Ga naar inhoud

Ld1234 : 27 november 2019 : Prof. van der Hulst : Zuyderland Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

56 minuten geleden, Ld1234 zei:

@bent001 hahahaha nee mijn moeders is zelf niet vies van wat plastische chirurgie. Heeft zelf lipo laten doen, wallen laten weghalen, gezicht laten laseren voor littekens die ze had van jeugdpuistjes en hals correctie laten doen (dit laatste ook bij professor van der Hulst, heel mooi gedaan..vandaar mijn keuze voor hem).

Ze heeft nog wel wat op haar lijstje staan, maar mag niet van m'n vader🤣🤣. Hij zegt het is goed geweest je bent 69 jaar. 

Ik zelf ben als de dood voor spuiten dus ik vind het wel goed geweest zo. Fillers en botox alleen als het echt nodig zijn, maar dat is nu nog niet het geval.😅😁


Hahaha nou ik geef der groot gelijk hoor!

Ohh lastig zelf gelukkig niet bang voor naalden en vind zowel Botox alles filers  een uitkomst! Baal nu alleen dat het niet kan, Botox is helemaal uitgewerkt 🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahaha, wat hebben jullie leuke moeders!

Mijn moeder heeft er nooit iets van gezegd, ze stond er ook niet achter, maar toen het achter de rug was, dus ook nooit iets gehoord of het mooi stond of niet.
Eerste wat mijn vader zei, en die stond er ook niet achter, was: zo dat is flink gegroeid daar.... Uhm ja, pap kijk ff ergens anders naar :45: 
Ik kon op dat moment niks anders verzinnen als: pap, wil je koffie, of liever maar meteen een pilsje? :P 

 

En uhm LD, had je zo een kleine bikini aan? Zal wel dat je moeder ze groot vond lol!!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Ld1234 zei:

@Veerveertje dat had ik dus ook! Ik dacht ook dat ze kleiner waren geworden maar borstomvang was van 94,5 cm naar 96,5 cm gegaan. Gek is dat het. In het begin dacht ik ook wow die zijn groot nu ben ik er alweer helemaal aan gewend.😂


Ja maar echt gek! Ja het went echt belachelijk snel hahaha... Vooraf zei ik ook “ik wil gewoon normale borsten”. Nu heb ik normale borsten en denk ik alweer “had wel groter gemogen”. 🤣

@best_boobie uhmmm.... ZWAAR guilty dus ja 😂😂😂 

 

Mijn ouders hebben er overigens nooit gek over gedaan, ze waren beiden ook bij de operatie, samen met mijn vriend. Ook paps heeft meegekeken toen we allemaal even mochten kijken daar. Die doet daar doodnormaal over gelukkig, en ik ook, haha. Hoewel zij ook beiden wel hoopten dat ik niet van die ballonnen zou krijgen, maar dat snap ik ook wel ergens, hahaha. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Veerveertje mijn ouders hebben er ook altijd achter gestaan (anders hadden ze niet beide keren betaald ervoor). Alleen moeders vond het niet nodig 11 jaar geleden. Nu wilde ze wel perse dat ik die geruwde protheses eruit liet halen door die verhoogde kans op alcl en de verhalen in het nieuws. Dus mocht vaders de beurs trekken, want het kon der niet snel genoeg gebeuren🤣.

Ja is toch absurd dat we alweer denken hmm nou dat had wel wat groter gemogen🤦🏼‍♀️🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Ld1234 zei:

@Veerveertje mijn ouders hebben er ook altijd achter gestaan (anders hadden ze niet beide keren betaald ervoor). Alleen moeders vond het niet nodig 11 jaar geleden. Nu wilde ze wel perse dat ik die geruwde protheses eruit liet halen door die verhoogde kans op alcl en de verhalen in het nieuws. Dus mocht vaders de beurs trekken, want het kon der niet snel genoeg gebeuren🤣.

Ja is toch absurd dat we alweer denken hmm nou dat had wel wat groter gemogen🤦🏼‍♀️🤣


Ja precies. Hahahaha dat is wel relaxed zeg, dat ze daar zo stellig in was. Scheelt jou weer dik 🤣


Hahaha ja eigenlijk wel, hoewel ik me er ook achter verschuil dat dit voor bijna iedere vrouw geldt die een vergroting heeft genomen, dus het zal wel “normaal zijn” hè  🤷🏻‍♀️😂😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-4-2020 om 18:18, Veerveertje zei:


Ja maar echt gek! Ja het went echt belachelijk snel hahaha... Vooraf zei ik ook “ik wil gewoon normale borsten”. Nu heb ik normale borsten en denk ik alweer “had wel groter gemogen”. 🤣

@best_boobie uhmmm.... ZWAAR guilty dus ja 😂😂😂 

 

Mijn ouders hebben er overigens nooit gek over gedaan, ze waren beiden ook bij de operatie, samen met mijn vriend. Ook paps heeft meegekeken toen we allemaal even mochten kijken daar. Die doet daar doodnormaal over gelukkig, en ik ook, haha. Hoewel zij ook beiden wel hoopten dat ik niet van die ballonnen zou krijgen, maar dat snap ik ook wel ergens, hahaha. 


😂😂😂 hier nog eentje schuldig toch echt wel spijt, elke keer denk ik weer had ik  nou toch maar voor dat maatje groter gegaan en vind ik ze zelfs klein ogen in kleding 🙈

 

@best_boobie die opmerking van je vader🙈  lijkt me ook lastig als je  ouders er niet staan.

 Mijn oma had een herseninfarct gehad en kon niet meer praten maar moest meelopen en laten zien🤣 ze vond het heel mooi. Was niet echt van de oude stempel zeg maar. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, bent001 zei:


😂😂😂 hier nog eentje schuldig toch echt wel spijt, elke keer denk ik weer had ik  nou toch maar voor dat maatje groter gegaan en vind ik ze zelfs klein ogen in kleding 🙈

 

@best_boobie die opmerking van je vader🙈  lijkt me ook lastig als je  ouders er niet staan.

 Mijn oma had een herseninfarct gehad en kon niet meer praten maar moest meelopen en laten zien🤣 ze vond het heel mooi. Was niet echt van de oude stempel zeg maar. 

 

Hahaha meen je 🙈 Ik kan gelukkig geen spijt krijgen, mijn pc zei dat groter dan dit er letterlijk niet inpaste, dus ik had geen keuze. Blijft wel kut though 🤣

 

Ja dat lijkt mij ook lastig, hoewel ik persoonlijk echt finaal schijt zou hebben aan de mening van mijn ouders. Maar het is natuurlijk prettiger als ze er gewoon achter staan en je er chill over kan doen en praten met elkaar.

Hahaha super leuk van je oma ook! Ik kreeg ook een hele leuke opmerking erover van mijn tante, die zei dat ze zelf ook wel van een goeie borstpartij houdt en dus mijn keuze heel goed kan begrijpen. Ze is lesbisch. 🤣🤣

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Veerveertje zei:

 

Hahaha meen je 🙈 Ik kan gelukkig geen spijt krijgen, mijn pc zei dat groter dan dit er letterlijk niet inpaste, dus ik had geen keuze. Blijft wel kut though 🤣

 

Ja dat lijkt mij ook lastig, hoewel ik persoonlijk echt finaal schijt zou hebben aan de mening van mijn ouders. Maar het is natuurlijk prettiger als ze er gewoon achter staan en je er chill over kan doen en praten met elkaar.

Hahaha super leuk van je oma ook! Ik kreeg ook een hele leuke opmerking erover van mijn tante, die zei dat ze zelf ook wel van een goeie borstpartij houdt en dus mijn keuze heel goed kan begrijpen. Ze is lesbisch. 🤣🤣

🤣🤣🤣 heerlijk zulke mensen!

Heb ook weinig negatieve reacties gehad hoor bij mijn eerste bv, bij mijn wissel was het qua operatie anders, daar had ik een goeie reden voor maar veel mensen die dan wel zeiden “je gaat ze toch niet nog groter maken” misschien dat dat ook wel mijn keuze  heeft beïnvloed, al dacht ik dat 500cc heel groot zou zijn🙈🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Veerveertje en @bent001 bij mij was 450cc ook max voor de motiva full..ik kon wel 590cc motiva corse kiezen maar dat klonk zo enorm. Nu heb ik zoiets van hmmm misschien toch moeten doen.🤦🏼‍♀️🤣 Ik kwam van 290cc af dan klinkt 590 echt als veelste veel. Was ook bang dat mensen idd gingen oordelen van ohhh je wilt ze gewoon groter, terwijl ik gewoon van de anatomische protheses af wilde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 Ja precies, ik merkte ook dat ik ook te veel aan de voorzichtige kant zat hoor. Los van dat meer dus bij mij gewoon echt niet kon, wilde ik sowieso niet hoger dan 350cc gaan, eerst. Was als de dood dat ik van die mega grote tieten zou krijgen. En het is ook gewoon heel lastig, omdat je gewoon geen échte voorstelling kan maken van wat 300cc is of 500cc is bij jezelf. Ik heb voorbeelden gezien van 400cc dat ik dacht 'wat bescheiden', en ik heb 280cc gezien waarvan ik dacht WOW heavy!

Dus ga dan maar eens voor jezelf kiezen, is niet te doen joh 🤣 Als ik over 10/15 jaar (hopelijk) een wissel moet, ga ik sowieso voor 450 cc minstens. 😅🤣

 

@Ld1234 Ja dat snap ik helemaal, ik zou ook schrikken van 590, en helemaal als je inderdaad van 290cc afkomt. Zou ik zelf ook niet hebben durven doen, denk ik. En het is denk ik ook gewoon gewenning... Toen ik net m'n boobs had dacht ik ook nog wel even van 'zo goed formaat zeg, hallo!' Dat verdween al na een paar dagen 🤣 Had het zelfs met bijv jou hoor. Toen ik jouw foto's zag vond ik ze voor mijn eigen smaak ook te groot. Ik vond ze prachtig van vorm, je hebt gewoon hele mooie boobs. Maar nu denk ik bij jou al van ahhh dat zou ik nu ook wel hebben gewild 😆 Je beeld veranderd gewoon. Vriendinnetje van mij beweert overigens hetzelfde te hebben met lippen opspuiten, daar houdt zij van. Ik zei na de 2e keer al dat deze chick rustig moest doen omdat ze een beetje een duckface begon te krijgen, maar zij zag het niet (meer) en wilde meer erin hebben. Ik vind het nu echt geen porem meer overigens, maar zij is er erg blij mee en volgens mij is het alweer niet genoeg. 😂 Weet niet of ze helemaal met elkaar te vergelijken zijn, maar moest daar wel even aan denken, hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Veerveertje ja dat is het. Je beeld veranderd als ik nu die keuze had zou ik de 590cc denk ik ook wel durven, maar ja als je 290cc hebt dan klinkt 450cc huge. Maar dat is het ding met anatomische protheses die hebben vrij veel projectie bij weinig cc's. Dus over 10/15 jaar zal het wel 590 worden😜.

Ja dat lippen opspuiten snap ik echt niet. Nu heb ik het niet nodig. Ik heb hele volle lippen van mezelf. Vond ik vroeger echt vreselijk...nu ben ik er blij mee. Toen ik een paar jaar geleden een meisje leerde kennen (nu een vriendin van me) vroeg ze zo aan mij..misschien een stomme vraag maar waar heb jij je lippen laten doen ziet er zo mooi natuurlijk uit🤦🏼‍♀️. Ik zo uhmm die zijn ook natuurlijk🤣.

Mijn nichtje is ook doorgeslagen met botox fillers en lippen opspuiten. Is net als ik 31 jaar, maar gebruikt botox, kaakfillers, kinfillers jukbeenfillers, fillers voor kraaienpootjes en laat der lippen opspuiten. Eerst was ze mooier dan nu🤷🏼‍♀️

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Veerveertje ja nou inderdaad ik had 310 cc ( dacht 305 maar dankzij bb ben ik er achter dan het 310 was) vond dus 190 cc al heel wat. Weet nog dat ik bij het passen van 550 cc whoh nee dit ben ik niet maar achteraf denk had ik het nou toch maar wel gedaan. Aan de andere kant kan ik soms mooie bescheiden borsten ook heel mooi vinden en mijn vriend snapt me sowieso niet want die vind ze nu al groot. 
@Ld1234 ik vind zolang je het op een natuurlijk mogelijk laat doen wel mooi, maar vind een duckfase vreselijk. Er is echt maar één iemand die het bij mij gezien heeft, maar heb ook echt maar een klein beetje gedaan om wat meer accent op mijn lippen te krijgen.  De arts waar ik heen ga staat bekend om je gezicht mooier te accentueren zonder dat je het ziet. 
Maar schrok laatst ook van mijn nichtje 29 jaar en nu al volop aan de filers  en Botox maar ook bij haar is het niet zichtbaar. 
Maar die van jouw klinkt heftig, beetje alla vriendin Lil kleine, ziet er ook niet uit 🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Ld1234 zei:

@bent001 als het idd mooi natuurlijk uitziet dan snap ik het wel ja. Ja idd jaimie vaes...veelste heftig die lippen van haar. Heel jammer want het is een mooie meid.🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

Jammer dat ze die lippen zo heeft verpest.


Nou vind der junkbenen erger, ze heeft nu al zo’n art Brad hoofd en ze is nog zo jong en het was inderdaad een mooie meid. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ld1234 Ja kijk als iemand echt dunne lippen heeft en gewoon een beetje vulling erin laat zetten snap ik het idee. Maar bij velen (en zo ook die vriendin van me) slaat het door. Maar ja, misschien vinden zij dat ook wel van ons hè met onze “onze-tieten-zijn-nog-steeds-niet-groot-genoeg” gezever🤣🤣🤣 
 

@bent001 Ja precies, dan denk je ok, dus er komt bijna 2/3e bij, dat moet meer dan zat zijn. Tot je ze 3 dagen hebt 😅😂😂

Hahaha ja precies, zelfs mijn vriend die best wel aardig van rondingen houdt (was/is bij mij zwaar aan het verkeerde adres 🤣) zegt me steeds wel van “wat zijn ze dik”, “je hebt echt wel dikke tieten hoor” enz, hahah terwijl ik soms denk, ze zijn nu alleen normaal. 😅😅😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.