Ga naar inhoud

Daffyduck : 10 november 2010 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Ja ik drink ook alles hoor, maar ben vooral een zoetekouw, dus drink heel veel sap en limonadesiroop. Thee met honing drink ik ook veel. Sowieso veel thee want ik ben getrouwd met een engelsman.....al drinkt hij liever bier :51::77: .

Wijntjes gaan er idd ook goed in bij mij haha.

Dinsdag dus veel water (met een piepbeetje limonadesiroop) en cola na afloop van de operatie....komt goed, ik ben er klaar voor :75:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 592
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja zat ik net aan te denken, volgende week om deze tijd heb ik de ergste pijn al gehad en kijk ik terug op een spannende week. Leuk leuk leuk!!!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ze zitten er wel een beetje hoor, mede omdat alles hier niet zo op rolletjes loopt. Heb hele erge lekkage gehad vanwege een afgebroken afvoer. helaas de hoofdafvoer dus het regende hier letterlijk in huis, echt het water stroomde door de plafonds, op zich is de lekkage verholpen nu maar er is zoveel schade dat ze morgen of overmorgen, alles alles droog is een stucer, een schilder en een electricien langskomen om een offerte op te maken en te kijken wanneer ze kunnen beginnen met de herstelwerkzaamheden. Pff alsof ik daar zin in heb als ik lig te herstellen.

Daarbij kom nog dat ik vergeten was dat de auto voor woensdag gekeurd moet zijn en daar moet nog het 1 en ander aan gebeuren dus dat ga ik dinsdag allemaal doen, morgen nl een beautydagje met een vriendin dus dan heb ik nergens tijd voor.

Nou ja, het komt zoals het komt, de tijd is iig wel gevlogen de laatste week!!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

poeh dat is minder leuk om te horen, wat een pech en net nu.

Leuk hé zo een beautydagje had ik ook nog 2 dagen voor mijn bvg gedaan, even nog lekker verwennen voor het afzien <_<

Bekijk het zo je hebt het nu nog een paar dagen heel druk en stressy daardoor vliegt de tijd en daarna kan je lekker lang rusten (hoewel ik denk dat je net als mij vlug in de weer zult zijn)

Heb ook eens je interesses gelezen, sommige dingen zal je wel even moeten laten hé.

Leuk allemaal, zou echt iets voor mij zijn ook...

Geniet van je verwendagje morgen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx!!!!!!

het zijn ook geen dingen die ik dagelijks doe dus dat komt wel goed uit haha!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Daffyduck!

Jeetje meid, balen!! Zou ook erg stressen als mijn huis vol staat met water! Maar ja, niets aan te doen! Je bent al goed bezig met oplossingen!

En zoals Evi al zegt, als je lekker druk bent gaan de dagen alleen maar sneller voorbij! Voordat je het weet lig je met je nieuwe boobies hier te typen!

Succes met de laatste daagjes!!

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bleeeeeeeh word ik vandaag toch wakker met een knoop in mn maag en misselijk.....bah!!!!

Heb onwijs rot geslapen, 100x wakker geworden, vervelende dromen gehad over een man waar ik een tijdje mee gerommeld heb en dat sinds een paar weken is spaakgelopen en waarvan ik echt dacht dat ik daar overheen was. Nu zit ie alweer de hele ochtend in mn hoofd, BAH!!!!!.

Ben volgens mij heel nerveus, lichtgeraakt en twijfel ineens ook heel erg over de maat van mn borsten. Misschien toch voor een gemiddelde gangbare maat gaan zodat ik lekker in elke lingerieshop kan shoppen, dat het niet zo opvalt dat ik een bv heb gedaan, of toch voor groter...of toch niet :122:

Nou ja, zeg, ben ik gek geworden? Overmorgen is het zover.....pfff wordt tijd want anders kan je me opvegen haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihihi Daffy,toch onbewust zenuwen,die nu bewust zijn geworden :D

hebben we allen en of gehad hoor,hoort erbij,en ja dat is alles behalve leuk,die twijfels ;)

laat het op je afkomen,mee rkan je niet doen.

huh een man met wie je gerommelt hebt,hihi dacht dat je getrouwt was,afijn ik zal wel weer eens half lezen ofzo hahahaha lol :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat is geen spannend verhaal hoor. Mijn man en ik liggen al 1,5 jaar in scheiding en hebben dus ons eigen leven ook al wonen we nog in 1 huis. Hij heeft zn scharreltjes en ik had een "vriend". Ik had een tijdje geleden tijdens de Gaypride in Amsterdam een hele leuke man leren kennen (hetero haha) Beetje gezoend, daarna telefoonnummers uitgewisseld en naar huis gegaan. Hij bleef in mn hoofd zitten dus heb ik hem gebeld na een paar dagen en zijn we uit eten gegaan. Vanaf dat moment smoorverliefd, echt niet normaal was heel heftig. Van beide kanten. Maar ja, 1 groot nadeel, hij gaat voor minimaal een jaar naar het buitenland (Zuid Amerika, Caribisch gebied eo) Dat had ie al tijdens dat feest in Amsterdam gezegd dus dat wist ik van te voren. We dachten gewoon wat lol te hebben tot hij zou weggaan maar het werd ineens zo serieus dat hij een paar weken geleden zei: We moeten hiermee stoppen, ik trek het dalijk niet als ik daar aan de andere kant van de wereld zit en ik moet je missen, beter als we nu al afstand nemen van elkaar. Dus dat was het dan. We hebben elkaar nog een paar x gezien daarna, bellen en pingen nog regelmatig maar dat is het. Echt heel jammer want hij is zooooooooo leuk. Hij is een stuk ouder dan ik en dat is de eerste x, ik heb altijd vriendjes gehad die een stuk jonger waren, mijn man was ook 6 jaar jonger maar oooooooh wat is ie lekker!!!! Hij is een succesvol zakenman, hij houdt van feesten, hij doet veel aan sport. Ziet er lekker uit en hij is superlief!!!! Perfect voor mij!

Ach, was een leuke heftige tijd, veel te kort helaas maar wie weet wat er gebeurt als hij dalijk terugkomt over een jaar. Ik moet eerst eens zien dat ik gescheiden ben en op mezelf woon, dat maakt alles al een stuk makkelijker.

Heb dus over hem gedroomd en nu krijg ik hem niet uit mn hoofd :121:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Daffyduck,

Dat getwijfel komt mij bekend voor. Had ik ook (denk dat de meesten dat wel hebben), zelfs nog na een 2de passessie. Ik zou 295cc krijgen, maar dacht dat het te groot ging worden. Mijn PC heeft er uiteindelijk zelfs iets meer in gedaan (335cc) en ik moet zeggen het is echt niet overdreven en je raakt er snel aan gewend. Gewoon gaan voor de maat die je eerst in gedachten had.

Alvast veel succes :71::71::71: !!!

Liefs

Debke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Daffy nog 2 daagjes spannend he!!!! hoelaat moet je er zijn ??

Gek he dat dromen zo een inpact op je kunnen hebben ik heb dat ook welleens, ik zit ook heel erg in met de maat hoor hij had eigenlijk gezegt dat hij 280 het maximale vond en heb tog de assistente gebeld voor 300 cc maar nu denk ik ook welleens dat ik mischien op hol geslagen ben en mischien teveel met andere vergelijk hier op 't forum !! wat een moeilijke keuzes allemaal he pffff ..gewoon nog ff goed prate en overleggen met je pc hij zal er vast wat moois van maken !! En heel veel succes zal aan je denken hoor woesdag !

Liefs Bambie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet er om half 12 zijn, hoop dat ik rond 12 uur geopereerd word.

Bah, ben nog steeds misselijk en dat rot gevoel gaat niet weg :angry:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid,

ohh jeetje, dat lijkt me echt erg! Ben je smoorverliefd en dat moet hij zo ver weg. Probeer je even op jezelf te focusen en wanneer ie terug is wie weet!! Denk nu even aan je nieuwe mooie boobies die je zo hebt! Je kunt dan in de tussentijd ook je leven op orde krijgen, dus met je scheiding enzo. :)

Het aantal cc's... echt alle meiden twijfelen vlak voor hun bv! Zeg tegen jezelf dat je al een besluit hebt genomen. punt. Gewoon nu op je voorbereidingen richten. Als het geen goede maat was, zou je dat eerder wel hebben geweten. Dus nu gewoon zo laten!! Komt zeker goed!! :35:

liefs,

marie xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk aan je woensdag en niet te veel twijfelen he , dat zullen de zenuwen zijn.Wat je al die tijd in gedachte had dat moet je gewoon doen :35::35:

Sterkte meid

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey daffy,

Laat gewoon dr plovier zijn ding doen dan komt het wel goed!!!

Lijkt wel uit een film te komen jou verhaal met je "vriend"

Wie weet hoe gaat het stomen als hij terugkomt.

Doe je maar een sexy jurkje of topje aan en als hij dan je boobies ziet is ie meteen terug verkocht hi hi (innerlijke is belangrijker hoor meid, maar als je ze krijgt moet je ermee pronken hé)

Ik begon op weg naar de kliniek ineens heel hard te twijfelen maar gewoon voor gaan!

Als je dit nu leest zal je waarschijnlijk al wel heerlijk verwend zijn hopelijk heb je ervan genoten.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey daffy,

hoe was je beautydagje? zal vast heerlijk zijn gweest!

ja snap dat de twijfels op komen zetten.. je wilt graag grote boobs,

maar je wilt ook straks nog mooie betaalbare bhs in je maat kunnen scoren..

Je wilde toch voor een E gaan? dan heb je straks wel genoeg keus hoor.. :)

Lastig he.. maar praat gewoon goed met dr.plovier, die kan je daar echt het beste mee helpen !

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Beautydagje was heerlijk, veel gelachen ook dus ik voel me weer kiplekker (nog steeds nerveus hoor)

Heb mezelf gemeten en ben erachter gekomen dat ik geen 70 meer maar 75 onderwijdte heb dus dat scheelt alweer, kan ik toch een maatje groter nemen, en heb ik toch alweer wat meer keus. Komt goed, moet gewoon niet twijfelen en doen wat ik al die tijd al gewild heb.

hoo[ dat ik een beetje kan slapen vannacht, ben best moe!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.