Ga naar inhoud

fitgirlkim : 6 augustus 2018 : Dr. Jansen : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

@fitgirlkim wat een verhaal joh em war fijn dat het helemaal naar tevredenheid is opgelost. Wat je zegt, alles gebeurd met een reden. 

 

Nu lekker je rust pakken om te herstellen. Overschat jezelf niet want je hebt echt 2 grote wonden van binnen die met rust moeten genezen. Ik ben heel benieuwd naar het resultaat. Ik hoop dat je vannacht lekker kunt slapen. Ik had de eerste 2 welen verkering met onze bank :45:

 

Ga je nog foto’s plaatsen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 466
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei fitgirlkim:

Ik kan serieus nu al niet wachten op dat memorabele moment! Misschien dat ik ook al stiekem iets eerder ga om ze op te laten meten.

 

iets dat ik zelf wel heel grappig vind: ik kan dus niet lachen zonder pijn. Als mijn ouders of mijn zusje een grapje maken dan zeg ik ‘hihi’ of ‘haha’ of ‘ik ga stuk’. En probeer dat maar is serieus en met een straks gezicht te zeggen haha. 

Haha ik snap je gevoel, ik mag volgende week maandag bh's gaan kopen! Heb me heel streng aan de regels gehouden en er niet voor gekozen om me eerder op te laten meten. 

Ik kon de eerste dagen of zelfs een week niet lachen zonder pijn :4: Zo zie je maar dat je veel spieren gebruikt zonder dat je hier ooit bij stil hebt gestaan! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fitgirlkim

Oh wauw, alles gebeurt echt voor een reden! Super dat je je bij hem beter voelde en dan ook nog eens kreeg wat je liever wilde (dual plane). Dan nog eens een vergoeding ook, top nieuws! 

 

Ergens heel fout van de kliniek dat dit misverstand gebeurde, maar voor jou is het dan eigenlijk voordelig geweest! 

 

Nu inderdaad goed je rust nemen, ben benieuwd naar je resultaat! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Fems:

Haha ik snap je gevoel, ik mag volgende week maandag bh's gaan kopen! Heb me heel streng aan de regels gehouden en er niet voor gekozen om me eerder op te laten meten. 

Ik kon de eerste dagen of zelfs een week niet lachen zonder pijn :4: Zo zie je maar dat je veel spieren gebruikt zonder dat je hier ooit bij stil hebt gestaan! 

Oh wauw zo knap van je! Ik hoop dat ik ook zoveel geduld kan ophoesten, nouja nog maar even niet hoesten want dat doet zeer :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei AnSofieC:

@fitgirlkim

Oh wauw, alles gebeurt echt voor een reden! Super dat je je bij hem beter voelde en dan ook nog eens kreeg wat je liever wilde (dual plane). Dan nog eens een vergoeding ook, top nieuws! 

 

Ergens heel fout van de kliniek dat dit misverstand gebeurde, maar voor jou is het dan eigenlijk voordelig geweest! 

 

Nu inderdaad goed je rust nemen, ben benieuwd naar je resultaat! Xx

Ja heel slecht. Ik heb erover getwijfeld om eerdaags te bellen en het aan te geven, maar weet je het is voor mij zo beter geweest. Ik ga het tijdens de controle nog een keer aangeven en hoop dat het niet vaker zal voorkomen. Ik kon het nog relativeren en omschakelen, maar je zal het maar niet kunnen.. dat lijkt me heel erg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net even de verbandjes uit mijn po bh laten halen en gelijk een beetje schoongemaakt. De bouwtekeningen zijn van mijn borsten af, nu dat roze spul nog wat eraf slijten. En jeetje wat staat de boel strak!! Ik vind het geen doen zonder bh, dan hangt er ineens zoveel gewicht :P. Net ook even goed bekeken in de spiegel en foto’s gemaakt. Ze zien eruit zoals alle borsten die net geopereerd zijn, dat geeft me een fijn gevoel. Ze zitten uiteraard erg hoop en de tepels wijzen naar beneden, maar ik heb er al het vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen. 

 

Als ik uitgevogeld heb hoe ik een album moet maken dan zet ik daar even de voor foto en de dag 1 po foto in. Wil elke week een foto maken om het verschil zo mooi te kunnen zien.

 

werd net wel heel misselijk en duizelig, had nog niks gegeten. Slecht van mezelf. Nu lig ik dus maar even met mijn benen omhoog.

 

vandaag weer even rustig aan doen en veel proberen te slapen. Komt straks ook nog even een vriendinnetje langs :)

 

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei fitgirlkim:

Net even de verbandjes uit mijn po bh laten halen en gelijk een beetje schoongemaakt. De bouwtekeningen zijn van mijn borsten af, nu dat roze spul nog wat eraf slijten. En jeetje wat staat de boel strak!! Ik vind het geen doen zonder bh, dan hangt er ineens zoveel gewicht :P. Net ook even goed bekeken in de spiegel en foto’s gemaakt. Ze zien eruit zoals alle borsten die net geopereerd zijn, dat geeft me een fijn gevoel. Ze zitten uiteraard erg hoop en de tepels wijzen naar beneden, maar ik heb er al het vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen. 

 

Als ik uitgevogeld heb hoe ik een album moet maken dan zet ik daar even de voor foto en de dag 1 po foto in. Wil elke week een foto maken om het verschil zo mooi te kunnen zien.

 

werd net wel heel misselijk en duizelig, had nog niks gegeten. Slecht van mezelf. Nu lig ik dus maar even met mijn benen omhoog.

 

vandaag weer even rustig aan doen en veel proberen te slapen. Komt straks ook nog even een vriendinnetje langs :)

 

liefs kim

 

Goed voor jezelf blijven zorgen (of laten zorgen) hoor Kim! Ik merk dat bij mij regelmatig wat eten er voor zorgt dat de misselijkheid of duizelingheid beter te doen is. 

 

Ik mag vanmiddag douchen en alles bekijken, ben zo benieuwd. Ook wel een beetje bang want ze zijn wel iets groter dan ik gedacht had. Is vooral zo’n andere vorm dan mijn eigen borsten waren. Moet er echt aan wennen. En dat rode spul en de bouwtekening eraf halen lijkt me ook heel fijn. Slaap jij nog veel? Ik probeer wel dutjes te doen maar merk dat lang in 1 houding pijn doet aan m’n rug. 

 

Hebben ze bij jou gezegd wanneer de zwelling een beetje zou afnemen? Bij mij vast ook wel maar kan het me niet meer goed herinneren.. lekker die narcose..  

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Missml84:

 

Goed voor jezelf blijven zorgen (of laten zorgen) hoor Kim! Ik merk dat bij mij regelmatig wat eten er voor zorgt dat de misselijkheid of duizelingheid beter te doen is. 

 

Ik mag vanmiddag douchen en alles bekijken, ben zo benieuwd. Ook wel een beetje bang want ze zijn wel iets groter dan ik gedacht had. Is vooral zo’n andere vorm dan mijn eigen borsten waren. Moet er echt aan wennen. En dat rode spul en de bouwtekening eraf halen lijkt me ook heel fijn. Slaap jij nog veel? Ik probeer wel dutjes te doen maar merk dat lang in 1 houding pijn doet aan m’n rug. 

 

Hebben ze bij jou gezegd wanneer de zwelling een beetje zou afnemen? Bij mij vast ook wel maar kan het me niet meer goed herinneren.. lekker die narcose..  

Ja goed eten en drinken is zo belangrijk. Vooral ook met dit weer. Ik zit nu lekker aan de pistache nootjes hihi. 

 

Ik mag vandaan ook al douchen, maar doe het nog niet. Ik vind het heel onprettig om zonder po bh te zitten, laag staan staand douchen. En daarbij doe ik niks dus washandjes met zeep zijn mijn redding haha. 

 

Het is goed om tegen jezelf te zeggen dat dit niet is hoe ze blijven. Ik had voordat ik weg ging allemaal briefjes voor mezelf op de spiegel gehangen met dat ze nog slinken, zacht worden, gaan zakken, dichter bij elkaar komen en de spieren moetrn ontspannen. Klinkt gek maar misschien ook een tip voor jou? Anders blijf je erover piekeren. En het gaat sowieso mooi worden, dat vertrouwen moeten we maar hebben in onze pc’s.

 

ik doe heel veel dutjes. Echt dat ik even weg zak en een half uur later wakker word. Het werkt wel want ik voel me er beter door en de tijd gaat sneller haha. Ik neem wel braaf de max aan pijnstillers hoor. De verpleegkundige zei dat het heel belangrijk was om niet met pijn rond te lopen. Dan ga je namelijk spieren aanspannen en dat moet je zien te voorkomen. 

 

Denk dat het proces bij iedereen anders is. Wat ik het meest heb gelezen hier op het forum dag je je vanaf dag 4 beter gaat voelen en dat de meeste meiden met 2 weken alweer fit voelen. Denk dat de zwelling wel een week of 4 nodig heeft hoor als het niet meer is. Maar precies weet ik niet. Geef het de tijd en wil niks forceren. Stukjes door het huis wandelen helpt bij mij goed tegen stijfheid. Hoe is het nu verder met je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee, wat kan jij leuk vertellen zeg! Wat fijn dat alles toch goed is gekomen en je zo weinig last van de pijn hebt zeg! 

 

Moet je toevallig ook een borstband boven je Bh dragen? 

 

Ik hoop dat je herstel spoedig zal verlopen, ik zit nu op dag drie po en ik voel me echt stukken beter, kan al lekker rond wandelen en lekker naar de stad etc. (zonder dingen te tillen natuurlijk) 

 

Vind het alleen nog lastig wat te dragen met dit weer aangezien die band overal door heen schijnt en boven uit steekt.. Iemand tips? 

 

 

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Ninalove01:

Hee, wat kan jij leuk vertellen zeg! Wat fijn dat alles toch goed is gekomen en je zo weinig last van de pijn hebt zeg! 

 

Moet je toevallig ook een borstband boven je Bh dragen? 

 

Ik hoop dat je herstel spoedig zal verlopen, ik zit nu op dag drie po en ik voel me echt stukken beter, kan al lekker rond wandelen en lekker naar de stad etc. (zonder dingen te tillen natuurlijk) 

 

Vind het alleen nog lastig wat te dragen met dit weer aangezien die band overal door heen schijnt en boven uit steekt.. Iemand tips? 

 

 

Xoxo

Dankjewel Nina, leuk om te horen :P

 

nee ik hoef vooralsnog geen band te dragen. Gelukkig. Lijkt me erg warm hoor, heb met je te doen..

 

weetje wat ik echt een top kledingstuk vind? Een soort losvallend spijkerblousejurkje. Je schiet hem supersnel aan en je trekt hem zo open d.m.v. De drukknoopjes. De knoopjes krijg je ook gemakkelijk zelf dicht. Mijne heeft wel lange mouwen, maar die stroop ik lekker op. Ik droeg deze voor de operatie al en hij past nog prima met 355 cc. Ik denk dat als je deze draagt met een borstband je alsnog niets zult zien. En je hebt lekker blote benen, dat is wel fijn. Misschien dat ze bij de h&m nu weer zoiets hebben? Misschien kun je even googlen op zalando.. ik zal even met je meekijken en als ik wat gevonden heb stuur ik het door. 

 

Lekker zag dat je je op dag 3 al zo fit voelt. Dat ga ik ook wel hebben denk ik.

 

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Joanne1987:

Tip voor het douchen, föhn je pleisters droog naderhand!

Ze zeiden vanmorgen tegen me met controle nu mag je weer lekker douchen! Nou dat heb ik elke dag gedaan hoor... hoe dan? Je wondjes zijn zo mooi droog etc

Dat dus...

Oh goede tip, thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Joanne1987:

Tip voor het douchen, föhn je pleisters droog naderhand!

Ze zeiden vanmorgen tegen me met controle nu mag je weer lekker douchen! Nou dat heb ik elke dag gedaan hoor... hoe dan? Je wondjes zijn zo mooi droog etc

Dat dus...

 

Wat een goede tip! Dank je wel!

ik ben net gaan proberen te douchen maar werd zo licht in m’n hoofd dat ik flauwviel. Het is hier ook wel pokkenwarm dus wacht even tot na de regenbui als het iets minder drukkend is. Word best snel licht in mn hoofd, daar baal ik wel van.

 

@fitgirlkim ik werd dus net even naar, viel  flauw, gelukkig was m’n vriendje bij me. Vandaag nog weinig gedaan, paar keer geslapen en wat genetflixt. Pijn is goed te doen als ik lig of zit, met staan vind ik het nu spannender door die duizeligheid. Wat je schreef is ook zo hoor, dit is niet hoe ze blijven en voor de spier valt meestal wel kleiner uit lees ik hier dus houd mezelf dat maar voor. Hoop dat ik me morgen nog beter voel en vooral minder licht in mn hoofd! Hoe voel jij je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei fitgirlkim:

@best_boobie hee zou jij misschien mijn titel willen veranderen van Fresow naar Jansen? 

wow, heb even gelezen waar dat vandaan kwam.. Wat een schrik op zo een dag.. Je zou denken dat zoiets niet mag gebeuren.. maar goed, uiteindelijk heeft het voor jou wel voordelen gehad :) 

Ik pas het meteen ff aan!!

 

Gefeliciteerd meid en rustig aan he!

Een goed herstel gewenst!

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Missml84 hè bah wat vervelend voor je. Goed eten en drinken hè, zo belangrijk. Fijn dat je niet alleen bent en steun krijgt van je vriend :)

 

ik heb vanmiddag ook veel geslapen en ben vanavond lekker tv aan het kijken. Met mij gaat het goed. Nog steeds niet echt pijn. Voel me na 1 dag al zoveel fitter haha. Net ook nog op de weegschaal gestaan, maar ik houd niet eens vocht vast van de narcose. Heb ook geen opgezette buik of dikke enkels of iets, alles ziet er netjes uit. Komt natuurlijk wel ineens 700 gram bij voor de siliconen, maar dat nemen we voor lief ^_^.

Ik merk zelf dat het erg helpt als ik wel af en toe rondjes loop, om de boel soepel te houden.

 

ik kan ook al plat in bed liggen, dus denk dat ik vannacht wel wat meer zal kunnen slapen. 

 

Vooralsnog heb ik dus niets te klagen. Ben ook al heel tevreden met mijn Bobbies na 1 dag hihi. Ben jij nog erg geschrokken?

 

liefs kim

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei best_boobie:

wow, heb even gelezen waar dat vandaan kwam.. Wat een schrik op zo een dag.. Je zou denken dat zoiets niet mag gebeuren.. maar goed, uiteindelijk heeft het voor jou wel voordelen gehad :) 

Ik pas het meteen ff aan!!

 

Gefeliciteerd meid en rustig aan he!

Een goed herstel gewenst!

 

xxx BB

Nee ik ga het nog wel even melden bij de kliniek, want het is wel een bizar misverstand. Maarja voor mij dus zeer positief afgelopen.

 

dankjewel, ik doe het rustig aan en voel me dolgelukkig met mijn nieuwe tweeling :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Chel1977:

@fitgirlkim hoef jij ook pas na 6 weken op controle? 

 

Hoe gaat t vandaag? 

Ja ook pas na 6 weken. Vind ik wel bijzonder, maar als ik eerder klachten heb dan mag ik gewoon bellen. En de pleisters laat ik er bij de huisarts na twee weken afhalen. Dan kan hij meteen even zijn oordeel vellen op de littekens en krijg ik hier eventueel nog iets voor mee. Dat geeft mij wel een gerust gevoel.

 

met mij gaat het goed! Voel me fit en doe het allemaal lekker rustig aan. Nog steeds geen pijn, maar ik houd me goed aan mijn medicatieschema. 

 

Hoe gaat het met jou?

 

liefs kim

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei fitgirlkim:

Oh en ik heb nog een positief puntje: ik heb nu alweer het gevoel in beide tepels terug :43:.

 

Wow dat is snel! Bij mij nog steeds niet helemaal terug na 8 maanden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.