Ga naar inhoud

Daffyduck : 10 november 2010 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Heeeeey meid ,

Ook 600 cc , wordt vast prachtig he , ben nu al benieuwd naar je foto's :136::136::136::136:

Ben heel blij voor je dat het goed verlopen is alleen het lange wachten dan :141: en kijk uit naar je volgend verslagje...

Laat je lekker verwennen en hopelijk heb je vannacht niet teveel pijn.

Veel liefs

:1big_boobs:

Nadja xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 592
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Daffy,

Gefeliciteerd!!! :64::49: 600cc, zul je zeker je mooie boobies van vroeger mee terug hebben, en vast nog een maatje groter, maar dat wou je ook dus is alleen maar goed! Laat je nu maar lekker verwennen en rust goed uit, hoop dat de pijn blijft meevallen! Wens je een voorspoedig herstel! (en zie uit naar je Uggs-foto! :14: )

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Joehoe, je hebt ze!! Dikke proficiat meid, wat fijn dat het allemaal zo mee is gevallen. Hopelijk kom je de nacht ook goed door, en morgen een uitgebreid verslagje he ;)

600 cc, lijkt me hartstikke mooi hoor, ben heel benieuwd naar de eerste foto's!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej meid,

Van Harte gefeliciteerd met je nieuwe boobs!!!

600 cc! Dat kan niet anders dat jij die prachtige volle boezem weer terug krijgt!!!

Het is je gegund meid!!!

Heel veel sterkte met je herstel en laat je maar heerlijk verwennen!!!

Enne als die bh uit mag na 48 uur, willen we wel foto-tjes zien he :38:

:52:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey daffy,

Ben blij dat alles goed gegaan is en dat je nu al tevreden bent!!

Wel jammer dat het zo uitgelopen is hé maar ja zal je nu al wel vergeten zijn.

Nu nog wachten op de spannende moment om die bh voor het eerst uit te doen.

En heb je niet te veel pijn?

Hopelijk kom je de nacht redelijk door.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee dames, weer even een updateje via mn telefoon, heb de laptop even niet maar wil toch even laten weten hoe de nacht gegaan is. Ik moet zeggendat het me alles meevalt. Ik heb geen pijn maar moest van Plovier we gewoon de pijnstillers nemen dus dat doe ik dan. Vannacht kon ik niet slapen maar dat kwam niet door de pijn maar omdat ik gewoon niet moe was en niet op mn zij kon liggen. Rond 2 uur ben ik eruit gegaan (zelf, ik heb geen hulp nodig met opstaan, dat gaat prima) en heb ik nog een paracetamol genomen. Toen werd ik moe en ben ik in slaap gevallen. Om 6 uur werd ik wakker door mn zoontje, mn moeder is eruit gegaan en ik ben er ook maar uitgegaan, wilde gewoon lekker op de bank zitten. Heb nog steeds geen pijn, we een beetje spierpijn maar niet vervelend ofzo. Heb net lekker zelf mn thee gemaakt en mn brood gesmeerd. heb ook geen probleem met aan en uit kleden, al doe ik alles natuurlik wel heeeeel voorzichtig. Straks gaat mn moeder en naar de winkels met mn zoontje en dan ga ik even lekker op de bank liggen, al heb ik daar helemaal geen zin in, ik zou het liefst meegaan maar dat lijkt me niet verstandig. Ik ben zo benieuwd naar het resultaat!!! Als ik zo kijk met die bh aan vind ik ze maar klein haha, maar toch ben ik er helemaal verliefd op. Nou ik ga nog even braaf mn pijnstiller nemen en proberen te rusten.

Het uitgebreide verslag houden jullie nog van me tegoed, als ik dalijk de laptop heb. (Die ligt bij mn exman op de kamer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat hebben sommige meiden/vrouwen hier toch geluk met hun bv ,zowat zonder pijn,kan me dat bijna niet voorstellen zeg,wat heb ik dan een pech gehad!

Ik durf gewoon niet nog een keer,zoveel pijn heb ik gehad,pfff.

Super hoor Daffy dat je je nu al zo goed voelt,of de verdoving doet zn werk nog...kan ook he.

Oh hoop echt dat je heel blij zult zijn met het resultaat!1bouncingboobs.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Wat een bikkel ben jij...Wat fijn dat je je zo goed voelt en zelf al het idee heb dat je de deur uit wil!

Doe maar niet hoor!! Ik dacht dat namelijk ook,..wel pas twee dagen daarna!! Zo gezegd zo gedaan samen met me vriend naar me schoonmoeder, hebben daar lekker gegeten en weer terug gegaan!

Die terug weg werd me net iets te veel,...Niet dat ik echt pijn had ofzo maar tranen met tuiten haha

Ff een beetje emotioneel!!

Ben erg benieuwd naar jou resultaat straks...Ik denk dat het prachtig is/ wordt!!

Heb je ze zelf misschien al even gezien?

Nou meid rustig aan he en genietse :-)

Liefs misse

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey daffy,

Een dikke proficiat met je nieuwe :1bouncingboobs:

600cc, amaaaaaaaaaaaaaaai stevige grote mooie borsten!! Bangelijk :P

Ben ook benieuwd naar de fototjes hoor!!

Nu zal dat al wel vermeld zijn geweest maar ik slorp zoveel info van deze site dat ik het niet meer weet of men hersenen hebben een overload! :5: Met welke prothese en waar zijn ze gestoken?? Omdat je zo weinig pijn hebt lijkt me het of je ze voor de spier hebt???

Wat ben ik weer jaloers!! zal blij zijn dat ik de 17de op consult kan :P

Vele vele pijnloze groeten gewenst :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey daffy,

Super dat je geen pijn hebt bij mij was de eerste nacht het ergste dus als alles goed meezit moet je niet veel ergere pijn gaan verwachten!!

Het mag je wel eens meezitten ook hé :136:

Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaaai Daffy!!

Gefeliciteerd meid met je nieuwe aanwinsten en superrrr fijn dat je geen pijn of last hebt!!

Hopelijk ga ik het ook zo ervaren, maar eerst even op consult :141:

Ben ontzettend benieuwd naar je foto's!! dus die gaan we snel zien denk ik zo !

Lekker uitrusten en tot snel!!!

LIEFS,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Daffy ,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies.Ben blij voor je dat het zo goed meevalt voor jou :101:

Nu zijn we natuurlijk heel benieuwd naar het resultaat he :106: , maar dat gaat ongetwijfeld prachtig zijn :35:

Ik zou zeggen laat je toch een beetje in de watten leggen he , nu kan het...

Veel liefs meid en tot snel

:1big_boobs:

Nadja xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.