

Hoe gaat het nog met de pijn ondertussen ? 

 


Dankjewel! Ben nu al tevreden 😊 

 

de pijn is nog steeds aanwezig, maar het is te doen. Je went er ook aan. hopen dat alle pijn snel wegtrekt 🙏🏼

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Goed zo, en met wat geduld zal ook de pijn wegtrekken. Waar zit de pijn? Rond je tepel of je borsten zelf?


@Nog even wachten de pijn zit voornamelijk in mijn borsten zelf. En links is een stuk pijnlijker dan rechts. Het beïnvloed wel echt mijn hele humeur 😔 ik wordt er niet gezelliger op.

ik moet ook de pleisters verwijderen en daarna foto’s sturen vóór 11u maar ben nu steeds aan het uitstellen, durf het er niet af te halen 😱 heb je advies voor deze bangerik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Elisabeth37 zei:


@Nog even wachten de pijn zit voornamelijk in mijn borsten zelf. En links is een stuk pijnlijker dan rechts. Het beïnvloed wel echt mijn hele humeur 😔 ik wordt er niet gezelliger op.

ik moet ook de pleisters verwijderen en daarna foto’s sturen vóór 11u maar ben nu steeds aan het uitstellen, durf het er niet af te halen 😱 heb je advies voor deze bangerik?

Dan gewoon nog lekker paracetamol nemen zoveel als mag. Als je ontspant kun je ook sneller herstellen hoor. 

Ik heb wat dat betreft weinig angsten, dus weet niet of ik je van je angsten kan afhelpen. Ik zou zeggen gewoon doen, je kunt er niks aan veranderen hoe het eruit ziet en het moet toch. Dus go for it girl

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.