Ga naar inhoud

MenM : 12 februari 2019 : Dr. Koopmann : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

20 minuten geleden, Francisca91 zei:

 

Haha vervelend he! Blijf het ook gewoon wel lastig inschatten vinden wat nou wel en niet kan. Tuurlijk kan nu waarschijnlijk het meeste gewoon weer, maar blijft zo een onzeker stemmetje in mn hoofd die zegt dat het nog niet kan haha ? ook omdat je soms nog wel eens verhalen voorbij ziet komen dat meiden ineens weer last krijgen van zwelling oid na x aantal weken als ze teveel gedaan hebben, zoals met sport ofzo.

 

Thanks! De bh is van Sapphbyfaya. Vind haar maar niks haha maar ze heeft wel een mooie lingerielijn en toevallig laatst 50 procent korting ? 

Ik mag nu in week twee weer ietsje meer. Auw is ho en niks forceren. Denk bij 7 weken dat je het zelf ook wel aanvoelt of het een goed gevoel is of echt fout? Geen idee hoor, zover ben ik nog niet. Langzaam opbouwen. Helemaal niks doen dan wordt de spier ook niet echt gestimuleerd natuurlijk. Maar snap je angst zeker! Ik ben ook te voorzichtig denk ik. Ik zei al tegen de arts vanmiddag dat ik blij bent dat hij dit heeft gezegd dat ik meer mag, omdat ik mezelf streng aan de regels hou. Ben als de dood dat ik iets doe wat het herstel tegenzit ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 155
  • Created
  • Laatste Reactie

@M&M&m ja dat voel je wel hoor! Heb ook geen pijn oid maar eigenlijk alles voelt nog wel onwennig.. omdat je spier natuurlijk ook weer moet wennen.. dus veel duw bewegingen ed voel je echt nog wel beetje onprettig. Als het te ver gaat dan voel je dat wel, alleen ik vind alles gewoon beetje gek nog voelen haha vandaar ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, M&M&m zei:

8 dagen po. En net terug van mijn eerste controle bij dokter Koopmann zelf. Het gaat helemaal volgens boekje. De verschillen die ik in mijn borsten zie, ziet hij ook. Rechts is meer gezwollen, maar ook dat wordt minder. Ik merk het nu al hoor, stukken minder al als vorige week. Rechts heb ik ook meer bolling onderin, maar voor de protheses had ik dat ook al meer dan links, dus logisch dat je dat nog steeds ziet. Uiteindelijk worden je borsten groter gemaakt en niet anders geboetseerd?. Hij legde het uit, maar ik was er niet over gevallen. Ik ben heel tevreden, de arts ook. Volgende week terugkomen voor de hechtingen. Mijn borstband moet ik nog even, week of 2, blijven dragen gewoon voor de zekerheid dat ze niet hoger komen. Mag losjes, zeker niet te strak, en echt bovenaan de borsten. Ik deed het iets te laag. Verder mag ik meer gaan bewegen met mijn armen. Iets hoger en meer gebruiken. Niet te enthousiast, au is ho. Maar het mag.?. De vragen die ik had zijn uitgelegd, en het kan een half jaar tot een jaar duren tot het echte resultaat. Maar dat wisten we al☺️ Mijn huid glimt nog als een malle, staat nog lekker strak. Ik vond het wel eng hoe hij even voelde aan mijn borsten. ik doe echt veel te voorzichtig?

x

 

 

Wat fijn dat alles zo voorspoedig verloopt, ben blij voor je! :) Maar jee, wat gaat het snel, gewoon je 8e po dag al weer achter de rug! Nou meid, doe rustig aan en welterusten voor nu.

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Francisca91 zei:

@M&M&m ja dat voel je wel hoor! Heb ook geen pijn oid maar eigenlijk alles voelt nog wel onwennig.. omdat je spier natuurlijk ook weer moet wennen.. dus veel duw bewegingen ed voel je echt nog wel beetje onprettig. Als het te ver gaat dan voel je dat wel, alleen ik vind alles gewoon beetje gek nog voelen haha vandaar ?

Ik denk dat we dat ook wel een paar maandjes houden...? Ik kijk uit naar die eerste 6 weken, maar eigenlijk naar de eerste 6 maanden☺️

 

10 uur geleden, Mtvo zei:

 

Wat fijn dat alles zo voorspoedig verloopt, ben blij voor je! :) Maar jee, wat gaat het snel, gewoon je 8e po dag al weer achter de rug! Nou meid, doe rustig aan en welterusten voor nu.

 

Liefs

Dag 9 alweer, en jij nog 7?????  voor je het weet ben jij aan de beurt??

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Francisca91 zei:

 

Haha vervelend he! Blijf het ook gewoon wel lastig inschatten vinden wat nou wel en niet kan. Tuurlijk kan nu waarschijnlijk het meeste gewoon weer, maar blijft zo een onzeker stemmetje in mn hoofd die zegt dat het nog niet kan haha ? ook omdat je soms nog wel eens verhalen voorbij ziet komen dat meiden ineens weer last krijgen van zwelling oid na x aantal weken als ze teveel gedaan hebben, zoals met sport ofzo.

 

Thanks! De bh is van Sapphbyfaya. Vind haar maar niks haha maar ze heeft wel een mooie lingerielijn en toevallig laatst 50 procent korting ? 

Hihi...ik vind haar ook helemaal niks idd....je zou haar bijna de opbrengst niet gunnen...ik heb daarom ook geen "killerbody-boek"gekocht! Maar de bh staat je echt super mooi....

 

Ik durf stiekem toch best al veel....alleen nog niet echt mijn bovenlichaam trainen, mag ik vanaf as maandag mee beginnen. 

Maar ik check nog heel vaak ook mijn littekens, bang dat er eentje ineens weer open kan gaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎21‎-‎2‎-‎2019 om 10:42, MenM zei:

Ik denk dat we dat ook wel een paar maandjes houden...? Ik kijk uit naar die eerste 6 weken, maar eigenlijk naar de eerste 6 maanden☺️

 

Dag 9 alweer, en jij nog 7?????  voor je het weet ben jij aan de beurt??

 

Mag van mij nu al wel donderdagochtend zijn, haha :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.