Ga naar inhoud

Daffyduck : 10 november 2010 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hoi Dames,

Sinds een paar dagen ben ik een beetje mee aan het lezen op jullie forum en wat ben ik blij dat ik hier terecht gekomen ben zeg!!!

Een paar maanden geleden heb ik besloten dat ik toch wel heel graag voor een BV wilde gaan. Heb altijd een mooie D gehad van mezelf maar na 2x borstvoeding geven een half jaar is daar nog een lege B van over. Ik ben vrij dun van mezelf (1,70 en 55 kg) dus op zich misstaat die B niet met bh aan maar als je een D gewend bent en van mooie borsten houdt dan begrijpen jullie als geen ander dat ik zsm onder het mes wil....en nu de de jongste 2 is en al vrij zelfstandig kan het dan ook eindelijk!!!!

Na veel googlen uitgekomen op Beaucare, dr Plovier en gelukkig lees ik op dit forum ook alleen maar goede resultaten dus ik weet dat ik een goede keuze heb gemaakt.

Nu ben ik vorige week gebeld door Valerie, de assistente van Plovier en ga ik uiteraard mee naar de nieuwe Be-clinic.

Tot zover het voorstellen, ik neem aan dat ik nu een nieuw topic moet openen bij de operatieverslagen?

Dan ga ik dat even doen,

Groetjes D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 592
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi meiden,

Heb me net in het voorsteltopic al voorgesteld en heb dus een afspraak staan voor een bv op 10 nov as. bij dr Plovier.

Ik kan echt niet wachten, ben ook best nerveus want ze stoppen toch iets vreemds in een gezond lichaam maar vrijwel al mn vriendinnen hebben het laten doen en mijn boobies zien er na 2 zwangerschappen echt niet meer uit dus ik ga ervoor!!

Heb al best veel ervaringen van jullie gelezen de laatste paar dagen (kwam hier terecht nadat ik dr Plovier had gegoogled en die is hier vrij populair haha) en ben al een stuk wijzer geworden en heb er nog meer zin in gekregen!!!

Graag zou ik van een aantal van jullie wat foto's zien van de resultaten want als ik gewoon foto's google van resultaten dan staat er vaak niet bij of het boven, onder of dual plane uitgevoerd is en hoe de ervaring was....bij jullie dus wel.

Wat ik graag wil is als resultaat is: zo natuurlijk en groot mogelijk haha. Nee serieus, ik heb altijd D gehad en heb nu een lege B. Wil niet voor minder dan een D gaan, het liefst DD of E.

Ik wil alleen niet dat ik straks met 2 halve voetballen op mn lichaam zit dus dat het echt heel erg opvalt dat ze nep zijn. Mijn vriendinnen hebben ze allemaal onder de borstspier maar om eerlijk te zijn vind ik ze heel erg hard en ver uit elkaar staan dus heb ik zelf de voorkeur voor boven de borstspier of dual plane.

Bij mijn consult kreeg ik van Dr Vrambout (vlgs mij heet ie zo) te horen gekregen dat onder de borstspier het beste resultaat geeft maar nu weet ik ook dat hij dat tegen vrijwel iedereen zegt omdat dr Plovier zelf liever onder de borstspier opereert (heb ik ook hier gelezen bij een aantal topics). Ik heb niet zo heel veel weefsel meer maar ik kan me bijna niet voorstellen dat het niet zou kunnen.

Graag dus jullie ervaringen met onder, boven en dual plane en als het even zou kunnen ook foto's van voor en na zodat ik voor mezelf een voorbeeld heb hoe ik ze graag zou willen hebben en kan zien of het dan het beste is boven of onder.

Sorry voor mn lange verhaal, ik hoop op reacties van jullie en dat jullie me een beetje bij willen staan voor en na de operatie. Ik ben net een paar weken bij mn man weg en sta er dus vlg maand helemaal alleen voor dus dat zal best zwaar worden met 2 kinderen van 2 en 4.

Heel veel lieve groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid,

welkom op het forum en PROFICIAT met je datum!

Ik kan geloven dat je haast niet kan wachten tot de operatie, het is het in ieder geval ENORM waard! Je zal er geen spijt van hebben!

Ik ben 5 weken geleden geopereerd door DR.Plovier en ben erg tevreden met het resultaat!

Je zal zeker wat foto's kunnen zien van meiden die door hem onder handen genomen zijn en nu een goeie cup hebben :1bouncingboobs:

Ik was zelf ook voorstander van plaatsing voor de spier omwille van de afstand tss de borsten en het uiteindelijke resultaat.

DR.Vrambout heeft me bij het consult ook gezegd dat plaatsing achter de spier meest gedaan werd door Dr Plovier.

Op de operatiedag zelf heb je nog een (uitgebreid) gesprek met de chirurg en heb ik gevraagd voor plaatsing voor de spier. Hij heeft dit bekeken naargelang weefsel en op zich had dat bij mij wel gekund maar hij had toch voorkeur om ze achter de spier te plaatsen en hij heeft me gerustgesteld over de afstand tss de borsten. Hij heeft ervoor gezorgd dat ze niet ver uit elkaar staan.

Vetrouw volop op hem! Hij weet wat hij doet en is een SUPERARTS :136:

Veel succes en als je nog vragen hebt, stel ze gerust he! We zijn er om te helpen want we hebben dit allemaal ondervonden en steun en hulp gehad aan het forum!

Liefs,

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Daffy

ik heb je topics even samengevoegd,omdat je operatie datum al bekend is,dus nu is het overzichtelijker :rolleyes:

welkom trouwens :)

Erg spannend,een stap naar een bv! en als je een D gewend bent idd,valt een B in het niets,snap je volkomen.

ik heb zelf dual plane gehad,en vond het zelf persoonlijk niks,niks natuurlijks aan,stug,onnatuurlijk omdat het rechtop blijft staan,en voelde niet zacht,maar.....dit verschilt van persoon tot persoon hoor,want er zijn er genoeg die wel op en top tevreden zijn.

ik had zelf ook maar een A cup en heb nu toch voor de spier gekregen,en zelfs een grotere prothesen(750cc) en geen rand of niks,maar ook dit verschilt enorm hoe het uitpakt bij je,ligt ook ana je (borst) weefsel,bouw huid enz enz

je arts heeft er beste kijk op,mijn dual plane was een misgok,paste totaal niet bij me lichaam,weefsel en huid enzo,maar bij een ande rkan het weer top mooi staan.

ik heb wel een paar mooie resultaten gezien van dual plane,niet veel ,maar ze zijn er dus wel,en het is natuurlijk ook je persoonlijke smaak erin he :6:

sucses

veel lees en post plezier ook op het forum

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx voor jullie reacties.

Fijn ook dat jij Jilly door dezelfde arts bent geopereerd als ik dalijk en dat jij met dezelfde vraag zat. Met welke cupmaat ging jij onder het mes? en welke maat heb je nu? Ik zag wel dat je er 300 cc in hebt laten zetten. Zou ik jouw foto's mogen zien, heb nog niet gekeken hoe ik een pb moet sturen, maar dat ga ik even doen.

Wat ik gewoon hoop is dat dr Plovier echt naar mijn wensen luistert en echt kijkt of het mooier kan zijn als ik het boven de spier doe en niet automatisch kiest voor onder de spier omdat hij dat zelf makkelijker of mooier vindt....dat idee had ik nl wel een beetje toen ik bij dr Vrambout vandaan ging en omdat ik er verder nog niets over opgezocht had, ging ik gelijk in dat idee mee.....maar ja, smaken verschillen nu eenmaal en de 1 vindt het mooier als ze er strak en hoog opzitten en de ander als ze wat meer meewiebelen en wat lager zitten/hangen.

Maar goed, de arts blijft natuurlijk de expert en het zou jammer zijn als ik dalijk mn zin doordram en met een resultaat zit die toch niet zo mooi is terwijl dr Plovier het al gezegd had.....en eigenwijs zit nu eenmaal in mijn aard haha dus ga ik echt mn best doen om goed naar hem te luisteren ;) en hij hopelijk ook naar mij :P ......

In een ander topic had ik trouwens iets gelezen over Evelien die ook een lege B had en nu iets van D of E ofzo en ook boven de borstspier. Ik ga het eens even opzoeken. Mocht je dit toevallig lezen Evelien, zou jij mij wat meer info kunnen geven? Anders zoek ik even op hoe ik je een pb kan sturen, alvast bedankt

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

En Moontje.....zijn dat jouw borsten op het fotootjewat ik kan zien? Die zijn mooi hoor!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik ging van een heel erg lege B-cup naar een voorlopige C-cup. Het is nog maar 5 weken geleden maar het veranderd nog en de spier moet nog wat oprekken dus zou het evengoed kunnen dat ik na verloop van tijd, alsnog op een D-cup uitkom. We zullen wel zien, al ben ik nu al enorm blij met mn nieuwe boobs :43:

Ik had alle vertrouwen in Dr.Plovier en ben blij dat ik naar hem geluisterd heb. Hij weet het uiteindelijk het beste want hij is de deskundige he.

Ik kan je alleszins geruststellen dat hij écht wel tijd voor je neemt en naar je luistert. Hij neemt je wensen ter harte en zal naar mogelijkheid je droom waarmaken! Je bent in goeie handen bij hem!

Wel een tip... Neem zoveel mogelijk foto's mee van de borsten die je mooi én lelijk vind, zodat hij een goed beeld krijgt van je gewenste resultaat.

Om mn foto's te zien, zal ik je een pb'tje sturen met mn wachtwoord.

Groetjes,

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geprobeerd haar een bericht te sturen maar toen ik op verzenden drukte, stond er dat ze geen berichten kon ontvangen. Ik probeer het later nog wel een keer. Jilly, jij iig bedankt voor je ww.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi..

Welkom en gefeliciteerd met je datum.. :43:

Ik ben zelf ook geopereerd door Dr.Plovier en ik ben zeer tevreden!

Hij doet het liefst onder de spier.. Ik wilde ze eigenlijk ook graag boven de spier

maar dit ging niet! Maar misschien heb jij wel genoeg weefsel van jezelf!

Mijn borsten staan niet ver uit elkaar, even ver als voor de operatie..

Dus als ze nu ver uit elkaar staan is dat na je operatie ook nog zo..

Boven de spier komen ze wel iets dichter bij elkaar, maar dual plane meestal ook wat verder uit elkaar geloof ik!

Je kunt dr.Plovier echt wel vertrouwen.. Ik zei dat ik een D wilde,

maar wel zo natuurlijk mogelijk, anders liever een C en wat natuurlijker..

Hij heeft gekeken tijdens de operatie, en ik heb 450 cc gekregen!

Nu heb ik een 75E... zou je niet zeggen maar tochwel..

en nu ben ik er super happy mee, kleiner was ik echt niet tevreden mee geweest!

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw mii18, heb even je foto's zitten bekijken in de gallerij en ik vind ze echt super mooi geworden!!! Zoals ze ervoor waren, zijn ze bij mij ook nu ongeveer. Ze passen ook heel mooi bij je lichaam! Ben nu helemaal blij dat ik voor dr Plovier heb gekozen, het is toch echt wel een vakman he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Proficiat met je datum en welkom bij de plovier fans!

Ik begin ook een beetje te twijfelen over voor of achter spier maar ga de dr maar laten doen...

Ben jij al in de nieuwe kliniek geweest?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Evi,

Ja ben zeker 1 van de Plovier fans en ben nog niet eens geholpen hahaha. Hij moest eens weten.....zou hij veel huwelijksaanzoeken krijgen??? (grapje hoor ;-) )

Ik ben nog niet in de nieuwe kliniek geweest, maar ben heeel benieuwd. Ik zou eigenlijk gewoon bij Beaucare geopereerd worden maar ik kreeg vorige week een telefoontje dat dr Plovier daar niet meer werkt en of ik toch bij Beaucare wilde blijven of liever met Plovier meeging. Na de goede verhalen over dr Plovier en de wat mindere over Beaucare was mijn keuze binnen een minuut gemaakt.

Ben jij er al geweest? Nog even en dan mag je....spannend hoor!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw mii18, heb even je foto's zitten bekijken in de gallerij en ik vind ze echt super mooi geworden!!! Zoals ze ervoor waren, zijn ze bij mij ook nu ongeveer. Ze passen ook heel mooi bij je lichaam! Ben nu helemaal blij dat ik voor dr Plovier heb gekozen, het is toch echt wel een vakman he?

Bedankt voor je compliment ! :) Ik vind ze zelf ook echt mooi en ben super tevreden over dr.Plovier!

Hihi grappig dat mijn borsten eerst ongeveer dezelfde zijn als die jij nu hebt..

Het komt helemaal goed meid zeker als je dr.Plovier hebt, hij weet overal iets moois van te maken! :)

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ben er ook nog niet geweest.

Bij mij hetzelfde verhaal, eerst afspraak bij beaucare maar op het forum hier gelezen dat dr plovier wegging en dan maar ineens een afspraak gemaakt voor zijn nieuwe kliniek.

Ik had dr plovier al gesproken bij beaucare dus daarom geen nieuwe afspraak gemaakt voor consult maar ben dus wel super benieuwd.

Zal het binnen 2 weken weten te zeggen hoe het is

Vind het wel tof van beaucare dat ze de mensen nu dan toch verwittigen dat dr plovier weg is bij hun!!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou beaucare had mij zelf niet gebeld hoor maar valerie, de ass van dr Plovier. Zij legde mij uit dat hij weg was en of ik met hem meewilde of bij beaucare wilde blijven. Heb toen baucare zelf een mailtje gestuurd dat ik mijn afspraak wilde afzeggen omdat ik liver door drm Plovier geholpen wilde worden. Ik kreeg toen een mailtje terug dat de afspraak afgezegd was en dat ze me veel succes wenste. Hahahah volgens mij hebben ze daar nu helemaal geen afspraken meer staan...ook best lullig.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je wat ik mij heel erg opvalt? Dat iedereen bij het consult al passessies doet, al hoort of het voor, achter of dual plane gebeurt, wat de maat wordt, cc's , merk protheses, hoog of laag etc etc.

Dan moet ik wel zeggen dat mijn consult echt helemaal niks voorstelde. Ik had het bij wijze van spreken gewoon telefonisch of via de mail kunnen doen achteraf. Stond binnen een paar minuten weer buiten.

Ik had verder ook geen vergelijkingsmateriaal en had me misschien ook wel zorgen gemaakt als ik eerder hier op het forum zou zijn geweest ivm met gang van zaken. Nou ben ik verder helemaal niet iemand die zich snel druk maakt om dingen (hollandse nuchterheid hahaha) maar het is wel een beetje vreemd toch?

Hebben de anderen die door dr Plovier /Beaucare zijn geholpen dit ook zo gehad?

Ik kwam daar, heb even een praatje gemaakt met dr Vrambout over het waarom ik een bv wilde, daarna heeft ie mn borsten even bekenen (niet langer dan een miniuut) en zei toen dat een bv mogelijk was (ja dat weet ik ook wel) en dat dr Plovier dat onder de spier ging doen. Wist er verder niks van af dus zei dat dat prima was. Daarna wat praktische dingetjes besproken zoals de napijn enzo en vlak voordat ik wegging zei hij nog: je wil zeker rond de C cup uitkomen? Dus ik zei: nou liever rond de D cup, want die had ik vroeger al. Toen zei hij oke en toen ben ik weggegaan.

Hmmmm niet echt veelbelovend achteraf haha.

Ben nu dus wel benieuwd of hij wel alle protheses en maten in huis heeft want misschien wil ik wel een F? (niet echt maar dat zou toch kunnen?)

Nou ja, Valerie (assistente) zou me nog bellen een week voor de operatie dus dan vraag ik dit soort dingen wel)

Graag reacties van de anderen die bij Plovier zijn geweest!!

Dikke kus, Daffy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meis..

Ja mijn consult stelde ook niks voor..

Ff een praatje en dat was het..

Maar omdat ik goede reacties had gelezen van dr.plovier en mooie dingen had gezien

Ben ik hier op af gegaan!!

Maar ze hebben inderdaad gewoon alle maten geloof ik!

Want ik wist tot kort voor de operatie ook niet hoeveel cc ik ging krijgen

dr.vrambout dacht 375 of 400 cc en dr.plovier heeft er 450 cc ingedaan!

Hij kijkt tijdens de operatie wat het mooist is

dus maak je geen zorgen :D

Jij wilt dus voor een D cup gaan?

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx voor je reactie!

Bij mij heeft ie niet eens een indicatie gegeven over het aantal cc's, hij heeft het uberhaupt niet over cc's gehad......vond het ook een beetje een vreemde vogel die dr Vrambout (sorry als je meeleest haha). Hij zei dus alleen, toen ik al opstond om weg te gaan, dat ik vast wel een C cup wilde. Toen ik zei dat ik voor een D wilde gaan vanwege het feit dat ik dat vanaf mn 17e tot mn 30e heb gehad, toen zei hij eigenlijk niks terug volgens mij, hij knikte alleen maar. Hahaha als ik er nu op terug kijk en ik zie het verschil met andere consulten van de meiden hier dan was het dus echt een aanfluiting. maar ja, ik had ook al research gedaan naar dr Plovier en ben daar gewoon op af gegaan......een consult is maar een consult en daarbij gaf dr Vrambout wel duidelijk aan dat er nog een consult is een uur voor de operatie en dat ik dan alles kan bespreken. (ja waarom dan dit consult? geldklopperij denk ik, ik moest iets van 30 euro betalen voor dat praatje poep)

Maar goed, ik wilde dus mijn D terug maar om eerlijk te zijn, en vooral na jouw foto's, ga ik toch liever voor die E.....bijna al mijn vriendinnen zijn meerdere malen onder het mes gagaan omdat ze na een paar maanden toch spijt hadden dat ze niet voor een maatje meer zijn gegaan. Ze zijn allemaal met een C begonnen en zitten nu ook op die E. en zo groot lijken ze helemaal niet dus ik ben "verstandig" en ga gewoon gelijk voor die E ....scheelt een hoop geld en pijn haha. Bij mijn beide zwangerschappen ben ik uiteindelijk op een F uitgekomen, dus ik weet wel een beetje wat er dan gaat hangen. Daarom nu ook zo verdrietig om mijn lege Btje. (ik dacht trouwens dat ik nu een lege C had maar volgens dr Vrambout is het toch echt een B geworden.

Ik ga dus voor de E....net als jij. Hoe groot ben jij trouwens? Ik ben 1,70 en weeg ongeveer 55 kilo...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik vond het consult ook maar magertjes, maar ik was erg blij dat ik dr.Plovier voor de operatie nog goed kon spreken!!

Jij hebt het geluk dat je tijdens je zwangerschap een F had, nu weet je tenminste hoe het staat ;)

Ik had er geen idee van hoe een D bij mij ging staan, in eerste instantie ging ik ook voor een D!

Nu ben ik meeer dan blij dat het een E is geworden, je ziet het er niet vanaf dus ja!

Als ik eerlijk moet zijn had het van mij ook nog wel groter gemogen! Het went zo ontzettend snel

en het oogt niet als een E cup! Maar ik ben er wel tevreden mee hoor :D misschien ooit met een wissel

meer cc's! Goed dat jij meteen voor een E gaat!! Dan is het zeker straks geen teleurstelling!!!

Hihi toch leuk dat je na mijn foto's hebt besloten om voor een E te gaan :)

Ik ben ongeveer net als jij: 1.68 cm en 54 kilo..

Dus we komen aardig overeen :)

Ik denk dat dr.Plovier jou 500 cc gaat geven..

Ben erg benieuwt in ieder geval !!

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast keetepeteet

Hoi Daffy, ik had ook ene consult bij Vrombout en mijn Hollandse Nuchterheid heeft me daar ook over hene geholpen, ik had precies hetzelfde gevoel. Had ook over de telefoon gekunt. MAAR dr Plovier (die waarschijnlijk best veel huwelijksaanzoeken krijgt idd.. LOL ) maakt echt alles goed. Hij zal bij je kijken wat bij je wens én bij je lichaam past. Echt een vakman en ik ben zeker fan van Frank... LOL

Veel succes alvast!

X Keet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zat al te denken zelfs om tegen dr Plovier te zeggen dat ik ze precies zoals jij wil als hij adviseert ze onder de spier te doen (ik ga wel eerst proberen of hij ze ervoor wil doen hoor, maar heb net op borstenforum .nl zitten kijken in de gallerij en op 2 na alle foto's zijn bij hem onder de spier gedaan dus daar is hij volgens mij gewoon zelf fan van)

Hij heeft toch wel foto's van jou ook? Ik vraag gewoon of hij even in zn computer kan kijken naar die van jou en dan zeg ik : doe mij die maar :1big_boobs:

Ik weet dat het aantal cc's bij iedereen verschillend uitvallen maar zat zelf te denken tussen de 400 en 500. Meer dan 500 wil ik niet, ben ook bang dat ze dan zo snel gaan hangen door het gewicht.....,mn borstjes zijn natuurlijk al zo slapjes geworden.

Tgen mn familie heb ik gezegd dat ik voor een grote C, kleine D ga....die denken echt dat ik gek geworden ben als ik zeg dat ik voor een grote D, kleine E ga...maar ja die hebben er toch geen verstand van dus die zien toch het verschil niet :153:

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.