Ga naar inhoud

Elisabeth37 : 10 juni 2020 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

13 minuten geleden, Fje1981 zei:

Dat is het leeftijdsverschil zij kent nu al schaamte maar een meid van 5 dus echt niet🤪🙈

Ja zit idd wat in. alleen zijn wij niet zo van de schaamte in ons thuis. ik ben altijd dik geweest en heb me vroeger altijd geschaamd. Nu ik ouder ben houd ik van mn bolle lijf en voel ik me daar ook lekker in (zonder de pijn van de kapselvorming had ik ook nu geen ingreep laten doen, dan maar scheve jetsers.. ook prima). 

Ik probeer mijn kinderen dus heel bewust mee te geven dat ieder lichaam mooi is. dun of dik oud of... en blijf dat ook doen omdat hoe triest het ook is mijn oudste zich soms al schaamt voor de meest gekke dingen. Ze heeft prachtige grote ogen. groter als als haar vriendinnetjes, maar dat is dus 'anders' en wil ze eigenlijk gewoon zo zijn als de rest.

en we weten allemaal wat onze complexen met ons koppie kunnen doen.

 

@Elisabeth37 en om jou topic toch gewoon over jou te laten gaan! die van jou zij  ook prachtig (net gespiekt), passen mooi bij dat prachtige figuurtje van je

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minutes ago, Jessss said:

oh jammer dat je zoveel pijn hebt zeg, helpt de medicatie niet ? 

Ik krijg toch wat schrik voor donderdag 🤣🤣

Maar je hebt wel 2 supermooie boobies in de plaats das nog een troost 

 

Groetjes

Het is echt wisselend per persoon. Ik vond het meevallen en de ander vindt het tegenvallen, daar kun je niks over zeggen. 

 

Overigens hier ook een 5-jarige in huis, maar dan zoon. Ik heb hem niet echt ingelicht over een borstvergroting, omdat ik ook een beetje bang ben dat het in alle openheid de klas door gaat 😆. Ik heb wel gezegd dat ik geopereerd was door een dokter en dat hij even niet mocht knuffelen. Maar hij vond het super om mij toen pijnstilling te mogen geven en ik heb ook een keertje paracetamol genomen om hem een plezier te doen 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Nog even wachten zei:

Ik heb een zoon van 8 en hem gewoon verteld dat mama rondere borsten ging krijgen en dat ze ook groter gingen worden.

De eerste keer na de operatie gingen we samen douchen en heeft hij mijn haren gewassen en toen zei hij nou mama het zijn mooie ronde meloenen geworden 

ik was nog niet klaar.

Maar ik ben er zelf ook open over, ik schaam me er niet voor. Maar zoonlief heeft het echt niet rondgebazuind ofzo. Maar met een 5 jarige dame zou ik inderdaad ook geen risico nemen als je niet zelf wilt vertellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Fje1981 zei:

Heb ze gezien vind ze nu al mooi. Heb je ook een lift gehad of zijn de protheses via je tepels geplaatst?  Heel vervelend dat je zoeen pijn hebt. Hoop dat dit met de dag minder wordt. Denk je dat je genoeg pijnstillers hebt en die op tijd inneemt? 


@Fje1981 dankjewel 😊 ik heb een benelli lift gehad (tepelhofverkleining). De protheses zouden via de tepels worden ingebracht maar tot mijn verbazing zag ik dat ik in de borstplooien ook twee littekens heb gekregen. Misschien dat de protheses niet erdoorheen konden? Heb echt geen idee waarom dr. Straten is veranderd van techniek maar hij zal er vast een goede reden voor hebben gehad. 
Ik was gestopt met Tramadol omdat ik er zo misselijk van werd maar de pijn was echt ondraaglijk dus met de huisarts gesproken en heb nu iets tegen de misselijkheid gekregen waardoor ik nu weer Tramadol slik. Helpt onwijs! Pijn is aanzienlijk minder 🙏🏼 Zo fijnnnnn. Hopen dat het nu iedere dag wat beter zal gaan 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Janou zei:

Ja zit idd wat in. alleen zijn wij niet zo van de schaamte in ons thuis. ik ben altijd dik geweest en heb me vroeger altijd geschaamd. Nu ik ouder ben houd ik van mn bolle lijf en voel ik me daar ook lekker in (zonder de pijn van de kapselvorming had ik ook nu geen ingreep laten doen, dan maar scheve jetsers.. ook prima). 

Ik probeer mijn kinderen dus heel bewust mee te geven dat ieder lichaam mooi is. dun of dik oud of... en blijf dat ook doen omdat hoe triest het ook is mijn oudste zich soms al schaamt voor de meest gekke dingen. Ze heeft prachtige grote ogen. groter als als haar vriendinnetjes, maar dat is dus 'anders' en wil ze eigenlijk gewoon zo zijn als de rest.

en we weten allemaal wat onze complexen met ons koppie kunnen doen.

 

@Elisabeth37 en om jou topic toch gewoon over jou te laten gaan! die van jou zij  ook prachtig (net gespiekt), passen mooi bij dat prachtige figuurtje van je

 


@Janou hahaha nou dankjewel! Lief 😊

 

@Nog even wachten @Fje1981 @Bridt @Jessss Hier heb ik een 15-jarige en een bijna 8-jarige in huis (2 jongens). De oudste weet het wel en zei meteen bij thuiskomst “zo dan, ze konden niet nog groter” 🙈😂 

en de jongste heb ik verteld dat ik werd geopereerd aan m’n schouder (loop ik toch al jaren mee) want hij zit op een school waar een borstvergroting een beetje een taboe is.. ze leven nog nét niet onder een steen zeg maar 🤦🏼‍♀️😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Nog even wachten zei:

Naar dat je zoveel pijn ervaart. Wellicht even via pb met best_boobie overleggen die maakt vaker persoonlijke schema's. Is wel verstandig echt een medicijn spiegel op te bouwen en te houden. En wees gerust het wordt echt minder 


@Nog even wachten dankjewel, ik ga het zeker onthouden 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Nog even wachten zei:

Ik heb een zoon van 8 en hem gewoon verteld dat mama rondere borsten ging krijgen en dat ze ook groter gingen worden.

De eerste keer na de operatie gingen we samen douchen en heeft hij mijn haren gewassen en toen zei hij nou mama het zijn mooie ronde meloenen geworden 


@Nog even wachten 😂😂😂 en dat met 8 jaar! Is toch goud waard 🍉😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Jessss zei:

oeioei wat moet ik dan verwachten met een 9 jarige 8 jarige en 6 en 5 jarige in huis 

Whahaha wat @Janou al zegt bereidt je voor op het ergste 🙃

 

1 uur geleden, Elisabeth37 zei:


@Janou hahaha nou dankjewel! Lief 😊

 

@Nog even wachten @Fje1981 @Bridt @Jessss Hier heb ik een 15-jarige en een bijna 8-jarige in huis (2 jongens). De oudste weet het wel en zei meteen bij thuiskomst “zo dan, ze konden niet nog groter” 🙈😂 

en de jongste heb ik verteld dat ik werd geopereerd aan m’n schouder (loop ik toch al jaren mee) want hij zit op een school waar een borstvergroting een beetje een taboe is.. ze leven nog nét niet onder een steen zeg maar 🤦🏼‍♀️😂

Kan dat nog zo'n steen in 'onze' regio? Maar die reactie van de oudste is ook goud waard hoor

 

1 uur geleden, Elisabeth37 zei:


@Nog even wachten 😂😂😂 en dat met 8 jaar! Is toch goud waard 🍉😂

Ja echt wel 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elisabeth37 een zoon hebben van 15 en zelf een borstvergroting ondergaan? Die reactie van hem ook 😂denk niet dat je bang hoeft te zijn dat hij het door zal vertellen op school 😜
 

Ik zou ook erg benieuwd zijn waarom de dr van strategie was veranderd dat hoor je vast nog van hem.

 

Heb je beetje kunnen slapen? Fijn dat je de Tramadol nu wel kan nemen. Ik heb die 2 dagen gebruikt maar raakte zo verstopt😩Houdt in de gaten dat je die bijwerking zelf niet krijgt want anders moet je even wat zakjes vragen aan dr om boel op gang te laten komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.