Ga naar inhoud

fitgirlkim : 6 augustus 2018 : Dr. Jansen : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

8 minuten geleden zei Draakje84:

Wow dat is snel! Bij mij nog steeds niet helemaal terug na 8 maanden!

Nou moet ik zeggen dat ik altijd al supergevoelige tepels heb gehad hoor, dus het verbaasd me eigenlijk niets. Wel nog een doof gevoel aan de onderkant. Heb jij dat wel al terug? En hoelang heeft dat geduurd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 466
  • Created
  • Laatste Reactie
1 minuut geleden zei Joanne1987:

Linker tepel deed ook al vrij snel weer pijn, rechts begint. Gewone gevoel ook steeds iets meer gelukkig! 

 

Oh goed om te horen! Heb zoveel zin in mijn herstel. Klinkt gek maar ik wil gewoon zo snel mogelijk bij die 6 weken po zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei fitgirlkim:

Nou moet ik zeggen dat ik altijd al supergevoelige tepels heb gehad hoor, dus het verbaasd me eigenlijk niets. Wel nog een doof gevoel aan de onderkant. Heb jij dat wel al terug? En hoelang heeft dat geduurd? 

Bij mij is dat dove gevoel nog steeds wel een beetje... zal vast nog wel beetje terugkomen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei fitgirlkim:

Ja ook pas na 6 weken. Vind ik wel bijzonder, maar als ik eerder klachten heb dan mag ik gewoon bellen. En de pleisters laat ik er bij de huisarts na twee weken afhalen. Dan kan hij meteen even zijn oordeel vellen op de littekens en krijg ik hier eventueel nog iets voor mee. Dat geeft mij wel een gerust gevoel.

 

met mij gaat het goed! Voel me fit en doe het allemaal lekker rustig aan. Nog steeds geen pijn, maar ik houd me goed aan mijn medicatieschema. 

 

Hoe gaat het met jou?

 

liefs kim

 

Pfff ik liet mn vriend vandaag proberen om die pleisters er af te trekken!!! Nou ik zei m dat ie kon stoppen want deed pijn!!! Leek alsof jij die korstjes optrok en dat die korstjes diep zaten... kreeg een stekend gevoel. Hij durfde ook niet verder te trekken omdat ie bang was om mij pijn te doen. Dus missc ga ik ook de huisarts bellen morgen en vragen of ze het daar kunnen doen. Kan ze mij idd ook gelijk zeggen of het goed heel. 

 

Verder gaat het heel goed met mij. Ben vandaag precies 2 weken PO. Heb geen pijn meer als zodanig ...merk wel dat ik daardoor meer ga doen en geen rekening meer houd en dan later gespannen borsten heb. Dan neem ik wel even mn rust. Maar verder gaat het prima . Slaap nog wel met een voedingskussen en een kussen... durf nog niet helemaal plat te slapen. Missc volgende week. Maar slaap iig niet meer zittend... Lig wel maar heb extra ondersteuning. Stijf gevoel in mn rug en schouders is ook weg. Dus voel me verder prima. Was gisteren naar Bloemendaal strand Met mijn broertje en de kids. Heb zelf gereden ook vanuit Amsterdam. Maar was aan het einde van de dag ook echt brak!! 

 

Ben blij te lezen dat het goed met je gaat en je weinig pijn ervaart. Vandaar fit girl hahaha je bent lekker fit en vangt dit heel goed op daardoor. 

 

Hoop dat je betere nacht hebt vannacht. 

 

Truste!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei fitgirlkim:

Ja ook pas na 6 weken. Vind ik wel bijzonder, maar als ik eerder klachten heb dan mag ik gewoon bellen. En de pleisters laat ik er bij de huisarts na twee weken afhalen. Dan kan hij meteen even zijn oordeel vellen op de littekens en krijg ik hier eventueel nog iets voor mee. Dat geeft mij wel een gerust gevoel.

 

met mij gaat het goed! Voel me fit en doe het allemaal lekker rustig aan. Nog steeds geen pijn, maar ik houd me goed aan mijn medicatieschema. 

 

Hoe gaat het met jou?

 

liefs kim

 

 

 

Hey met mij gaat het een stuk beter! Heb net lekker onder de douche gestaan, hemels gewoon! Ze voor het eerst ook in de spiegel gezien en het valt me gelukkig mee. Mijn linkerborst is ‘normaal’ en m’n rechterborst is wat meer gezwollen. Als ze worden zoals m’n linkerborst en dan iets zachter ben ik een happy camper! 

 

Ik heb ook gevoel in m’n tepels terug, waren voorheen ook erg gevoelig dus had dat ook wel verwacht. 

 

Ik heb verder weinig pijn, meer spierpijn nog maar probeer dat met regelmatig lopen en staan zoveel mogelijk te ondervangen. Probeer verder heel veel water te drinken om m’n vochtgehalte goed op peil te houden maar heb voor de zekerheid ook brandnetelthee en natuurlijke pillen met jeneverbes in huis voor als ik echt vocht vast zou gaan houden. 

 

Wat fijn dat jij je zo enorm goed voelt @fitgirlkim! Ik voel me ook 100% beter dan vanmiddag! Zo blij mee! 

 

Liefs Amanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Chel1977:

Pfff ik liet mn vriend vandaag proberen om die pleisters er af te trekken!!! Nou ik zei m dat ie kon stoppen want deed pijn!!! Leek alsof jij die korstjes optrok en dat die korstjes diep zaten... kreeg een stekend gevoel. Hij durfde ook niet verder te trekken omdat ie bang was om mij pijn te doen. Dus missc ga ik ook de huisarts bellen morgen en vragen of ze het daar kunnen doen. Kan ze mij idd ook gelijk zeggen of het goed heel. 

 

Verder gaat het heel goed met mij. Ben vandaag precies 2 weken PO. Heb geen pijn meer als zodanig ...merk wel dat ik daardoor meer ga doen en geen rekening meer houd en dan later gespannen borsten heb. Dan neem ik wel even mn rust. Maar verder gaat het prima . Slaap nog wel met een voedingskussen en een kussen... durf nog niet helemaal plat te slapen. Missc volgende week. Maar slaap iig niet meer zittend... Lig wel maar heb extra ondersteuning. Stijf gevoel in mn rug en schouders is ook weg. Dus voel me verder prima. Was gisteren naar Bloemendaal strand Met mijn broertje en de kids. Heb zelf gereden ook vanuit Amsterdam. Maar was aan het einde van de dag ook echt brak!! 

 

Ben blij te lezen dat het goed met je gaat en je weinig pijn ervaart. Vandaar fit girl hahaha je bent lekker fit en vangt dit heel goed op daardoor. 

 

Hoop dat je betere nacht hebt vannacht. 

 

Truste!

Hey @Chel1977,

 

Wat goed om te lezen dat je je na 2 weken al weer zo goed voelt.

Ik denk de huisarts bellen en even laten controleren geen kwaad kan, dan weet je meteen waar je aan toe bent.

Ik denk dat ik (als het zover is) dat ook maar ga doen. Ik heb een lieve vrouwelijke huisarts dus dat moet goed komen.

Hoe gaat het verder, is het je allemaal meegevallen, ik zie ertegenop maar door de fijne up dates van gitgirlkim kan ik het beter relativeren allemaal.

Ik hoop zelf na 2 weken weer te kunnen gaan werken (3 dagen, zittend werk) gelukkig weten ze het op mijn werk zodat ik niet moeilijk hoef te doen.

Ik wens je een heel spoedig herstel toe en ik lees graag al jullie ervaringen.

 

Liefs Yvon

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Chel1977:

 Pfff ik liet mn vriend vandaag proberen om die pleisters er af te trekken!!! Nou ik zei m dat ie kon stoppen want deed pijn!!! Leek alsof jij die korstjes optrok en dat die korstjes diep zaten... kreeg een stekend gevoel. Hij durfde ook niet verder te trekken omdat ie bang was om mij pijn te doen. Dus missc ga ik ook de huisarts bellen morgen en vragen of ze het daar kunnen doen. Kan ze mij idd ook gelijk zeggen of het goed heel. 

 

Verder gaat het heel goed met mij. Ben vandaag precies 2 weken PO. Heb geen pijn meer als zodanig ...merk wel dat ik daardoor meer ga doen en geen rekening meer houd en dan later gespannen borsten heb. Dan neem ik wel even mn rust. Maar verder gaat het prima . Slaap nog wel met een voedingskussen en een kussen... durf nog niet helemaal plat te slapen. Missc volgende week. Maar slaap iig niet meer zittend... Lig wel maar heb extra ondersteuning. Stijf gevoel in mn rug en schouders is ook weg. Dus voel me verder prima. Was gisteren naar Bloemendaal strand Met mijn broertje en de kids. Heb zelf gereden ook vanuit Amsterdam. Maar was aan het einde van de dag ook echt brak!! 

 

Ben blij te lezen dat het goed met je gaat en je weinig pijn ervaart. Vandaar fit girl hahaha je bent lekker fit en vangt dit heel goed op daardoor. 

 

Hoop dat je betere nacht hebt vannacht. 

 

Truste!

He bah.. lijkt me vreselijk pijnlijk. Mogen de pleisters niet langer blijven zitten? Ik zou anders ook echt even langs de huisarts gaan hoor! 

 

Oh auto rijden, spannenend! Ging het schakelen een beetje? Of moest dat met 2 handen? Haha

en hoe vond je het om op het strand te liggen net na je operatie? Of heb je niet gebakken? Het bloemendaalse strand is niet niks, ik woon zelf in Noord holland dus ken het volk dat daar komt. Hiermee ben ik totaal niet aan het generaliseren hoor :P

 

nou geloof het of niet maar ik heb geslapen als een roosje. 

Ik heb geslapen van:

 

12-3 (toen werd ik uit mezelf wakker voor een tramadol)

4-7 (toen wakker geworden voor paracetamol)

en nu weer van 7-9. Heb dus gewoon weer een nacht van 8 uur gemaakt. En dat zonder wekker te zetten! Heb in mijn rechterarm geen spierpijn meer, links wel nog wat. Maar ik ben ook rechts dus dat zal de boel wel verklaren. Af en toe een steek in mijn linkerborst, maar verder neemt het drukkende gevoel nu al af. En het trekt al helemaal niet meer, zo gek. Maarja ik ben inderdaad nog piepjong dus mijn huid zal wel makkelijker meegeven. Haha toch fijn dat ik fit ben. Al moet ik heel eerlijk zeggen dat ik wel het idee heb dat alle pilletjes wat geholpen hebben.

 

liefs kim 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Missml84:

 

 

Hey met mij gaat het een stuk beter! Heb net lekker onder de douche gestaan, hemels gewoon! Ze voor het eerst ook in de spiegel gezien en het valt me gelukkig mee. Mijn linkerborst is ‘normaal’ en m’n rechterborst is wat meer gezwollen. Als ze worden zoals m’n linkerborst en dan iets zachter ben ik een happy camper! 

 

Ik heb ook gevoel in m’n tepels terug, waren voorheen ook erg gevoelig dus had dat ook wel verwacht. 

 

Ik heb verder weinig pijn, meer spierpijn nog maar probeer dat met regelmatig lopen en staan zoveel mogelijk te ondervangen. Probeer verder heel veel water te drinken om m’n vochtgehalte goed op peil te houden maar heb voor de zekerheid ook brandnetelthee en natuurlijke pillen met jeneverbes in huis voor als ik echt vocht vast zou gaan houden. 

 

Wat fijn dat jij je zo enorm goed voelt @fitgirlkim! Ik voel me ook 100% beter dan vanmiddag! Zo blij mee! 

 

Liefs Amanda

Ah goed om te horen amanda, erg fijn!

 

en lekker dat je al gedoucht hebt. Dat durf ik zelf nog niet hihi. Ik vond het heel onprettig om de dames los te laten. Er hangt ineens een aanzienlijk gewicht aan je borst he haha. Ik ben ook blij om te lezen dat je niet geschrokken bent van je borsten. Ik kan ook niet wachten tot de zwelling weg is. Ik las op de boerhaave website dat de zwelling op dag 3 het ergst is en daarna afneemt. Op de foto’s van @Vonnepon kan ik heel mooi de progressie zien. Ik houd mij hieraan vast, want die van haar zijn prachtig geëvolueerd hihi.

 

veel drinken is heel belangrijk ja! Ik vind het meest pijnlijke van alles nog mijn onderbroek naar benden doen als ik moet plassen haha. Oh en sinds de narcose heb ik nog steeds geen nummer 2 gedaanop de wc. Terwijl ik normaal wel 2 of 3 keer op een dag moet. Maak me noet ongerust hoor want alles zal wel een beetje in de war zijn, maar het mag er wel uit. Heb jij dat ook? :lol:

 

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei fitgirlkim:

He bah.. lijkt me vreselijk pijnlijk. Mogen de pleisters niet langer blijven zitten? Ik zou anders ook echt even langs de huisarts gaan hoor! 

 

Oh auto rijden, spannenend! Ging het schakelen een beetje? Of moest dat met 2 handen? Haha

en hoe vond je het om op het strand te liggen net na je operatie? Of heb je niet gebakken? Het bloemendaalse strand is niet niks, ik woon zelf in Noord holland dus ken het volk dat daar komt. Hiermee ben ik totaal niet aan het generaliseren hoor :P

 

nou geloof het of niet maar ik heb geslapen als een roosje. 

Ik heb geslapen van:

 

12-3 (toen werd ik uit mezelf wakker voor een tramadol)

4-7 (toen wakker geworden voor paracetamol)

en nu weer van 7-9. Heb dus gewoon weer een nacht van 8 uur gemaakt. En dat zonder wekker te zetten! Heb in mijn rechterarm geen spierpijn meer, links wel nog wat. Maar ik ben ook rechts dus dat zal de boel wel verklaren. Af en toe een steek in mijn linkerborst, maar verder neemt het drukkende gevoel nu al af. En het trekt al helemaal niet meer, zo gek. Maarja ik ben inderdaad nog piepjong dus mijn huid zal wel makkelijker meegeven. Haha toch fijn dat ik fit ben. Al moet ik heel eerlijk zeggen dat ik wel het idee heb dat alle pilletjes wat geholpen hebben.

 

liefs kim 

In t begin schakelde ik met 2 handen. Auto in zn achteruit ging beetje lastig. Want ik moest die pook indrukken en dan naar voren schakelen. En ik schakelde soms in zn 1 ipv achteruit hahahahha ging ik steeds naar voren.  Leek echt alsof ik net mn rijbewijs had wat gênant was dat zeg. En de auto is ook een paar keer afgeslagen hahahah... Heb mn rijbewijs echt al bijna 20 jaar.  

 

Op t strand was wel ok... t was niet echt t strand van Bloemendaal. Maar een strandje in de buurt. Weer even de naam niet meer. Leek eerder op een grote plas en het was er heel erg rustig. En er waren duinen achter ons en een bos.  

 

Heb wel gebakken in mn jurk ahahah armen en benen en gezicht.  Ging goed. Lette wel op dat ik niet te veel zweette tussen mn boobs.  

 

Maar t ging goed.

 

Heb net de assistente van de huisarts gesproken over het verwijderen van die pleisters. En ze vroeg of het van die langwerpige pleisters waren en dat ze die daar ook niet echt los kunnen krijgen, omdat de beste manier om ze los te krijgen is om ze te weken. Dus bijv onder de douche en dat kon daar niet Hahaha. Dus ze adviseerde om ze te weken onder de douche en dan los proberen te trekken. En als t niet lukt kan t geen kwaad om ze nog iets langer te laten zitten. Ze gaan van zelf los. 

 

Noudat hoop ik dan maar. Want ze zitten behoorlijk goed vast geplakt. 

 

Blij te lezen dat je een goeie nacht hebt gehad. Je doet t goed hoor! Zo kan je alleen maar meer genieten van r feit dat je t hebt gedaan. Mm vriend vroeg mij de 1e week of ik blij was met mn keus toen zei ik hem... vraag me over een week nog een keer ok hahahah toen had ik echt veel pijn. Nu ben ik wel blij hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei fitgirlkim:

Ik heb een privé album aangemaakt. Hierin heb ik mijn voorsituatie en een foto van de operatie na 1 dag in gezet. Ik wil vanaf nu elke week een foto gaan maken om het verschil te zien. Als iemand nieuwsgierig is, geef maar een brul ^_^.

 

Jaaaa mag ik spieken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei fitgirlkim:

Ik heb een privé album aangemaakt. Hierin heb ik mijn voorsituatie en een foto van de operatie na 1 dag in gezet. Ik wil vanaf nu elke week een foto gaan maken om het verschil te zien. Als iemand nieuwsgierig is, geef maar een brul ^_^.

 

Graag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Chel1977 haha dat van het autorijden heb ik vaker gehoord. Dat je dan net weer een groentje bent :4:

 

lijkt me heerlijk dat je even in de zin hebt gelegen! Wel inderdaad het zweten in de gaten houden. En jammer dat ze het bij de huisarts ook niet kunnen verwijderen. Ik zou ze niet soaken in water denk ik, lijkt me niet goed voor de littekens zelf. Ik denk dat ik zou wachten tot ze er vanzelf afvallen, maar snap ook dat je benieuwd bent naar de schade haha. En het is toch al een stapje verder dan. Weet je al wat je gaat doen?

 

ja ik heb dus nog steeds geen pijn en spijt ook absoluut niet! Fijn dat je nu geen pijn meer hebt en ook blij kunt zijn. 

 

Ik ga je toevoegen meis. 

 

Liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei fitgirlkim:

Ik heb een privé album aangemaakt. Hierin heb ik mijn voorsituatie en een foto van de operatie na 1 dag in gezet. Ik wil vanaf nu elke week een foto gaan maken om het verschil te zien. Als iemand nieuwsgierig is, geef maar een brul ^_^.

 

Hey, zou ik ook je foto’s mogen bekijken? Binnen 2 weken krijg ik Mn BV! Hoe gaat het met je? Alles goed verlopen? Grtjs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Yvonne1977:

Hey @Chel1977,

 

Wat goed om te lezen dat je je na 2 weken al weer zo goed voelt.

Ik denk de huisarts bellen en even laten controleren geen kwaad kan, dan weet je meteen waar je aan toe bent.

Ik denk dat ik (als het zover is) dat ook maar ga doen. Ik heb een lieve vrouwelijke huisarts dus dat moet goed komen.

Hoe gaat het verder, is het je allemaal meegevallen, ik zie ertegenop maar door de fijne up dates van gitgirlkim kan ik het beter relativeren allemaal.

Ik hoop zelf na 2 weken weer te kunnen gaan werken (3 dagen, zittend werk) gelukkig weten ze het op mijn werk zodat ik niet moeilijk hoef te doen.

Ik wens je een heel spoedig herstel toe en ik lees graag al jullie ervaringen.

 

Liefs Yvon

Hoi hoi! Had net de assistente gesproken en die zei dat ze die pleisters daar er ook niet af kunnen krijgen omdat ze het beste er af kunnen door ze te weken. En dat kunnen ze daar niet echt doen omdat ik het onder de douche moet weken. Dus haar advies was. Weken onder de douche en weer proberen en lukt t dan nog niet kunnen ze nog even blijven zitten tot ze er zelf afvallen. Dus ga nog even kijken wat ik ga doen hahah. Als je ook zo snel herstelt dan kan je na 2 weken wel rustig aan t werk. Want ik ben nu zo goed als pijnloos. Als je last krijgt dan stop je even en ontspan je even aangezien ze ervan weten. 

 

Toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei fitgirlkim:

@Joanne1987 en @Chel1977 jullie zitten erin hoor. Was even puzzelen. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden zo 1 dag po haha

Hey Kim! Precies zo hoog zaten de mijne ook, ik vond dat ik er als een bodybuilder uit zag ahahhahaa... mn vriend zei gisteren dat ze mooier zijn nu dan week 1 en behoorlijk gezakt al. Voor mijn gevoel zijn ze nog hoog maar wel minder... Dus het kan er vanaf nu alleen maar beter uit gaan zien voor ons!! 

 

Ziet er netjes uit meid! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei fitgirlkim:

@Chel1977 haha dat van het autorijden heb ik vaker gehoord. Dat je dan net weer een groentje bent :4:

 

lijkt me heerlijk dat je even in de zin hebt gelegen! Wel inderdaad het zweten in de gaten houden. En jammer dat ze het bij de huisarts ook niet kunnen verwijderen. Ik zou ze niet soaken in water denk ik, lijkt me niet goed voor de littekens zelf. Ik denk dat ik zou wachten tot ze er vanzelf afvallen, maar snap ook dat je benieuwd bent naar de schade haha. En het is toch al een stapje verder dan. Weet je al wat je gaat doen?

 

ja ik heb dus nog steeds geen pijn en spijt ook absoluut niet! Fijn dat je nu geen pijn meer hebt en ook blij kunt zijn. 

 

Ik ga je toevoegen meis. 

 

Liefs kim

Denk dat ik ze nog even laat zitten...missc nog een weekje... En dan ga ik t weer proberen.  Wel een bv aankunnen maar pleisters er af halen ho maar hahahaha wat een schijterd ben ik nu hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.