Ga naar inhoud

Ld1234 : 27 november 2019 : Prof. van der Hulst : Zuyderland Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

3 minuten geleden, Littlegirllinda89 zei:

@Ld1234 hoi hoi,

 

zou ik Miss in je album mogen kijken?

 

ik krijg aankomende vrijdag 425 cc anatomische voor de spier geplaatst.

 

groetjes Linda 

Heb je toegevoegd..meestal heb je met anatomische protheses wel meer projectie met minder cc dan rond?. Ga je verslag volgen!?

 

Liefs,

LD

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-1-2020 om 14:50, Ld1234 zei:

Ik heb nog wat foto's toegevoegd in mijn album. Wie wil kijken stuur maar even een pb en dan voeg ik je toe.

 

Hoi zou ik ook mogen kijken, ik heb 21 januari eerste consult bij mooi kliniek bij Dr. Meesters.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, m70 zei:

 

Hoi zou ik ook mogen kijken, ik heb 21 januari eerste consult bij mooi kliniek bij Dr. Meesters.

Heb je toegevoegd! Spannend! Ik ben heel blij met mijn keuze voor de mooi kliniek. Woensdagavond heb ik mijn 6 weken controle. ?

Liefs, 

LD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Ld1234 zei:

Heb je toegevoegd! Spannend! Ik ben heel blij met mijn keuze voor de mooi kliniek. Woensdagavond heb ik mijn 6 weken controle. ?

Liefs, 

LD

 

Dankjewel!! Ja vind het ook heel spannend....na jaren twijfelen toch eindelijk een afspraak gemaakt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Spookbewoning12 zei:

Ja, na de post op inclusief zwelling borsten was dat eigenlijk wat ik wel zou willen. Dus moet er of nog 2x vet in of 1 x prothese. 
positief is dat ik wel voor de spier kan nu. 

Ik heb ze nu ook voor de spier..daar kwam mijn pc mee 10 min voor de operatie dat ik daar genoeg borstweefsel voor had?. Moet zeggen het herstel van achter de spier is me toen ook goed meegevallen. Denk dat een prothese erbij een heel mooi resultaat gaat geven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Littlegirllinda89 zei:

@@Ld1234

Dankjewel dat ik je album mocht bekijken!

ziet er erg mooi uit! 
 

is goed, leuk! Wel erg spannend nu hoor..?

 

groetjes Linda 

Ben er ook super blij mee! En herstel is heel goed meegevallen..gewoon rustig aan doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, m70 zei:

 

Heb er ook een goed gevoel bij. Dus ik laat het maar op me af komen, afwachten wat ze gaan voorstellen ?

1 tip als je meerdere keuzes krijgt pak dan toch de grootste maat...is mijn fout geweest de eerste keer. Dat heb ik nu gecorrigeerd en nu voor rond gegaan omdat ik toch echt graag wat meer volume bovenin wilde hebben.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Ld1234 zei:

1 tip als je meerdere keuzes krijgt pak dan toch de grootste maat...is mijn fout geweest de eerste keer. Dat heb ik nu gecorrigeerd en nu voor rond gegaan omdat ik toch echt graag wat meer volume bovenin wilde hebben.

 

 

Ja dat had ik hier al bij meerdere gelezen. Ik wil het wel beetje natuurlijk houden dat het bij mij past, maar ze mogen ook best gezien worden...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, m70 zei:

 

Ja dat had ik hier al bij meerdere gelezen. Ik wil het wel beetje natuurlijk houden dat het bij mij past, maar ze mogen ook best gezien worden...?

Marleen meesters is wel van het natuurlijk dus daar zit je helemaal goed. Ik ben voor van der Hulst gegaan, omdat ik uit persoonlijke kring hele goede verhalen had gehoord, maar weet dat ze daar allemaal gewoon goed zijn en goede zorg geven en je op je gemak stellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even in jouw album zitten spieken he.. maar:

excited in love GIF

 

 

 

Ik zocht dus een leuk gifje om uit te drukken hoe mooi ik jouw boobs vind.. In diezelfde reeks gifjes kwam dit naar voren:
te amo hearts GIF
Waarbij ik me dus serieus afvraag wat dat voor staart is en waarom die langs zijn lippen likt....:ph34r:
Het ziet er een beetje apart uit :45: 

Maar goed, als ik een man zou zijn..... :45: 

 

xxx BB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, best_boobie zei:

Ik heb even in jouw album zitten spieken he.. maar:

excited in love GIF

 

 

 

Ik zocht dus een leuk gifje om uit te drukken hoe mooi ik jouw boobs vind.. In diezelfde reeks gifjes kwam dit naar voren:
te amo hearts GIF
Waarbij ik me dus serieus afvraag wat dat voor staart is en waarom die langs zijn lippen likt....:ph34r:
Het ziet er een beetje apart uit :45: 

Maar goed, als ik een man zou zijn..... :45: 

 

xxx BB

 

Dat gifje is echt geniaal! :45:?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nieuwe foto's geplaatst van 7 weken po en ook van de littekens (deze zijn voor de 2e keer gebruikt)?.

Verder gaat hier alles goed...alles voelt weer normaal en kan eigenlijk ook alles weer..blijf wel nog voorzichtig met zwaar tillen.

 

Liefs,

LD

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Ld1234 zei:

Nieuwe foto's geplaatst van 7 weken po en ook van de littekens (deze zijn voor de 2e keer gebruikt)?.

Verder gaat hier alles goed...alles voelt weer normaal en kan eigenlijk ook alles weer..blijf wel nog voorzichtig met zwaar tillen.

 

Liefs,

LD

En nog foto's van de voorsituatie anatomisch 290cc geplaatst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-1-2020 om 18:25, 3timesaround zei:

Hallo LD,

 

Ik krijg 14 februari mijn wissel en ben erg benieuwd naar jouw foto's. zou ik een kijkje mogen nemen?

 

Liefs 3timesaround

Zeker! Ga je nu toevoegen.

Wat is je huidige situatie en wat krijg je nu?

 

Liefs,

LD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-1-2020 om 18:36, Ld1234 zei:

Zeker! Ga je nu toevoegen.

Wat is je huidige situatie en wat krijg je nu?

 

Liefs,

LD

Hoi LD,

 

bedankt voor het toevoegen!

Ik ben begonnen met 180cc soja olie prothese in 1995, daarna wissel in 2002 naar mcghan 200cc mlp. Helaas tijdens controle in december bleek dat ik baker 4 heb. Nu dus kapselverwijdering met prothesewissel op 14 februari (ze zitten er ook alweer 18 jaar in dus gelijk wisselen maar he). 

Ben ondertussen 3 zwangerschappen verder dus weefsel is wel veranderd tov mijn beginsituatie. Voorstel arts is 250-275-300 medium plus profile van Mentor. maar ik heb aanstaande vrijdag toch nog een  afspraak met de pc, wil graag wel een cupje gevuld zeg maar! Dus wil eigenlijk minimaal voor 300cc gaan. Of voor 325 mp xtra ook van Mentor(voorgesteld door Bestboobie maar weet nog niet of mijn arts daarmee werkt, vraag ik vrijdag). Dit zijn allemaal ronde protheses. (heb ik nu ook).

Draag voornamelijk 85C maar 80D kan ook wel maar niet echt gevuld. voorsituatie in 1995 was een soort van "stevige mannen" borst. zeker niet vol.

 

Ik ga gelijk ff in je album kijken, ben benieuwd!

 

Liefs, 3timesaround

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.