Ga naar inhoud

Ld1234 : 27 november 2019 : Prof. van der Hulst : Zuyderland Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

22 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Idd gewoon even afwachten, dat duurt echt nog een tijdje hoor. Wsl is dan de hele wereld besmet of is het allang voorbij. Maar wel een gaaf vrijgezellenfeest zeg. 

Ja is voor m'n schoonzusje. Wilde eens wat anders dan Nederland of België organiseren?.

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Nou als het doorgaat echt super tof.

2 jaar geleden was ik in Praag en daar ook heel veel vrijgezellenfeestjes. Maar dan is Milaan toch leuker voor vrouwen 

Ja hopen dat dat corona gezeik minder gaat worden. Noord Italië heeft nu negatief reisadvies. Heb al gekeken voor mallorca als alternatief even aankijken of daar niks uitbreekt.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Heb weer even nieuwe foto in bikini geplaatst..nu bijna 5 maanden po alweer. Tijd gaat zo snel! Alles gaat goed..littekens worden alweer wat minder rood en heb eigenlijk vrijwel nergens last van. Alleen dat ik moet wennen dat ze nu voor de spier zitten. Vooral met bukken als ik geen bh aan heb merk ik dat verschil.

Ben nog steeds helemaal happy met m'n nieuwe boobies🥰.

Toch goed dat ik naar mijn gevoel heb geluisterd en gekozen heb voor professor van der hulst. Kon hier vrijwel niks over hem vinden, maar ik had een goed gevoel bij hem. Denk dat gevoel heel belangrijk is bij je keuze maken voor een pc.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Ld1234 zei:

Heb weer even nieuwe foto in bikini geplaatst..nu bijna 5 maanden po alweer. Tijd gaat zo snel! Alles gaat goed..littekens worden alweer wat minder rood en heb eigenlijk vrijwel nergens last van. Alleen dat ik moet wennen dat ze nu voor de spier zitten. Vooral met bukken als ik geen bh aan heb merk ik dat verschil.

Ben nog steeds helemaal happy met m'n nieuwe boobies🥰.

Toch goed dat ik naar mijn gevoel heb geluisterd en gekozen heb voor professor van der hulst. Kon hier vrijwel niks over hem vinden, maar ik had een goed gevoel bij hem. Denk dat gevoel heel belangrijk is bij je keuze maken voor een pc.

Wow ziet er super goed uit, zowel de borsten als jijzelf. Mooie verschijning 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Ld1234 zei:

Thanks lieverd! 😘 Hoe gaat het met jou nu?

Morgen heb je gesprek met wouter toch?

 

Liefs,

LD

Morgen idd belafspraak met de arts. Morgenochtend alvast even doorgeven dat de wond nog steeds vloeit (ook geel ontstekingsvocht nog), want ze hadden gezegd dat na het weekend dat wel moest stoppen. Energie is nog laag, maar voor de rest gaat het wel goed. We komen er wel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ld1234 Wauw!! Staan je supergoed die bikini's!! Very nice 👌👌👌

 

Ja, dat heb ik ook wel hoor, als ik zonder bh aan voorover buk. Het voelt bij mij dan een beetje alsof m'n borsten door iemand naar beneden worden getrokken ofzo... En bij jou?

Terwijl als ik een stukje ren (met bh aan; vandaag voor t eerst gedaan) dan voelt dat niet ongemakkelijk.. Apart.. 

 

Waarom zijn bij jouw 1e bv de implantaten niet voor de spier geplaatst als ik vragen mag? 

 

Ik lees dat veel dames hier op t forum problemen hebben met het vinden van een goedzittende bh na hun bv. Had jij dat ook na je 1e bv? En nu na je 2e bv?

Ik heb nl. helemaal geen 'pasproblemen' met bh's na m'n bv en ik vraag me af waarom veel meiden dit wel hebben.. Komt dat door de manier van plaatsing of door de vorm van de implantaten..? 

 

En welke verschillen ervaar jij als ervaringsdeskundige tussen anatomisch dual plane en rond voor de spier? (qua hardheid/ zachtheid, qua projectie, qua beweeglijkheid, etc, etc..).

Ben erg benieuwd!

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Robijntje02 ja als ik voorover buk dan voelt het vrij zwaar en dan komen ze tegen elkaar aan..beetje vreemd gevoel. Kan het niet omschrijven. Rennen gaat bij mij ook prima inderdaad. 

De pc waar ik voor mijn eerste bv ben geweest plaatst alleen achter de spier en had een hele sterke voorkeur voor anatomische protheses. Ik ben toen zo stom geweest om alleen daar op consult te gaan.

Ik heb geen problemen met bh's nu alles zit eigenlijk wel goed. Had ik voorheen wel denk door plaatsing achter de spier. Nu zit eigenlijk alles wel goed.

Vind uiteraard sommige modellen mooier staan dan andere.

Ik merk niet veel verschil eigenlijk met plaatsing voor of achter de spier. Beide echt prima. Ik had soft touch anatomische protheses (mcghan 410 soft style)..die voelde echt redelijk zacht aan, maar deze zijn nu verboden hadden een geruwde buitenkant. De anatomische prothese had wel veel projectie voor weinig cc (4,6 cm bij 290cc. Nu heb ik 5,1 cm bij 450cc)

Qua bewegen is voor de spier natuurlijker..beweegt gewoon mooi mee met lopen..achter de spier is dat niet zo. Ook vind ik dat ze bij plaatsing achter de spier je borsten wat meer naar buiten worden geduwd..nu staan ze veel mooier bij elkaar (geen landingsbaan ertussen) en wat ik echt een nadeel vind van anatomisch is dat ze geen vulling bovenin je borst geven. Eerste jaar wel, maar daarna werd dat steeds minder.

 

😘😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super je super goed! Echt heel mooi!!

Jammer dat dat dan nu enkel in de tuin aan kan he 😜

 

@Robijntje02 ik kon na mijn eerste bv( voor de spier ) ook heel makkelijk bh’s kopen, maar bij dual plane is het iets lastiger maar hoe langer ik pb ben hoe makkelijker het word moet ik zeggen.

En herkenbaar dat gevoel ik houd dus nog steeds mijn borsten vast als ik naakt buk terwijl ik niet meer dat gevoel heb🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Lief! Ja echt gewoon super kut dat ik ze nu nergens kan showen🤣. Hoop echt dat we in de zomer wel wat soepelere maatregelen hebben. Al zit een echte zomervakantie er niet in dit jaar😥. Mijn reisje naar saint tropez voor 6 juni heb ik al gecanceld. Dat gaat hem niet worden. Kan ik wel lekker sparen.🤣🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Robijntje02 zei:

Bedankt voor jullie reacties @Ld1234 en @bent001!!

Dus is dus vooral bij dual plane dat bh's wat minder makkelijk passen, iig in t begin..

 

 @Ld1234 Je schrijft dat jij merkte dat de vulling bovenin bij jouw anatomische implantaten afnam 1 jaar PO.

Waar zou dat aan hebben gelegen, denk je? 

Meer ingedaald denk ik. In het begin waren ze heel vol van boven. Dat begon steeds minder te worden.

Heb toevallig 1 foto van 5 maanden na mijn eerste bv. Zo zie je het verschil niet met ronde protheses. Ik was in het begin dus heel blij ermee.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, bent001 zei:

@Ld1234 ja klote!! Maar dan maar lekker sparen 🤣

Je had nog een aantal trips gepland toch?

 

@Robijntje02 dat was in mijn geval zeker. Op zich ook logisch, voor de spier beweegt alles nog mee en bij dual plane zit het natuurlijk wel vast.

Ja 😭 allemaal kunnen cancellen. Twee waren nu in april. Afgelopen weekend zou dat zijn geweest en 24 april zou ik naar Milaan gaan ook gecanceld. Krijg wel de centjes terug van alles.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Robijntje02 Mijn pc heeft ze extra voor de spier geplaatst zodat ik meer vulling bovenin zou behouden. Er is nu geen spier die het plat drukt bovenop geplaatst🤷🏼‍♀️

Ook gebeurd het indalen voor de spier veel sneller. Je ziet veel sneller het uiteindelijke resultaat. Dus ben niet bang dat dat nu weer gebeurd.😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ld1234 Ja balen!! Hopelijk ja je volgend jaar of aan het einde van het jaar nog even de schade inhalen!

 

@Robijntje02 zolang de prothese op zijn plek blijft blijft het een mooie bolling. Heeft vooral te maken of je niet aankomt en weer afvalt of de structuur van je huid.

Bij mij was dat dus heel erg gezakt door mijn zwangerschappen/ borstvoeding en een wat slappere huid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Nog even wachten zei:

@Ld1234 wel fijn dat alle tripjes die geannuleerd moesten worden niet tot kosten hebben geleid.

 

En lekker dan ik net getest hoe het voelt met voorover bukken zonder bh. Ik begrijp wat jullie bedoelen 😁😁

Ja gelukkig alles teruggekregen. Is ook overmacht he. Ryanair canceld ook alle vluchten. Dus kon je je geld terugvragen. Saibt tropezen hadden we de helft van de vila al aanbetaald maar ook volledig teruggekregen.

Echt super fijn.

Gek gevoel he...moet daar echt nog aan wennen. Hou ze nu altijd vast als ik geen bh aan heb en moet bukken😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.