Ga naar inhoud

Silly23 : 7 maart 2020 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

17 uur geleden, Silly23 zei:

@Veerveertje thanks!

Prima geslapen en ook nu nog geen zenuwen. 

Zo nog even lekker uitgebreid douchen, laatste check of ik alles heb geregeld / bij me en dan gaan we. 

 

Jij bent er vroeg bij vandaag! 


Haha, ik was laat ipv vroeg, moest nog slapen ?

 

Wat goed om te lezen dat alles goed in gegaan! Nu op naar herstel, sterkte met je eerste nachtje! ❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Operatieverslag: prima geslapen en ook de reis naar Vlaardingen ging voorspoedig. We waren er 25 minuten te vroeg. Toch maar vast naar binnen gegaan. Toen kwamen de zenuwen toch echt wel. 

Er werden bij de balie nog vragen gesteld over nuchter zijn, allergieën, etc. en ik kreeg een recept voor de pijn medicatie. Omdat ik een maagverkleining heb gehad mag ik geen naproxen of andere NSAID's en heb Oxycodon gekregen, 6 tabletten voor 2 dagen. Rond 12.45 uur werd ik meegenomen en moest ik me omkleden in een Operatie jasje, sokken, slofjes en haarnetje. Lekker warm dekentje om en door naar het volgende kamertje. Daar mocht ik op een bed gaan zitten, werd temperatuur opgenomen en daarna was het wachten op dr Hupkens voor het aftekenen. Hij was erg aardig, vroeg hoe ik me voelde en of ik nog vragen had. Protheses gecheckt op juiste formaat en toen nog even moeten wachten op de anesthesist. Die vroeg nogmaals naar nuchterheid, allergieën etc en toen mocht ik meelopen naar de operatiekamer en op bed gaan liggen.  Daar werden nog wat checks gedaan of ik het wel echt was, kreeg ik een infuus en werd gevraagd waar ik over ging dromen. Ik kreeg een zuurstofkapje en binnen 3x ademhalen ben je in slaap. 

14.10 werd mijn vriend gebeld dat ik wakker was. Vaag weet ik dat ik mijn bh aan kreeg. Ik was nog niet goed wakker toen Hupkens nog even langs kwam. Alles sas goed gegaan. Ik word morgen gebeld door Diana Gabriels om te horen hoe het gaat en voor de afspraak 1e controle over 2 weken. 

Wakker worden ging vrij snel. Onder de deken gespiekt. Vanaf daar gezien dacht ik nog : hmmmm ze zijn niet heel groot maar het is meer dan het was.

Wat gedronken, broodje gegeten en naar de wc geweest. Omdat ik de laatste sas die dag mocht mijn vriend in de uitslaapkamer komen. Half 4 mocht ik naar huis. Had weinig pijn en voelde me goed. 

Thuis langs apotheek gereden. Lopen voelde heel gek... Net 2 stenen aan mijn lijf. 

Daar even naar de wc geweest en in de spiegel gekeken. Toen dacht ik echt ? wauwie ze zijn veel voller dan ik dacht! 

Thuis wat gegeten en in de avond Netflix gekeken. In de loop vd avond kwam de pijn opzetten. Eerst Paracetamol genomen. Dat deed niet veel en toen ik heel erg 'schrok van iets in de film en al mijn spieren spanden was dat echt heel pijnlijk. Om 23 uur Oxycodon genomen want durfde niet meer te bewegen van de pijn. Dat hielp snel en voelde me weer top. 

De nacht was vreselijk. Heb geen oog dicht gedaan. Was eerst klaar wakker, moest toen plassen, daarna lag vriend te snurken, pijn kwam weer opzetten, rug voelde ook beurs. Ik heb een u-vormig zwangerschapskussen en een losse rugsteun. Maar kon echt geen houding vinden. Dus ben er maar uit gegaan. 

De pijn is nu wat schrijnend en zeurderig. Bizar hoe vaak je je borstspier gebruikt! 

Als ik durf maak ik vandaag bh los om ze bloot te bekijken en zal dan ook foto's maken en posten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Veerveertje zei:


Haha, ik was laat ipv vroeg, moest nog slapen ?

 

Wat goed om te lezen dat alles goed in gegaan! Nu op naar herstel, sterkte met je eerste nachtje! ❤️

Haha.. Oh ja, dat kan natuurlijk ook ?

 

Eerste nachtje was niks... Geen oog dicht gedaan. Maar voel me nog steeds oké met af en toe wat meer pijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een fijne ervaring heb jij gehad zeg. Super zeg. En dat half weten van de bh aan doen komt me zeer bekend voor. Volgens mij viel ik tussendoor zelfs even weg. Ze wisten bij mij niet hoe de band om moest, dus dat heb ik ze dan wel uitgelegd en ook waarom ?. Lopen voelt in begin nog wel een beetje gek he. 
lijkt me goed om de komende dagen nog wel de pijn medicatie in te nemen, zorgt er ook voor dat je ontspant hè. En de eerste nacht nauwelijks slapen en rugpijn zie je ook wel vaker voorkomen. Doe lekker rustig aan vandaag en laat je lekker verwennen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahh @Silly23 bedankt voor je verslag ?

Fijn om te lezen dat het allemaal goed is gegaan. 

Maar het is de eerste 3 dagen echt effe afzien maar je zal merken dat de pijn steeds minder wordt na een paar dagen.
btw was je nu een rugslaper?

 

Alleen het slapen en het stijve gevoel dat duurt wel wat langer?maar alles voor goed herstel voor de boobies?

 

Maar had je ook last van dat brandende gevoel in de arm toen ze de narcose is spoten ?

Dat is Me echt bij mij gebleven en de pijn toen ik net uit narcose kwam. 

Ik ben benieuwd naar je mooie boobie fotos ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Silly23 zei:

@Nog even wachten ik zal dat ook eens proberen. Had nu steeds het idee dat mijn rug niet voldoende steun had. En kon zelf niet omhoog komen als ik plat had gelegen ?

Ik vind dat het lekkerste liggen. Maar ik kan wel zelf omhoog komen, dat zal wel schelen.

Heb ook het voetendeel wat hoger, dan knikt je rug wat beter. Wellicht met een kussen of wat handdoeken (onder je matras) proberen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lindan ik vond het narcosemiddel juist koud voelen. En had weinig pijn toen ik weer bij kwam. Gisteravond en vannacht wel pijn. Nu met Paracetamol goed te houden. Valt me alles mee tot nu toe.

 

Ga vanmiddag douchen en foto's maken. Zelf ook heel nieuwsgierig. Vind het wel eng... Bh uit. Voelt met bh al zo zwaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, missy79 zei:

Is dat beter als je veel sport om Ze voor de spier te plaatsten ?

Zo is het mij wel verteld door oa Dr.Nio. Want met bepaalde sporten, en je hebt pech, dan kan je prothese verkeerd gaan zitten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je zo blij bent met je boobies!! En dat de pijn te doen is! Ik heb echt meer dan een dag een koude plek gehad op mijn hand door het narcose spul, maar toch brandde het spul enorm in mijn arm. Zou ik mogen meekijken in je album?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.