Ga naar inhoud

Silly23 : 7 maart 2020 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

3 uur geleden, Lindan zei:

@Silly23 Ik heb even gekeken en snap dat je blij bent?? ze gaan alleen maar mooier worden . 

 

Er is wel een kans inderdaad dat de bh die je nu koopt straks niet meer passen. 

Al moet ik zeggen dat bij mij bleven ze na 4 weken eigenlijk wel hetzelfde alleen werden ze ronder. 
 

zodra ik de bh ‘S binnen heb ga ik ze showen . Pff er is nu al vertraging van 3 dagen , kan niet wachten ! Haha 

ben 10 weken po heb nog steeds maar 1 BH ?? normaal hoor je kast vol te hebben na 6 weken . Ik zoek eigenlijk een simpele T-shirt voorgevormde bh . Wat mooi onder kleding past . 
 


 


Ik merk dat ik ook even de kluts kwijt ben! Ben gewend om standaard push up bh’s te kopen, die zijn vaak diep/laag uitgesneden. Maar nu met m’n nieuwe cup vraag ik me af wat een beetje mooie “model” bh’s zijn nu. Ik wil namelijk absoluut geen push up meer, maar het mag de grootte van m’n borsten best benadrukken zeg maar ??

Ik heb momenteel wat slappe beugelbh’s en wat voorgevormde beugelbh’s, paar kanten en paar gladde (t-shirt bh idd) en dan maar checken wat mooi toont en wat niet, I guess ? Zag ook veel van die hoge bh’s maar denk dat dat eerder verkleind dan vergroot, of niet? 
 

Ik heb trouwens nu (3 weken verder) trouwens eerder het idee dat m’n borsten kleiner worden nu zwelling afneemt dan dat ze groter worden ?? dus wat gek dat dat vaak juist andersom is?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lindanik zit al wel enorm te neuzen op internet maar heb gelezen dat de bh's die je met 6 weken past na enige tijd te klein zijn omdat ze nog zachter worden en wat zakken. Wil nu zo langzaam aan wel wat gaan passen maar vind het zonde om nu veel te kopen wat ik straks niet meer aan kan  

En wil ook nog dezelfde sport bh als jij maar moet eerst mijn maat uitzoeken. 

 

Lastig hé... Die vertraging als je zit te wachten ?

 

@Veerveertjeze worden eerst kleiner ivm afnemende zwelling maar volume neemt weer wat toe als ze zachter worden, de spier meer ontspant en ze wat zakken

Daarom ben ik nog niet heel fanatiek aan het shoppen. Vind mijn compressie bh ook nog erg fijn zitten en moet die nog 2 weken 24/7 aan. 

Qua vorm bh weet ik het ook nog niet. Een balconet bh zag er eerder niet uit maar is nu misschien wel heel mooi. 

Een push up mag volgens mij (voorlopig) niet. 

Vind de zoektocht ook wel leuk. 

Die hoge zijn vaak steun bh's of minimizers. Zat er wel over te denken om zo'n steun bh te passen want lijkt me wel fijn zitten en wil geen hangborsten krijgen. Maar ze moeten dan niet kleiner lijken.... No way! :01:

 

@Es1234567ik voeg je toe! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Veerveertje

Nou ik ben fan van voorgevormde bh . 
inderdaad je heb de neiging alle mooie push up te kopen?
Maar voorgevormde maakt je borsten ook mooi  qua vorm . En wat je zegt is wel zo , met een gewone beugel bh lijken ze minder groot , zeg maar . Maar het ligt zeker ook aan je kleding!!

Dit zijn een beetje de voorbeelden die ik heb besteld! waar een vertraging op zit

 Ik hoop dat ze passen. Er staat bij 1 push up echter las ik de recensies eronder en is het meer voorgevormd . Maar ik heb alle hoop op de simpele T-shirt voorgevormde bh. Als die past koop ik ze in kleuren ?

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Silly23

ja wanneer de volume naar beneden zakt en zachter worden lijken ze qua projectie meer naar voren. En dus qua maat vaak groter. Maar ik ben ook zoekende hoor. Ik heb wel allerlei bh soorten besteld maar ik moet nog zien hoe dit allemaal gaat zitten ? als ik jou was zou ik inderdaad even wachten als het goed is gezakt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Lindan zei:

@Veerveertje

Nou ik ben fan van voorgevormde bh . 
inderdaad je heb de neiging alle mooie push up te kopen?
Maar voorgevormde maakt je borsten ook mooi  qua vorm . En wat je zegt is wel zo , met een gewone beugel bh lijken ze minder groot , zeg maar . Maar het ligt zeker ook aan je kleding!!

Dit zijn een beetje de voorbeelden die ik heb besteld! waar een vertraging op zit

 Ik hoop dat ze passen. Er staat bij 1 push up echter las ik de recensies eronder en is het meer voorgevormd . Maar ik heb alle hoop op de simpele T-shirt voorgevormde bh. Als die past koop ik ze in kleuren ?

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

@Lindan wow... Die onderste 2 zwarten en die linker witte zijn prachtig!

Waar heb je die gekocht als ik vragen mag? 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Schrik niet er staat , push up maar dat is het niet hoor..

Het is voorgevormd, ook in de omschrijving van de bh staat voorgevormd. 
Ook de recensies van mensen zeggen ze ook , voorgevormd bh. 
 

https://www.lingeriehuisonline.nl/artikel/chantelle-plunge-bh-voorgevormd-c67620-orangerie

 


https://www.zalando.nl/gossard-gypsy-push-up-bh-g5381a01l-a11.html

 

 

https://www.zalando.nl/gossard-encore-padded-longline-push-up-bh-blacknude-g5381a02n-q11.html

 

 

https://www.zalando.nl/boux-avenue-voorgevormde-bh-black-bof81a006-q11.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Silly23 Aahh oke, dat klinkt goed, gelukkig maar, hahaha! En nee precies, ik had ook het idee dat die hoge bh's misschien wat kunnen 'verkleinen' ofzo. Ik sla die eerst maar even over. ?

@Lindan Oke, ik ben benieuwd! Push up ga ik sowieso niet meer halen. Ik heb nu 1 voorgevormde en 1 'slappe' bh besteld, dus ben benieuwd! Helaas wel maar beiden in 75D omdat ze geen E hadden, dus moet ergens anders ook nog even een bh bestellen in maat E omdat ik nog helemaal niet zeker weet of de 75D wel gaat passen.

En wat een mooie bh's heb jij besteld ook zeg! Vooral die links onderin vind ik super sexy.

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, Silly23 zei:

@Veerveertje en @Lindan ik ben ook overstag gegaan. Heb D en E besteld. En dan maar kijken wat past. Worden volgende week geleverd en ben dan bijna 5 weken po dus maar eens kijken wat past en lekker zit.

 

 


 Nice!! Ben heel benieuwd.

Ik heb deze besteld trouwens! De rode heb ik als setje besteld en de zwarte alleen de bh. 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou... Mijn bestelling is binnen. Het is op zeker een E op dit moment. Nu nog besluiten welke ik houd ?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Die 2e heb ik ook en heb ik dus de cups uitgeknipt. Zelf vind ik van die het tussenstuk erg breed. Wellicht goed om nog eens op te letten als je hem aan hebt en overweegt te houden

@Nog even wachten ik ga morgen nog even rustig alles passen en goed bekijken. Bedankt voor de tip iig! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 years later...
Op 15-2-2020 om 23:44, Lindan zei:

@Silly23

Mijn voorsituatie was een lege C/D .

en wat is jouw voorsituatie ?

En ik heb ook een album. 
Ik had al een topic geopend op zoek naar vrouwen die ook de motiva Demi hebben. 
Ik werd een beetje onzeker over de paar dames die ontevreden waren met de motiva Demi. Maar tot nu toe ben ik tevreden.

Dus super leuk dat er iemand ook dezelfde maat en prothese gaat nemen ☺️

En wordt het dual plane geplaatst?

Hai, ik heb eergisteren ook motiva demi gekregen. Ben echt bang voor het resultaat. Zou ik jouw album ook mogen bekijken? Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.