Ga naar inhoud

Silly23 : 7 maart 2020 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

@bent001 ik heb wel een band in huis maar niet het advies gehad die te dragen. Ik wacht even de 2 weken controle af en In hoeverre ze dan al zijn gedaald om het te bespreken. De zwaartekracht zal ook zijn werk doen en als de spier wat meer ontspant zakt het denk ik ook wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Silly23 zei:

@bent001 ik heb wel een band in huis maar niet het advies gehad die te dragen. Ik wacht even de 2 weken controle af en In hoeverre ze dan al zijn gedaald om het te bespreken. De zwaartekracht zal ook zijn werk doen en als de spier wat meer ontspant zakt het denk ik ook wel


Ja niks gaan doen als zij dat niet aangegeven hebben hoor! Iedere arts heeft een andere visie dus lekker afwachten inderdaad. Voel je je verder wel goed?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 liggen en daardoor slapen gaat niet lekker. Rug doet pijn en borstspieren reageren ook niet fijn. Als ik daarna rechtop ga zitten doet het gemeen pijn. Neem vanavond voor het slapen de oxycodon. Hoop dat slapen dan wel lukt.

Moet echt nog even mijn draai vinden. @Nog even wachtengaf ook al tips over hoe zij het doet. Straks maar eens proberen

 

Wil idd niets op eigen houtje doen met die band. Dus wacht het allemaal maar even af. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Silly23 nee slapen is geen pretje he!

Slaap nu net pas een paar dagen op mijn zij en word dat even goed nog wakker op mijn rug maar eindelijk zonder rugpijn.

Die eerste dagen waren bij ook vreselijk moest echt mijn vriend wakker maken om omhoog te komen. 
Wel had ik diazepam gekregen ook, dus die gebruikte ik voor de nacht de eerste 10 nachten en daar sliep ik goed op. 
Hopelijk vannacht voor jou een betere nacht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 ik moet mijn vriend idd ook wakker maken. Alles is zo stijf dat ik op buikspieren alleen niet omhoog kom.

Ik kijk het vannacht nog even aan maar anders ga ik ook contact opnemen met de dokter. Slaap is wel echt belangrijk voor je herstel en weerstand.  Dan maar met een pilletje ter ondersteuning 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er al goed uit! Als het straks indaald komt de ronde vorm erin..dat is typisch een dual plane dingetje. Het slapen op de rug is echt wennen. Ik had daar ook echt last van. Met tramadol lukte dat wel prima..ik werd daar zo suf en moe van dat ik de nacht wel kon doorslapen. ? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hopelijk dat je vanavond beter kunt slapen. Ik moet zeggen het went uiteindelijk wel. Ik heb 6 weken op mijn rug geslapen (was advies van mijn pc). Heb me er maar netjes aangehouden.

Dit niet zelfstandig omhoog kunnen komen is ook echt iets door je dual plane plaatsing. Ik had dat ook na mijn eerste bv en ze achter de spier zaten..nu heb ik ze voor de spier en kwam ik makkelijk zelf overeind. Oh en de dag na de operatie is wel de heftigste dus die zit er nu bijna op.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk het prinsesje liggen dan ?

Vannacht best prima geslapen. Eerste keer 4 uur aan 1 stuk en toen nog 3x een uurtje. Moest steeds plassen als ik wakker werd dus vriendlief was er druk mee. Het lukt al steeds beter om zelf op te staan en weer te gaan liggen in mijn stellage. @Nog even wachtenbedankt voor de tip met alle kussens. Ik doe er nog een nekkussentje bij en kan geen kant op. 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werd gisteren gebeld door de kliniek met de vraag hoe het was gegaan en hoe ik me voelde. Ze vertelden toen kok dat ik 6 weken niet mag fietsen. Dit wordt gezien als sporten en de vele hobbels en bobbels in de weg zijn niet goed. Dat heb ik me niet gerealiseerd. Ik heb geen auto en doe bijna alles met de fiets. Naar mijn werk wordt dan ook een ding want is met ov niet te doen. Ga naar eens een collega lief aan kijken.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Nog even wachten zei:

Goed te horen en heel vergelijkbaar met mijn stellage. En idd nek kussentje erbij is ook fijn. Je vriend zal blij zijn als je helemaal zelf uit bed kan komen ?. Fijn dat hij nu je kan helpen toch

Het is een schat! Na de 2e keer eruit ging het al veel beter. Je wordt zelf ook steeds handiger. Vind het maar niks die afhankelijkheid ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel heel erg herkenbaar. Gelukkig kon ik al snel redelijk mijn gang gaan. Gek he die verschillende adviezen. Bij mij werd gezegd dat rustig fietsen wel mag. Nou heb ik alleen een zware fiets die je op een dubbele standaard moet trekken dus dat ga ik even kijken of dat zelf lukt van de week als mijn moeder hier is om te stofzuigen.  Maar voor jou dan echt wel een dingetje als je niet mag fietsen en ov ook geen optie is. Hopelijk wil je collega je helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Nog even wachten zei:

 

 

15 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Heel heel erg herkenbaar. Gelukkig kon ik al snel redelijk mijn gang gaan. Gek he die verschillende adviezen. Bij mij werd gezegd dat rustig fietsen wel mag. Nou heb ik alleen een zware fiets die je op een dubbele standaard moet trekken dus dat ga ik even kijken of dat zelf lukt van de week als mijn moeder hier is om te stofzuigen.  Maar voor jou dan echt wel een dingetje als je niet mag fietsen en ov ook geen optie is. Hopelijk wil je collega je helpen

Ik ga het bij de 2 weken controle nog even overleggen met de pc.  Mijn fiets is ook best zwaar maar neem desnoods de 26 inch fiets mee die we nog hebben staan als reserve fiets

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Beyonce zei:

Dankjewel voor je leuke verslag en de foto’s @Silly23! Gefeliciteerd met je tweeling! Ik vind ze er mooi uitzien! Jammer dat het slapen zo moeizaam verloopt. Succes met het herstel! 

Dank je!

Gelukkig ging het slapen vannacht al beter. Ik ga vannacht eens proberen iets platter te liggen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

JeeJ! Youv'e got them!! Wat fijn om te lezen dat het goed is gegaan... en goed gaat! 

Fijn dat het slapen nu iets beter ging.. en wat een super stellage... haha.. ziet er comfortabel uit.. :)

Succes met je herstel!

 

Mag ik ook in je album kijken? ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Silly23 Dat is snel gegaan zeg en je klinkt best fit als ik het zo lees. Heb even in je album gespiekt en ziet er al mooi uit! ?

 

Ik heb zelf ook een maagverkleining gehad, maar mijn kliniek gaf aan dat paracetamol voldoende zou zijn, ik kan ook niet goed tegen Tramadol. Misschien dat ik nog wel ga vragen voor Oxycodon.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ProjectX zei:

@Silly23 Dat is snel gegaan zeg en je klinkt best fit als ik het zo lees. Heb even in je album gespiekt en ziet er al mooi uit! ?

 

Ik heb zelf ook een maagverkleining gehad, maar mijn kliniek gaf aan dat paracetamol voldoende zou zijn, ik kan ook niet goed tegen Tramadol. Misschien dat ik nog wel ga vragen voor Oxycodon.. 

Overdag gaat prima op Paracetamol. Voor het slapen gaan wel nu 2x oxycodon genomen. Als het lukt vannacht zonder. 

Ik zou iig een recept vragen. Ik vind in slaap komen met pijn terwijl je al niet echt lekker ligt (ondanks stellage) best een uitdaging. En slaap is echt wel belangrijk voor je herstel. 

 

Krijg je dual plane? Heb nl wel het idee dat mijn pijn voornamelijk in de borstspier zit. Als je geen dual plane krijgt is Paracetamol misschien wel genoeg. 

 

Hoe meer kussens hoe beter! 

Ik voel me idd best oké. Als het zo iedere dag wat beter gaat, hoor je mij niet klagen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.