Ga naar inhoud

fitgirlkim : 6 augustus 2018 : Dr. Jansen : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

34 minuten geleden zei Mom1980:

Hey, zou ik ook je foto’s mogen bekijken? Binnen 2 weken krijg ik Mn BV! Hoe gaat het met je? Alles goed verlopen? Grtjs xx

Oh wat spannend voor je! Ik heb je toegevoegd. Met mij gaat alles prima, heb niks te klagen zoals je hier al kunt lezen :) . Voor hoeveel cc ga je en bij wie?

 

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 466
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei fitgirlkim:

Ah goed om te horen amanda, erg fijn!

 

en lekker dat je al gedoucht hebt. Dat durf ik zelf nog niet hihi. Ik vond het heel onprettig om de dames los te laten. Er hangt ineens een aanzienlijk gewicht aan je borst he haha. Ik ben ook blij om te lezen dat je niet geschrokken bent van je borsten. Ik kan ook niet wachten tot de zwelling weg is. Ik las op de boerhaave website dat de zwelling op dag 3 het ergst is en daarna afneemt. Op de foto’s van @Vonnepon kan ik heel mooi de progressie zien. Ik houd mij hieraan vast, want die van haar zijn prachtig geëvolueerd hihi.

 

veel drinken is heel belangrijk ja! Ik vind het meest pijnlijke van alles nog mijn onderbroek naar benden doen als ik moet plassen haha. Oh en sinds de narcose heb ik nog steeds geen nummer 2 gedaanop de wc. Terwijl ik normaal wel 2 of 3 keer op een dag moet. Maak me noet ongerust hoor want alles zal wel een beetje in de war zijn, maar het mag er wel uit. Heb jij dat ook? :lol:

 

liefs kim

@fitgirlkim dank je voor t compliment :53: Ik ben heel benieuwd hoe het bij jou geworden is. Zou ik in je album mogen kijken. 

Liefs

Vonnepon

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Missml84:

@fitgirlkim mag ik ook kijken?

nummer 2 heb ik gelukkig wel al kunnen doen, zo irritant als dat niet gaat. Je zou pruimen kunnen eten of roosvicee laxo (ook natuurlijk) kunnen drinken, dat werkt echt heel goed!

 

Voel me vandaag ookal

weer stukken beter dan gisteren! 

Oh ja goede tip, ik laat mijn moeder wel even pruimen halen! Fijn dat jij je ook beter voelt :)

 

ik heb je toegevoegd meis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei fitgirlkim:

Oh wat spannend voor je! Ik heb je toegevoegd. Met mij gaat alles prima, heb niks te klagen zoals je hier al kunt lezen :) . Voor hoeveel cc ga je en bij wie?

 

liefs kim

Hey, Mercikes, tof dat alles goed gaat! Ik ga bij dr Verdonck, neem de motiva plus 315cc. 

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei fitgirlkim:

Ik heb me vandaag, 2 dagen po helemaal zelfstandig kunnen aankleden. Broek en hemdje. Zelfs een staartje gemaakt en even met een washandje gewassen :43:

 

Hey, zou ik met je mee mogen kijken in je album ? ik word 29 augustus geholpen! en vind het zo spannend.

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi 

 

Zou ik ook even mee mogen spieken, ben toch wel een beetje nieuwsgierig. 

 

De eerste keer dat ik in de spiegel keek was ik heel teleurgesteld omdat het nog helemaal niet mooi is, veel te hoog en gezwollen en treurige tepels die naar beneden kijken :P na deze operatie wil je natuurlijk gelijk het mooie eind resultaat zien! Kan ook niet wachten! 

 

Zal ook nog even uitzoeken hoe je een album kan maken, kunnen we een beetje vergelijken hahaha

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ik ben ook scheef! Mijn bekken staat scheef en knik 1 kant in mn heup, super leuk met de wat hogere oefeningen rijden met mijn paard, je mag dan niet inknikken...

Je ziet het op mn foto's ook, ik denk recht een foto gemaakt te hebben en toch is 1 tiet meer in beeld, maar ze zijn echt gelijk heb ze zelfs nagemeten :4: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Ninalove01:

Hoihoi 

 

Zou ik ook even mee mogen spieken, ben toch wel een beetje nieuwsgierig. 

 

De eerste keer dat ik in de spiegel keek was ik heel teleurgesteld omdat het nog helemaal niet mooi is, veel te hoog en gezwollen en treurige tepels die naar beneden kijken :P na deze operatie wil je natuurlijk gelijk het mooie eind resultaat zien! Kan ook niet wachten! 

 

Zal ook nog even uitzoeken hoe je een album kan maken, kunnen we een beetje vergelijken hahaha

 

Xx

Ik heb je toegevoegd! Mijne zitten ook behoorlijk hoog en tepels wijzen ook naar beneden. Maar ik zie nu al dat ze heel mooi gaan worden en dat is dus ook het enige wat ik zie haha. Nu al verliefd! 

 

Ik ben ook benieuwd naar jouw foto’s! 

 

Liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Joanne1987:

Hahaha ik ben ook scheef! Mijn bekken staat scheef en knik 1 kant in mn heup, super leuk met de wat hogere oefeningen rijden met mijn paard, je mag dan niet inknikken...

Je ziet het op mn foto's ook, ik denk recht een foto gemaakt te hebben en toch is 1 tiet meer in beeld, maar ze zijn echt gelijk heb ze zelfs nagemeten :4: 

Haha ik ben dus niet de enige. Ik heb er zelf eigenlijk nooit last van, maar doordat de pc het benoemde dacht ik: ‘oh ja, dat is ook zo’. Heb er ooit zooltjes voor laten maken, omdat ik bij veel inspanning ‘s avonds laat last van mijn rug krijg. Die dingen straks toch meer weer gaan gebruiken denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei fitgirlkim:

Ja natuurlijk! Ik vind trouwens de contouren van jouw borsten al heel mooi. 

 

Oh lief, dankjewel! Ik ben ongeduldig en wil maar dat die rechtse zakt Haha! Ik herken dat ook wel bij jou, die linkse die direct al beter valt. Maar wauw, na 1 dag PO, al zo’n mooi resultaat, dat zal super mooi komen allemaal, zie ik nu al!! Mag je fier op zijn! Hopelijk heb je niet te veel pijn xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.