Ga naar inhoud

Silly23 : 7 maart 2020 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

Op 1-3-2020 om 14:36, Silly23 zei:

Ik heb mijn operatietijd doorgekregen. 

Zaterdag 7 maart melden om 12.00 uur. De operatie staat om 13.00 uur gepland. 

Jeetje, de spanning begint nu wel te komen. 

Die van: Joepie.... Eindelijk boobies! ?:1big_boobs:

Maar ook: hoe zal het er straks uitzien? 

Hoe zal de pijn zijn? Heb ik alles geregeld? 

Haha... Niks echt geks maar het giert af en toe door mijn lijf. ?


Spannend!

check alles nog eens, doe rustig en ik denk dat je je volledig moet overgeven aan de arts.
Niet te stressy zijn (ja ik heb makkelijk praten, bij mij moet de dag nog komen) maar ik lees bij de dames die rustig in slaap gingen dat ze rustig wakker werden. 
 

Komt helemaal goed Meis! 
Bijna je mooie boobies ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Special-Me lief, dank je wel!

 

Ben van de lijstjes, hahaha, en lig wat dat betreft prima op Schema. 

Ben al vaker geopereerd en heb het idee dat mijn spanning niet zit in de narcose of de operatie maar in het feit dat het je uiterlijk. veranderd. Dat is natuurlijk ook de bedoeling maar wat als het niet naar je zin is? 

Aan de andere kant ben ik ook nuchter genoeg om te beseffen dat het eigenlijk alleen maar beter en mooier kan worden. En ik heb veel vertrouwen in mijn pc. 

Dus komt vast goed. 

 

Wanneer word jij geopereerd? 

Zal straks even je topic opzoeken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Silly23 zei:

@Special-Me lief, dank je wel!

 

Ben van de lijstjes, hahaha, en lig wat dat betreft prima op Schema. 

Ben al vaker geopereerd en heb het idee dat mijn spanning niet zit in de narcose of de operatie maar in het feit dat het je uiterlijk. veranderd. Dat is natuurlijk ook de bedoeling maar wat als het niet naar je zin is? 

Aan de andere kant ben ik ook nuchter genoeg om te beseffen dat het eigenlijk alleen maar beter en mooier kan worden. En ik heb veel vertrouwen in mijn pc. 

Dus komt vast goed. 

 

Wanneer word jij geopereerd? 

Zal straks even je topic opzoeken. 


Ik mag op 24-3 naar dhr. Nio. ? 

Hij zal 750cc dual plane plaatsen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeh ik heb met op tijd je topic ‘gevonden’ en kan nog meelezen met het hele proces. Over 2 dagen ben je dus aan de beurt. Spannend zeg! Ik mag volgende week. Heb nog geen tijd, wel gezonde zenuwen haha. Normaal ben ik een stresskip maar hier ben ik vreemd genoeg best relaxed onder. 
 

Mag ik straks meekijken in je album? Heel veel succes deze dagen met de spanningen. Ik denk aan je zaterdag ?!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Special-Me aaahhh dat schiet ook al op. Fijn! 

 

Ik krijg motiva demi 475 maar zat ook te denken aan de full 550. Maar dan zou via de donutmethode mijn tepel moeten worden gelift... Dat kostte bijna 2000 euro meer. Dat vond ik veel geld.

475 cc per borst klinkt goed. Heb 450 gepast en vond dat mooi. Dus komt vast goed... Maar toch ergens dat stemmetje.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

over 2 dagen al , dat schiet lekker op. Tuurlijk voel je die spanning. Heb ik nu ook, ben eind volgende week aan de beurt, ook Motiva, maar dan de 500 full. En die 25 cc verschil ga je echt niet merken hoor, dus daar moet je niet meer over twijfelen, het wordt vast hartstikke mooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Happy100dank je wel.

Ik heb ook besloten om het los te laten. 

475 cc is prima en ik heb alle vertrouwen in mijn pc. 

Nu naar bed, des te eerder is het morgen en dan is het nog maar 1 nachtje. 

 

Wachten lijkt lang te duren maar het gaat zo snel! Over goed een week heb jij ook je boobies ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Lindan zei:

@Silly23 spannend meid ,nog 2 dagen en Dan heb je mooie volle borsten ?? 

Ben je zenuwachtig al?

@LindanZenuwen gaan beetje op en af. Morgen nog laatste dingetjes voorbereiden en dan is het zover. 

Krijg morgen nog een massage.... Goed voor de ontspanning ?

 

Hoe gaat het met jou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Silly23 ja laat je maar lekker verwennen . Want de komende tijd kan je niet op je buik liggen voor een massage ??

nu gaat de tijd hard...zo hard dat je tijd te kort heb? beetje hier en daar poetsen . 
 

Yeahhhhh Ik heb de 6 weken grens bereikt ??

Ik moet nu een bh gaan passen want dat heb ik Nog niet gedaan . Voel me veilig met mijn sport bh. Ik heb qua herstel echt niks te klagen. Ik denk dat ik meer bezig was met wennen aan de borsten ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nog even wachten en @Lindan

Kreeg die massage voor mijn verjaardag en dacht idd nog even voor de operatie plannen want dan kan ik voorlopig niet op mijn buik liggen. En als ik de rugpijn verhalen lees, leek me dit best fijn. 

 

Echt onwerkelijk dat het morgen al zover is! 

Mijn zenuwen worden nu steeds meer een: YES.... morgen heb ik borsten! ?

Zag net op insta weer zulke mooie borsten met de Motiva demi... Daar word ik echt blij van. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lindan 6 weken alweer. Wat fijn dat het herstel bij jou zo voorspoedig is gegaan.

Oooohhh dat moment van een normale bh uitkiezen lijkt me zo geweldig! ?

Benieuwd op welke maat je uitkomt. 

 

Ik heb mezelf al een bralette kado gedaan. Dat vind ik zo mooi met vollere borsten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, Lindan zei:

@Silly23 oeh ja bralette is heel mooi. ?
Ik hoop dat ik nog wel maat F heb Anders moet je naar een speciaal zaak en dat is denk ik wel duurder ?
Ik ga morgen even opmeten. 
 


 

@Lindan oh das niet mijn bralette hoor. ? Dat zijn motiva demi protheses. Ik bedoelde dat ik die mooi vind, omdat ik wat bang ben dat het vooral breed en niet gevuld wordt. Foto stelde me gerust.

 

Wauw... Ja, boven cup E is echt wel lastiger shoppen denk ik. Had al wat rond geneust omdat ik dacht met de motiva full ook op E of F uit te komen. 

Succes met meten en shoppen. Sowieso leuk! Ook kleding staat zoveel mooier met een vollere borstpartij

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.