Ga naar inhoud

Ld1234 : 27 november 2019 : Prof. van der Hulst : Zuyderland Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Welke pijnstillers heb je gehad als ik vragen mag? Krijg je die van het ziekenhuis of hoe werkt dat? Heb vorig jaar een operatie gehad in Heerlen en ik had veel pijn en ze waren er toen erg terughoudend in, dus ben best wel bang voor de pijn nu.

Heb je iets speciaals gedaan om het mooier te laten genezen? Super dat het zo goed gaat!!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Whisper zei:

Welke pijnstillers heb je gehad als ik vragen mag? Krijg je die van het ziekenhuis of hoe werkt dat? Heb vorig jaar een operatie gehad in Heerlen en ik had veel pijn en ze waren er toen erg terughoudend in, dus ben best wel bang voor de pijn nu.

Heb je iets speciaals gedaan om het mooier te laten genezen? Super dat het zo goed gaat!!

X

Je krijgt paracetamol en tramadol een onstekingsremmer en anti biotica mee.

Dus als het echt pijn doet kun je een tramadol pakken naast je paracetamol.

Ik heb gestopt met roken een aantal weken van te voren en nu nog steeds, maar mijn littekens genezen over het algemeen gewoon heel snel.

Je hoeft niet bang te zijn voor de pijn! Komt helemaal goed! Ze zorgen ook goed voor je in Sittard.?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Ld1234 zei:

Ze hebben geen geruwde buitenkant, vandaar dat ze dus voor de zekerheid dus zo hechten. Dat was de uitleg die ik kreeg. (Sorry ging iets mis met plaatsen)

Oke, klopt idd dat de Motiva zo goed als glad is. 
Maar dat ze daarom zo hechten, is apart....  Misschien dat ze dat doen omdat het om een wissel gaat en het kapsel bij jou dus al gevormd is (neem aan dat ze dat niet weggehaald hebben) en dat ze dus op die manier dat kapsel weer goed strak om de prothese hebben willen 'trekken'...
Zou je daar bij een controle eventueel eens naar willen vragen? Of dat dus vanwege de wissel is, of dat ze dat standaard ook bij borstvergrotingen met Motiva doen... Ben ik wel erg benieuwd naar namelijk :)

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, best_boobie zei:

Oke, klopt idd dat de Motiva zo goed als glad is. 
Maar dat ze daarom zo hechten, is apart....  Misschien dat ze dat doen omdat het om een wissel gaat en het kapsel bij jou dus al gevormd is (neem aan dat ze dat niet weggehaald hebben) en dat ze dus op die manier dat kapsel weer goed strak om de prothese hebben willen 'trekken'...
Zou je daar bij een controle eventueel eens naar willen vragen? Of dat dus vanwege de wissel is, of dat ze dat standaard ook bij borstvergrotingen met Motiva doen... Ben ik wel erg benieuwd naar namelijk

 

xx BB

Ga ik voor je vragen! 8 januari heb ik weer controle. Het was inderdaad om het pocket ook goed strak te houden dat weet ik wel in combi met gladde prothese, maar ga het voor je navragen?

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, best_boobie zei:

Oke, klopt idd dat de Motiva zo goed als glad is. 
Maar dat ze daarom zo hechten, is apart....  Misschien dat ze dat doen omdat het om een wissel gaat en het kapsel bij jou dus al gevormd is (neem aan dat ze dat niet weggehaald hebben) en dat ze dus op die manier dat kapsel weer goed strak om de prothese hebben willen 'trekken'...
Zou je daar bij een controle eventueel eens naar willen vragen? Of dat dus vanwege de wissel is, of dat ze dat standaard ook bij borstvergrotingen met Motiva doen... Ben ik wel erg benieuwd naar namelijk

 

xx BB

Ze hebben bij mij ook gezegd dat ze t op die manier gaan hechten en dat het pijnlijk zal zijn er na. Was dat niet ook om een nieuwe borstplooi te vormen? Het is dus in elk geval niet alleen bij een wissel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Whisper zei:

Ze hebben bij mij ook gezegd dat ze t op die manier gaan hechten en dat het pijnlijk zal zijn er na. Was dat niet ook om een nieuwe borstplooi te vormen? Het is dus in elk geval niet alleen bij een wissel. 

Als ze een nieuwe borstplooi maken is dat idd iets dat vaak gedaan wordt. Heeft dan te maken met de breedte van de prothese en dat de tepel op de juiste hoogte van de prothese terecht moet komen. Dus voor het maken van een nieuwe borstplooi, snap ik het idd goed, hebben ze bij mij destijds ook gedaan. Maar dat het gedaan wordt omdat de prothese minder of niet geruwd is, had ik niet eerder gehoord :)

 

Trouwens, met een goed pijnmedicatieschema is het echt goed te doen. Maak je geen zorgen. Je mag mij altijd vragen voor een schema, heb daar ervaring mee vanuit mijn werk :)

Wel in pb aub :)

 

xxx BB

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
49 minuten geleden, Whisper zei:

Ik zie nu dat ze toch voor de spier zitten, dat zal ook wel verschil maken dan. 

Had eerst 75d, de cupmaat is f maar het ziet er niet uit als een f cup. In sommige bh's paste 75e ook, maar die vrouw bij de lingeriezaak vond de 75f beter zitten. Dus no worries niemand die zou denken het is een f cup, maar in bh's is het dat wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, Whisper zei:

Klinkt positief allemaal! Super!

Mag ik vragen wat je cupmaat was voordat je voor het eerst protheses kreeg? Ik heb namelijk ook motiva 450cc rond dual plane als advies gekregen, maar als dat F zou worden, dan is het verschil met nu wel heel groot. ?

Oh las verkeerd mijn cupmaat voor vergroting was 75b...dat is al 11 jaar geleden.??

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Spookbewoning12 zei:

Ik heb eind Jan een tweede consult; ivm de lipofilling moet ik een half jaar wachten dus wordt pas april. Maar dat geeft tijd om de juiste prothese te kiezen! 

Ahhh je hebt eerst een lipofilling laten doen en wilt nu nog een protheses erin laten plaatsen.

Ik heb wel op instagram iets gezien van een hybrid borstvergroting dus protheses en eigen vet.. echt super mooi resultaat.

Zal je even via prive bericht de instagram pagina doorsturen waar je het resultaat kunt bekijken. Deze dame is bij blooming geweest en heeft motiva demi protheses 360 en 380 cc wat ik heb gelezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.