Ga naar inhoud

fitgirlkim : 6 augustus 2018 : Dr. Jansen : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Gast Koptelefoon
23 uur geleden zei Yvonne1977:

@fitgirlkim @Koptelefoon, spannend voor jullie. Morgen heb ik mijn 2de consult. Ik ben erg zenuwachtig, wellicht nog een keer passen en definitief bepalen wat het gaat worden 380 of 420..... En dan hoor ik ook een datum, dan kan ik ook ergens naar toe leven. En een hoop regelen, opvang voor de kleine, en vrij regelen met het werk. Wat is de precieze datum en tijd voor jullie? Nou meiden, het begint echt dichtbij te komen, ik leef ook helemaal met jullie mee hoor!

Ik ga trouwens de Ava bestellen, weten jullie toevallig of het noodzakelijk is om een borstband te bestellen? Ik vraag het anders morgen wel even...... arrgghhh ik ben echt al heel erg zenuwachtig. Ik lees verder ook niet te veel verhalen want ik ben toch ook nog wel steeds een beetje bang hebben jullie dat niet? En hoe lang blijven jullie thuis?

 

Ik word 13 augustus geholpen, tijd hoor ik net als fitgirlkim een dag van te voren. 

Omdat wij best een stuk moeten rijden (ruim 2 uur) heb ik een hotel geboekt voor de nacht ervoor. 

Op 13 augustus begint mijn vakantie dus dan ben ik 3 weken vrij, mijn partner is dan ook vrij dus hij kan voor de kinderen zorgen. 

Ik vind het ook doodeng hahaha! Je veranderd toch iets aan je lichaam en moet  er op vertrouwen dat ze het mooi maken. 

Qua borstband heb ik geen idee. De bh voor na de operatie bestel ik bij het 2e consult, dan ligt die na mijn operatie klaar voor mij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 466
  • Created
  • Laatste Reactie
20 uur geleden zei fitgirlkim:

Ja jammer is dat he? Als je je ergens op hebt ingesteld en als het dan niet gaat zoals jij van tevoren had gehoopt..

 

ik ben een open boek en mensen weten hoe ik ben dus ik heb ook letterlijk geen 1 negatieve reactie gehad. Mijn exen zeiden ook altijd ‘is niet nodig’. Maar weetje het gaat om jouw gevoel en jouw lichaam en leven. Het maakt niet uit wat anderen daarvan zeggen of denken, je doet het voor niemand anders dan jezelf. Wees trots op het feit dat je een borstvergroting gaat doen. Ik denk dat als jij aan je collega’s het wate verhaal verteld, de meeste hier wel begrip voor zullen hebben. Wees er gewoon eerlijk over dat het na de zwangerachappen niet meer is zoals je 20 was. En al hebben ze er geen begrip voor, even goede vrienden toch? Zo maakt een ieder zijn eigen keuze. Voor zo ver mijn -heb schijt aan anderen- peptalk :)

 

Je kan bij fl amsterdam gewoon pinnen! Maar omdat je je bij fl laat opereren wordt het bedrag van 50 euro achteraf weer verrekend met de operatie. 

 

Fresow maakt ook mooie natuurlijke resultaten, tenminste zoals ik ze mooi vind haha dat is natuurlijk persoonlijk. En alle meiden die door hem geopereerd waren hadden vrijwel geen pijn. Lydia schijnt weer hele mooie littekens te maken!

 

ik heb net gebeld met fl en ga toch voor de operatie op 6 augustus. Ik ben mezelf echt aan het gek maken, het wachten duurt me te lang. Nu dus nog maar 3 weken en 6 dagen tot DE dag!! 

Hahaha jij kan ook echt niet wachten... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fitgirlkim en @Koptelefoon ik ben net terug van mijn 2de consult. Natuurlijk vergeten te vragen over de borstband maar ze begon er ook niet over. We zijn uitgekomen op 380 cc omdat meer ook minder natuurlijk zou worden wat ik echt niet wil. Dit formaat lijkt op wat ik had toen ik borstvoeding gaf of zelfs nog wat groter en dat is voor mij voldoende. Operatie staat op 17 september, we gaan daarvoor nog een weekje weg en ik plak er dan 2 weken vrij achter aan. De derde week zou moeten lukken om administratief werk te gaan doen, en ik hoef zelf niet te rijden dat scheelt. Over de arnica en andere supplementen zei ze dat het niet bewezen was maar geen kwaad kon als ik dit zou willen nemen. Straks ga ik 2 carefix AVA bestellen en deze gebruiken als sport BH. Nu kan ik er ook echt naar toe leven, en uiteraard ben ik onwijs benieuwd hoe jullie het allemaal gaan ervaren.... yes ik krijg tieten

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Koptelefoon:

 

Ik word 13 augustus geholpen, tijd hoor ik net als fitgirlkim een dag van te voren. 

Omdat wij best een stuk moeten rijden (ruim 2 uur) heb ik een hotel geboekt voor de nacht ervoor. 

Op 13 augustus begint mijn vakantie dus dan ben ik 3 weken vrij, mijn partner is dan ook vrij dus hij kan voor de kinderen zorgen. 

Ik vind het ook doodeng hahaha! Je veranderd toch iets aan je lichaam en moet  er op vertrouwen dat ze het mooi maken. 

Qua borstband heb ik geen idee. De bh voor na de operatie bestel ik bij het 2e consult, dan ligt die na mijn operatie klaar voor mij. 

@Koptelefoon hoeveel cc zou jij ook al weer krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast Koptelefoon
20 minuten geleden zei fitgirlkim:

Haha jazeker! Ik ben met een vriendin en ik had al verteld dat jij vandaag ook aan de beurt bent! Wij maken er een gezellig dagje Eindhoven van. Hoelaat mag jij ook alweer?

Kwart voor 12 en jij?

Ah toch wel Eindhoven. Ik was al op zoek waar ik nou de afspraak had hahaha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Koptelefoon:

Kwart voor 12 en jij?

Ah toch wel Eindhoven. Ik was al op zoek waar ik nou de afspraak had hahaha!

Hahaha maar als het goed is heb je ook een herinnering in je mail ontvangen! Ik ben om 14.40 dus ik denk dat ik je niet ga zien. Veel succes vandaag :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Koptelefoon
35 minuten geleden zei fitgirlkim:

Hahaha maar als het goed is heb je ook een herinnering in je mail ontvangen! Ik ben om 14.40 dus ik denk dat ik je niet ga zien. Veel succes vandaag :)

Die kreeg ik vorige keer wel inderdaad maar heb ik nu niet gehad...

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei fitgirlkim:

Dat is gek.. voor de zelerheid nog maar even bellen?

Veel succes vandaag @fitgirlkim, ik ben erg benieuwd naar je gesprek.

Inmiddels zit ik mezelf gek te maken om toch voor de 450 cc te gaan.... ik dacht dat ik niet meerte ging twijfelen :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Yvonne1977:

Veel succes vandaag @fitgirlkim, ik ben erg benieuwd naar je gesprek.

Inmiddels zit ik mezelf gek te maken om toch voor de 450 cc te gaan.... ik dacht dat ik niet meerte ging twijfelen :wub:

Dankjewel! Hahaha die stomme twijfel die steeds om de hoek komt kijken he.. stiekem hoop ik nog steeds op een maatje meer maar ik laat het je weten! Buikpijn van de zenuwen en toch wel weinig geslapen vannacht haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei fitgirlkim:

Dankjewel! Hahaha die stomme twijfel die steeds om de hoek komt kijken he.. stiekem hoop ik nog steeds op een maatje meer maar ik laat het je weten! Buikpijn van de zenuwen en toch wel weinig geslapen vannacht haha

Meis laat het op je af komen. Ik ben heel erg benieuwd wat de uitkomst gaat zijn. Ik hoor het graag van je! Succes vandaag :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Koptelefoon

 Ik ben net geweest. Bij elkaar 5 uur rijden en klein kwartiertje binnen geweest hahaha.

Mijn partner vond Roel wel een toffe peer haha.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Koptelefoon:

 Ik ben net geweest. Bij elkaar 5 uur rijden en klein kwartiertje binnen geweest hahaha.

Mijn partner vond Roel wel een toffe peer haha.

 

Jeetje dat was een lange rit voor een kwartiertje. Waar ben je nu op uitgekomen en wat was zijn advies?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Koptelefoon
13 minuten geleden zei Yvonne1977:

Jeetje dat was een lange rit voor een kwartiertje. Waar ben je nu op uitgekomen en wat was zijn advies?

Nog steeds zelfde 400cc full :D.

hahaha ja ach we zijn wat gewend vanuit Groningen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Koptelefoon:

Nog steeds zelfde 400cc full :D.

hahaha ja ach we zijn wat gewend vanuit Groningen. 

Ik denk ook over te stappen op 450 cc full, volgens mij kan ik dat nog wel doorgeven. Heb voorbeelden genoeg gezien waarbij ik dat erg mooi vind. En Groningen ik weet er alles van, heb in de Oosterpoort en binnenstad gewoond en was 6 uur bezig om met het openbaar vervoer naar Zeeuws Vlaanderen te reizen pfff 2 uitersten van elkaar. Maar wel een leuke stad!

Hoe zijn jullie op de 400 full gekomen? Enkel door het meten, of ook je eigen wensen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Koptelefoon
35 minuten geleden zei Yvonne1977:

Ik denk ook over te stappen op 450 cc full, volgens mij kan ik dat nog wel doorgeven. Heb voorbeelden genoeg gezien waarbij ik dat erg mooi vind. En Groningen ik weet er alles van, heb in de Oosterpoort en binnenstad gewoond en was 6 uur bezig om met het openbaar vervoer naar Zeeuws Vlaanderen te reizen pfff 2 uitersten van elkaar. Maar wel een leuke stad!

Hoe zijn jullie op de 400 full gekomen? Enkel door het meten, of ook je eigen wensen?

 Mede door eigen wens, ik wil op ongeveer een E cup uitkomen. 

Ook gemeten of dat mogelijk is en dat was het gelukkig haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Koptelefoon:

Hoe was jouw consult @fitgirlkim??

Heb heel goed nieuws gekregen! Fresow gaat 355 cc full dual plane plaatsen en zegt dat dit een erg mooi resultaat gaat geven waarbij mijn borsten niet te ver uit elkaar komen te staan, hier was ik namelijk een beetje bang voor. Ze liepen alleen heel erg uit en hierdoor kwam de start een beetje rommelig over, maar ik heb al mijn vragen kunnen stellen! Vond fresow ook heel relaxed, maar hij zij wel dat ik me niet teveel van dit forum moest aantrekken haha. Nu beginnen de zenuwen toch wel weer te komen hoor. Heel onwerkelijk haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Koptelefoon
11 minuten geleden zei fitgirlkim:

@Koptelefoon @Yvonne1977 Ik was wel heel teleurgesteld dat ik niet nog een keer mocht passen... hoe keken jullie daar tegenover?

Mocht dat niet?

Ik heb niet gepast maar toen ik aan het einde vroeg of ik die 50 euro van 2e consult gewoon aan de balie kon afrekenen,  zei ze dat dat alleen is als je nog een keer wil passen. Dus ik kreeg het idee dat het wel mocht

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei fitgirlkim:

@Koptelefoon @Yvonne1977 Ik was wel heel teleurgesteld dat ik niet nog een keer mocht passen... hoe keken jullie daar tegenover?

Ohh lieve @fitgirlkim wat onwijs goed nieuws. Dit is toch uiteindelijk wat je graag wilt. Toch super dat het mogelijk is. Wat bedoel hij met dit forum? Ja dat je niet nog een x mocht passen vond ik ook erg jammer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.