Ga naar inhoud

Silly23 : 7 maart 2020 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

Hoi

Ik ben Silvie, 49 jaar oud. Na 2 kids voorzien te hebben van borstvoeding en behoorlijke gewichtsschommelingen heb ik besloten mezelf een borstvergroting kado te doen.

Ik heb een consult gehad waarbij de motiva round 475 midi is geadviseerd met plaatsing voor de borstspier.

Gezien mijn leeftijd en de verwachting van slappere huid en minder vetweefsel vraag ik me af of dual plane plaatsen niet beter is.

Ik heb 16 februari nog een consult bij een andere arts. O.a. om dit te bespreken en omdat ik nog twijfel om voor de motiva 550 full te gaan.

Ik ben erg benieuwd hoe jullie hier naar kijken of wellicht ervaring hebben met....?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Silly23 Ik ben 45 jaar en mijn arts (dr Nio) heeft bij mij ook voor de spier geadviseerd; 255 cc, Motiva, rond, full projectie.

Als ik groter wilde (maar dat wil ik niet), dan kon dan wel, maar dan zouden de implantaten dual plane geplaatst moeten worden; en ik heb veeeeeel liever voor de spier; maar dacht dat dat bij niet mogelijk was; maar wel dus ^_^.

Voor de spier geeft het meest natuurlijke resultaat omdat de implantaten met je lichaam mee kunnen bewegen en zich op de plek bevinden waar je eigen borstweefsel zich ook bevindt. Maar je moet dan wel over voldoende borst/klierweefsel beschikken.

Bij dual-plane plaatsing zijn de borsten meer ja, hoe moet ik het zeggen, wat meer gemodelleerd.. Ik vind de borsten er soms, maar niet altijd hoor, er meer 'rubberachtige' uit zien; de huid lijkt ook strakker te staan ofzo..

Op instagram kwam ik een foto tegen van 2 dames, met dezelfde borsten (maat/vorm); kregen dezelfde implantaten, maar bij de een zaten de implantaten voor de spier, en bij de ander waren ze dual plane geplaatst. Ja, dan zie je toch wel een verschil.

Voor de spier ziet er gewoon wat natuurlijker eruit.. Vind ik dan he.. Meningen kunnen verschillen

 

Link naar reactie
Delen op andere sites