Ga naar inhoud

Ld1234 : 27 november 2019 : Prof. van der Hulst : Zuyderland Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

1 minuut geleden, Nog even wachten zei:

🤣🤣🤣🤣

 

En dat vasthouden bij bukken zal vanzelf wel over gaan toch

Ben er bang voor @bent001 houdt nog steeds der borsten vast als ze naakt moet bukken en die van haar zijn nu dual plane geplaatst en ze heeft dat gekke gevoel niet meer. Word denk ik wel een gewoonte. 🤷🏼‍♀️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die rode is van plumeria swimwear. (Heb die ook in het roze en zag vandaag ook hetzelfde model in het geel). Ze hebben daar veel verschillende kleuren van.

En die andere is van Shein super goedkoop. 

Beide heb ik maat m gepakt, omdat ik het mooi vind als het topje wat aan de kleine kant is en je dus meer van de borst ziet.😜

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Ld1234 zei:

Ben er bang voor @bent001 houdt nog steeds der borsten vast als ze naakt moet bukken en die van haar zijn nu dual plane geplaatst en ze heeft dat gekke gevoel niet meer. Word denk ik wel een gewoonte. 🤷🏼‍♀️

🤣🤣🤣 klopt doe dit al 10 jaar! Maar alleen naakt he,  niet met kleding. Voelt gewoon fijner al voelt het nu minder raar, wel uitgeprobeerd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, Ld1234 zei:

@bent001 ik heb dat eerst nooit gedaan, omdat ik ze eerst achter de spier had. Nu doe ik het ook echt alleen als ik naakt moet bukken. Het voelt gewoon anders niet echt helmaal chill.


Nee is echt een vreemd gevoel. De gewoonte zit er bij mij nog in, want voelt nu wel lekker vast. Vond het ook nooit fijn om iets zonder bh te dragen, denk dat dat nu ook anders voelt.
Al ben ik uiteindelijk na een paar maanden gewoon weer zonder bh gaan slapen. 

Ik wilde trouwens al voor mijn zwangerschappen een wissel maar heb bewust gewacht totdat de oudste niet meer getild hoefde te worden. Daarbij heeft de borstvoeding mijn borsten echt niet mooier gemaakt en voor een verschil gezorgd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Ld1234 zei:

@Veerveertje dank je!!🥰 ben er ook echt heel blij mee. Hoe gaat het met jouw herstel?

 

😘😘


Ja goed! Volgens het boekje denk ik hoor. Alles verloopt prima en zoals het hoort geloof ik. Ze worden steeds mooier/ronder/zachter. Erg grappig, vond het lijken alsof ze wat kleiner waren geworden ten opzichte van kort na de operatie, omdat het toen zo gezwollen was. Maar ik heb m’n omvang 2 weken geleden gemeten toen had ik 90cm, en nu heb ik al 92,5 cm 😂 Vet weird, ze zijn dus 2,5 cm “gegroeid” in de afgelopen 2 weken. 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Veerveertje zei:


Ja goed! Volgens het boekje denk ik hoor. Alles verloopt prima en zoals het hoort geloof ik. Ze worden steeds mooier/ronder/zachter. Erg grappig, vond het lijken alsof ze wat kleiner waren geworden ten opzichte van kort na de operatie, omdat het toen zo gezwollen was. Maar ik heb m’n omvang 2 weken geleden gemeten toen had ik 90cm, en nu heb ik al 92,5 cm 😂 Vet weird, ze zijn dus 2,5 cm “gegroeid” in de afgelopen 2 weken. 
 

 

3 uur geleden, Ld1234 zei:

@Veerveertje dat had ik dus ook! Ik dacht ook dat ze kleiner waren geworden maar borstomvang was van 94,5 cm naar 96,5 cm gegaan. Gek is dat het. In het begin dacht ik ook wow die zijn groot nu ben ik er alweer helemaal aan gewend.😂

 

Ja hoor, de volgende twee met het 'kleine-tieten-syndroom' :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Ld1234 zei:

@best_boobie was zondag even bij mijn ouders op bezoek en m'n moeder echt zo jezus wat een grote tieten heb je nu toch🤣🤣🤣. Dus het zal wel meevallen dan he😋

whahaha, wel lekker direct van je moeder.

Mijn moeder zei van tevoren je gaat niet naar een D-cup ofzo he. Nee hoor mam was mijn antwoord (terwijl ik wist dat het wel ietsjes meer zou gaan worden). Maar goed toen ze bij me op bezoek kwam in het ziekenhuis zei ze oh nou ik vind dit maatje wel heel mooi bij je staan eigenlijk. Nog steeds de cup-maat nog maar niet benoemd 😋

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

😂😂😂😂 moeders toch. Ja de mijne heeft mijn keuze ervoor ook nooit gesnapt, maar ze stond er wel achter hoor. Ik lag gewoon even in de zon die zondag en ja nepborsten blijven nu eenmaal wat meer rechtop staan😂😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha heerlijk zulke moeders! Mijne wilde ook niet dat ik hele grote liet plaatsten, ze is zelfs toen mee geweest naar een consult voor mijn eerste bv en lipo en op de dag van de operatie. 
Maar ze vond het wel heel mooi toen ze gedaan waren. 
En het kleine tieten syndroom heb ik ook, vind ze nu echt niet groot of zo🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 mijn moeder was ook meegeweest de laatste keer. Ze vindt ze wel heel mooi maar ook groot. Lipo van mijn zadeltassen stond ze wel helemaal achter..dat was zelfs haar eigen idee, omdat ze dat zelf ook heeft laten doen. Genetisch dus van haar gekregen🤬🤬🤬🤬.

Thanks mom!😑😒

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Ld1234 zei:

@bent001 mijn moeder was ook meegeweest de laatste keer. Ze vindt ze wel heel mooi maar ook groot. Lipo van mijn zadeltassen stond ze wel helemaal achter..dat was zelfs haar eigen idee, omdat ze dat zelf ook heeft laten doen. Genetisch dus van haar gekregen🤬🤬🤬🤬.

Thanks mom!😑😒


hahahhaa 🙈🤣 omg 

Mijn moeder is zelf helemaal niet van plastische chirurgie maar weet inmiddels dat ik dat wel ben dus zolang ik er niet uit ga zien als een Patty Brad ( gezicht)vind ze het prima. Moet wel zeggen dat ik heel goed in het onderbouwen van mijn keuzes, dus kan haar mindset daarmee wel een beetje beïnvloeden 🤣

Al vertel ik nog steeds niet alles. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 hahahaha nee mijn moeders is zelf niet vies van wat plastische chirurgie. Heeft zelf lipo laten doen, wallen laten weghalen, gezicht laten laseren voor littekens die ze had van jeugdpuistjes en hals correctie laten doen (dit laatste ook bij professor van der Hulst, heel mooi gedaan..vandaar mijn keuze voor hem).

Ze heeft nog wel wat op haar lijstje staan, maar mag niet van m'n vader🤣🤣. Hij zegt het is goed geweest je bent 69 jaar. 

Ik zelf ben als de dood voor spuiten dus ik vind het wel goed geweest zo. Fillers en botox alleen als het echt nodig zijn, maar dat is nu nog niet het geval.😅😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.