Ga naar inhoud

Ld1234 : 27 november 2019 : Prof. van der Hulst : Zuyderland Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Op 15-1-2020 om 18:57, 3timesaround zei:

Hoi LD,

 

bedankt voor het toevoegen!

Ik ben begonnen met 180cc soja olie prothese in 1995, daarna wissel in 2002 naar mcghan 200cc mlp. Helaas tijdens controle in december bleek dat ik baker 4 heb. Nu dus kapselverwijdering met prothesewissel op 14 februari (ze zitten er ook alweer 18 jaar in dus gelijk wisselen maar he). 

Ben ondertussen 3 zwangerschappen verder dus weefsel is wel veranderd tov mijn beginsituatie. Voorstel arts is 250-275-300 medium plus profile van Mentor. maar ik heb aanstaande vrijdag toch nog een  afspraak met de pc, wil graag wel een cupje gevuld zeg maar! Dus wil eigenlijk minimaal voor 300cc gaan. Of voor 325 mp xtra ook van Mentor(voorgesteld door Bestboobie maar weet nog niet of mijn arts daarmee werkt, vraag ik vrijdag). Dit zijn allemaal ronde protheses. (heb ik nu ook).

Draag voornamelijk 85C maar 80D kan ook wel maar niet echt gevuld. voorsituatie in 1995 was een soort van "stevige mannen" borst. zeker niet vol.

 

Ik ga gelijk ff in je album kijken, ben benieuwd!

 

Liefs, Menile

Zou idd voor de grotere maat gaan. Ik heb nu 450cc full round van motiva. Dacht eerst jezus dat zal groot zijn, maar nu denk ik nee had ze niet kleiner gewild?. Ik wilde nu ook echt perse rond. Vind ik persoonlijk mooier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
10 minuten geleden, Ld1234 zei:

Eerste nieuwe bikini is een feit!! Ik kan niet wachten tot ik in Mei op vakantie kan gaan?


Joaaaaah top! Erg mooi, die in je album he? Ik heb ook ZO’N zin om bikini’s te gaan kopen, halleluja. En van die mooie bralettes, en jurkjes met blote rug (kocht ik nooit omdat ik dat alleen zonder bh-band mooi vond en te weinig boobs heb om zonder bh te dragen) en body’s die zo’n mooie lage v-hals hebben.

Ik moet dan nog wel geopereerd worden, maar ik snap je vreugde zo goed al ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Veerveertje zei:


Joaaaaah top! Erg mooi, die in je album he? Ik heb ook ZO’N zin om bikini’s te gaan kopen, halleluja. En van die mooie bralettes, en jurkjes met blote rug (kocht ik nooit omdat ik dat alleen zonder bh-band mooi vond en te weinig boobs heb om zonder bh te dragen) en body’s die zo’n mooie lage v-hals hebben.

Ik moet dan nog wel geopereerd worden, maar ik snap je vreugde zo goed al ???

Ja die in mijn album!? bralettes en bodys zijn idd een feest om te kopen! Het zit zo veel mooier met borsten! Die vreugde gaat voor jou ook nog allemaal komen!!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Lekker gevoel, zowel de bikini als de vakantie in het vooruitzicht. Wat is je huidige maat? 

Mijn huidige bh maat is 75e of 75f. In deze bikini heb ik maat m gepakt omdat mijn omtrek redelijk smal is en ik het mooi vind als je meer van de borsten ziet?.

Volgende week komen nog 3 bikini's aan en een lager uitgesneden badpak?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Silly23 zei:

@bent001 hoe is het nu met je?

Blij met het resultaat tot nu toe?

Las iets over een scheve borst ?

Heb je al foto's in je album en zou ik mogen kijken?

Groetjes, Silvie


Hi Silly,

 

Ben tot nu toe redelijk tevreden. Moet gewoon even wennen en zou gewoon zo fijn zijn als mijn linkerborst ook ingedaald zou zijn. 

Nu heb ik gister wel duidelijk op de foto gezien dat mijn borsten niet helemaal recht stonden, daarbij staan ze ook niet mega dicht naar elkaar toe.. dus dat is ook gewoon iets wat bij mijn past. 
Mijn album staat nu nog gewoon open trouwens. 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Silly23 zei:

@bent001 ik heb je foto's gezien. ik vind ze prachtig qua vorm/formaat! Ik zie niet zo goed het vetschil tussen rechts en links wat  jij aangeeft maar hoop dat het nog helemaal naar je zin wordt. Nog reactie gehad van de pc hierover?


dank je wel ?

Ja ben gister gewees, kan zijn dat hij nog wat meer moet indalen of dat er nog wat vocht ofzo achter zit.

In ieder geval  heeft hij mij geleerd hoe ik de borst band om moet doen... au... deed hem echt te los?

En ik moet met 5 weken ( eigelijk 4 maar dan zit ik met mijn kids ) terug komen. Tot die tijd de band dragen en mijn armen laag houden. Maar mijn eigen borsten zitten denk ik van nature ook niet gelijk en dat kan ik een arts ook niet aanpassen natuurlijk. 
 

Ben jij al geweest of ga je binnenkort?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 ik heb idd al wel vaker gelezen dat verschil in grootte of vorm lastig gelijk te trekken is. Dus dit wellicht ook. Maar zoals ik zei...ik vind ze prachtig.

 

Ik heb 15 februari een 2e consult met andere arts (Hupkens) en ga daarna de operatie plannen. Ik hoop in de 1e helft van maart.

 

Dus die borstband moet echt wel strak? Ik las dat Hupkens bh én borstband adviseert. Ik ga het volgende week  allemaal horen.

 

Hoe is het met de pijn? Nog last van of alleen bij te veel bewegen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Silly23 zei:

@bent001 ik heb idd al wel vaker gelezen dat verschil in grootte of vorm lastig gelijk te trekken is. Dus dit wellicht ook. Maar zoals ik zei...ik vind ze prachtig.

 

Ik heb 15 februari een 2e consult met andere arts (Hupkens) en ga daarna de operatie plannen. Ik hoop in de 1e helft van maart.

 

Dus die borstband moet echt wel strak? Ik las dat Hupkens bh én borstband adviseert. Ik ga het volgende week  allemaal horen.

 

Hoe is het met de pijn? Nog last van of alleen bij te veel bewegen?

?? lief!

en inderdaad niet alles valt de corrigeren, denk ook niet dat we dat moeten willen. 
 

Super spannend!! Wat heb je nu en weet je een beetje wat je zou willen hebben?

Half maart is ook echt snel maat wel super zo voor de zomer!!

De eerste dagen waren wat pijnlijk nu is het vooral steeds een opgeblazen gevoel vervelend maar niet mega pijnlijk hoor. Enige waar ik soms nog wel last van heb en naar van word zijn de hechtingen die ik van binnen voel vermoed dat dit te maken heeft gehad met het verkleinen van de pocket. Al met al is prima te doen. Wil je voor of achter de spier dat scheelt natuurlijk ook een hoop! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, bent001 zei:

?? lief!

en inderdaad niet alles valt de corrigeren, denk ook niet dat we dat moeten willen. 
 

Super spannend!! Wat heb je nu en weet je een beetje wat je zou willen hebben?

Half maart is ook echt snel maat wel super zo voor de zomer!!

De eerste dagen waren wat pijnlijk nu is het vooral steeds een opgeblazen gevoel vervelend maar niet mega pijnlijk hoor. Enige waar ik soms nog wel last van heb en naar van word zijn de hechtingen die ik van binnen voel vermoed dat dit te maken heeft gehad met het verkleinen van de pocket. Al met al is prima te doen. Wil je voor of achter de spier dat scheelt natuurlijk ook een hoop! 

Ik heb nu een 80B maar zijn vooral aan de bovenkant erg leeg door afvallen en borstvoeding.

Bij mijn 1e consult is motiva demi 475 cc met plaatsing voor de borstspier geadviseerd.

Ik twijfel of ik niet beter voor dual plane kan gaan gezien mijn leeftijd en of ik voor de motiva full 500 of 550cc zal gaan voor iets meer volume.

Benieuwd naar het advies van dr Hupkens.

 

Oei, kan me voorstellen dat die inwendige hechtingen gevoelig kunnen zijn ja. Sterkte daarmee.

 

Werk je al weer of nog lekker rustig aan?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo alweer 11 weken po en het voelt alsof ze helemaal van mezelf zijn. Ze voelen al stukken zachter aan. Ik kan er nog steeds niet vanaf blijven?. Betrap me ook vaak op het werk dat ik er weer even aan zit te voelen. 

Ik ben weer een ontzettende geluksvogel geweest met herstel. Ook deze keer vrijwel geen pijn gehad ondanks het pijnlijkere hechten aan ribweefsel. Alles is mooi symmetrisch ondanks dat links ietsjes sneller indaalde. Nu ondertussen alweer 11 weken po en nog steeds zo blij als ik ze zie.

Net met mijn nichtje mee geweest voor haar consult..zo leuk om mee te maken?

Heb nog een nieuwe foto geplaatst in mijn album.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minutes ago, Ld1234 said:

Zo alweer 11 weken po en het voelt alsof ze helemaal van mezelf zijn. Ze voelen al stukken zachter aan. Ik kan er nog steeds niet vanaf blijven?. Betrap me ook vaak op het werk dat ik er weer even aan zit te voelen. 

Ik ben weer een ontzettende geluksvogel geweest met herstel. Ook deze keer vrijwel geen pijn gehad ondanks het pijnlijkere hechten aan ribweefsel. Alles is mooi symmetrisch ondanks dat links ietsjes sneller indaalde. Nu ondertussen alweer 11 weken po en nog steeds zo blij als ik ze zie.

Net met mijn nichtje mee geweest voor haar consult..zo leuk om mee te maken?

Heb nog een nieuwe foto geplaatst in mijn album.?

Ik ben nu 1 dag PO en kan er ook niet vanaf blijven. Hoop dat verandert in de loop van de tijd, want daarmee kan ik mijn familie niet bekostigen. ??????

 

Ik vind het wel lekker qua hoe hard ze zijn nu. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, polemommy zei:

Ik ben nu 1 dag PO en kan er ook niet vanaf blijven. Hoop dat verandert in de loop van de tijd, want daarmee kan ik mijn familie niet bekostigen. ??????

 

Ik vind het wel lekker qua hoe hard ze zijn nu. ?

???? jij hebt anatomisch he..die blijven sowieso wat harder volgens mij voor de vorm aan te houden. Alhoewel ik mijn vorige protheses (anatomisch) wel vond meevallen.

Kijk ze zullen nooit zo zacht worden als een natuurlijke borst, maar dat hoeft van mij ook niet?. Ik vind dat stevigere ook gewoon mooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, polemommy zei:

Als ik zacht wou, dan had ik mijn lege velletjes wel gehouden, zachter kan niet. ???

:45: ik ga stuk!! mooi hoor! Ja ik vind dit ook gewoon zo veel mooier dan een echte natuurlijke borst (maar dat is uiteraard mijn persoonlijke mening?)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minutes ago, Ld1234 said:

:45: ik ga stuk!! mooi hoor! Ja ik vind dit ook gewoon zo veel mooier dan een echte natuurlijke borst (maar dat is uiteraard mijn persoonlijke mening?)

Dat hoort ook de bedoeling te zijn van iets waar je je spaargeld aan opmaakt. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.