Ga naar inhoud

Silly23 : 7 maart 2020 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

@Silly23

Ik was ook bang dat ik het klein zou ga vinden .onzekerheid  tot aan de laatste dag.

Maar ik ben echt zo blij dat ik niet groter ben gegaan ,want het valt inderdaad bij iedereen anders! 
Je ziet zoveel foto’s , leest verhalen over dames die spijt hebben van de maat enz. 
 

Qua herstel valt het reuze mee.

De eerste 3 dagen is wat heftig . met name toen ik uit de narcose kwam!

Het welbekende tramgevoel !

Maar lang leve de pijnstillers .

Maar goed elk mens is anders he. Ik lees genoeg verhalen over de pijn die dames hebben na operatie, complicaties . 
 

Ja bij mij was het ook behoorlijk leeg hoor. 
Ik had gelijk verbloemd met push up bh , wetende dat ik het toch zou vergroten. 
zodat het niet opvalt voor de omgeving??

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Silly23 haha ja die vreemde grappen herken ik ook? ik dacht soms echt meent hij dit nou echt? Hij vertelde ook dat vrouwen nooit tevreden zijn en er altijd wel iets veranderd moet worden. 
Ik vond hem wel kundig, maar bij mij had hij er duidelijk geen zin meer in.. 

 

ik zit nog vol in m’n herstel, en ben tot nu toe nog weinig waard. Lig al vanaf maandag in bed. Als ik ook maar iets doe, lees douchen, of de trap af lopen, word ik dizzy en moet ik weer plat. 
Ik heb nog nooit zo lang in m’n bed gelegen, dus word ook lichtelijk gek hier?

Nu net wakker, maar ik hoop echt dat het vandaag wat beter gaat, en ik iig even tijdje naar beneden kan. 
Als je wilt kun je m’n topic lezen, daar heb ik heel m’n zoektocht tot aan nu in beschreven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lady D oh echt....zo dizzy steeds? ? Ik heb wel vaker zwaardere operaties gehad maar dat herken ik niet. Wel snel moe omdat je teveel doet en je lijf wel echt moet herstellen.

Maar snap dat je gek wordt van dat liggen! 

 

Ik ga duimen dat het je vandaag beter gaat. 

En vanavond je topic lezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Silly23 ik herken het wel van mijn bevallingen. Daarna voelde ik me ook nog zo lang dizzy en slap. 
de chirurg gaf na mijn operatie aan dat ik erg makkelijk bloedde, alsof ik bloedverdunners gebruik, en dat het lastig te stelpen was. Hiermee ben ik wat meer bloed verloren dan normaal. 
Ik gebruik dus geen bloedverdunners of iets, maar dit was wel iets wat ik moet laten onderzoeken vóór een eventuele volgende operatie, of ik geen stollingsziekte heb. 
omdat dit mijn eerste operatie was kwam dit nu pas aan het licht. En mijn bevallingen waren altijd thuis. 
maar goed, wellicht hierdoor voel ik me wat langer slap en dizzy dan een ander. 
moet zeggen dat vandaag de eerste dag is dat ik hier ietsjes minder snel last van heb!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 jaaaahhh het gaat nu super snel. Afgelopen weekend verjaardag gevierd, in totaal nu nog 5 dagen werken met nog een aantal leuke dingen tussendoor dus de tijd vliegt! ?

Ik zeg ook steeds...over 2 weken heb ik ze gewoon! 

 

Het wordt dual plane. Volgens mij doet Hupkens dat altijd. Ondanks dat ik weet dat hey meer pijn doet, ging hier ook mijn voorkeur naar uit.

 

Ik heb zo'n u-vormig zwangerschapskussen gekocht. En dat ligt me toch chill. Ik denk dat ik zo ook prima op de rug kan slapen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Silly23 zei:

@bent001 jaaaahhh het gaat nu super snel. Afgelopen weekend verjaardag gevierd, in totaal nu nog 5 dagen werken met nog een aantal leuke dingen tussendoor dus de tijd vliegt! ?

Ik zeg ook steeds...over 2 weken heb ik ze gewoon! 

 

Het wordt dual plane. Volgens mij doet Hupkens dat altijd. Ondanks dat ik weet dat hey meer pijn doet, ging hier ook mijn voorkeur naar uit.

 

Ik heb zo'n u-vormig zwangerschapskussen gekocht. En dat ligt me toch chill. Ik denk dat ik zo ook prima op de rug kan slapen ?


hahaha wat een grappig omzwaai! Omdat je eerst alles opnoemde waarom je ze voor de spier wilde zetten?

Maar denk ook dat het een goeie keuze is, is echt in interne bh, kan straks makkelijk zonder bh dingen aan?

En qua pijn het is echt wel te doen hoor! Komt echt goed! En super nog even leuke dingen zodat de tijd lekker snel gaat. 
 

Ja gebruik hem nu ook weer een aantal weken ( bewust bewaard ?) leg hem in een boog neer en dan mijn kussen erop ideaal! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 er waren idd ook redenen om voor de spier te kiezen. Maar net wat je zegt...die extra steun wilde ik graag hebben.

 

Ben niet bang voor de pijn hoor. Ga ervan uit dat je voldoende pijnstilling krijgt en zal iedere dag minder pijnlijk zijn. 

 

Hoe gaat het met jou? 1 borst daalt minder goed toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja snap het helemaal hoor! Mis nu ook wel bepaalde dingen van voor de spier maar merk ook de voordelen van dual plane. Alles heeft z’n voor en nadelen. 
 

Ja hier inderdaad een borst die achter loopt zie wel echt verbetering hoor en in de ochtend heb ik echt een vreemde plooi. Maar goed morgen 5 weken po en dat is nog best vroeg dus komt vast helemaal goed. Kijk wel erg uit naar volgende week dat ik dan eindelijk weer wat meer mag. Al is de tijd wel echt omgevlogen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Silly23 zei:

@bent001 jeetje...5 weken alweer. Dat ging idd snel.

Fijn dat je niet twijfelt over dat het goed komt. Je bent nog volop aan het genezen en zolang dat proces nog loopt zal het steeds mooier worden.

 
 

Precies en anders zit ik denk ik echt wel bij een goeie arts die het dan kan herstellen ( waar we niet van uitgaan dat het nodig is hoor ?)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden, bent001 zei:

Ja snap het helemaal hoor! Mis nu ook wel bepaalde dingen van voor de spier maar merk ook de voordelen van dual plane. Alles heeft z’n voor en nadelen. 
 

Hey @bent001, ben benieuwd wat voor jou de voor- en de nadelen zijn bij voor de spier en bij dual plane; aangezien jij met beide nu ervaring hebt..

 

En dit even terzijde, maar wil ook even zeggen dat ik jouw optimistische instelling heel erg bewonder... Ik ken je niet, maar je komt altijd heel vrolijk en belangstellend over; bent ontzettend positief ingesteld ( zo zou ik helemaal gaan stressen en niet te genaken zijn als mijn ene borst niet snel genoeg zou gaan zakken..) en je lijkt me erg lief en zorgzaam naar anderen toe.

Is wel een complimentje waard!  ⚘

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Robijntje02 zei:

Hey @bent001, ben benieuwd wat voor jou de voor- en de nadelen zijn bij voor de spier en bij dual plane; aangezien jij met beide nu ervaring hebt..

 

En dit even terzijde, maar wil ook even zeggen dat ik jouw optimistische instelling heel erg bewonder... Ik ken je niet, maar je komt altijd heel vrolijk en belangstellend over; bent ontzettend positief ingesteld ( zo zou ik helemaal gaan stressen en niet te genaken zijn als mijn ene borst niet snel genoeg zou gaan zakken..) en je lijkt me erg lief en zorgzaam naar anderen toe.

Is wel een complimentje waard!  ⚘


 

☺️ Ben gewoon even helemaal stil van je lieve berichtje! Dit is denk ik gewoon wie ik ben en ben geworden. Mijn voordeeltje dat ik altijd in oplossingen denk dus lukt het niet direct dan komt het later goed. Maar eerlijk heb ook echt wel wat tranen gelaten hoor baalde zo dat het niet was wat ik hoopte. Maar genoeg nogmaals super lief?

 

Dan voor nu mijn voor en nadelen voor zover ik natuurlijk al echt mijn ervaringen kan delen. 
voor de spier;

voordelen: beweeglijk, bh past makkelijker, beweegt natuurlijk mee, oogt soms natuurlijker ( denk ik), kan meer push up creëren

Nadelen ( in mijn geval) randen werden zichtbaar, als ik mijn arm omhoog deed stak er een puntje uit, ging meer hangen omdat mijn huid door de borstvoeding en zwangerschappen dunner is geworden.

moest altijd een bh dragen, zonder altijd wel een beetje anders aangevoeld

 

achter voor zover ik nu weet uiteraard

voordelen; vind het stiekem nog zonder bh zo lekker, zit zo vast.

geen randen meer ( op een plooi na maar deze is niet altijd zichtbaar hopelijk trekt het weg)

borsten zijn toch wel beweeglijk en deze keer zooo zacht ?

nadelen: lastiger om een bh te vinden zeker nu die van mij niet heel dicht op elkaar staan.

 

Maar al met al vind ik beide prachtig! Die van jou zijn ook echt zo mooi geworden met zo weinig cc! Echt super fijn! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn operatietijd doorgekregen. 

Zaterdag 7 maart melden om 12.00 uur. De operatie staat om 13.00 uur gepland. 

Jeetje, de spanning begint nu wel te komen. 

Die van: Joepie.... Eindelijk boobies! ?:1big_boobs:

Maar ook: hoe zal het er straks uitzien? 

Hoe zal de pijn zijn? Heb ik alles geregeld? 

Haha... Niks echt geks maar het giert af en toe door mijn lijf. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Silly23 zei:

Ik heb mijn operatietijd doorgekregen. 

Zaterdag 7 maart melden om 12.00 uur. De operatie staat om 13.00 uur gepland. 

Jeetje, de spanning begint nu wel te komen. 

Die van: Joepie.... Eindelijk boobies! ?:1big_boobs:

Maar ook: hoe zal het er straks uitzien? 

Hoe zal de pijn zijn? Heb ik alles geregeld? 

Haha... Niks echt geks maar het giert af en toe door mijn lijf. ?


Oeeeeh wat spannend hé! Ik ben 3 dagen na jou aan de beurt, en ik zit hier precies in wat jij nu omschrijft, haha! Aftellen is echt begonnen nu. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.