Ga naar inhoud

fitgirlkim : 6 augustus 2018 : Dr. Jansen : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei AnSofieC:

 

Oh lief, dankjewel! Ik ben ongeduldig en wil maar dat die rechtse zakt Haha! Ik herken dat ook wel bij jou, die linkse die direct al beter valt. Maar wauw, na 1 dag PO, al zo’n mooi resultaat, dat zal super mooi komen allemaal, zie ik nu al!! Mag je fier op zijn! Hopelijk heb je niet te veel pijn xx

Ja het zijn natuurlijk twee verschillende ravages die beide op hun eigen tempo genezen. We kunnen alleen maar veel geduld hebben. Vind de borst bij mijn moedervlek mooier vallen, die was van tevoren de kleinste dus had het juist andersom verwacht hihi. Dankjewel, ben ik ook zeker. Ik heb tot nu toe nog helemaal geen pijn gehad. Smeer jij je borsten in met een lekkere creme? Ik ben zo bang voor striae.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 466
  • Created
  • Laatste Reactie
39 minuten geleden zei fitgirlkim:

Nou het is gelukt hoor op de wc :125:. Gelijk een halve kilo lichter hahaha

Hahahahahahaa ik kon zelf ook pas na 2 dagen en was echt bang dat ik niet zelf zou kunnen vegen hahahahahaha omdat dat ook pijn deed. Maar ben blij dat het je gelukt is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fitgirlkim   Hi Kim,  ik heb net even al je berichtjes teruggelezen in dit topic en wauw, wat heftig toch wel wat er gebeurd is met de plotselinge wissel van de chirurgen! Ik vind het super knap dat je er zo goed op gereageerd hebt en gelukkig geven ze je nog iets van vergoeding! (anders zou ik als jurist toch best wel pissed worden!)  Fijn om te lezen dat het goed met je gaat nu zo snel na de operatie en dat je er nu al heel blij mee bent. Ik ben nu toch wel nieuwsgierig, zou ik ook mogen kijken in je album? :)

 

Ik ben zelf nu 2 weken en 5 dagen PO en heb 325 cc voor de spier rond gekregen. Ik moet eerlijk zeggen, meteen na de operatie dacht ik wel bij mezelf wow het lijkt eigenlijk een stuk kleiner dan ik had verwacht. En alles nog super stijf natuurlijk. Nu na 2,5 week is het al veel mooier geworden maar nog steeds niet heel groot dus ik hoop niet dat het nog veel gaat slinken haha! Ik ben benieuwd hoe jouw proces gaat verlopen. 

 

Oja, veel vezels eten helpt ook! :P

 

Groetjes,

 

Eva

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei Chel1977:

Hahahahahahaa ik kon zelf ook pas na 2 dagen en was echt bang dat ik niet zelf zou kunnen vegen hahahahahaha omdat dat ook pijn deed. Maar ben blij dat het je gelukt is.

Hahaha nou als ik dat niet zelf zou kunnen dan zou ik mezelf niet meer zijn. Ik ben best wel een koppige meid, maar gelukkig ging dat prima. Ik was in eerste instantie bang om het mijn ouders te vertellen, dus heb het er toentertijd heel luchtig gezegd tijdens het eten. Toen vertelde ik ze dat ik dit al jaren in mijn hoofd had en al sinds de pubertijd voor heb gespaard. Ze hebben heel begripvol gereageerd en ze zien hoe blij en gelukkig de aanloop naar mijn borstvergroting mij heeft gemaakt. Nu maken we er veel grapjes over enzo. Ze doen echt alles voor me hoor. Mijn vader breekt mijn paracetamol in 4en als ik daarom vraag en mijn moede snijdt en smeert met alle liefde mijn boterhammen met hoemoed, avocado en tomaat in 8en haha. Ben misschien toch wel hun kleine prinsesje, terwijl wij eigenlijk nooit heel openlijk zijn naar elkaar. Heel veel mensen in mijn omgeving weten er van en ik heb letterlijk 0 gekke gezichten of opmerkingen ontvangen! Wat vonden die van jou ervan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Eva25:

@fitgirlkim   Hi Kim,  ik heb net even al je berichtjes teruggelezen in dit topic en wauw, wat heftig toch wel wat er gebeurd is met de plotselinge wissel van de chirurgen! Ik vind het super knap dat je er zo goed op gereageerd hebt en gelukkig geven ze je nog iets van vergoeding! (anders zou ik als jurist toch best wel pissed worden!)  Fijn om te lezen dat het goed met je gaat nu zo snel na de operatie en dat je er nu al heel blij mee bent. Ik ben nu toch wel nieuwsgierig, zou ik ook mogen kijken in je album? :)

 

Ik ben zelf nu 2 weken en 5 dagen PO en heb 325 cc voor de spier rond gekregen. Ik moet eerlijk zeggen, meteen na de operatie dacht ik wel bij mezelf wow het lijkt eigenlijk een stuk kleiner dan ik had verwacht. En alles nog super stijf natuurlijk. Nu na 2,5 week is het al veel mooier geworden maar nog steeds niet heel groot dus ik hoop niet dat het nog veel gaat slinken haha! Ik ben benieuwd hoe jouw proces gaat verlopen. 

 

Oja, veel vezels eten helpt ook! :P

 

Groetjes,

 

Eva

Hè jeetje heb je serieus alle 16 pagina’s gelezen? Haha dat heb ik ook vaak gedaan hoor. Ik stak er echt veel van op door andermans ervaringen te lezen en heb ook heel veel tips onthouden en zelf meegenomen. Ik heb je toegevoegd, dus neem gerust een kijkje!

 

oh jij hebt rond voor de spier. Oogt dat wel natuurlijk? Of was dat juist wat je graag wilde? Haha dat was ook mijn eerste reactie na de operatie! Ik heb mezelf helemaal gek zitten maken dat het te groot zou zijn omdat het ‘de max’ Was. Achteraf slaat dat helemaal nergens op want ik vind het nog steeds niet groot ogen ofzo. Ik denk dat het na zo’n tijd niet meer gaat slinken hoor.. als ik alle ervaringen moet geloven. Het meeste wondvocht zal er wel al uit zijn bij je denk ik. Ze zullen wel nog veel mooier worden wanneer ze eenmaal op hun plekjes zitten. Ben benieuwd, hoop voor je dat het mee gaat vallen ;) 

 

liefs kim

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fitgirlkim   Hahah ja alle 16 pagina's! Het is niet alsof ik nu veel kan doen behalve de hele dag op mn laptopje zitten. Sporten kan helaas niet en ik heb vakantie dus dan is er ineens bijzonder veel vrije tijd. :P Maar inderdaad super nuttig om al die ervaringen te lezen! Thanks voor het toevoegen!

 

Ja ik heb voor rond gekozen omdat ik die bolling bovenin mooi vind. En omdat ik "maar" 325 cc kreeg, wat volgens dr Van der Weij bij mij de max was omdat meer niet mooi zou worden, dacht ik dat dat niet heel onnatuurlijk zou ogen. Ik heb dus net als jij ook de max genomen! Tot nu toe vind ik het er qua vorm al steeds mooier uitzien maar ik ben natuurlijk pas op 2,5 week. Maar dat is een kwestie van smaak; ik snap dat veel anatomisch kiezen als ze voor een natuurlijke look willen gaan. Ik heb hele ronde billen dus vandaar dat ik ook dacht, dan past rond in verhouding vast mooi. :P  Dit klinkt waarschijnlijk heel suf haha. En voor de spier was volgens dr Van der Weij in mijn geval beter, maar dat zal wel verschillen per arts wat ze adviseren.

 

Wat betreft slinken en wondvocht hoop ik dat je gelijk hebt! Volgens mij had ik zelf niet veel zwelling behalve tussen de borsten in, bij het borstbeen. Nu na 2,5 week is dat al geslonken en komen ze meer naar voren voor het oog. Heb jij veel zwelling nog denk je? Ik ga even proberen uit te vogelen hoe je een album maakt. Ik heb niet veel foto's gemaakt (heel stom van me) dus heb eigenlijk alleen nu na 2,5 week foto's. Ik hoop dat ik de voor-foto's van Boerhaave kan krijgen want volgens mij kan dat wel. 

 

Liefs,

Eva

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Missml84  Hiii, wat fijn dat jij ook al je operatie achter de rug hebt! Heb jij ronde of anatomische protheses gekregen? Ik heb dus rond, maar qua cc's en plaatsing zitten we ongeveer in dezelfde range dan (ik heb 325 cc voor de spier). Helaas kon ik niet groter, althans volgens dr Van der Weij zou dat niet mooi worden bij mijn bouw. Ik ben namelijk heel smal van boven en ook maar 1,58 lang.  Ik heb nog geen album gemaakt eigenlijk! Maar om heel eerlijk te zijn, net na de operatie en de hele eerste 1,5 week zag het er een beetje raar uit. Veel zwelling ertussen nog en heel stijf en ver uit elkaar. Toen schrok ik er zelf ook een beetje van en heb ik eigenlijk geen foto's genomen. :P Ik kan wel mijn 2,5 week PO foto's toevoegen en vanaf nu elke week de progressie. 

 

Hoe is jouw operatie gegaan? Gaat het herstel goed? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Eva25:

@Missml84  Hiii, wat fijn dat jij ook al je operatie achter de rug hebt! Heb jij ronde of anatomische protheses gekregen? Ik heb dus rond, maar qua cc's en plaatsing zitten we ongeveer in dezelfde range dan (ik heb 325 cc voor de spier). Helaas kon ik niet groter, althans volgens dr Van der Weij zou dat niet mooi worden bij mijn bouw. Ik ben namelijk heel smal van boven en ook maar 1,58 lang.  Ik heb nog geen album gemaakt eigenlijk! Maar om heel eerlijk te zijn, net na de operatie en de hele eerste 1,5 week zag het er een beetje raar uit. Veel zwelling ertussen nog en heel stijf en ver uit elkaar. Toen schrok ik er zelf ook een beetje van en heb ik eigenlijk geen foto's genomen. :P Ik kan wel mijn 2,5 week PO foto's toevoegen en vanaf nu elke week de progressie. 

 

Hoe is jouw operatie gegaan? Gaat het herstel goed? 

 

Hi!

 

ik heb ronde protheses gekregen, 375cc voor de spier. Had vroeger zelf flinke borsten dus kon goed voor de spier gevuld worden. Ik had weinig volume meer aan de bovenkant van mijn borsten dus wordt dit met de ronding mooi vol. 

 

Ik ben maandag geopereerd en was gisteren even niet zo lekker (warmte plus spanning denk ik, waardoor ik flauw ben gevalle) maar vandaag voel ik me helemaal lekker. Ik neem op tijd pijnstilling en wat rust maar het gaat erg goed! Mijn rechterborst is nog iets groter maar denk dat dat komt omdat ik rechtshandig ben en ik mijn rechterkant meer belast? Of is dit een hele gekke gedachte? 

 

Toen ik gisteren in de spiegel keek en de linkerborst (die ookal zachter wordt) bekeek was ik al echt blij. Van mij mogen ze nog wel wat slinken maar dat komt vanzelf!

 

Kan me voorstellen dat het de eerste weken echt nog vreemd is, ik moet ook echt wennen! Hoe voel je je er nu bij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb gedoucht hoor meiden. Ik dacht dat doen we wel ff. ‘Neehoor mam heb geen hulp nodig!’ Begon al lekker, kreeg de douche stang niet naar beneden. Dan de kop maar omlaag. Ja het volgende dilemma: douchegel lag op de grond. Squat met een rechte rug waar menig fitnessinstructeur jaloers op zou zijn, want je mag absoluut niet bukken of voorover hangen. Inzepen lukte niet want mijn bombanella’s zijn zo opgepompt dat ze aan alle kanten uitsteken en dus stoot ik er met mijn armen tegenaan. Heel gek gevoel als je van een A cup afkomt. Ze zien er serieus uit als opgepompte ballonnen voor een kinderfeestje die dan aan je voet vastzitten en heel snel PANG stukgetrapt worden. Ik heb mezelf in 10 seconden nat gemaakt en kwam niet verder dan het inzepen van mijn buik. Douche uit en afdrogen. Maar hoe????!! Het leven met grote borsten heb ik pittig onderschat. Ik loop zeiknat naar de trap en schreeuw naar mijn moeder. ‘Ik kan mezelf niet afdrogen, maar wil zo snel mogelijk die sportbh weer aan want mijn borsten gaan eraf vallen’ want echt zo voelt het. Ik loop terug naar de badkamer en ga bijna onderuit door het natte spoor dat ik zelf veroorzaakt heb. Ik lach mezelf uit he. Ik sta met een kromme rug en houd met 2 handen mijn borsten vast. Hup bh weer aan, ging ook niet van harte want mijn borsten houden dus ietwat vocht vast. Nu ben ik even aan het bijkomen op de bank. Wat een ervaring. Voorlopig niet meer douchen. Verder gaat het nog steeds helemaal prima :tatice_04:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid wat geniaal geschreven, but i feel you!

Dat bukken is een dingetje he... Ik heb -10 en met alles wat ik doe buig ik beetje over de wastafel naar de spiegel, ja groot succes dr eerste dagen...

Douche gel op de grond hier ook herkenbaar en dat afdrogen ook, lang leve de warmte en zo opdrogen op dat moment 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei fitgirlkim:

Nou ik heb gedoucht hoor meiden. Ik dacht dat doen we wel ff. ‘Neehoor mam heb geen hulp nodig!’ Begon al lekker, kreeg de douche stang niet naar beneden. Dan de kop maar omlaag. Ja het volgende dilemma: douchegel lag op de grond. Squat met een rechte rug waar menig fitnessinstructeur jaloers op zou zijn, want je mag absoluut niet bukken of voorover hangen. Inzepen lukte niet want mijn bombanella’s zijn zo opgepompt dat ze aan alle kanten uitsteken en dus stoot ik er met mijn armen tegenaan. Heel gek gevoel als je van een A cup afkomt. Ze zien er serieus uit als opgepompte ballonnen voor een kinderfeestje die dan aan je voet vastzitten en heel snel PANG stukgetrapt worden. Ik heb mezelf in 10 seconden nat gemaakt en kwam niet verder dan het inzepen van mijn buik. Douche uit en afdrogen. Maar hoe????!! Het leven met grote borsten heb ik pittig onderschat. Ik loop zeiknat naar de trap en schreeuw naar mijn moeder. ‘Ik kan mezelf niet afdrogen, maar wil zo snel mogelijk die sportbh weer aan want mijn borsten gaan eraf vallen’ want echt zo voelt het. Ik loop terug naar de badkamer en ga bijna onderuit door het natte spoor dat ik zelf veroorzaakt heb. Ik lach mezelf uit he. Ik sta met een kromme rug en houd met 2 handen mijn borsten vast. Hup bh weer aan, ging ook niet van harte want mijn borsten houden dus ietwat vocht vast. Nu ben ik even aan het bijkomen op de bank. Wat een ervaring. Voorlopig niet meer douchen. Verder gaat het nog steeds helemaal prima :tatice_04:

Hilarisch hoe je schrijft! En zo herkenbaar! Gaat met een paar dagen allemaal makkelijker. Mijn man waste gelukkig mijn haar. Ik voelde mij zo gehandicapt! :01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.