Ga naar inhoud

fitgirlkim : 6 augustus 2018 : Dr. Jansen : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Dag lieve meiden,

 

gister was ik alweer 5 weken PO. Wat gaat de tijd snel zeg... ik ben ondertussen helemaal gewend aan mijn borsten. Ik ervaar geen ongemak meer. Gister een heel klein sprintje moeten trekken naar de trein (#studentenleven) en zelfs dat voelde niet vervelend aan. Sorry @best_boobie ik zal het niet meer doen. Mijn borsten worden steeds mooier en een stuk zachter. Als ik mijn borst vergelijk met mijn bil zijn ze even ‘kneedbaar’ haha tanks ergonomix implantaat :wub:. Wel merk ik dat mijn huid onwijs strak staat. Ik hoop dat dat ook snel gaat veranderen. 

 

Met de littekens gaat ook alles prima. Ik gebruik overdag de silliconenpleidters van dermatix en smeer savonds een silliconencreme van het apotheek huismerk. Ik doe dit nu een week en heb echt al het gevoel dat het werkt. 

 

Gister even langs de Hunkemöller geweest om mijn bh maat op te meten. Heel even een vervelend momentje, het is namelijk voor nu een 65G geworden. Ik zal dus voortaan 70F bh’s moeten kopen en laten innemen. Dit had ik voor de operatie ook al, maar blijkbaar hoopte ik op een of andere wijze ook te groeien in de breedte omvang.. haha. Ik had al eerder een bh besteld via Hunkemöller in een 65F, als ik zie hoe de cup van een 70F zit, dan past deze echt vele malen mooier. Heel gek om mezelf met borsten in een pashokhe te zien overigens.

 

Het studentenleven is sinds vorige week weer begonnen. Ik heb het nog niet heel druk gelukkig en weiger om schoolboeken mee te nemen. Ik hoop over een week of 2 weer terug naar mijn bijbaan (leidster op een kinderdagverblijf) te kunnen keren. 

 

Ik zie toch nog wel verschil tussen mijn borsten, ik hoop dat het nog wat bijtrekt als ze nog gaan zakken. Als ze nog gaan zakken dan tenminste.. haha 

 

oh en er staan nieuwe foto’s in mijn album :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 466
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 11-9-2018 om 11:44 zei fitgirlkim:

Dag lieve meiden,

 

gister was ik alweer 5 weken PO. Wat gaat de tijd snel zeg... ik ben ondertussen helemaal gewend aan mijn borsten. Ik ervaar geen ongemak meer. Gister een heel klein sprintje moeten trekken naar de trein (#studentenleven) en zelfs dat voelde niet vervelend aan. Sorry @best_boobie ik zal het niet meer doen. Mijn borsten worden steeds mooier en een stuk zachter. Als ik mijn borst vergelijk met mijn bil zijn ze even ‘kneedbaar’ haha tanks ergonomix implantaat :wub:. Wel merk ik dat mijn huid onwijs strak staat. Ik hoop dat dat ook snel gaat veranderen. 

 

Met de littekens gaat ook alles prima. Ik gebruik overdag de silliconenpleidters van dermatix en smeer savonds een silliconencreme van het apotheek huismerk. Ik doe dit nu een week en heb echt al het gevoel dat het werkt. 

 

Gister even langs de Hunkemöller geweest om mijn bh maat op te meten. Heel even een vervelend momentje, het is namelijk voor nu een 65G geworden. Ik zal dus voortaan 70F bh’s moeten kopen en laten innemen. Dit had ik voor de operatie ook al, maar blijkbaar hoopte ik op een of andere wijze ook te groeien in de breedte omvang.. haha. Ik had al eerder een bh besteld via Hunkemöller in een 65F, als ik zie hoe de cup van een 70F zit, dan past deze echt vele malen mooier. Heel gek om mezelf met borsten in een pashokhe te zien overigens.

 

Het studentenleven is sinds vorige week weer begonnen. Ik heb het nog niet heel druk gelukkig en weiger om schoolboeken mee te nemen. Ik hoop over een week of 2 weer terug naar mijn bijbaan (leidster op een kinderdagverblijf) te kunnen keren. 

 

Ik zie toch nog wel verschil tussen mijn borsten, ik hoop dat het nog wat bijtrekt als ze nog gaan zakken. Als ze nog gaan zakken dan tenminste.. haha 

 

oh en er staan nieuwe foto’s in mijn album :1big_boobs:

Hey meid, 

 

Wat goed om te lezen dat je herstel goed verloopt! 

 

Vanaf wanneer mag je die silliconen pleisters gebruiken? 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Isabeau-12:

Hey meid, 

 

Wat goed om te lezen dat je herstel goed verloopt! 

 

Vanaf wanneer mag je die silliconen pleisters gebruiken? 

 

Liefs

Ik gebruik de pleisters en creme sinds ik 4 weken po ben. Ik mocht met 2 weken al smeren van de HA. Maar wilde toch voor de zekerheid nog even wachten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-8-2018 om 10:43 zei fitgirlkim:

Ik heb een privé album aangemaakt. Hierin heb ik mijn voorsituatie en een foto van de operatie na 1 dag in gezet. Ik wil vanaf nu elke week een foto gaan maken om het verschil te zien. Als iemand nieuwsgierig is, geef maar een brul ^_^.

 

Heyy Kim, ik zit nu alle pagina’s te lezen van he operatieverslag. En ben ook erg nieuwsgierig naar jouw borsten. Wil je me ook toevoegen aan he album?

groetjes Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-9-2018 om 07:34 zei Peanut82:

Heyy Kim, ik zit nu alle pagina’s te lezen van he operatieverslag. En ben ook erg nieuwsgierig naar jouw borsten. Wil je me ook toevoegen aan he album?

groetjes Sandra

Mij ook? Ben ook erg benieuwd. Ik krijg ook bijna ergonomix. Nog 6 weken :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 8-8-2018 om 11:25 zei fitgirlkim:

@Chel1977 dankjewel! Ik heb er alle vertrouwen in dat mijne ook mooi gaan zakken. En dat van die pleisters begrijp ik volkomen. Je wilt absoluut niet je littekens of iets mee trekken.. echt doen waar jij je goed bij voelt! 

@Chel1977 @fitgirlkim Ik ben super benieuwd naar jullie foto's! Zouden jullie mij willen toevoegen?
Ik heb eind oktober een consult gepland staan, mijn voorkeur gaat vooralsnog uit naar motiva ergonomix 355 bij Fresow

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Fitgirlkim,

 

Zou je mij willen toevoegen aan jouw album? Ben heel benieuwd naar het resultaat van de ergonomix. 

Krijg ze ook, maar heb nog geen foto's gezien. 

 Tnx! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

 

Het gaat heel goed met me! Ik doe weer alles wat ik normaal ook deed, ookal deed ik dat al een tijdje. Ik zit nu nog steeds op een 70F en de littekens genezen mooi met dank aan de siliconencreme en pleisters. Mijn borsten worden al steeds zachter. Wel denk ik dat mijn spieren echt nog moeten gaan ontspannen want de boel staat nog redelijk strak en ik zie ook nog wel wat verschil in mijn borsten. Nu 9,5 week po en ik hoop dat ze met 12 weken mooi gelijk en druppelvormig zijn. Ik vind ze nu namelijk ook nog best rond. Maar veel vriendinnen hebben ze bekeken en gevoeld en vonden het er heel natuurlijk uitzien :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei fitgirlkim:

Hoi meiden,

 

Het gaat heel goed met me! Ik doe weer alles wat ik normaal ook deed, ookal deed ik dat al een tijdje. Ik zit nu nog steeds op een 70F en de littekens genezen mooi met dank aan de siliconencreme en pleisters. Mijn borsten worden al steeds zachter. Wel denk ik dat mijn spieren echt nog moeten gaan ontspannen want de boel staat nog redelijk strak en ik zie ook nog wel wat verschil in mijn borsten. Nu 9,5 week po en ik hoop dat ze met 12 weken mooi gelijk en druppelvormig zijn. Ik vind ze nu namelijk ook nog best rond. Maar veel vriendinnen hebben ze bekeken en gevoeld en vonden het er heel natuurlijk uitzien :wub:

Hoi Fitgirl Kim, 

 

Sport jij ook weer volledig? 

Vanaf hoeveel weken ben je weer begonnen en hoe ging dat? 

Ik sport nu redelijk veel en hoop dat ik het na het herstel van de bv weer kan oppakken.

 

Gr. L**

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei L**:

Hoi Fitgirl Kim, 

 

Sport jij ook weer volledig? 

Vanaf hoeveel weken ben je weer begonnen en hoe ging dat? 

Ik sport nu redelijk veel en hoop dat ik het na het herstel van de bv weer kan oppakken.

 

Gr. L**

Hoi hoi,

 

vanaf 6 weken heb ik mijn sportschema weer opgepakt. Lees: oefeningen met lichaamsgewicht en minimale bijgewicht op hoge intensiteit en cardio oa hardlopen (superstevige sportbh). Dat gaat allemaal prima, maar borstspieroefeningen vind ik nog heel eng, ik heb ze dual plane geplaatst. Push ups doe ik bij voorbaat al niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Kim! Ben eindelijk weer op t forum. Zo druk de laatste maanden.  Las dat je weer aan t sporten bent. Vraagje... zijn bij jou de hechtingen binnen volledig opgelost? Voel jij van die bobbels onderhuids? Ik smeer nu cicaplast. En masseer ze dan een beetje. Maar ik voel van die bobbels op bepaalde plekken. Nu heb ik een bloeduitstorting, een kleine, bij mn linker litteken en FL zei dat t waarschijnlijk een onderhuidse hechting is die niet goed opgelost is en nu een beetje irriteert. Moet het nog 2 maanden aankijken omdat het 6 maanden ongeveer duurt voor alles " normaal" moet aanvoelen. MN linkerborst is ook nog beetje pijnlijk vergeleken met de rechter. Die voelt normaal aan. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Chel1977:

Hoi Kim! Ben eindelijk weer op t forum. Zo druk de laatste maanden.  Las dat je weer aan t sporten bent. Vraagje... zijn bij jou de hechtingen binnen volledig opgelost? Voel jij van die bobbels onderhuids? Ik smeer nu cicaplast. En masseer ze dan een beetje. Maar ik voel van die bobbels op bepaalde plekken. Nu heb ik een bloeduitstorting, een kleine, bij mn linker litteken en FL zei dat t waarschijnlijk een onderhuidse hechting is die niet goed opgelost is en nu een beetje irriteert. Moet het nog 2 maanden aankijken omdat het 6 maanden ongeveer duurt voor alles " normaal" moet aanvoelen. MN linkerborst is ook nog beetje pijnlijk vergeleken met de rechter. Die voelt normaal aan. 

 

 

Hoi meis!

 

oh dat klinkt vervelend.. nee daar heb ik zelf geen last van. Doet het pijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hey fitgirlkim! Ik lees dat je ook een Motiva Ergonomix meid bent. Zelf krijg ik einde november ook deze prothese (waarschijnlijk de 295cc). Na jouw ene foto in deze topic te zien, begin ik toch wat bang te worden dat 295cc iets te weinig gaat zijn. Ook lees je bijna nooit verhalen over te grote borsten, meeste vrouwen zouden zelfs nadien wat groter gewild hebben. Ik weet ook dat tijdens het passen bij Verdonck  ik heel snel zei (bij de 2de maat al) dat ik het te groot vond. Verdonck zei onmiddellijk :  " dat is gewoon echt omdat je nu niet veel hebt en je het niet gewoon bent om volume te voelen" . Misschien moet ik toch maar een maatje groter laten bijbestellen. Wat was jouw voorsituatie en hoe groot ben je? Ik heb nu een lege A cup en wil naar een mooie C gaan. Zou je me aan je album kunnen toevoegen, dan kan ik het verloop ook eens bekijken. Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.