Ga naar inhoud

fitgirlkim : 6 augustus 2018 : Dr. Jansen : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 466
  • Created
  • Laatste Reactie
13 minuten geleden zei fitgirlkim:

Dankjewel! Ik zit in de wachtkamer hoor :)

Spannend! Ik moest zo vroeg dat ik meteen door mocht lopen!

 

Voor je het weet, is het gebeurd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo lieve meiden ik ben eindelijk weer thuis.

er was een fout gemaakt door faceland waardoor ik niet door Fresow maar door Jansen ben geopereerd. Voelde mij hier veel beter bij, ik ben van mening dat dit niet zomaar was maar gebeurd is om een reden. Het gaat goed met me, niet misselijk en de pijn valt alles mee. Ik ga nu even slapen en vanavond volgt mijn operatieverslag met het gedoe om de pc’s heen. Nu al blij met mijn borsten. Wat zijn ze mooi!

 

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei fitgirlkim:

Hallo lieve meiden ik ben eindelijk weer thuis.

er was een fout gemaakt door faceland waardoor ik niet door Fresow maar door Jansen ben geopereerd. Voelde mij hier veel beter bij, ik ben van mening dat dit niet zomaar was maar gebeurd is om een reden. Het gaat goed met me, niet misselijk en de pijn valt alles mee. Ik ga nu even slapen en vanavond volgt mijn operatieverslag met het gedoe om de pc’s heen. Nu al blij met mijn borsten. Wat zijn ze mooi!

 

liefs kim

Hee Meid, gefeliciteerd met je nieuwe boobies!!!! Ik heb vrijdag mijn consult bij Faceland. Ik ben benieuwd naar je operatie verslag & misschien foto's? Geniet ervan! Liefs Saar

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei fitgirlkim:

Dankjewel, lief van je! Ik heb kauwparacetamol zodat ik zo weinig mogelijk water in hoef te nemen haha. 

 

Ik ben er zo rustig onder, heb er echt een goed gevoel bij.

 

als het mogelijk is laat ik weten hoe het gaat en schrijf ik mijn operatieverslag :) 

Ohhh heb deik hele tijd al de zenuwen gehad voor jou. Ben echt zoooo benieuwd hoe het allemaal gegaan is....

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Koptelefoon:

Ben zo benieuwd hoe het gegaan is en wat jouw ervaring is! Als het goed is heb je ze al!! Wauw!

Jij volgende week toch??? Ook al weer snel, echt aftellen ook voor jou.

Ik ben erg benieuwd naar iedereen zijn.ervaringen zodat ik 17 september met een goed gevoel de operatie in kan gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden zei fitgirlkim:

Hallo lieve meiden ik ben eindelijk weer thuis.

er was een fout gemaakt door faceland waardoor ik niet door Fresow maar door Jansen ben geopereerd. Voelde mij hier veel beter bij, ik ben van mening dat dit niet zomaar was maar gebeurd is om een reden. Het gaat goed met me, niet misselijk en de pijn valt alles mee. Ik ga nu even slapen en vanavond volgt mijn operatieverslag met het gedoe om de pc’s heen. Nu al blij met mijn borsten. Wat zijn ze mooi!

 

liefs kim

Fijn dat de pijn meevalt! Ik ben benieuwd naar je verslag! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden zei fitgirlkim:

Hallo lieve meiden ik ben eindelijk weer thuis.

er was een fout gemaakt door faceland waardoor ik niet door Fresow maar door Jansen ben geopereerd. Voelde mij hier veel beter bij, ik ben van mening dat dit niet zomaar was maar gebeurd is om een reden. Het gaat goed met me, niet misselijk en de pijn valt alles mee. Ik ga nu even slapen en vanavond volgt mijn operatieverslag met het gedoe om de pc’s heen. Nu al blij met mijn borsten. Wat zijn ze mooi!

 

liefs kim

Dingen gebeuren met een reden Kim. Fijn dat je je er beter bij voelde. Ik ben onwijs benieuwd hoe vandaag alles gegaan is, maar voor nu... je lekker laten vertroetelen en zeker lekker uitrusten nu.

 

Liefs Yvon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Koptelefoon
13 minuten geleden zei Yvonne1977:

Jij volgende week toch??? Ook al weer snel, echt aftellen ook voor jou.

Ik ben erg benieuwd naar iedereen zijn.ervaringen zodat ik 17 september met een goed gevoel de operatie in kan gaan.

Jaa nog precies 1 week. Zo spannend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee lieve supporters, hierbij mijn beloofde operatieverslag:

 

06.10 de wekker ging, ik schiet een jurk aan en ik nam nog even lekker een kopje kruidenthee alvorens de hele reis van 2 uur zou gaan beginnen.

 

06.30 zijn wij vertrokken. Ik reed samen met mijn ouders en heb een chille rit gehad. Beetje muziek geluisterd en een boek gelezen. Hebben gelukkig geen file gehad.

 

ik moest mij om 09.00 uur melden, maar werd uiteindelijk pas om 09.50 opgehaald. In de tussentijd waren mijn ouders al een poosje geleden weggegaan, dus ik stond er alleen voor. Ik hield mezelf rustig en leidde mezelf maar af met youtube filmpjes.

 

10.10 kreeg ik alle stickers geplakt en het infuus in.

 

en toen gebeurde het ‘vreselijke’ misverstand.

 

Gabriel Jansen kwam zich voorstellen. Ik herkende de beste man van een foto op kliniekervaringen. Ik voelde mijn stressniveau omhoog schieten toen hij zei dat ik op zijn lijst stond. Ik barstte in paniek en tranen uit. De verpleegkundigen waren zo onwijs aardig, vooral een jongeman genaamd David. Hij kwam me troosten en was echt de hele tijd zo lief tegen me, net wat ik nodig had op dat moment.

 

gabriel haalde fresow erbij. Fresow vertelde mij dat er iets mis gegaan was en dat als ik door hem geopereerd wilde worden, we een nieuwe afsprak moesten maken. De mannen hebben nog even staan discussieren boven mijn bed wie er nou het langst in het vak zat, wie het meeste ervaring had en wie de meeste borstvergrotingen deed. Dit was best komisch. Ik merkte dat gabriel mij echt op mijn gemak probeerde te stellen, dit had ik met Fresow niet meegemaakt. Ook niet met het consult. Hij kwam bij mij erg zakelijk en ongeïntetesseerd over. Gabriel en ik zijn op dezelfde dag jarig. We hebben mijn borsten exact opgemeten en nog even mijn wensen besproken, ik mocht zelfs nog een andere maat kiezen als ik dat wilde. Ik had kleiner, maar blijkbaar zelfs nog 100 cc groter kunnen gaan bij Gabriel. Ik twijfelde niet en bleef absoluut bij mijn 355. Daar was Fresow ze ‘achter de spier’ zou plaatsen had Gabriel het expliciet over dual plane, wat ik heel graag wilde. En hij zij zelfs dat mijn eigen borsten een erg mooie vorm hadden, maar dat we ze goed gingen vullen. Ik was helemaal gerust gesteld en stiekem vele malen blijer met Gabriel dan met Fresow.

 

10.30 werd ik de operatiekamer ingereden. Het duurde even voor de narcose inwerkte, ik bleek blijkbaar goed terug te vechten want ze hebben veel gepraat en ik bleef maar heldere antwoorden geven. Ze hebben me zelfs een rekensom laten maken :D . Wat ik wel heel schattig vond was dat ik David (de aardige verpleegkundige) bij het raampje zag spieken.

 

11.30 werd ik heel relaxed wakker. Nog een keertje weggedompeld maar had meteen een big smile op mijn gezicht. Ik had zelf als po bh de carefix bonnie maat M mee. De verpleegkundigen zeiden al meteen dat ik een S nodig had. Zij hebben zelf de carefix bonnie daar liggen, dus hebben ze hem voor me omgeruild. Echt een top service!! Ik heb na enkele minuten al meteen wat gegeten, gedronken en geplast.

 

12.30 werd er verzocht mijn infuus te verwijderen. De verpleegkundige was verbaasd dat ik me zo goed voelde en of ik dat al zo snel wilde. Jahoor, ik voelde me prima. Er werd me nog het een en ander uitgelegd en ik was klaar om te gaan. Gabriel kwam nog even langs om te vertellen dat alles goed is gegaan en dat ik een goed getrainde borstspier heb (werk in de kinderopvang en houd van sporten). 

 

12.40 zaten we in de auto. Fijne rit gehad. Steeds een beetje weggedompeld en een lekker bakje mango gegeten met een goede kop thee.

 

14.40 was ik weer thuis. Ik zit in het elektrisch verstelbare bed van mijn ouders (wat een uitvinding!). Ik dank tot god (ik ben niet gelovig hihi) dat ik een partij sterke buikspieren heb. Ik kan namelijk prima zelf uit bed of uit de bank/stoel komen. Kan zelf naar de wc gaan, drinken inschenken, eten etc. Ook loop ik elk uur even een rondje tegen de stijfheid en toch ietwat gevoelige rug uit voorzorg. Moet wel opassen dat ik niet teveel wil doen hihi, ik ben nog al een doorzetter met een hoge pijngrens. Maar ik moet heel eerlijk zeggen.... ik heb geen pijn. Ik voel wel een enorme druk, maar vind dit zeker niet vervelend. Verder kan ik ook prima ademhalen. Alleen ik moet niet lachen, dat doet wel zeer. 

 

18.00 En dan de hamvraag, ben ik er blij mee? En of. Ik vind ze nu al mooi en niet eens heel onnatuurlijk. Alleen een beetje van boven gekeken natuurlijk. Er zitten nog twee verbandjes op en die mogen er morgen af. Ik denk dat ik dan even ga kijken. 

 

Nou dat was het voor nu.. ik ga straks maar weer even lekker eten en drinken want ik ben godzijdank niet misselijk.

 

ik houd jullie op de hoogte lieverds!

 

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te horen dat het uiteindelijk toch allemaal goed is gegaan! Wel balen van die "misverstand" op het moment dat je geopereerd moet worden. Maar nu lekker herstellen en genieten van je borsten! Het aftellen kan gaan beginnen, voor je het weet ben je 6 weken verder en kan je lekker bh's gaan shoppen!:01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Fems:

Fijn om te horen dat het uiteindelijk toch allemaal goed is gegaan! Wel balen van die "misverstand" op het moment dat je geopereerd moet worden. Maar nu lekker herstellen en genieten van je borsten! Het aftellen kan gaan beginnen, voor je het weet ben je 6 weken verder en kan je lekker bh's gaan shoppen!:01:

Ik kan serieus nu al niet wachten op dat memorabele moment! Misschien dat ik ook al stiekem iets eerder ga om ze op te laten meten.

 

iets dat ik zelf wel heel grappig vind: ik kan dus niet lachen zonder pijn. Als mijn ouders of mijn zusje een grapje maken dan zeg ik ‘hihi’ of ‘haha’ of ‘ik ga stuk’. En probeer dat maar is serieus en met een straks gezicht te zeggen haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei fitgirlkim:

Oh spannend.. laat maar even weten hoe het gegaan is! Hoe voel je je?

Zal ik doen!

Voel me wel goed, sinds zaterdag geen paracetamol meer, toch voel je dan weer steekjes etc etc. Ook als je dan in de ochtend uit bed gaat, voel je dat het dan weer moet gaan 'hangen'

1 is iets of wat gaan hangen nu, andere nog niet, meteen schiet er door mn hoofd of alles wel goed is

Wordt gek van mezelf 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei fitgirlkim:

Hallo lieve meiden ik ben eindelijk weer thuis.

er was een fout gemaakt door faceland waardoor ik niet door Fresow maar door Jansen ben geopereerd. Voelde mij hier veel beter bij, ik ben van mening dat dit niet zomaar was maar gebeurd is om een reden. Het gaat goed met me, niet misselijk en de pijn valt alles mee. Ik ga nu even slapen en vanavond volgt mijn operatieverslag met het gedoe om de pc’s heen. Nu al blij met mijn borsten. Wat zijn ze mooi!

 

liefs kim

Blij te horen dat het nu nog goed met he gaat..  ja veel slapen... dan herstelt het sneller.  

 

Ben benieuwd naar je verhaal. Ben ook door Jansen geopereerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.