Silly23

Silly23 : 7 maart 2020 : Dr. Hupkens : MFIV

Recommended Posts

Hoi

Ik ben Silvie, 49 jaar oud. Na 2 kids voorzien te hebben van borstvoeding en behoorlijke gewichtsschommelingen heb ik besloten mezelf een borstvergroting kado te doen.

Ik heb een consult gehad waarbij de motiva round 475 midi is geadviseerd met plaatsing voor de borstspier.

Gezien mijn leeftijd en de verwachting van slappere huid en minder vetweefsel vraag ik me af of dual plane plaatsen niet beter is.

Ik heb 16 februari nog een consult bij een andere arts. O.a. om dit te bespreken en omdat ik nog twijfel om voor de motiva 550 full te gaan.

Ik ben erg benieuwd hoe jullie hier naar kijken of wellicht ervaring hebben met....?

Ik heb vanmiddag een tweede consult bij dezelfde arts; heb een eerder consult bij andere kliniek gehad en tussendoor een lipofilling behandeling met onvoldoende resultaat. 
daardoor flink info aan het verzamelen. Daardoor besloten dat ik voor de spier wil of gewoon niet. Reden voor mij om voor de spier te gaan:

- meer natuurlijke hang; de borsten zijn bij me als ik 50 wordt, dan moet je niet met de perky tits van een 30 jarige zitten 

- ik wil niet dat in m’n spier gesneden wordt; effecten na evt explantatie zijn niet altijd even best

- ik ben behoorlijk sportief, onder de spier heeft dan meer effect dan er over 

volgens arts kan ik prima op de spier. Maar dat is mijn situatie, ik kom van een kleine b, geen lege zakjes (want lipofilling) en heb geen hangers ondanks zwangerschappen en bv; wel veel striae. 

• Like 1

@Silly23 Ik ben 45 jaar en mijn arts (dr Nio) heeft bij mij ook voor de spier geadviseerd; 255 cc, Motiva, rond, full projectie.

Als ik groter wilde (maar dat wil ik niet), dan kon dan wel, maar dan zouden de implantaten dual plane geplaatst moeten worden; en ik heb veeeeeel liever voor de spier; maar dacht dat dat bij niet mogelijk was; maar wel dus ^_^.

Voor de spier geeft het meest natuurlijke resultaat omdat de implantaten met je lichaam mee kunnen bewegen en zich op de plek bevinden waar je eigen borstweefsel zich ook bevindt. Maar je moet dan wel over voldoende borst/klierweefsel beschikken.

Bij dual-plane plaatsing zijn de borsten meer ja, hoe moet ik het zeggen, wat meer gemodelleerd.. Ik vind de borsten er soms, maar niet altijd hoor, er meer 'rubberachtige' uit zien; de huid lijkt ook strakker te staan ofzo..

Op instagram kwam ik een foto tegen van 2 dames, met dezelfde borsten (maat/vorm); kregen dezelfde implantaten, maar bij de een zaten de implantaten voor de spier, en bij de ander waren ze dual plane geplaatst. Ja, dan zie je toch wel een verschil.

Voor de spier ziet er gewoon wat natuurlijker eruit.. Vind ik dan he.. Meningen kunnen verschillen

@Robijntje02Bedankt voor je reactie. Volgens mij is het echt zoveel artsen, zoveel adviezen...

Ik denk dat ik nu nog wel over voldoende  borst/klierweefsel beschik maar ik heb ook gelezen dat dit minder wordt naarmate je ouder wordt en daar zit vooral mijn twijfel.

Ik ga eens kijken of ik die foto op instagram ook kan vinden. Ben nu wel nieuwsgierig.

Enig idee wanneer jij ongeveer wordt geopereerd?

@Spookbewoning12 ik snap wat je zegt. Ik hoef idd ook geen borsten van een 20 jarige maar ik ben bang dat je de rand gaat zien omdat je als je ouder wordt minder borst/klierweefsel krijgt.

Ik ga me eens inlezen in de gevolgen van dual plane plaatsen bij explantatie. Daar nog helemaal niet bij stil gestaan ?

Hoe is je 2e consult gegaan? Nog nieuwe info gekregen of alleen bevestiging van wat eerder is besproken?

Weet jij al wanneer je ongeveer wordt geopereerd?

@Silly23 leuk dat je vraagt. 
vandaag gepast, de 350 werd echt gewoon te groot. 240/250 was bijna perfect dus we gaan een slag groter, maar dat bepaald hij in de ok. Het worden moderate plus profile xtra, dat nieuwe memory gel of zoiets. 275 of 290 dus. 
wordt pas in april. 

bij mij houden ze ruimte aan, ik heb een bwd van bijna 14 maar de protheses zijn 11, om zodoende goede bedekking te houden en een heel natuurlijk resultaat. 

ik ben in Veldhoven geweest en ben daar erg over te spreken. 

Ik heb ze voor de spier, ook zwangerschap gehad/borstvoeding gegeven en ben bijna 30. Ik ben er zelf blij mee, ik vind het zelf natuurlijker eruit zien en ze bewegen ook mee haha. Ik sport ook veel dus dat was ook wel een reden om voor de spier te gaan, en zag het ook niet zitten dat ze dan in mijn spieren zouden gaan snijden. 

@Spookbewoning12 Klinkt goed! 

Mijn zijn Motiva 475 cc demi geadviseerd. Maar twijfel nog of ik voor de 500 cc full ga. 1e arts advisererde voor de borstspier. Ik wil nog even het advies van de andere arts afwachten op half februari. En hoop dan in maart te worden geopereerd.

@Stephh90 bedankt voor je reactie! Ik lees steeds dat dual plane behoorlijk pijnlijk is. Ik ben geen hele fanatieke sporter maar wil vooral geen zichtbare randen.

Mag ik vragen welke implantaten jij hebt?

@Silly23 ja dat klopt, elke pc adviseert wat anders. Naar hoe meer je er gaat; hoe verwarrender het wordt...

Ik word 11 feb geopereerd.

@Robijntje02 het ziet er inderdaad minder "gespannen" uit. En geen zichtbare randen. Thanks.... Overtuigt me meer om toch te kiezen voor plaatsing voor de borstspier

@Robijntje02 oh wauw....dat schiet al op zeg! Spannend! Benieuwd naar je ervaring!

ik doe alleen nog dat 2e consult en hak dan de knoop door

Snap ik idd, heb zelf geen zichtbare randen. Ik heb eurosillicone.