Ga naar inhoud

fitgirlkim : 6 augustus 2018 : Dr. Jansen : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

55 minuten geleden zei Yvonne1977:

@fitgirlkim en @Draakje84 dan ben ik er over uit hoor. Dan ga ik voor de 425 cc full. Dan ga ik voor de middenweg. Ik heb net gepast met zakjes rijst en echt prima voor mij. Ik ga het meteen navragen bij FL.

Wat fijn Yvon! Goed dat je hierdoor je besluit hebt kunnen nemen, ik ben blij voor je :) ik had je trouwens een bericht terug gestuurd

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 466
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Draakje84
4 uur geleden zei fitgirlkim:

Wat fijn Yvon! Goed dat je hierdoor je besluit hebt kunnen nemen, ik ben blij voor je :) ik had je trouwens een bericht terug gestuurd

Leuk leuk leuk! Wanneer mag je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Draakje84
33 minuten geleden zei Yvonne1977:

Ik mag 17 september via FL in Mil...spannend vind ik 't

Oooh dat is al gauw! Leuk zeg! Lekker aftellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag lieve meiden,

 

aankomende maandag is het zo ver! Wat heb ik deze week veel getwijfeld zeg. Niet alleen over de cc’s, maar ook over het type prothese en hoe de pc de protheses nou uiteindelijk gaat plaatsen. Na veel gemaild te hebben met @Yvonne1977 en het bericht van @Emely gelezen te hebben weet ik het zeker.

Nu ga ik krijgen: motiva ergonomix 355 cc full en dual plane. De protheses zijn vanmiddag last-minute besteld en ik kan mijn geluk niet op. Het komt er echt aan! Ik heb de carefix bonnie al binnen en haal morgen bij de hunkemoller nog een sportbh met rits op. Nog 1 dag werke morgen, dan weekend en maandag is het zo ver jeej -feestje- (ik weet niet hoe ik poppetjes invoeg in berichten) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei fitgirlkim:

Dag lieve meiden,

 

aankomende maandag is het zo ver! Wat heb ik deze week veel getwijfeld zeg. Niet alleen over de cc’s, maar ook over het type prothese en hoe de pc de protheses nou uiteindelijk gaat plaatsen. Na veel gemaild te hebben met @Yvonne1977 en het bericht van @Emely gelezen te hebben weet ik het zeker.

Nu ga ik krijgen: motiva ergonomix 355 cc full en dual plane. De protheses zijn vanmiddag last-minute besteld en ik kan mijn geluk niet op. Het komt er echt aan! Ik heb de carefix bonnie al binnen en haal morgen bij de hunkemoller nog een sportbh met rits op. Nog 1 dag werke morgen, dan weekend en maandag is het zo ver jeej -feestje- (ik weet niet hoe ik poppetjes invoeg in berichten) 

 

Wat ontzettend spannend! Krijg je vrijdag te horen hoelaat je onder het mes mag? 

Ik ben vrijdag ook aan de beurt, krijg de smile niet meer van mn gezicht en dan heb ik ze nog niet eens haha. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Michelle05:

 

Wat ontzettend spannend! Krijg je vrijdag te horen hoelaat je onder het mes mag? 

Ik ben vrijdag ook aan de beurt, krijg de smile niet meer van mn gezicht en dan heb ik ze nog niet eens haha. 

 

Ja morgen krijg ik mijn tijd te horen!! Oh jij bent morgen??? Jeetje wat spannend voor je! Waar en door wie? En wat ga je laten plaatsen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei Michelle05:

 

Wat ontzettend spannend! Krijg je vrijdag te horen hoelaat je onder het mes mag? 

Ik ben vrijdag ook aan de beurt, krijg de smile niet meer van mn gezicht en dan heb ik ze nog niet eens haha. 

 

Hee meis ik zie net je operatieverslag en waar je geopereerd gaat worden. Blijkbaar hebben we al gekletst ;). 240 cc he? En ook aankomende maandag. Spannend... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei fitgirlkim:

Ja morgen krijg ik mijn tijd te horen!! Oh jij bent morgen??? Jeetje wat spannend voor je! Waar en door wie? En wat ga je laten plaatsen?

Oh haha ik zie inderdaad dat ik vrijdag heb getypt, maar het is inderdaad ook maandag! 

Van het weekend even wat spullen over verhuizen naar mn ouders, kan ik daar mooi de eerste week(en?) Logeren. 

Jij al aan het voorbereiden? :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Michelle05:

Oh haha ik zie inderdaad dat ik vrijdag heb getypt, maar het is inderdaad ook maandag! 

Van het weekend even wat spullen over verhuizen naar mn ouders, kan ik daar mooi de eerste week(en?) Logeren. 

Jij al aan het voorbereiden? :) 

Fijn dat je even verzorgd gaat worden bij je ouders! Ja ik heb de po bh’s al binnen, slik al een tijdje extra vitamines en mineralen, heb een voedingskussen en een heleboel boeken en afleveringen te lezen/kijken. Nog even een voorraad paracetamol en ibuprofen inslaan dit weekend haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Koptelefoon
4 uur geleden zei fitgirlkim:

Net een belletje gekregen van de bauland kliniek. Ik moet me om 09.00 uur melden en word om 10.00 uur geopereerd! Heel fijn dat ik vroeg mag. Zoveel zin in :) 

Spannend!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei fitgirlkim:

Net een belletje gekregen van de bauland kliniek. Ik moet me om 09.00 uur melden en word om 10.00 uur geopereerd! Heel fijn dat ik vroeg mag. Zoveel zin in :) 

Spannend hoor, ik ben echt zoooo benieuwd. Nog maar een paar daagjes en dan heb je een mooi decolleté.

Ik heb vandaag mijn prothese doorgegeven met andere maat. Ik kan me er nu ook op verheugen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei fitgirlkim:

Net een belletje gekregen van de bauland kliniek. Ik moet me om 09.00 uur melden en word om 10.00 uur geopereerd! Heel fijn dat ik vroeg mag. Zoveel zin in :) 

Hi! 

Ik ben nieuw hier en wilde je heel veel succes wensen! Ik ben ook behandeld in Bauland kliniek! Ze zijn echt heel aardig en kliniek ziet er goed uit, beetje luxe :) ik had mijn operatie op 23 juli! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Pris.z:

Hi! 

Ik ben nieuw hier en wilde je heel veel succes wensen! Ik ben ook behandeld in Bauland kliniek! Ze zijn echt heel aardig en kliniek ziet er goed uit, beetje luxe :) ik had mijn operatie op 23 juli! 

Wat lief van je, dankjewel! Door wie ben jij behandeld en wat heb je gekregen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei fitgirlkim:

Wat lief van je, dankjewel! Door wie ben jij behandeld en wat heb je gekregen?

 

Ik ben geholpen door Lydia Bol en heb 550 cc rond dual plane gekregen! Ik ben 1,67 en 69 kilo, maar brede schouders van het sporten dus het valt best mee. Ik dacht oeeeeh 550 is best wel maar het ziet er heel natuurlijk uit! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Pris.z:

 

Ik ben geholpen door Lydia Bol en heb 550 cc rond dual plane gekregen! Ik ben 1,67 en 69 kilo, maar brede schouders van het sporten dus het valt best mee. Ik dacht oeeeeh 550 is best wel maar het ziet er heel natuurlijk uit! 

Het klinkt veel ja maar als Lydia je pc was dan geloof ik zeker dat het er natuurlijk uit ziet! Heb jij ook de ronde ergonomix?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag is de dag waar ik al zo’n 8 jaar over droom. Ik krijg eindelijk borsten! We zijn al onderweg en ik moet me om 9 uur melden. Nog best oké geslapen van 12 tot 6. Ik ben vanmorgen wakker geworden met een grote glimlach op mijn gezicht :D. Toch nog niet echt heel erg gespannen of zenuwachtig. Zin in!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei fitgirlkim:

Vandaag is de dag waar ik al zo’n 8 jaar over droom. Ik krijg eindelijk borsten! We zijn al onderweg en ik moet me om 9 uur melden. Nog best oké geslapen van 12 tot 6. Ik ben vanmorgen wakker geworden met een grote glimlach op mijn gezicht :D. Toch nog niet echt heel erg gespannen of zenuwachtig. Zin in!! 

Succes meid!!! Nog eventjes. Niet vergeten je paracetamol in te nemen 2u voor de operatie. 

 

Komt allemaal goed. Ik ben ook in Mill geopereerd 24 juli. Door dr. Gabriel Jansen. 

 

Hoor graag je verslag zodra je je goed voelt! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Chel1977:

Succes meid!!! Nog eventjes. Niet vergeten je paracetamol in te nemen 2u voor de operatie. 

 

Komt allemaal goed. Ik ben ook in Mill geopereerd 24 juli. Door dr. Gabriel Jansen. 

 

Hoor graag je verslag zodra je je goed voelt! 

 

Dankjewel, lief van je! Ik heb kauwparacetamol zodat ik zo weinig mogelijk water in hoef te nemen haha. 

 

Ik ben er zo rustig onder, heb er echt een goed gevoel bij.

 

als het mogelijk is laat ik weten hoe het gaat en schrijf ik mijn operatieverslag :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei fitgirlkim:

Dankjewel, lief van je! Ik heb kauwparacetamol zodat ik zo weinig mogelijk water in hoef te nemen haha. 

 

Ik ben er zo rustig onder, heb er echt een goed gevoel bij.

 

als het mogelijk is laat ik weten hoe het gaat en schrijf ik mijn operatieverslag :) 

Ja gek he!!ik was ook totaal niet nerveus!!heerlijk geslapen de avond ervoor en wakker geworden door mn wekker. Ook toen ik daar op t bed zat te wachten was ik nerveus. Ik vond het wel spannend maar nerveus was ik niet. 

 

Goed dat je er rustig onder bent. Missc moet je bij het aantrekken van je bh even opletten dat ze die bandjes niet te strak zetten want dat gaat je écht stijve schouders geven...icm met die pijn is niet fijn. Neem je rust sws de 1e 3 dagen en dan gaat t herstel snel. Ik ben nu morgen 2 weken PO en zo goed als pijnloos. Na een week al gestopt met de medicatie ook. Zo goed ging het. 

 

Ben benieuwd hoe jij t gaat ervaren! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Chel1977:

Ja gek he!!ik was ook totaal niet nerveus!!heerlijk geslapen de avond ervoor en wakker geworden door mn wekker. Ook toen ik daar op t bed zat te wachten was ik nerveus. Ik vond het wel spannend maar nerveus was ik niet. 

 

Goed dat je er rustig onder bent. Missc moet je bij het aantrekken van je bh even opletten dat ze die bandjes niet te strak zetten want dat gaat je écht stijve schouders geven...icm met die pijn is niet fijn. Neem je rust sws de 1e 3 dagen en dan gaat t herstel snel. Ik ben nu morgen 2 weken PO en zo goed als pijnloos. Na een week al gestopt met de medicatie ook. Zo goed ging het. 

 

Ben benieuwd hoe jij t gaat ervaren! 

 

 

Wat lief, dankjewel voor deze laatste tips. Hier heb ik echt iets aan, top! En fijn dat jij er ook rustig onder was en dat alles goed is gegaan hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Vonnepon:

@fitgirlkim heel veel succes vandaag. Laat t gewoon over je heen komen. Komt allemaal goed en vanavond lig je in je bed met je nieuwe boobs. Ik ben benieuwd naar je operatie verslag. 

 

Liefs

Vonnepon

Dankjewel meis!! 

Ik hoop dat ik vanavond in bed kan liggen haha als ik sommige verhalen van meiden hier lees.. maar ik heb het gevoel dat het allemaal wel goed gaat komen :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.