Ga naar inhoud

MenM : 12 februari 2019 : Dr. Koopmann : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Foto’s zijn nu wel te zien? Ik had ze denk ik niet doorgedrukt? 

 

Ja @Francisca91 ik heb al grote meiden. 15 en 16 (bijna 17) dus die kunnen alles zelf. Werd zelfs voor ons gekookt gisteren? Wbt de borstband, bedankt, dan heb ik m nu wel goed zitten denk ik?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 155
  • Created
  • Laatste Reactie

Update dag twee. 

Ik had gister een goeie dag. Hele dag op geweest. Mijn vriendin is drie uurtjes bij me geweest en ervoor gezorgd dat ik kon lunchen. Nooit bij stilgestaan dat de boter en de kaas te hoog in de koelkast staan?. Zelf uit de halve ligstand overeind komen lukt nog niet, maar had een lekker plekje gevonden op de bank waarbij ik wel omhoog kon komen. Ik had gister relatief weinig pijn. 

In de avond lekker een douche genomen. Ik vond het erg spannend, maar waarom...? Het was heerlijk. Wel lastig om goed onder je oksels te wassen, haha. Afdrogen is ook een dingetje, maar met hulp van mijn man ging ook dat helemaal goed. Vannacht 6,5 uur geslapen. Wat een luilak hè?

Merkte vanmorgen wel dat de PCM en ibuprofen waren uitgewerkt. De olifant op mijn borst was even terug. Dus vandaag de spiegel maar weer goed op peil houden en hopen dat ik net zo goeie dag krijg als gister. 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, M&M&m zei:

Update dag twee. 

Ik had gister een goeie dag. Hele dag op geweest. Mijn vriendin is drie uurtjes bij me geweest en ervoor gezorgd dat ik kon lunchen. Nooit bij stilgestaan dat de boter en de kaas te hoog in de koelkast staan?. Zelf uit de halve ligstand overeind komen lukt nog niet, maar had een lekker plekje gevonden op de bank waarbij ik wel omhoog kon komen. Ik had gister relatief weinig pijn. 

In de avond lekker een douche genomen. Ik vond het erg spannend, maar waarom...? Het was heerlijk. Wel lastig om goed onder je oksels te wassen, haha. Afdrogen is ook een dingetje, maar met hulp van mijn man ging ook dat helemaal goed. Vannacht 6,5 uur geslapen. Wat een luilak hè?

Merkte vanmorgen wel dat de PCM en ibuprofen waren uitgewerkt. De olifant op mijn borst was even terug. Dus vandaag de spiegel maar weer goed op peil houden en hopen dat ik net zo goeie dag krijg als gister. 

X

Ahh meid wat fijn om te horen dat je een goede dag hebt gehad!!! En dat je weer iets langer geslapen hebt! Lui ben je zeker niet! Rust goed uit he… en laat je lekker verwennen. En ja… alles is te hoog.. ik heb gisteravond aan mijn vriend gevraagd of hij de meeste dingen die ik gebruik wat lager wilde zetten.. dan maar even een troepje op het aanrecht. En inderdaad je PCM goed op peil houden, dat raadde mijn dokter ook echt aan. Ik werd vanmorgen ook weer even iets gevoeliger wakker, toen PCM geslikt en weer even gaan liggen en daarna ging het wel weer, kon zelf een ontbijtje maken en de vaatwasser (die wel al bijna leeg was) heel langzaam uitruimen. Ik hoop van harte dat je vandaag weer een nog beter dag hebt dan gister! Mag ik trouwens mee kijken in jouw album? Ik ga zelf vandaag ook even wat foto's van gisteren proberen te uploaded! Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Delicate zei:

Ahh meid wat fijn om te horen dat je een goede dag hebt gehad!!! En dat je weer iets langer geslapen hebt! Lui ben je zeker niet! Rust goed uit he… en laat je lekker verwennen. En ja… alles is te hoog.. ik heb gisteravond aan mijn vriend gevraagd of hij de meeste dingen die ik gebruik wat lager wilde zetten.. dan maar even een troepje op het aanrecht. En inderdaad je PCM goed op peil houden, dat raadde mijn dokter ook echt aan. Ik werd vanmorgen ook weer even iets gevoeliger wakker, toen PCM geslikt en weer even gaan liggen en daarna ging het wel weer, kon zelf een ontbijtje maken en de vaatwasser (die wel al bijna leeg was) heel langzaam uitruimen. Ik hoop van harte dat je vandaag weer een nog beter dag hebt dan gister! Mag ik trouwens mee kijken in jouw album? Ik ga zelf vandaag ook even wat foto's van gisteren proberen te uploaded! Liefs!

Ik heb je toegevoegd. Zijn wel foto's met kleding aan, maar je kan redelijk inschatten wat voor een verschil het is. Mag ik bij jou ook meekijken?

Jij gaat ook lekker hè? Ik heb vanmorgen ook een wasje op kunnen hangen. Met beleid, maar het lukt. De droger was heb ik aan kunnen zetten dmv een stok op het aanknopje te drukken? Vaatwasser laat ik maar schoon vol staan. Kan het toch niet in de kastjes krijgen, en als ik een schoon glas nodig heb, kan ik er zo een pakken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, M&M&m zei:

Ik heb je toegevoegd. Zijn wel foto's met kleding aan, maar je kan redelijk inschatten wat voor een verschil het is. Mag ik bij jou ook meekijken?

Jij gaat ook lekker hè? Ik heb vanmorgen ook een wasje op kunnen hangen. Met beleid, maar het lukt. De droger was heb ik aan kunnen zetten dmv een stok op het aanknopje te drukken? Vaatwasser laat ik maar schoon vol staan. Kan het toch niet in de kastjes krijgen, en als ik een schoon glas nodig heb, kan ik er zo een pakken?

Oooh ik vind het echt mooi eruit zien hoor! Ik vind mezelf echt nog een rare vorm hebben haha, kan er nog weinig over zeggen gelukkig, ben pas 1 dag PO vandaag dus hopelijk gaat er nog van alles zakken en veranderen ?. Jij ook lekker bezig zeg! Ik wil vandaag ook een wasje doen… helaas geen droger dus het gaat een klein wasje worden i.v.m. het ophangen. Vaatwasser lekker vol laten, ik vind het ook makkelijk om daar dingen uit te kunnen pakken haha! Ik wil vanmiddag proberen mezelf even te wassen, heb nog allemaal jodium & plaksel van de pleisters overal. Het plan is nu om het bad half vol te laten lopen en er dan met mijn onderste helft in te gaan zitten… en dan maar een washandje voor heel voorzichtig te bovenkant haha. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Delicate zei:

Oooh ik vind het echt mooi eruit zien hoor! Ik vind mezelf echt nog een rare vorm hebben haha, kan er nog weinig over zeggen gelukkig, ben pas 1 dag PO vandaag dus hopelijk gaat er nog van alles zakken en veranderen ?. Jij ook lekker bezig zeg! Ik wil vandaag ook een wasje doen… helaas geen droger dus het gaat een klein wasje worden i.v.m. het ophangen. Vaatwasser lekker vol laten, ik vind het ook makkelijk om daar dingen uit te kunnen pakken haha! Ik wil vanmiddag proberen mezelf even te wassen, heb nog allemaal jodium & plaksel van de pleisters overal. Het plan is nu om het bad half vol te laten lopen en er dan met mijn onderste helft in te gaan zitten… en dan maar een washandje voor heel voorzichtig te bovenkant haha. Xx

Succes met wassen vandaag. Ik heb helaas geen bad. Ik vond t wel spannend hoor gister douchen. Maar was heerlijk. Afdrogen is wel een dingetje. Dus houdt daar even rekening mee als je alleen bent? Probeer niet teveel je armen te gebruiken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, M&M&m zei:

Succes met wassen vandaag. Ik heb helaas geen bad. Ik vond t wel spannend hoor gister douchen. Maar was heerlijk. Afdrogen is wel een dingetje. Dus houdt daar even rekening mee als je alleen bent? Probeer niet teveel je armen te gebruiken. 

Pfoeh, nou ik vond het bad toch niet zo handig als ik gedacht had. Ben uiteindelijk onder de douche gaan staan. Vriend is naar zijn werk en afdrogen was inderdaad niet het makkelijkste klusje... zelf bh weer aantrekken ook niet. Maar het is gelukt en ik voel me nu wel stukken beter maar ben meteen weer gaan liggen haha. Ze voelen nog zo zwaar... vooral zonder bh. Wilde hem zo snel mogelijk weer aan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Delicate zei:

Pfoeh, nou ik vond het bad toch niet zo handig als ik gedacht had. Ben uiteindelijk onder de douche gaan staan. Vriend is naar zijn werk en afdrogen was inderdaad niet het makkelijkste klusje... zelf bh weer aantrekken ook niet. Maar het is gelukt en ik voel me nu wel stukken beter maar ben meteen weer gaan liggen haha. Ze voelen nog zo zwaar... vooral zonder bh. Wilde hem zo snel mogelijk weer aan!

Ja gek gevoel he zonder beha. Stoer dat je het zelf heb gedaan. Ik wacht vandaag ook weer op mijn man voor hulp met douchen hoor. Mijn beha krijg ik zelf ook nog niet dicht. Moeten echt wel spanning erop zetten om de haakjes vast te krijgen. 

 

Ik heb besloten om vandaag te stoppen met de ibuprofen. Ondanks mijn maagbeschermers toch al last van mijn maag. Die is er niet tegen bestand helaas. Zwakke maag. Dan maar iets meer pijn bij de boobs dan ook nog een maagzweer erbij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎15‎-‎2‎-‎2019 om 13:24, Delicate zei:

Pfoeh, nou ik vond het bad toch niet zo handig als ik gedacht had. Ben uiteindelijk onder de douche gaan staan. Vriend is naar zijn werk en afdrogen was inderdaad niet het makkelijkste klusje... zelf bh weer aantrekken ook niet. Maar het is gelukt en ik voel me nu wel stukken beter maar ben meteen weer gaan liggen haha. Ze voelen nog zo zwaar... vooral zonder bh. Wilde hem zo snel mogelijk weer aan!

Hihi...wat een gedoe he die eerste dagen, maar dat wordt snel beter hoor. Ik kon geloof ik dag 5 in en uit een trui komen zelfstandig (geen wijde trui zelfs) En na een week wordt alles zoveel makkelijker alweer!

 

Maar vooral deze week lekker rustig aan doen, is ook heel belangrijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Boobmom zei:

Hihi...wat een gedoe he die eerste dagen, maar dat wordt snel beter hoor. Ik kon geloof ik dag 5 in en uit een trui komen zelfstandig (geen wijde trui zelfs) En na een week wordt alles zoveel makkelijker alweer!

 

Maar vooral deze week lekker rustig aan doen, is ook heel belangrijk

Oh wat goed om te horen! Ik hoop dat het bij mij ook zo snel zal gaan. Ik vind vooral mijn bh aan en uittrekken lastig maar voor de rest lukt het allemaal wel. Wel traag maar het is nog maar dag 2! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boobmom Ik vraag me af, met een trui aan doen, hoe je dat dan doet? Strek je je armen helemaal uit? Ik probeerde gister ook een bloesje, zonder knoopjes, maar dat lukte me niet hoor? Toen maar een hemdje aangedaan waar ik normaal mee sport. (Met mijn benen ingestapt). Wilde toch even zien hoe het zou staan. Nou ik denk dat ze wel verschilletje gaan zien op de sportschool? Volgens dochters niet te missen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, M&M&m zei:

@Boobmom Ik vraag me af, met een trui aan doen, hoe je dat dan doet? Strek je je armen helemaal uit? Ik probeerde gister ook een bloesje, zonder knoopjes, maar dat lukte me niet hoor? Toen maar een hemdje aangedaan waar ik normaal mee sport. (Met mijn benen ingestapt). Wilde toch even zien hoe het zou staan. Nou ik denk dat ze wel verschilletje gaan zien op de sportschool? Volgens dochters niet te missen?

Hahahah...ja bij mij gaan ze het ook vooral op sportschool zien. In mijn salon nog niet, draag losvallende blouses nu. 

Maar ik strek mijn armen voor me uit....piep eerst in de mouwen en dan door t gat van het hoofd...probeer daarna de trui naar beneden te trekken....alleen andersom, uittrekken vond ik lastig eerst. Nu wring ik eerst mijn armen uit de mouwen en dan hoef ik m alleen nog maar over mijn  hoofd te trekken.

 

Ik mocht eerste week mn armen niet boven mijn hoofd ver uittrekken, maar mocht wel af en toe de ballerina-poos  dus je armen in een boog over je hoofd doen, waarmee je je ellebogen wel boven de schouders had. Maar dit was een oefening. ben ik toch heel voorzichtig mee geweest! Nu komen ze geregeld boven mijn schouders...maar mijn kliniek doet daar niet zo heel moeilik over eigenlijk....ik til alleen niks boven mijn schouders...maar pak echt wel af en toe boven mijn schouders iets uit de kast hoor! Maar..... ik zeg tegen iedereen, hou aan wat je kliniek voorschrijft. Ik mocht na twee weken ook al weer voorzichtig gaan stofzuigen en strijken bv.....maar mijn moeder vind dat maar niks, dus die blijft het hier heel die 6 weken doen! Wat datbetreft heef Velthuis al heel snel weer, dat je de draad op mag pakken, maar met beleid. En het voelt hier nog steeds allemaal goed. Soms ben ik bang dat ik teveel doe...en dat er een implantaat om gaat krullen daardoor....draaien zal ik niet merken aangezien ze rond zijn. 

 

Met vlagen denk ik wel nog...jee ze zijn toch wel groot hoor. Moet nog erg wennen aan de side-boob die ik langs mijn armen af voel. Een strak t-shirt aan vind ik echt nog te veel...nu heb ik zelf meer losse shirts wel. Mijn vriend vind het geweldig, maar ik denk dan....nee nee, ik heb doorgaans al genoeg bekijks....dit is te veel bekijks....hahahah. 

 

Ben ik er blij mee? Ja, dat zeker wel, en vind het heerlijk om mijn hand over mijn kleding erop te leggen en te voelen dat er echt wat zit. En nee....ze zijn echt niet te groot hoor. ze passen heel goed bij mijn lijf. Maar ik ben dit al 10 jaar niet gewend. Zelfs voor de bevalingen niet. Het is gewoon nog niet helemaal van mij nu....zit nog in het wen-proces!

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Boobmom zei:

Hahahah...ja bij mij gaan ze het ook vooral op sportschool zien. In mijn salon nog niet, draag losvallende blouses nu. 

Maar ik strek mijn armen voor me uit....piep eerst in de mouwen en dan door t gat van het hoofd...probeer daarna de trui naar beneden te trekken....alleen andersom, uittrekken vond ik lastig eerst. Nu wring ik eerst mijn armen uit de mouwen en dan hoef ik m alleen nog maar over mijn  hoofd te trekken.

 

Ik mocht eerste week mn armen niet boven mijn hoofd ver uittrekken, maar mocht wel af en toe de ballerina-poos  dus je armen in een boog over je hoofd doen, waarmee je je ellebogen wel boven de schouders had. Maar dit was een oefening. ben ik toch heel voorzichtig mee geweest! Nu komen ze geregeld boven mijn schouders...maar mijn kliniek doet daar niet zo heel moeilik over eigenlijk....ik til alleen niks boven mijn schouders...maar pak echt wel af en toe boven mijn schouders iets uit de kast hoor! Maar..... ik zeg tegen iedereen, hou aan wat je kliniek voorschrijft. Ik mocht na twee weken ook al weer voorzichtig gaan stofzuigen en strijken bv.....maar mijn moeder vind dat maar niks, dus die blijft het hier heel die 6 weken doen! Wat datbetreft heef Velthuis al heel snel weer, dat je de draad op mag pakken, maar met beleid. En het voelt hier nog steeds allemaal goed. Soms ben ik bang dat ik teveel doe...en dat er een implantaat om gaat krullen daardoor....draaien zal ik niet merken aangezien ze rond zijn. 

 

Met vlagen denk ik wel nog...jee ze zijn toch wel groot hoor. Moet nog erg wennen aan de side-boob die ik langs mijn armen af voel. Een strak t-shirt aan vind ik echt nog te veel...nu heb ik zelf meer losse shirts wel. Mijn vriend vind het geweldig, maar ik denk dan....nee nee, ik heb doorgaans al genoeg bekijks....dit is te veel bekijks....hahahah. 

 

Ben ik er blij mee? Ja, dat zeker wel, en vind het heerlijk om mijn hand over mijn kleding erop te leggen en te voelen dat er echt wat zit. En nee....ze zijn echt niet te groot hoor. ze passen heel goed bij mijn lijf. Maar ik ben dit al 10 jaar niet gewend. Zelfs voor de bevalingen niet. Het is gewoon nog niet helemaal van mij nu....zit nog in het wen-proces!

Tnx! Die ballerina oefening heb ik niet meegekregen dus doe ik maar niet... aanstaande woensdag heb ik een eerste checkafspraak. Zal is vragen of ik dat mag doen. Dokter Koopmann is wel 'streng', dus ben bang van niet, haha. Ik schrok ook toen ik hoorde dat ik over een week al op controle moest, want de afspraak na twee weken had ik wel al.... Ik vroeg aan hem waarom, en toen zei hij, dat wil ik gewoon, doe ik altijd. Geeft me wel een goed gevoel, hoewel het praktisch wel shit is, want ik mag nog geen auto rijden? Dus moet mijn man weer weg van de zaak. Maar het is niet anders....

vandaag ga ik mezelf even echt aankleden ipv een pyama jasje met knoopjes?? Ik ga jou techniek uitproberen @Boobmom. Het voelt alweer zoveel beter dan twee dagen geleden. Denk dat het wel lukt met een wat wijdere trui.

Ik heb ook sideboobs! Weet nu wat je voelt, haha. Heel gek. Als ik mijn linkerarm naar rechts doe voel ik gewoon mijn borst en andersom ook natuurlijk? Heel gek als je onder je oksel probeert te wassen. Ze zitten gewoon in de weg, hihi.

Over de grootte herken ik ook. Heerlijk al die herkenning over de zeker en onzekerheden hier op het forum. Ik vind ze echt groot! ,aar als ik mezelf helemaal in de spiegel bekijk past het zo goed bij mijn lijf. Ik ben niet te dik, maar ook niet heel slank. 58 kilo (nu bijna 60 door boobs en vocht) en ben 1.53 groot (klein?). En de maat die dokter Koopmann heeft geadviseerd qua cc's is gewoon goed. Staat mooi. Maarja, bijna niks gewend dus in mijn ogen zo groot... 

 

Vandaag alweer 5 dagen po. Ik merkte gister een hele grote stap vooruitgang. Ik kon weer zelf omhoog komen uit een half liggende stand. En ervaarde minder pijn om de borst heen. De band die je voelt, die olifant op je borst. Die is wel weg. Ik heb alleen nog pcm. Neem ik elke 6 uur trouw in, maar dacht gister wel al oh ik mag alweer.... goed teken. Vandaag maar is kijken of ik er eentje af kan laten. Wel heb ik rechts vergeleken met links meer 'pijn' in de borst. Met inademen aan de binnenkant. Vooral in de ligstand. Eenmaal op voel ik het gelukkig afzwakken. Mijn huid deed ook veel meer zeer daar dan links. Kon het niet eens lekker aanraken. Ik heb toen mijn borstband losgegooid en even mijn bh losgedaan. Zag wel een hele striem van de borstband zitten, dus denk dat de pijn daar ook vandaan kwam. Heb m maar losser gezet. Hopelijk is dat niet erg..... Rechts houdt ook meer vocht vast denk ik, want hij toont echt wel groter dan links. Maar er zit daar ook 25cc meer in, dus dat kan het ook zijn. Het verhaal van icequeen hakte er ook hier even in. Ben haar ook zeker dankbaar dat ze haar verhaal heeft geschreven incl. de foto's. Stelt mij weer gerust, omdat het bij mij absoluut niet zo gezwollen is, maar wat een verschrikkelijke ervaring voor haar. 

Vandaag lekker even naar buiten, en verder gewoon doorgaan met rustig aan doen. Hihi. Niet verwacht dat ik dat zo makkelijk kon hoor, weinig doen. Ik ben altijd bezig. 

Lange update, ? 

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het zo goed gaat met je! Is in het begin inderdaad erg lastig om jezelf aan te kleden, je denkt echt over iedere beweging na. Nu een paar weken later doe je dat niet meer? Vooral douchen was een ramp. Je kan jezelf niet afdrogen, arm omhoog doet pijn. Geen goede combi. 

 

Wat goed dat het zo goed gaat met de pijnstilling. Wellicht dat je nu alvast kan gaan afbouwen? Die sideboob herken ik ook wel. Voornamelijk met douchen? voelt ineens anders dan voorheen, nu zit er wel wat?

 

Bij mij is er trouwens qua gevoel/pijntjes ook altijd verschil geweest tussen links en rechts. Ene keer deed de ene kant meer pijn de andere keer de andere kant. Kan me voorstellen dat je geschrokken bent door het verhaal van @Icequeen. Fijn dat ze zo lief is geweest een foto te plaatsen. Hier zie je dat er wel degelijk een groot verschil te zien is als er daadwerkelijk een nabloeding is. Hopelijk een geruststelling voor jou. En bij twijfels altijd bellen. Heb ik ook gedaan toen ik ongeveer net zo ver was als jij. Had nog steeds heel veel last van de zwelling en vroeg me af of dat normaal was. Uiteindelijk moest ik het in de gaten houden en bleek er niks aan de hand te zijn. Wel heel erg netjes te woord gestaan?

 

Succes nog de komende dagen! Wanneer moet je weer werken? Hopelijk blijft het herstel in dezelfde stijgende lijn door gaan?

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het wel heel mooi van @Icequeen, dat ze een foto heeft geplaatst. Veel meiden hier hebben last van een borst die meer opspeelt dan de andere. Ik had dat zelf ook lichtjes. Maar als je dan haar foto ziet, weet je pas wanneer je je kliniek moet alarmeren. Dank daarvoor @Icequeen. Ook al heb ik t zelf niet meer nodig voorlopig (hoop nooit meer) Zou ik er ook evt andere meiden hier op forum mee kunnen helpen.

 

En @M&M&m, dat wen-proces heb ik nog steeds. Het wordt wel steeds meer eigen...maar toch! Ik vind ze met tijden nog in de weg zitten en erg aanwezig. Als ik een hempje aan heb, wat mijn vriend helemaal geweldig vindt, denk ik: "ik ga zo dus echt niet over straat hoor, ik lijk wel Lolo Ferrari" :45:….. Maar ik verwacht dat als ze straks allemaal wat zachter zijn en je dat 'drop&fluff' moment hebt gehad, je ook gewoon in eenhempje rond loopt buiten huis.

 

Was net ook even op sportschool om mijn benen en billen vast te trainen en zag daar een meisje waarvan ik weet dat ze ze ook heeft. Ik weet nog dat ik in het begin dacht....jee dat ligt er wel heel dik bovenop dat ze nep zijn. En dat zie ik bij mezelf ook als ik ze niet in lossere kleding heb zitten. Maar zij liep nu rond in een strak sporttruitje....en ik dacht.....jee die van mij zijn zoveel groter...en toch denk ik dat dat straks niet zo is.

 

En ik vind de mijne mooi hoor. echt waar....had gisteren paar uurtjes mijn gewone bh aan en een blouse...en dan zie je echt een mooie borstvorm uit die blouse komen...heel blij mee...naakt ook. Tijdens intiem zijn denk ik helemaal...wauwwww...ze vallen niet helemaal in het niet in bepaalde poses.....echt fijn. Als we al eens 3-6 maanden verder zijn, denk ik dat ze helemaal je eigen zijn...en je moet lachen dat je in deze periode er zo mee bezig was!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rachelle1989 ik wil volgende week wel weer op de zaak aanwezig zijn hoor. Dan ben ik twee weekjes niet geweest. Ik denk dat dat wel moet lukken. Dan doe ik alleen de administratie. Schoonmaken laat ik nog even aan iemand anders over.  Heb vandaag weer een betere dag dan gister en laat vanmiddag de PCM weg?? Verveel me ook wel een beetje vandaag. Vind ik op zich wel een goed teken. Van de week wilde ik alleen maar rustig zitten of liefste liggen.

Ben normaal altijd wel bezig. Of weg, of aan het werk of in huis aan het rommelen. Maarja, nu thuis en mag weinig en kan ook niet echt ver weg? 

Mijn jongste viel het gister wel op.... Het is rommeliger in huis mam. Ja dûh? Normaal loopt je moeder achter iedereen aan hier in huis? Maar ze helpen allemaal goed. Op hun eigen manier, maar valt me zeker niet tegen??

 

@Boobmom aka Lolo? Ik denk dat we snel genoeg wennen aan de grootte en van de zomer zonder dat we het door hebben we gewoon die shirtjes aantrekken? Toch? Kan mij nu nog niet voorstellen hoor. ?

 

ik had gisteravond wel een gek gevoel van binnen in mijn borsten. Zal dat de plop en fluf zijn wat hier genoemd wordt? Het voelde als kippenvel maar dan aan de binnenkant. Moeilijk uit te leggen. Vandaag nog niet gevoeld. Vandaag dag 6 po. Ik heb het idee dat mijn rechter borst wat minder gezwollen is. Nog steeds wel wat groter dan links, maar wat meer weer in proporties. En ik durf ze wat meer aan te raken. Helaas geen gevoel aan de onderkant, maar dat komt tzt wel weer goed. Gek gevoel is dat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, M&M&m zei:

@Rachelle1989 ik wil volgende week wel weer op de zaak aanwezig zijn hoor. Dan ben ik twee weekjes niet geweest. Ik denk dat dat wel moet lukken. Dan doe ik alleen de administratie. Schoonmaken laat ik nog even aan iemand anders over.  Heb vandaag weer een betere dag dan gister en laat vanmiddag de PCM weg?? Verveel me ook wel een beetje vandaag. Vind ik op zich wel een goed teken. Van de week wilde ik alleen maar rustig zitten of liefste liggen.

Ben normaal altijd wel bezig. Of weg, of aan het werk of in huis aan het rommelen. Maarja, nu thuis en mag weinig en kan ook niet echt ver weg? 

Mijn jongste viel het gister wel op.... Het is rommeliger in huis mam. Ja dûh? Normaal loopt je moeder achter iedereen aan hier in huis? Maar ze helpen allemaal goed. Op hun eigen manier, maar valt me zeker niet tegen??

 

@Boobmom aka Lolo? Ik denk dat we snel genoeg wennen aan de grootte en van de zomer zonder dat we het door hebben we gewoon die shirtjes aantrekken? Toch? Kan mij nu nog niet voorstellen hoor. ?

 

ik had gisteravond wel een gek gevoel van binnen in mijn borsten. Zal dat de plop en fluf zijn wat hier genoemd wordt? Het voelde als kippenvel maar dan aan de binnenkant. Moeilijk uit te leggen. Vandaag nog niet gevoeld. Vandaag dag 6 po. Ik heb het idee dat mijn rechter borst wat minder gezwollen is. Nog steeds wel wat groter dan links, maar wat meer weer in proporties. En ik durf ze wat meer aan te raken. Helaas geen gevoel aan de onderkant, maar dat komt tzt wel weer goed. Gek gevoel is dat. 

Wat je voelde is nog niet de plop en fluff….

 

wel kan je af en toe plopjes voelen....en die kippenvel heb ik paar weken heel veel gehad. Echt heel regelmatig, maar is nu zo goed als over!!! Hoort er allemaal bij dus.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 dagen po. En net terug van mijn eerste controle bij dokter Koopmann zelf. Het gaat helemaal volgens boekje. De verschillen die ik in mijn borsten zie, ziet hij ook. Rechts is meer gezwollen, maar ook dat wordt minder. Ik merk het nu al hoor, stukken minder al als vorige week. Rechts heb ik ook meer bolling onderin, maar voor de protheses had ik dat ook al meer dan links, dus logisch dat je dat nog steeds ziet. Uiteindelijk worden je borsten groter gemaakt en niet anders geboetseerd?. Hij legde het uit, maar ik was er niet over gevallen. Ik ben heel tevreden, de arts ook. Volgende week terugkomen voor de hechtingen. Mijn borstband moet ik nog even, week of 2, blijven dragen gewoon voor de zekerheid dat ze niet hoger komen. Mag losjes, zeker niet te strak, en echt bovenaan de borsten. Ik deed het iets te laag. Verder mag ik meer gaan bewegen met mijn armen. Iets hoger en meer gebruiken. Niet te enthousiast, au is ho. Maar het mag.?. De vragen die ik had zijn uitgelegd, en het kan een half jaar tot een jaar duren tot het echte resultaat. Maar dat wisten we al☺️ Mijn huid glimt nog als een malle, staat nog lekker strak. Ik vond het wel eng hoe hij even voelde aan mijn borsten. ik doe echt veel te voorzichtig?

x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, M&M&m zei:

8 dagen po. En net terug van mijn eerste controle bij dokter Koopmann zelf. Het gaat helemaal volgens boekje. De verschillen die ik in mijn borsten zie, ziet hij ook. Rechts is meer gezwollen, maar ook dat wordt minder. Ik merk het nu al hoor, stukken minder al als vorige week. Rechts heb ik ook meer bolling onderin, maar voor de protheses had ik dat ook al meer dan links, dus logisch dat je dat nog steeds ziet. Uiteindelijk worden je borsten groter gemaakt en niet anders geboetseerd?. Hij legde het uit, maar ik was er niet over gevallen. Ik ben heel tevreden, de arts ook. Volgende week terugkomen voor de hechtingen. Mijn borstband moet ik nog even, week of 2, blijven dragen gewoon voor de zekerheid dat ze niet hoger komen. Mag losjes, zeker niet te strak, en echt bovenaan de borsten. Ik deed het iets te laag. Verder mag ik meer gaan bewegen met mijn armen. Iets hoger en meer gebruiken. Niet te enthousiast, au is ho. Maar het mag.?. De vragen die ik had zijn uitgelegd, en het kan een half jaar tot een jaar duren tot het echte resultaat. Maar dat wisten we al☺️ Mijn huid glimt nog als een malle, staat nog lekker strak. Ik vond het wel eng hoe hij even voelde aan mijn borsten. ik doe echt veel te voorzichtig?

x

 

 

Fijn dat alles goed was bij de controle en je weer ietsjes meer mag gaan doen! Altijd fijn om een beetje geruststelling te krijgen tijdens dit hele proces :) 

 

Een strakke huid had ik ook erg in het begin! Ik heb gesmeerd met bio oil en uiteindelijk wordt het vanzelf minder. Die borstband iets losser is wsl ook wel fijn! Ik heb hem eigenlijk vaak af nu, maar heel af en toe nog om met bijv sporten, en dat voelt dan weer heel fijn en comfortabel haha

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Francisca91 zei:

 

Fijn dat alles goed was bij de controle en je weer ietsjes meer mag gaan doen! Altijd fijn om een beetje geruststelling te krijgen tijdens dit hele proces :) 

 

Een strakke huid had ik ook erg in het begin! Ik heb gesmeerd met bio oil en uiteindelijk wordt het vanzelf minder. Die borstband iets losser is wsl ook wel fijn! Ik heb hem eigenlijk vaak af nu, maar heel af en toe nog om met bijv sporten, en dat voelt dan weer heel fijn en comfortabel haha

 

 

Ja zeker fijn, om even na een week je vragen te stellen en de geruststelling dat je het allemaal goed doet? Ik ga ook maar smeren met olie, kan geen kwaad. En ik ben ook verbaasd dat er geen straie is gekomen, zo strak staat het?

Sporten wacht ik nog even mee, maar idd wel een slimme om dan de band te gaan gebruiken??

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, M&M&m zei:

Ja zeker fijn, om even na een week je vragen te stellen en de geruststelling dat je het allemaal goed doet? Ik ga ook maar smeren met olie, kan geen kwaad. En ik ben ook verbaasd dat er geen straie is gekomen, zo strak staat het?

Sporten wacht ik nog even mee, maar idd wel een slimme om dan de band te gaan gebruiken??

X

 

Haha nee ik zou idd nog even wachten met sporten hihi. Ik ben al 7 weken po dus mag ietsjes meer :) en de borstband kan in principe wel af denk ik hoor, zit vooral tussen mn oren al die voorzichtigheid haha ? vind t allemaal nog zo eng!

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, Francisca91 zei:

 

Haha nee ik zou idd nog even wachten met sporten hihi. Ik ben al 7 weken po dus mag ietsjes meer :) en de borstband kan in principe wel af denk ik hoor, zit vooral tussen mn oren al die voorzichtigheid haha ? vind t allemaal nog zo eng!

hihi....herken t wel, die voorzichtigheid.... hier ook hoor....

 

btw, hele mooie bh ook op je profielfoto....van wek merk is deze?

 

@M&M&m wel super fijn dat je je eigen arts meteen bij controle weer ziet. dat was bij mij niet.....en vond ik best jammer...mag hopen dat ze er bij eindcontrole wel is... vind dat er wel echt bij horen namelijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Boobmom zei:

hihi....herken t wel, die voorzichtigheid.... hier ook hoor....

 

btw, hele mooie bh ook op je profielfoto....van wek merk is deze?

 

@M&M&m wel super fijn dat je je eigen arts meteen bij controle weer ziet. dat was bij mij niet.....en vond ik best jammer...mag hopen dat ze er bij eindcontrole wel is... vind dat er wel echt bij horen namelijk!

Ja vind ik ook erg fijn. Volgende week bij een verpleegkundige voor mijn hechtingen en dan 10 mei nog 1x bij dokter Koopmann zelf. Dan ben ik klaar☺️. Eigenlijk zou elke arts dat moeten doen na een week. Is bij Bergman ook niet standaard hoor. Wel bij dr Koopmann. Die schijnt dat gewoon zelf te willen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, Boobmom zei:

hihi....herken t wel, die voorzichtigheid.... hier ook hoor....

 

btw, hele mooie bh ook op je profielfoto....van wek merk is deze?

 

@M&M&m wel super fijn dat je je eigen arts meteen bij controle weer ziet. dat was bij mij niet.....en vond ik best jammer...mag hopen dat ze er bij eindcontrole wel is... vind dat er wel echt bij horen namelijk!

 

Haha vervelend he! Blijf het ook gewoon wel lastig inschatten vinden wat nou wel en niet kan. Tuurlijk kan nu waarschijnlijk het meeste gewoon weer, maar blijft zo een onzeker stemmetje in mn hoofd die zegt dat het nog niet kan haha ? ook omdat je soms nog wel eens verhalen voorbij ziet komen dat meiden ineens weer last krijgen van zwelling oid na x aantal weken als ze teveel gedaan hebben, zoals met sport ofzo.

 

Thanks! De bh is van Sapphbyfaya. Vind haar maar niks haha maar ze heeft wel een mooie lingerielijn en toevallig laatst 50 procent korting ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.