Ga naar inhoud

Ld1234 : 27 november 2019 : Prof. van der Hulst : Zuyderland Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

1 minute ago, Ld1234 said:

???? ja maar het is het geld meer dan waard. Tijd voor bikini seizoen..dan kunnen ze tenminste shinen?

Poh, ik heb zo’n zin in Bikini-Shopping, ongelooflijk. Zit al maanden te kijken, de bikinis die ik leuk vond zijn alweer uit de collecties. ???

 

Nog suggesties?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, polemommy zei:

Poh, ik heb zo’n zin in Bikini-Shopping, ongelooflijk. Zit al maanden te kijken, de bikinis die ik leuk vond zijn alweer uit de collecties. ???

 

Nog suggesties?

Ik heb een paar mooie bikini's gekocht bij plumeria swimwear en ook bij shein(zijn super goedkoop maar zitten echt top). Oh en de h&m daar zijn de bikini's ook prima!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Ld1234 said:

Oh trouwens antwoord op je vraag bij je review van mijn foto...ja ze zijn nu wat groter...periode van de maand:45:. Maar ze zijn wel groter gaan uitzien dan pas na de operatie.?

Nice!

 

Heb net trouwens eens bij Plumeria gekeken, heftige setjes hoor, mijn vriend zou dat niet waarderen. ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, polemommy zei:

Nice!

 

Heb net trouwens eens bij Plumeria gekeken, heftige setjes hoor, mijn vriend zou dat niet waarderen. ???

??? ja ze hebben verschillende soorten broekjes wel. Mijn man vind dat wel allemaal prima..ik ben niet van het topless liggen trouwens.? h&m heeft wat minder heftige bikini's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Ld1234 said:

??? ja ze hebben verschillende soorten broekjes wel. Mijn man vind dat wel allemaal prima..ik ben niet van het topless liggen trouwens.? h&m heeft wat minder heftige bikini's.

Topless vind ik niet erg. Maar ook dat zou mijn vriend niet waarderen. ???

 

Ik kijk gewoon wat ik zelf leuk vind en dan bekijkt ie het maar. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, polemommy zei:

Topless vind ik niet erg. Maar ook dat zou mijn vriend niet waarderen. ???

 

Ik kijk gewoon wat ik zelf leuk vind en dan bekijkt ie het maar. ?

Precies!!! Zal die vast beter vinden dan helemaal geen topje aan toch?. Nu is het jouw tijd om te showen!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dank je wel voor het toevoegen!

 

Maar wat staat dit jouw goed zeg en wat een mooi resultaat!! Zo mooi, je zal een prachtig decolleté hebben in een zomers jurkje maar niet dat het ordinair wordt...  heerlijke mooie bikini's... echt heel erg mooi!!!

 

Enige is, je hebt de keuze er nu niet makkelijker op gemaakt met 450 of 500 bij mij.... ?

 

Enhe... wat doe je om zo lekker slank te blijven? Ik zou er echt een moord voor willen doen. Mijn man heeft nu bedacht dat we het "Fajah Laurens" dieet gaan proberen om soort van slank te worden voor de zomer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anca23 Dankje super lief!! Ben er ook heel blij mee.

Ik doe aan intermittent fasting. Je mag dan 8 uur eten en 16 uur niet eten. Zo val ik af en zo blijf ik ook op gewicht (en ik rook maar daar wil ik het liefste vanaf, maar ben bang dat ik dan bijkom). 

Wat ik je kan adviseren is dat 50cc niet heel veel verschil is. Ik heb bij mijn eerste vergroting de middelmaat gepakt en daar altijd spijt van gehad. Ben super benieuwd naar je keuze. Je hebt in ieder geval een top chirurg uitgezocht!

Wouter van der pot maakt echt mooie borsten!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Foto's van 3 maanden po toegevoegd. 

Moet wel nog steeds wennen dat ze voor de spier zitten en draag daarom ook in de avond uren iets van een sportbh. Toch altijd bang dat ze anders snel gaan hangen. Dit deed ik bij plaatsing achter de spier niet. Voor de rest echt super blij ermee. Ze staan nu ook echt wat dichter bij elkaar en meer volume aan de bovenkant. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Ld1234 zei:

Foto's van 3 maanden po toegevoegd. 

Moet wel nog steeds wennen dat ze voor de spier zitten en draag daarom ook in de avond uren iets van een sportbh. Toch altijd bang dat ze anders snel gaan hangen. Dit deed ik bij plaatsing achter de spier niet. Voor de rest echt super blij ermee. Ze staan nu ook echt wat dichter bij elkaar en meer volume aan de bovenkant. 

Ze zijn echt zooooo mooi. Mij is ook geadviseerd om wel goed te blijven ondersteunen omdat ze voor de spier zitten, dus goed om te doen in de avonduren. Maar dan kan de beugelbh wel lekker uit
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Ze zijn echt zooooo mooi. Mij is ook geadviseerd om wel goed te blijven ondersteunen omdat ze voor de spier zitten, dus goed om te doen in de avonduren. Maar dan kan de beugelbh wel lekker uit
 

Dankje voor je lieve reactie!? Ja precies. Als ik thuis ben gaat de beugel bh uit en de sportbh aan. Heb een fijne van tommy hilfiger die zit heerlijk! Hoe gaat het bij jou?

 

Liefs,

LD

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Ld1234 zei:

Dankje voor je lieve reactie!? Ja precies. Als ik thuis ben gaat de beugel bh uit en de sportbh aan. Heb een fijne van tommy hilfiger die zit heerlijk! Hoe gaat het bij jou?

 

Liefs,

LD

Super! Herstel gaat heel goed, geen pijn, alleen nog gevoel dat hoofd vol watten zit. Maar ben pas 5 dagen po, dus rustjg aan. 

Is dat die Tommy die je hier al een keertje postte? https://www.wehkamp.nl/app/product/16398528?utm_source=app&utm_medium=share&utm_campaign=pdp_share

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Super! Herstel gaat heel goed, geen pijn, alleen nog gevoel dat hoofd vol watten zit. Maar ben pas 5 dagen po, dus rustjg aan. 

Is dat die Tommy die je hier al een keertje postte? https://www.wehkamp.nl/app/product/16398528?utm_source=app&utm_medium=share&utm_campaign=pdp_share

Ja dat is die sportbh inderdaad. Zit heerlijk!!

Ja ik had dat ook dat ik echt het watten gevoel had in mijn hoofd en heel snel moe was! Fijn dat jij ook geen pijn hebt! Ben echt benieuwd straks hoe je eindresultaat gaat zijn. Wouter maakt echt zo'n mooie borsten!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Ld1234 zei:

Ja dat is die sportbh inderdaad. Zit heerlijk!!

Ja ik had dat ook dat ik echt het watten gevoel had in mijn hoofd en heel snel moe was! Fijn dat jij ook geen pijn hebt! Ben echt benieuwd straks hoe je eindresultaat gaat zijn. Wouter maakt echt zo'n mooie borsten!?

Dan ga ik die ook een keer bestellen, ziet er ook erg comfy uit.

Ja ben ook erg benieuwd naar resultaat na 3 maanden. Die onderpool moet echt gaan bollen. We zijn al een weekendje lingerie en bikini shoppen aan het plannen. Waarschijnlijk naar Londen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Dan ga ik die ook een keer bestellen, ziet er ook erg comfy uit.

Ja ben ook erg benieuwd naar resultaat na 3 maanden. Die onderpool moet echt gaan bollen. We zijn al een weekendje lingerie en bikini shoppen aan het plannen. Waarschijnlijk naar Londen.

Die onderpool komt helemaal goed. Dat weet ik zeker! Oh nice! Lekker weekendje shoppen in Londen. Ik heb een vrijgezellenfeest eind april gepland staan naar Milaan, maar dat zullen we waarschijnlijk moeten omboeken door die enorme corona uitbraak. Wachten ff af niet dat als we nu omboeken naar iets anders het daar opeens uitbreekt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.