Ga naar inhoud

Ld1234 : 27 november 2019 : Prof. van der Hulst : Zuyderland Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

@Veerveertje moet wel eerlijk zeggen dat ik ook geen dunne lippen van mijzelf heb maar wilde ze gewoon ietsjes voller gedaan dus heb ook echt maar 0’5ml normaal doen ze 1. Maar begint nu ook wat weg te trekken is alweer bijna een jaar geleden. 
 

@Ld1234 zou ik ook wat zijn als een bv goedkoop zou worden, zitten we iedere maand bij onze pc en veranderen we langzaam in .....

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, bent001 zei:

@Veerveertje moet wel eerlijk zeggen dat ik ook geen dunne lippen van mijzelf heb maar wilde ze gewoon ietsjes voller gedaan dus heb ook echt maar 0’5ml normaal doen ze 1. Maar begint nu ook wat weg te trekken is alweer bijna een jaar geleden. 
 

@Ld1234 zou ik ook wat zijn als een bv goedkoop zou worden, zitten we iedere maand bij onze pc en veranderen we langzaam in .....

 

🤣🤣🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, bent001 zei:


Nou vind der junkbenen erger, ze heeft nu al zo’n art Brad hoofd en ze is nog zo jong en het was inderdaad een mooie meid. 

Junkbenen!! :154:

’Hoe kom jij aan die hoge junkbenen?’ 
‘Nou, ik liep daar zo te lopen in die sneeuw, de berg op, en hoe higher ik kwam, hoe hoger mijn junkbenen! Verder weet ik het ook niet’ 🤷🏼‍♀️
 

(Mijn fantasie slaat bij dit soort dingen een beetje door 😎)

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, best_boobie zei:

Junkbenen!! :154:

’Hoe kom jij aan die hoge junkbenen?’ 
‘Nou, ik liep daar zo te lopen in die sneeuw, de berg op, en hoe higher ik kwam, hoe hoger mijn junkbenen! Verder weet ik het ook niet’ 🤷🏼‍♀️
 

(Mijn fantasie slaat bij dit soort dingen een beetje door 😎)

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, bent001 zei:

@Veerveertje moet wel eerlijk zeggen dat ik ook geen dunne lippen van mijzelf heb maar wilde ze gewoon ietsjes voller gedaan dus heb ook echt maar 0’5ml normaal doen ze 1. Maar begint nu ook wat weg te trekken is alweer bijna een jaar geleden. 
 

@Ld1234 zou ik ook wat zijn als een bv goedkoop zou worden, zitten we iedere maand bij onze pc en veranderen we langzaam in .....

 

🤣🤣🤣🤣🤣 nou ik heb al de juiste bijnaam dan. Veel vriendinnen noemen me lo sommige ook lolo😜. Maar omg nee das net wat te veel van het goede😉🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, best_boobie zei:

Junkbenen!! :154:

’Hoe kom jij aan die hoge junkbenen?’ 
‘Nou, ik liep daar zo te lopen in die sneeuw, de berg op, en hoe higher ik kwam, hoe hoger mijn junkbenen! Verder weet ik het ook niet’ 🤷🏼‍♀️
 

(Mijn fantasie slaat bij dit soort dingen een beetje door 😎)

🤣🤣🤣🤣🤣 alles verder nog goed?!:45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

@Ld1234, zo fijn om dit allemaal te lezen. Ik krijg na 30 jaar een prothesewissel. Al in het ETZ in Tilburg geweest en pc gaf ook aan de linkerkant te hechten op de ribbenkast. Hij gaf bij voorbaat ook al aan dat dit veel pijnlijker is, heel fijn..... Goed om te lezen dat het waarschijnlijk minder pijnlijk is dan wat hij zegt. Volgende week een consult bij quole kliniek in Waalre, benieuwd wat zij zeggen. Mag ik in de album kijken, qua gewicht en lengte komen we overeen, wat is jouw borstbreedte?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Tas zei:

@Ld1234, zo fijn om dit allemaal te lezen. Ik krijg na 30 jaar een prothesewissel. Al in het ETZ in Tilburg geweest en pc gaf ook aan de linkerkant te hechten op de ribbenkast. Hij gaf bij voorbaat ook al aan dat dit veel pijnlijker is, heel fijn..... Goed om te lezen dat het waarschijnlijk minder pijnlijk is dan wat hij zegt. Volgende week een consult bij quole kliniek in Waalre, benieuwd wat zij zeggen. Mag ik in de album kijken, qua gewicht en lengte komen we overeen, wat is jouw borstbreedte?

Hi Tas,

 

Mijn precieze borstbreedte weet ik niet. Weet wel dat mijn protheses 12,5 cm breed zijn.

Ik zal je toevoegen aan mijn album.

Het hechten is wel wat pijnlijker, maar viel al met al nog mee.😊

 

Liefs,

LD

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Ld1234 zei:

Hi Tas,

 

Mijn precieze borstbreedte weet ik niet. Weet wel dat mijn protheses 12,5 cm breed zijn.

Ik zal je toevoegen aan mijn album.

Het hechten is wel wat pijnlijker, maar viel al met al nog mee.😊

 

Liefs,

LD

Zo fijn om te horen dat het uiteindelijk mee is gevallen. Dank voor het toevoegen, mijn breedte is 14, dus zal wat minder groot worden denk ik zo. 

Dank voor het toevoegen 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Tas zei:

Zo fijn om te horen dat het uiteindelijk mee is gevallen. Dank voor het toevoegen, mijn breedte is 14, dus zal wat minder groot worden denk ik zo. 

Dank voor het toevoegen 😘

Bij mij was dit ook max voor nu. Dacht dat mijn borstbreedte 13,5cm is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Ld1234 ik heb je verhaal gelezen en wat fijn dat alles zo goed is gegaan en zo snel 🙂 doet me goed hihi 

 

Ik krijg zelf ook motiva round 450 cc full

Ben heel erg benieuwd maar ze worden wel dual plane geplaats snap het verschil niet zo goed 🤣 

 

Ik heb nu van die theezakjes na 3 zwangerschappen en hoop echt dat ik nu bovenin weer volume krijg en dat ze een soort van liftend effect gaan hebben

 

Ik begin al behoorlijk zenuwachtig te worden en droom zelfs al erover 🤣

 

Zou ik je album mogen bekijken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, Petra84 zei:

@Ld1234 ik heb je verhaal gelezen en wat fijn dat alles zo goed is gegaan en zo snel 🙂 doet me goed hihi 

 

Ik krijg zelf ook motiva round 450 cc full

Ben heel erg benieuwd maar ze worden wel dual plane geplaats snap het verschil niet zo goed 🤣 

 

Ik heb nu van die theezakjes na 3 zwangerschappen en hoop echt dat ik nu bovenin weer volume krijg en dat ze een soort van liftend effect gaan hebben

 

Ik begin al behoorlijk zenuwachtig te worden en droom zelfs al erover 🤣

 

Zou ik je album mogen bekijken? 

Zeker ik zal je toevoegen!

Dual plane plaatsen doen ze meestal als je niet genoeg eigen borstweefsel hebt aan de bovenkant zodat je de randen niet ziet of de arts heeft een voorkeur voor dual plane plaatsing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

O dankjewel en super fijn voor de uitleg ja hoop op een mooie decolleté en krijg dezelfde maat als jou 🙂 

 

Het ziet er echt heel mooi uit zeg! 

Aftellen is begonnen ben wel zenuwachtig hihi zie net pas eigenlijk dat ik zelf een verschil heb in mijn boobs haha nooit opgevallen eigenlijk maar denk ook doordat je er nu zo mee bezig bent ... vraag me dan wel af of de een niet veel groter word als de andere 😅

 

Maar ook dat zal vast goed komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Petra84 ik lees even met jullie mee. 
Heb jij een verschil in grootte qua borst . Of is het verschil echt minimaal ? Want ik had ook wel best een groot verschil en kreeg ook 2 verschillende maten. 
maar heb ook dames hier gezien die geen verschillende maten kregen en toen eenmaal vergroot viel het verschil nog meer op.
Maar goed als het echt minimaal is , zal het niet te zien zijn. En bovendien verschillen borsten altijd wel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Lindan zei:

@Petra84 ik lees even met jullie mee. 
Heb jij een verschil in grootte qua borst . Of is het verschil echt minimaal ? Want ik had ook wel best een groot verschil en kreeg ook 2 verschillende maten. 
maar heb ook dames hier gezien die geen verschillende maten kregen en toen eenmaal vergroot viel het verschil nog meer op.
Maar goed als het echt minimaal is , zal het niet te zien zijn. En bovendien verschillen borsten altijd wel. 

mijn dokter heeft alles bekeken en opgemeten en heeft geen verschillende maten geadviseerd 😊 neem aan dat hij het wel gezien zou hebben en ik vind het minimaal maar ja 🤔 ik zal een foto gaan maken en dan een album aanmaken dan zien we de voor situatie 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-8-2020 om 12:08, Petra84 zei:

mijn dokter heeft alles bekeken en opgemeten en heeft geen verschillende maten geadviseerd 😊 neem aan dat hij het wel gezien zou hebben en ik vind het minimaal maar ja 🤔 ik zal een foto gaan maken en dan een album aanmaken dan zien we de voor situatie 

Ik denk dat iedere vrouw wel een minimaal verschil heeft in borsten. Je mag er wel van uit gaan dat je pc je 2 verschillende maten zou adviseren als het echt een opvallend verschil is.

Bij mij is links ook ietsje groter (minimaal) dan rechts, maar dat is iets wat alleen ikzelf zie. Andere mensen denken dan van waar heeft ze het over🤣.

Vertrouw maar op je pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Op 10-8-2020 om 22:23, Ld1234 zei:

Bij mij was dit ook max voor nu. Dacht dat mijn borstbreedte 13,5cm is.

Hoi, mag ik ook in jouw album kijken ? Mijn breedte is 14 cm en ik wil ongeveer 380 cc en ben benieuwd hoe dat er ongeveer uit kan komen te zien. En wat is jouw bh omvang ? Wat was jouw voorsituatie ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...
Op 9-12-2019 om 15:13, Ld1234 zei:

Ondertussen al bijna 2 weken PO en echt bijna nergens last van gehad. Het is allemaal heel goed meegevallen.

Komende woensdag op controle (ben benieuwd).

Ik heb een foto toegevoegd in m'n album dus wie het resultaat graag wilt zien stuur me dan even een berichtje en ik voeg je toe.

 

Liefs

 

LD

Hoi! Zou je mij misschien aan jouw album willen toevoegen? Ben namelijk ook aan het oriënteren bij Mooi kliniek en de pc’s daar! Alvast bedankt ☺️ 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.