Ga naar inhoud

MenM : 12 februari 2019 : Dr. Koopmann : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

@M&M&m 

Hoi meid, 

Sinds vandaag lees ik mee hier op het forum en volg jou ook want ik zag dat je vandaag aan de beurt was. Ik hoop dat alles goed is verlopen en dat je een goede nacht tegemoet gaat ? Ik ben benieuwd om van je te horen!

 

Zelf ben ik pas in mei aan de beurt, ik zal nog veel geduld mogen hebben dus ? Tot later! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 155
  • Created
  • Laatste Reactie
Zojuist, leslie01 zei:

@M&M&m 

Hoi meid, 

Sinds vandaag lees ik mee hier op het forum en volg jou ook want ik zag dat je vandaag aan de beurt was. Ik hoop dat alles goed is verlopen en dat je een goede nacht tegemoet gaat ? Ik ben benieuwd om van je te horen!

 

Zelf ben ik pas in mei aan de beurt, ik zal nog veel geduld mogen hebben dus ? Tot later! Xxx

Hoe moet dat, iemand taggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou meiden, ik heb ze?

Gister al om 7 uurgemeld. En ik lag om half 8 op de voorbrereidingskamer.

de dokter is nog evenlamgsgekomen om af te tekenen en besloten om links 300cc te gaan plaatsen en rechts 325cc.

Op de operatietafel liggen kleten en ineens was de narcotiseur er ook???? Hij zei klets lekker door, je voelt nu inje arm devloiesrof komen, wat klopte, ik ginghoesten, wat er ook bijhoort, en het volgende wat ik weet is dat ik mijn ogen open deed en mijn linkerborst zag?. Ik vroeg wel nogvoor de zekerheid of ik al geopereerd was. Je weet maar nooit of jeligt te dromen he, haha.

kreeg wat tegen de misselijkheid en een ijsje. Werd pas tegen 11 uur naar mijn kamer gebracht. Mijn man werd al ongerust. Ik mocht pas om 3 uur naar huis. Ik had last van de narcose. Elke keer als ik rechteroo kwam viel ik bijna flauw. Was niet eng of naar, maar wel balen omdat jenog niet weg mag.

bij de bh aandoen, dacht de zuster nog even of ik een nabloeding had. Arts erbij geroepen, maar god zij dank was dit niet zo en hoefde ik niet nog een keer naar de operatietafel. Rechts zit wat voller en hoger door die extra 25 cc. Maar dokter Koopmann zei, ik kom liever een keer teveel naar boven dan te weinig.

Eenmaal thuis lekker op bed gaan liggen, de bank is helaas geen optie. Die Ligt echt niet fijn ineens. Bed kan de achterkant wat om hoog. Vannacht slecht geslapen, bijna elk uur wakker, maar goed, ik hoef verder niks dan alleen van pillennaar pillen te leven momenteel. Ik gebruik paracetamol en ubiprofen 400. Verder niks erbij gekregen. De pijn is naar, maar te doen. Ik had scherpe pijn verwacht,maar het is echt doffe pijn. Bergman belde net en legde uit waar de pijn vandaan komt.

Kort gezeg, het isniet fijn, maar..... ik zit al in mijn tweede dag, zo zie ik het, omdat de eerste 24 uur al voorbij zijn? En het kan alleen maar beter worden. 

Vandaag gaan we maar beetje slapen, lopen, en netflix kijken☺️ 

 

Ik ga nu is even verder lexen wat ik allemaal gemist heb gisteren.

 

oh en ik vergeet het belangrijkste. Toen dokter Koopmann kwam om te kijken of ik geen complicatie had, was mijn beha even uit. Toen hebben we een paar foto's kunnen maken. Dus ik heb ze gezien, en ze zijn nu al zo mooi?? Eigenlijk wel zo wasr ik op hoopte, ik hoop dat ze va nu alleen maar mooier zullen worden.??

 

@leslie01 welkom! Jij moet nog even wachten. Die weken vliegen voorbij en kruipen voorbij, maar toch wordt het vanzelf mei en ben jij ook aan de beurt! Geniet van je voorpret en lees lekker mee 

liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, leslie01 zei:

Hoe moet dat, iemand taggen?

Tagggen doe je door eerst het @ teken te typen en dan begin je de forumnaam te typen, komen er meteen opties voor je en klik je juiste forumlid aan!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@M&M&m, wat fijn om te lezen dat je ze nu al mooi vindt.

 

En balen dat je zon last had van de narcose.... nu is het gewoon een kwestie van een paar dagen tot een week doorbijten. Het hoort er gewoon even bij! 

 

En je zult merken dat je na een week al weer heel wat kunt...ook al verwacht je dat helemaal niet met de beperkingen die je nu hebt!

 

Geniet van je rust...en als je vragen hebt...ik ben er voor je!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, M&M&m zei:

, en het volgende wat ik weet is dat ik mijn ogen open deed en mijn linkerborst zag?. Ik vroeg wel nogvoor de zekerheid of ik al geopereerd was. Je weet maar nooit of jeligt te dromen he, haha.

Ohhh wat hoop ik dat t bij mij ook zo zal gaan, haha! Ben vooral nerveus voor de vloeistof/narcose, bah haha. Gefeliciteerd met je tweeling en gelukkig heb jij t achter de rug nu, op naar een super herstel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Boobmom zei:

@M&M&m, wat fijn om te lezen dat je ze nu al mooi vindt.

 

En balen dat je zon last had van de narcose.... nu is het gewoon een kwestie van een paar dagen tot een week doorbijten. Het hoort er gewoon even bij! 

 

En je zult merken dat je na een week al weer heel wat kunt...ook al verwacht je dat helemaal niet met de beperkingen die je nu hebt!

 

Geniet van je rust...en als je vragen hebt...ik ben er voor je!!

Ja fijn he. Vind ik ook. Mag vandaag al douchen, maar daar heb ik nog even geen zin in. Wel heel even de borstband en beha uitgedaan. Wat meer gezwollen dan gisteren, maar nog steeds erg blij?

En ik verwacht op dit moment dat ik volgende week nog niks kan? Wat een beperkingen zeg. Even omschakelen. Moet bijna alles vragen. Maar ik neem mijn rust daardoor ook goed. 

Van de narcose gelukkig verder geen last gehad sinds ik thuis ben. 

Men met vragen weet ik je zeker te vinden! Lief van je. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Flor zei:

Ohhh wat hoop ik dat t bij mij ook zo zal gaan, haha! Ben vooral nerveus voor de vloeistof/narcose, bah haha. Gefeliciteerd met je tweeling en gelukkig heb jij t achter de rug nu, op naar een super herstel! 

Natuurlijk gaat het bij jou ook zo. Ik was ook zo nerveus en nu is het alweer een dag geleden. En voor de narcose en vloeistof hoef je echt niet! bang te zijn hoor. Ik was daar totaal niet bang voor, had 4 jaar terug ook een narcose. Stelt echt niks voor. En misselijk hoef je erna niet te zijn. En zo wel, dan krijg je een middeltje. Geloof me. Je slaapt heerlijk! Liefst wil je zelfs nog langer doorslapen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe lichaam, alles al achter de rug, lekker op je gemakje herstellen !!!

Zo leuk om te lezen dat je al blij bent met je borsten en dat je ze nu al mooi vindt ..

De pijn zal gauw voorbij zijn ..

 

Geniet meis, en heel veel beterschap ..

Liefs Sjuul xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies!!!:1boobs: Balen dat je nog zo’n last had van de narcose! Hoort er helaas wel bij.

 

En wat goed dat ze al naar je zin zijn! En als het goed is worden ze alleen nog maar mooier?

 

Eerste dagen zijn rot, maar je staat er inderdaad net zoals @Boobmom zegt ervan te kijken wat je over een week kan. Ik had een hele stekende branderige pijn bij iedere beweging met mijn rechter arm maar was na een week compleet weg? komt helemaal goed meis!

 

Bij vragen, onzekerheden twijfels laten weten he! Vaak onnodig? 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Rachelle1989 zei:

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies!!!:1boobs: Balen dat je nog zo’n last had van de narcose! Hoort er helaas wel bij.

 

En wat goed dat ze al naar je zin zijn! En als het goed is worden ze alleen nog maar mooier?

 

Eerste dagen zijn rot, maar je staat er inderdaad net zoals @Boobmom zegt ervan te kijken wat je over een week kan. Ik had een hele stekende branderige pijn bij iedere beweging met mijn rechter arm maar was na een week compleet weg? komt helemaal goed meis!

 

Bij vragen, onzekerheden twijfels laten weten he! Vaak onnodig? 

 

xx

Ja dat is echt zo he @Rachelle1989...na die week wordt het alsmaar beter.

 

Ik heb vandaag alleen even een off-boob-day! Ik denk dat ik ergens mee mijn borstspieren heb belast...te veel...want ze zijn vandaag aanwezig die spieren. alsof mn borsten wat harder zijn vandaag. Voelt even niet zo fijn. Dus als mijn kids zo te bed liggen gaat deze mama plat op de bank met netflix! en programma van Lieke Lexmond

Link naar reactie
Delen op andere sites

@M&M&m yaaaayy gefeliciteerd!! Inderdaad vervelend dat je zo een last had van de narcose, maar fijn dat alles verder goed ging en je ze al mooi vindt! 

 

De pijn is in de eerste dagen inderdaad redelijk aanwezig, maar wordt steeds minder! Idd goed de medicatie nemen en lekker je rust pakken. En raak ook niet in paniek hoor als de pijn wat langer aanhoudt of flucturerend aanwezig is, ik heb echt wel behoorlijk last gehad namelijk, het wordt gewoon geleidelijk wel minder natuurlijk.

 

Liefs! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Adnil Ik heb gehoord dat er zakjes appelstroop zijn die je in de vriezer kan doen en als compress lan gebruiken. Zou fijn zijn omdat deze niet bevriezen? Heb het zelf niet geprobeerd 

 

@Boobmom Ik had dat mijn eerste werkdag echt. Ik had dagcoordinatie omdat ik dan voornamelijk op kantoor zit. Maar ‘s ochtend meteen 4 zieken waardoor een groot tekort. En was zo handig om even dit en even dat te doen. Dat heb ik geweten! En toen werd ik ‘snachts nog opgeroepen voor een keizersnede. Maar ging heel erg goed!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oja zou trouwens als je ibuprofen of naproxen of andere nsaids gebruikt wel echt maagbeschermers gebruiken. Je gebruikt die nu natuurlijk een langere periode dan die een of twee keer dat je het normaal gesproken pakt. Ik had op een gegeven moment meer pijn aan mijn maag als mijn borsten dus kleine tip? moet je denk ik wel bij de apotheek halen. Weet dat Bergman ze niet voorschrijft maar ik had ze zeker wel nodig

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, M&M&m zei:

Nou meiden, ik heb ze?

Gister al om 7 uurgemeld. En ik lag om half 8 op de voorbrereidingskamer.

de dokter is nog evenlamgsgekomen om af te tekenen en besloten om links 300cc te gaan plaatsen en rechts 325cc.

Op de operatietafel liggen kleten en ineens was de narcotiseur er ook???? Hij zei klets lekker door, je voelt nu inje arm devloiesrof komen, wat klopte, ik ginghoesten, wat er ook bijhoort, en het volgende wat ik weet is dat ik mijn ogen open deed en mijn linkerborst zag?. Ik vroeg wel nogvoor de zekerheid of ik al geopereerd was. Je weet maar nooit of jeligt te dromen he, haha.

kreeg wat tegen de misselijkheid en een ijsje. Werd pas tegen 11 uur naar mijn kamer gebracht. Mijn man werd al ongerust. Ik mocht pas om 3 uur naar huis. Ik had last van de narcose. Elke keer als ik rechteroo kwam viel ik bijna flauw. Was niet eng of naar, maar wel balen omdat jenog niet weg mag.

bij de bh aandoen, dacht de zuster nog even of ik een nabloeding had. Arts erbij geroepen, maar god zij dank was dit niet zo en hoefde ik niet nog een keer naar de operatietafel. Rechts zit wat voller en hoger door die extra 25 cc. Maar dokter Koopmann zei, ik kom liever een keer teveel naar boven dan te weinig.

Eenmaal thuis lekker op bed gaan liggen, de bank is helaas geen optie. Die Ligt echt niet fijn ineens. Bed kan de achterkant wat om hoog. Vannacht slecht geslapen, bijna elk uur wakker, maar goed, ik hoef verder niks dan alleen van pillennaar pillen te leven momenteel. Ik gebruik paracetamol en ubiprofen 400. Verder niks erbij gekregen. De pijn is naar, maar te doen. Ik had scherpe pijn verwacht,maar het is echt doffe pijn. Bergman belde net en legde uit waar de pijn vandaan komt.

Kort gezeg, het isniet fijn, maar..... ik zit al in mijn tweede dag, zo zie ik het, omdat de eerste 24 uur al voorbij zijn? En het kan alleen maar beter worden. 

Vandaag gaan we maar beetje slapen, lopen, en netflix kijken☺️ 

 

Ik ga nu is even verder lexen wat ik allemaal gemist heb gisteren.

 

oh en ik vergeet het belangrijkste. Toen dokter Koopmann kwam om te kijken of ik geen complicatie had, was mijn beha even uit. Toen hebben we een paar foto's kunnen maken. Dus ik heb ze gezien, en ze zijn nu al zo mooi?? Eigenlijk wel zo wasr ik op hoopte, ik hoop dat ze va nu alleen maar mooier zullen worden.??

 

@leslie01 welkom! Jij moet nog even wachten. Die weken vliegen voorbij en kruipen voorbij, maar toch wordt het vanzelf mei en ben jij ook aan de beurt! Geniet van je voorpret en lees lekker mee 

liefs 

 

Wat fijn om te lezen dat alles goed is gegaan en dat jij nu al blij met je boobs bent! Hoop dat jij nu al weer een heel stuk bent opgeknapt van de narcose! Doe rustig aan en ik hoop dat je vannacht al een stuk beter zal kunnen slapen!!!! 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Sjuul zei:

Gefeliciteerd met je nieuwe lichaam, alles al achter de rug, lekker op je gemakje herstellen !!!

Zo leuk om te lezen dat je al blij bent met je borsten en dat je ze nu al mooi vindt ..

De pijn zal gauw voorbij zijn ..

 

Geniet meis, en heel veel beterschap ..

Liefs Sjuul xx

Dank je wel Sjuul!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel voor de lieve berichtjes. Ik vind het fijn om te lezen dat de pijn over een paar dagen minder word. Het is allemaal goed te handelen, maar kijk er naar uit om zelf uit bed te komen? Dat lukt gewoon niet. Uit (half) ligstand overeind komen. Mijn man is vandaag weer naar de zaak. Mijn oudste hoeft pas laat in de ochtend weg, en mijn vriendin woont hier in de straat en is stand-by als ze niet bij mij zit?

Van de narcose heb ik thuis gelukkig geen last meer gehad. Ben moe, maar dat verwijt ik aan alles. Doet wel veel met je zo ingreep qua energie. 

Vannacht van half 12 tot bijna 5 uur geslapen en erna nog hazenslaapjes. Heerlijk om een paar uur te pakken. 

Ik gebruik idd maagbeschermens. Heb een gevoelige maag dus die heb ik altijd in huis via de huisarts. Ik ben trouwens wel stiekem een beetje trots dat het lukt met alleen 4x pd PCM en  2x pd ibuprofen 200. ?? Ik hou niet zo van die zware medicatie. Maar als het moet dan moet het hoor. Heb al moeite met brufen. Maar die neem ik wel. Scheelt toch een stukje pijn. 

 

Vraagje. Ik heb die borstbamd om. Die snijd in mijn oksels en heb hem ietsje lager geplaatst dan de kliniek deed. Maar wel nog bovenop mijn borst. Dat kan toch geen kwaad? Was niet te doen dat ding in mijn oksels??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb weer twee foto’s in mijn album gezet. Wel met beha, maar dan zien jullie het verschil met wat het was. Ik heb zelf het wauw effect. ? Ben echt zo blij! Draag nu een 85D. Maar de zuster zei wel voor de zekerheid dat kan een 80C zijn met echte beha’s. Maakt mij niet uit welke maat, als ik ernaar kijk vind ik het zo op het oog precies goed. Ook als de zwelling minder wordt. Kan ik redelijk doorheen kijken. Past echt goed bij mijn lichaam. En voor het eerst steken mijn borsten verder uit dan mijn buik??????

Link naar reactie
Delen op andere sites

@M&M&m superfijn dat het zo goed gaat al en je er blij mee bent! 

Dat zelf overeind komen is idd even lastig haha, die eerste dagen/week voel je je zo kreupel en hulpbehoevend ? Fijn ook dat je vriendin dichtbij woont en kan helpen als dat nodig is. Mijn vriend moest ook na drie dagen oid weer werken, dat is dan best even lastig als je zo afhankelijk bent. Hoe oud zijn je kinderen ook alweer? Zo te horen oud genoeg om evt wat bij te springen hier en daar, heerlijk! 

 

Ik was ook erg moe die eerste dagen,viel ook vaak in slaap overdag. Gaat niet in je koude kleren zitten zo een operatie en ook natuurlijk nog narcose middelen die je lijf uit moeten. 

 

Die borstband moet idd niet in je oksels snijden. Hij moet bovenaan je borst zitten en dan schuin naar onder gaan, de onderkant ong ter hoogte van de bh band beneden. 

 

Ik heb je foto’s nog niet kunnen zien,maar misschien ligt dat aab mijn telefoon ? ben wel erg benieuwd!

 

succes vandaag en sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.