Ga naar inhoud

Robijntje02 : 11 februari 2020 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

@Rosanna Ik denk dat je naar de verkeerde foto hebt gekeken???

Had voorheen echt geen volle borsten hoor...

In mijn album staat 1 foto van mijn voorsituatie; die 3D- foto, die met stift erop getekend... (deze pc stelde een lift bij mij voor icm bv)

Op de close up foto zien mn nieuwe borsten er best heel groot uit; is een beetje vertekend vind ik; op de foto's waarop mijn hele lichaam te zien is, zie je een beter beeld van hoe mijn nieuwe borsten zijn; mooi in verhouding met mijn lichaamsbouw en zeker niet te groot...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rosanna die foto waarvan jij eerst dacht dat het mijn voor foto was, is dus mijn na foto ?

Als ik zulke borsten van te voren had, had ik geen bv genomen hi hi..

En wat jij zegt, ik vind mn nieuwe boobs er ook mooi, vol en toch natuurlijk eruit zien. Wilde ook natuurlijk uitziende normaalformaat borsten, vandaar ook de keuze voor 'maar' 255 cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, Robijntje02 zei:

Hey @Julie88 snap je twijfel..

Het is belangrijk dat je bij jezelf nagaat wat je graag wil; wil je normaalformaat borsten, grote borsten of hele grote borsten?

Ik wilde graag normaalformaat borsten en heb dat ook tijdens mn consulten duidelijk aangegeven en toen werd dus meerdere keren dit (255) of nagenoeg hetzelfde volume (225 en 265 geloof ik) geadviseerd.

Nu moet je je niet te veel blind staren op foto's hoor. Foto's kunnen soms best vertekenen. Als je een foto van je borsten van dichtbij neemt dan zien ze er veel groter uit dan wanneer je ze van een afstand fotografeert. 

Ik pas nog gewoon (net hoor) in mijn huidige bh's, 70D; en heb nog in een doos 75C bh"s liggen, die eerst net te groot voor mij waren (die stonden bij mij echt 'open' aan de bovenkant, itt de 70D bh's); die nu waarschijnlijk perfect zitten (hoewel mijn omvang 70 is en niet 75). Maar voorheen was de bovenpool leeg/ vlak, en nu is mn bovenpool mooi gevuld en staan mn huidige bh's nog mooier dan voorheen.. 

Ik zal je toevoegen aan mijn album en heel veel succes met je keuze! 

Nee klopt ik kijk ook niet teveel naar foto’s alleen naar de grote wat ik ongeveer zou willen maar t aantal cc is bij iedereen verschillend omdat iedereen een andere voor situatie heeft. Maar wat een mooi resultaat zeg! Echt heel mooi natuurlijk! Ik krijg ze ws wel dual plane gezet. Jij heb ze voor de spier zoals ik gelezen had. Vandaag nog 5 wkn en dan is het zover?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Robijntje02 zei:

@Rosanna die foto waarvan jij eerst dacht dat het mijn voor foto was, is dus mijn na foto ?

Als ik zulke borsten van te voren had, had ik geen bv genomen hi hi..

En wat jij zegt, ik vind mn nieuwe boobs er ook mooi, vol en toch natuurlijk eruit zien. Wilde ook natuurlijk uitziende normaalformaat borsten, vandaar ook de keuze voor 'maar' 255 cc.

 

Haha nee ik heb geen toegang tot je album, misschien de verkeerde Rosanna toegevoegd ;) Ik bedoelde die in dat rode ondergoed. 

 

Inderdaad goed dat je het aantal cc subtiel hebt gehouden. Zo heb je inderdaad die volle ronding zonder dat het abnormaal groot wordt voor je lichaam.

 

En je vroeg nog hoe het nu met die van mij gaat. Ik heb deze week een consult voor explantatie en dan lipofilling in de plaats. Ben benieuwd, zal wel een update geven in mijn topic :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, ik herken zoveel van je verhaal. Borstverkleining/lift gehad (ik 18 jaar geleden) en toen na zwangerschappen en afvallen lege boven- en zijkanten. Ik heb 10 feb 250cc rond voor de borstspier laten plaatsen. Ik hoop dat ze zo mooi worden als die van jou! Trouwens, überhaupt jouw figuur, prachtig! Prachtige BH foto’s! Mag ik ook in je album kijken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Robijntje02 zei:

Oh idd.., verkeerde Rosanna getagd ?dacht dat je toegang tot mijn album had @Rosanna123; zal je nu toevoegen. En ben benieuwd naar de aankomende update in je topic!

 

Mooi hoor, toch best een groot verschil met relatief weinig cc! Al vond ik je natuurlijke borsten ook al mooi, snap dat je blij bent met wat je nu hebt gekregen en het staat je ook super! Hoe gaat het met herstellen en de pijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rosanna123 Lief dat je 't vraagt.

Mijn herstel verloopt tot nu toe probleemloos (even afkloppen ?).

Ik heb eigenlijk helemaal geen pijn gehad; hoogstens een beetje een trekkerig en beurs gevoel de eerste week.. Maar dat komt natuurlijk ook omdat bij mij de implantaten voor de spier zitten.

Volgende week gaan de pleistertjes eraf, ben benieuwd hoe de littekens eruit zien (Nio heeft de oude littekens van m'n bvk gebruikt).. 

Ben ook heel erg benieuwd hoe jij je op handen zijnde explantatie en lipofilling gaat ervaren.. Heb je al een arts gevonden en is er al datum geprikt?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Robijntje02 zei:

@Rosanna123 Lief dat je 't vraagt.

Mijn herstel verloopt tot nu toe probleemloos (even afkloppen ?).

Ik heb eigenlijk helemaal geen pijn gehad; hoogstens een beetje een trekkerig en beurs gevoel de eerste week.. Maar dat komt natuurlijk ook omdat bij mij de implantaten voor de spier zitten.

Volgende week gaan de pleistertjes eraf, ben benieuwd hoe de littekens eruit zien (Nio heeft de oude littekens van m'n bvk gebruikt).. 

Ben ook heel erg benieuwd hoe jij je op handen zijnde explantatie en lipofilling gaat ervaren.. Heb je al een arts gevonden en is er al datum geprikt?

 

Wat fijn dat je zo weinig pijnt hebt en je herstel zo goed gaat! Dat is echt een voordeel van op de spier plaatsen, mijn herstel was zeker bij mijn eerste bv wel anders ;)  Op je foto's zag ik geen littekens van je bvk, dus deze van je bv gaan vast ook mooi genezen.

Ik heb nog geen datum, wel morgen een eerste consult dus nog even in spanning aan het afwachten of wat ik wil haalbaar is ☺️

Hoop dat jouw voorspoedige herstel zich zo voortzet! Liefs, Rosanna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijd voor een update:

Vandaag precies 2 weken PO.

Mijn vriend had zondagavond de pleistertjes die op de littekens onder de borst zaten er voorzichtig af gehaald, en ja, het zag er gewoon goed uit; alles is mooi aan het genezen; heb alleen nog wat kleine blauwe plekjes onder de linkerborst, maar heb geen open wondjes ofzo, dus had de controleafspraak die ik vandaag eigenlijk had bij Parkkliniek bij dr. Van der Putten gisteren afgezegd. Om nu 2 uur in de auto te zitten voor een afspraak waarbij ik te horen krijg dat het er goed uitziet en ik binnen 10 minuten weer buiten sta, tja, daar zag ik het nut niet zo van in. Als ik nu door dr Nio zou worden gezien, dan was ik er misschien nog wel naar toe gegaan. Vind het toch wel jammer dat de controle-afspraken vaak niet door de pc zelf worden gedaan hoor. Of zijn hier ook meiden bij wie dat wel het geval was?

Mijn herstel verloopt nog steeds probleemloos. Even afkloppen... Als ik loop of zit voel ik mijn borsten amper; ze zitten lekker stevig ingepakt in mijn Ava Carefix sportbh, en 's nachts draag ik zelfs nog het compressievest. Alleen als ik even in bed lig, 'voel' ik wel mijn implantaten; beetje lastig uit te leggen, maar ik voel gewoon dat er iets in mijn borsten zit;  en ervaar een beetje een drukkend gevoel ofzo, een beetje een apart gevoel. Af en toe lig ik op mijn zij; en steun ik op het voedingskussen, en dat ligt prima.

Mijn borsten zijn 24/7 nog ingepakt, maar als ik ga douchen en mijn bh uitdoe en in de spiegel kijk, dan ben ik nog steeds versteld van het resultaat. Elke keer als ik in de spiegel kijk, ben ik een beetje bang dat ze er iets anders, iets minder mooi uitzien dan de vorige keer dat ik ze gezien heb, maar dat is helemaal niet het geval. Ze blijven er mooi uitzien! En elke keer moet ik weer lachen en kan ik niet geloven dat ik nu opeens zulke mooie borsten heb; en dat ik het uiteindelijk na 2 jaar twijfelen toch aangedurfd heb...

Ik vraag me af of ze na verloop van tijd iets groter of iets kleiner gaan worden, want eigenlijk zien ze er nu op dag 14 PO nagenoeg hetzelfde uit als op dag 1 PO. Gelukkig!! 

Mijn omgeving ziet niets aan mij, ik zie er in kleding ook niet voller of groffer uit; en daar ben ik heel blij om.. Het is net of ik een maximizer bh of een goeie push-up bh aan heb; die ik voorheen ook regelmatig droeg. 

Maar bloot zie je toch écht een verschil; van platte borsten naar volle borsten. Ik had verwacht dat ik er misschien psychologisch een beetje moeite mee zou hebben; want hoe mooi nepborsten ook zijn, je ziet toch vaak wel dat ze 'niet echt' zijn, en daar moet je toch aan wennen, aan een wat andere look en een wat ander gevoel. Maar daar heb ik gelukkig geen moeite mee gehad, wat ik wel had verwacht eigenlijk... Maar nee, vanaf dag 1 was ik eigenlijk superblij met mijn nieuwe volle borsten en ik hoop dat dat ook lang zo blijft...

 

 

 

 

 

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat klinkt dat goed en zo positief, @Robijntje02! Zo fijn dat alles zo voorspoedig is gegaan en dat je er zo blij mee bent! Snap ook dat je die controleafspraak hebt afgezegd, zo ver weg en dan niet je pc zien... Ik heb volgende week dinsdag mn eerste controle en dat is wel met mijn pc. Ik moet deze week die pleisters eraf gaan trekken, durf nog niet zo goed, maar ben wel heel nieuwsgierig hoe het er onder die pleisters uitziet. Zijn jouw hechtingen oplosbaar? Ik weet niet eens of die van mij oplosbaar zijn eigenlijk! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elize89 door wie ben jij geopereerd als ik vragen mag?

Ik heb de pleisters een kleine 2 weken laten zitten. Wilde ze eerst er nog langer op laten zitten, want dat voelt meer 'beschermd' maar was net als jij ook wel heel erg nieuwsgierig of alles goed aan het genezen was. 

Ik had idd oplosbare hechtingen.

Bij sommige dames moeten de knoopjes aan de zijkant verwijderd worden, maar dat was bij mij niet het geval.

Als ik jou was zou ik gewoon even naar de kliniek bellen om te vragen wat jij voor hechtingen hebt, toch?

Verloopt jouw herstel verder ook goed, hoop ik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Robijntje02 zei:

@Elize89 door wie ben jij geopereerd als ik vragen mag?

Ik heb de pleisters een kleine 2 weken laten zitten. Wilde ze eerst er nog langer op laten zitten, want dat voelt meer 'beschermd' maar was net als jij ook wel heel erg nieuwsgierig of alles goed aan het genezen was. 

Ik had idd oplosbare hechtingen.

Bij sommige dames moeten de knoopjes aan de zijkant verwijderd worden, maar dat was bij mij niet het geval.

Als ik jou was zou ik gewoon even naar de kliniek bellen om te vragen wat jij voor hechtingen hebt, toch?

Verloopt jouw herstel verder ook goed, hoop ik?


Ik ben door dokter Ackermans geopereerd, en niet in een kliniek, maar in een zkh. ? Herstel verloopt goed! Moet me alleen wel echt koest houden, pfff, uitdaging met 4 kleintjes thuis.

Ik zal je toevoegen in mijn album. Of misschien heb ik dat allang gedaan. Ik check het even. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.