Ga naar inhoud

Daffyduck : 10 november 2010 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hej meid.

Wat goed zeg dat het nog steeds zo lekker gaat zonder pijn!

ook bij mij stond er geen maat meer in mn kliniek bh.

Raar he van die maten van de hema. Ik heb normaal 70, maar de 75 c sportbh paste ik goed.

maar jij hebt denk ik wel groter nodig hihi. Vind die maten daar echt vreemd. Ook bij gewone bh´s gaat het bij een D cup vanf 80 volgens mij????

Maar als ze ze gewoon bij de wehkapm verkopen, no problem toch??

Doe je wel een beetje rustig aan als je moeder weg is, niet te hard van stapel lopen he :38:

Heb nog geen fototjes gezien van je of heb ik deze gemist????

liefs

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 592
  • Created
  • Laatste Reactie

Daffy ik heb ze via Wehkamp besteld! In de winkel vond ik of mijn maat niet, of geen sluiting voor en dat wilde ik toen graag. Ik heb van Fila besteld, waren 23 euro en zijn prima! Hoe is het nu met je? Ik heb veel meer druk op de borsten gekregen. Nu gaat het weer, de zijkant is hard. Net alsof ik de prothese voel haha! Maar ik heb ook geen geduld:P.. Jij nog steeds geen last?

Link naar reactie
Delen op andere sites

En hoe was je eerste douchebeurt??

Allemaal een beetje meegevallen?? En het resultaat??

Ja ja ben nieuwsgierig hoor.

Hopelijk gaat het nog altijd even goed met de pijn maar veronderstel van wel...

Prettig weekend

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik had vanochtend al iets gestuurd via mijn telefoon maar dat was mislukt. Mijn moeder is net naar huis gegaan, dus ik sta er vanaf nu alleen voor. Is geen probleem want ik heb nog steeds geen last ergens van, geen pijn of iets ongemakkelijks. Ik hou nu trouwens wel vocht vast in mn buik, heel grappig gevoel als ik loop want dan blubbert het een beetje haha. Heb er verder geen last van. Ik neem geen tramadol meer, alleen paracetamol en af en toe een ibuprofen. T gaat dus top hier, mn rechterborst is helemaal goed, daar zit overal gevoel in, ook in mn tepel, mijn linkerborst is onderin wat gevoelloos maar ook daar is mn tepel gewoon goed. Gister heb ik mijn camera van de trap laten vallen en toen viel de lens eraf (de voorkant). Hij deed het toen niet meer maar na wat gepriegel vandaag doet ie het weer af en toe dus ik heb wat foto's kunnen maken. Ik moet zeggen dat ik ze op de foto heel lelijk vind en heel klein, misschien heeft iedereen dat maar ik vind dat heel raar. In het echt vind ik ze wel mooi, nou ja voor zover mogelijk na 3 dagen haha.

Ik zal ze even in de gallerij zetten, als het lukt natuurlijk want ik weet niet of er verder nog wat beschadigd is door de val.

Ik ga zo even met de kids naar de sinterklaasintocht hier in Scheveningen dus ik ben er vanavond pas weer.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb dat ook Daffy,dat ik ze iets wat lelijk vind op foto,s...gewoon totaal anders dan in echt,ik heb een andere rare vorm op de foto, terwijl ze in echt veel ronder zijn,ook vind ik ze klein(er) op de foto,s ..zo zie je he,foto,s vertekenen zo <_<

gezellie met de kids na Sint,veel plezier

:43:net je foto,s gezien ,en wat een verschil he Daffy,vind ze alleen nog wat plat lijken van boven voor 600cc,maar dat is niet negatief bedoeld hoor,viel me gewoon op,maar dat is door je spier denk,de drukt de boel nog plat,gaat mooi worden en zeker groot :136::136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey daffy,

Net je foto's gezien

Ik vind ze er al mooi uitzien hoor meid, vooral in die bikini wauw

En die bolling bovenaan zal inderdaad nog wel komen, spreek uit ervaring <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

i

:43:net je foto,s gezien ,en wat een verschil he Daffy,vind ze alleen nog wat plat lijken van boven voor 600cc,maar dat is niet negatief bedoeld hoor,viel me gewoon op,maar dat is door je spier denk,de drukt de boel nog plat,gaat mooi worden en zeker groot :136::136:

Ja dat vind ik dus ook maar zo zijn ze helemaal niet in het echt, ze zijn bol zat als ik zo naar beneden kijk. Ff kijken over een paar weken, zullen zeker nog heel erg veranderen. Gister stonden ze in mn bh nog heel ver uit elkaar en nu zitten ze al tegen elkaar, terwijl hij even strak zit. Ben echt benieuwd hoe het gaat worden....en als het niet naar mn zin is dan ga ik gewoon nog een keer haha, ik heb toch geen pijn ;) .

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja idd,foto,s zijn bedrog,spreek uit ervaring hahahaha me boobs lijken groot op foto maar in echt zijn ze dus wel groter hoor,nog groter hahaha lol

ja joh,je spieren drukken nog tegen,en groot gaan ze worden dat heb ik al gezien hoor :6:

en je zult ook merken,elke week zien ze er anders uit,gaat zo snel,dat veranderen,je mag terecht trots zijn hoor,en word enkel maar mooier :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Daffy,

Ook net even gespiekt, heel mooi hoor, mag je trots op zijn, straks als alles wat gesetteld is en die spier wat opgerekt is komt het helemaal in orde met die bolling! Worden prachtboobs! :123:

Liefs, :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank u!!! Die bikini vond ik gelukkig nog, is nog uit de tijd dat ik nog bosten van mezelf had en past dus perfect! Helemaal blij mee!!!

Vanochtend voor het eerst alleen wakker geworden en vandaag mn eerste dag helemaal alleen met de kinderen. Wordt denk ik geen probleem. Mijn ex moest tot 5 uur werken en was dus nog niet thuis toen mn zoontje wakker werd net dus ik moest hem zelf uit bed tillen. Heb het heel voorzichtig gedaan en hem gelijk op de grond gezet. Ik hoop niet dat het kwaad kan, het voelde iig niet pijnlijk en ik had geen pijnstiller op ofzo. Hij weegt 13 kilo dus is natuurlijk veel te zwaar maar ja, het kon niet anders. (hij slaapt nog in een ledikant)Ik hoop dat het eenmalig is. Mn ex moet vanmiddag alweer vroeg werken tot een uur of 10 vanavond dus dan moet ik de kinderen ook zelf in bed leggen. Ik denk dat ik de buurjongen maar vraag om mn zoontje er even in te leggen dan.

Het vocht trekt gelukkig alweer een beetje weg uit mn buik, voelde mezelf net een drilpudding als ik liep, het bewoog helemaal haha.

Het enige vervelende vind ik dat ik niet naar de wc kan. Ik heb ook geen aandrang ofzo maar dat kan natuurlijk niet goed gaan want ik zit de hele dag te eten en dat moet toch ergens heen lijkt me. Ik heb al een hele fles roosvicee laxo op maar dat werkt dus niet. Wat zal ik doen? Gewoon wachten of een laxeer pilletje nemen? Ik heb nog nooit een laxeerpil genomen dus weet niet wat ik dan moet verwachten, heb ook geen zin om dan helemaal leeg te lopen :wacko:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Daffy,,

zou me niet teveel zorgen maken om je darmen hoor,

die komen vanzelf weer op gang , genoeg vocht blijven drinken elk uur min.een glas

en verder gewoon veel vezeltjes eten,je darmen zijn ook ff vd wap geweest met die narcose.

Ik kan het weten, ben de darmexpert :159:

Fijn dat het verder goed met je gaat!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Sterre,

Ben net geweest en het mn darmen doen het weer :126:

Dat is dus ook opgelost. Trok net een spijkeerbroek aan en het duurde wel even voor ik die dichthad, moest daar echt voor op mn rug gaan liggen haha want mn buik is duidelijk nog wat dikkig. Maar de aanhouder wint dus ik heb vandaag weer lekker mn spijkerbroek en een truitje aan ipv van een joggingspak, helemaal happy!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja behalve dan dat ik door die lompe bh alleen wat wijdere truitjes aankan. Die band aan de bovenkant die zie je overal doorheen en bovenuit. Heb nu al die neiging om die band eraf te knippen maar daar wacht ik nog even mee ;)

Mn zusje zei dat ze mijn oude voedingsbh's (maat 75F) en een sportbh maat 75E die ik tijdens het begin van mn zwangerschap aanhad nog heeft dus die neemt ze mee. Laten we hopen dat die passen want dat scheelt een ritje naar de stad en een hoop gezoek. En dan kan ik dus af en toe die aan zodat ik er ook eens leuk uit kan zien als ik bezoek krijg ;)

Weet trouwens iemand vanaf wanneer je weer mag autorijden? Moet nl echt eten kopen voor vanavond en luiers en het regent telkens dus heb geen zin om te lopen. In de brief van de kliniek staat alleen dat je de eerste 24 uur niet mag rijden vanwege de narcose maar kan het nu wel al of moet ik toch maar gaan lopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey lieve Daffy..

Ik zou nog niet gaan auto rijden als ik jou was..

tenzij je automaat hebt en onderhands kunt sturen!!

Maar je bent pas 4 dagen po.. dus ik zou het nog niet aandurven

je gebruikt dan teveel je armen en spieren!!

Maar je moet het natuurlijk zelf weten, maar doordat je geen pijn hebt

ga je miss ook teveel doen? je moet je prothesen wel de tijd geven om in te kapselen he !!

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mii,

Ja ik had het al opgezocht op intenet, het mag pas na een week. Geen probleem dan wacht ik gewoon en loop ik dalijk even naar de winkels, het is toch droog.

Ik doe ook wel rustig aan hoor, doe heel weinig eigenlijk.

Ik heb geen automaat maar kan wel onderhands sturen, doe dat eigenlijk altijd al. Ik wacht gewoon nog een halve week dan voordat ik ga autorijden.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey daffy..

Slim van je :)

Snap dat je wel liever met de auto gaat met dit rot weer !!

maar goed.. ik heb 4 weken geen auto gereden en ik dacht dat dit ook echt niet mocht!

Maar overal adviseren ze weer iets anders..!!

Fijne zondag vandaag !!

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is ook waar, ik heb gewoon: wanneer autorijden na borstvergroting gegoogled en toen op de eerste link geklikt, dat was deze:

http://www.gezondheid.nl/medische-dossiers-infotxt.php?ditId=512&medischdossierID=632

Daar stond bij nabehandeling: Na een week kan weer licht werk gedaan worden en is autorijden weer toegestaan.

Ik heb verder maar niet gekeken anders zullen er idd weer 100 andere dingen staan bij andere websites. Ik dacht ook gelijk: Je mag na een week weer gaan werken en de meesten gaan met de auto naar hun werk dus dan moet dat wel kunnen. ;) (logica van een blondje :P )

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Viel mij al eerder op dat die Plovier weinig info geeft,want las ook al dat sommigen niet eens weten hoelang ze hun sportbh moesten dragen en t valt me op dat de meesten toch wel rond de 450CC krijgen,dus er wordt naar mijn mening niet echt uitgebreid gesproken over bepaalde dingen denk ik.unsure.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.