Ga naar inhoud

Daffyduck : 10 november 2010 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 592
  • Created
  • Laatste Reactie

Ff een vraagje:

Kan ik al aan de zuip of is dat nog te vroeg??

Nee hoor, heb trek in een glas rode wijn straks bij het eten. Kan dat al of beter van niet mbt het verdunnen van mn bloed?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey daffy!! Net even gekeken en ze zijn prachtig hoor, heel mooi vol!!! Zeker iets om trots op te zijn,,!!! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 2 glazen wijn op, toen werd ik heeel moe haha. Was dus precies genoeg, heb niet eens mn film kunnen afzien :102:

Thanx Mii, ja ben heel blij met mn borsten, nu al. Weet dat ze nog erg zullen veranderen maar dat vind ik niet erg, ik vind ze er nl mooier op worden naarmate de tijd verstrijkt. Zo had ik ze in mn hoofd toen ik naar Plovier ging. (zie foto in mn topic, pag 9) Alleen wel wat groter maar ja, hij zei dat dat niet ging/kon. Daar moet ik ook niet over zeuren, ze zijn al zoveel voller dan ze waren voor de operatie en ik kan niet wachten tot ik dalijk ook mooie lingerie kan gaan kopen en leuke kleding!!! Tegen die tijd wordt het weer lente en kunnen er weer leuke bloesjes en topjes gedragen worden en dan weet ik zeker dat ik super tevreden ben en lekker in mn velletje zit. :101: .

Eerst maar eens die kutwinter door, gatver!!! ben echt een zomermens!!!

xx

Dank je voor je compliment Lotte!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Daffy ,

hoe gaat het ondertussen met je , zoals ik kan lezen gaat het allemaal super he :35:

Ik heb even naar je foto's gepiept en ik vind het heel mooie boobs hoor , en dan in dat witte hemdje , waauww sjieke dinges...

Liefs Nadja :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha,daffy wil aan de zuip,154.gif ja 2 lekker ff ontspannen ,ik had dat ook :2 wkn ervoor niets gedronken,toen na een dag of 4 na me bv dacht ik sjees,ik zou wel ff willen relaxen met een glaasje wijn op de bank.nou heerlijk genieten is dat dan hoor,haha.

Kwam helemaal bij....44.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Daffy,

net je nieuwe foto's bekeken, ziet er goed uit hé

En sexy in dat witte bloesje...

Nu is de bolling bovenaan op de foto's ook te zien hoor, bij mij is deze eigenlijk ook pas na een week gekomen.

Ben blij voor je dat je niet teveel pijn hebt en dat je nu ineens wat spierpijn hebt is inderdaad misschien omdat je wat teveel gedaan hebt..

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vroeg me ineens af: In hoeverre mag je met je armen boven je hoofd?

Als je bijv je oksels scheert dan moet je toch ook met je armen omhoog? En bij ons zitten de licht schakelaren heel hoog, dus als ik het licht aan en uit doe, dan moet ik ook met mn armen omhoog om erbij te kunnen. Zo maar voorbeeldjes van wanneer je er eigenlijk niet bij nadenkt. Verder doe ik het wel rustig aan hoor, til wel zelf mn zoontje in en uit bed en in en uit het bad, wel heel voorzichtig met mn armen langs mn lichaam en heel rustig, ongeveer 5 seconden per handeling. Hij weegt rond de 13 kilo. Ik voel er niks van als ik het doe, dat kan toch geen kwaad? Ik kan hem moeilijk laten liggen/zitten dus ik heb geen keus. Hetzelfde met luier verschonen, als hij ligt, moet ik hem toch aan zn benen omhoog trekken om zn luier aan te doen enzo, ook met aankleden.

Ik merk gewoon dat er heel veel handelingen zijn waar je niet bij nadenkt waar je je armen en borstspieren voor gebruikt en omdat ik verder geen pijn heb, zegt mn lichaam ook geen stop. Maar ik wil natuurlijk geen dingen doen die heel slecht zijn. En wat gebeurt er eigenlijk als je die dingen wel doet?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Daffy ,

Ik weet het eigenlijk niet maar ik zou denken dat als je geen pijn hebt het ook geen kwaad kan :141: maar er zullen er anderen zijn op het forum die er zeker meer van kennen dan ik en als je zeker wil zijn mail dan even naar de kliniek.Valérie probeert altijd heel snel en duidelijk te antwooden en dan ben je gerust he.Wel fijn dat je zo'n goed herstel hebt he , ik heb er toch nog dikwijls wel wat last van maar het ergste is natuurlijk al lang allemaal voorbij :35:

Groetjes en fijne zaterdag

:1big_boobs:

Nadja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Daffy,

Je foto's zien er mooi uit hee! Wordt straks in de lente idd super met mooie kleertjes en lingerie. Ik kan ook niet wachten om eindelijk weer een keer zonder mijn bh met vulling de deur uit te hoeven!

Geniet van je boobs meid, voor je het weet is die winter voorbij ;)

x Anais

Link naar reactie
Delen op andere sites

kijk er wel mee uit he Dafy,wil niet een oma zijn hier,maar wil je behoeden voor ellende.

als je wel vaak je borstspieren gebruikt,dan kan dat in het in kapsellen belemmeren,en dat wil je niet!

tuurlijk deed ik ook wel eens me armen omhoog,wat denk je van haren wassen en idd een glaasje pakken in de kast en een lichtknopje aandoen enzo,doe het idd maar met je ellebogen tegen je lichaam aan,en als je tilt ook,ellebogen tegen je lichaam aan,en je mag niet je ellebogen hoger komen dan je schouderhoogte,probeer er gewoon een beetje op te letten,mee rkan je niet goed doen,toch :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik let er ook echt op hoor maar soms ontkom je er gewoon niet aan, kan bijv moeilijk mn haar wassen en oksels scheren met mn ellebogen tegen mn lichaam haha. Verder til ik natuurlijk zo weinig mogelijk en als ik mn zoontje til, dan idd met mn ellebogen tegen mn lichaam. Ik heb Plovier even een mailtje gestuurd met wat vraagjes hierover....ik ben benieuwd wat ie terugstuurt.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallooooo,

Heb zaterdag een maiitje gestuurd aan Plovier met wat ik nu wel en niet mag vanaf nu en helemaal vergeten te melden wat hij stuurde:

ik mag gewoon weer autorijden, dat is geen probleem. (doe ik al en dat gaat prima). Mn armen omhoog doen om haren te wassen, oksels te scheren, lichten aandoen, koken, vaatwasser leegmaken etc mag ook allemaal gewoon.

Wat echt nog niet mag is echt zware dingen tillen of veel kracht op de armen zetten, de kinderen dragen, ramen poetsen en sproten.

Nou moet iemand me even helpen: Wat is sproten? Ik heb echt geen flauw idee.

Gister op stap geweest, lekker gegeten en daarna naar een club en lekker gedanst, ging prima!!! Behalve dat ik om half 5 thuis was en er om half 6 weer uit moest. Niet geslapen dus en dat is best effe heavy met een peuter thuis, maar ja, 's avonds een vent, 's ochtends ook een vent . Nu ligt ie op bed dus ik ga even op de bank liggen. Ik heb net 2 fotootjes gemaakt van mn boobs en die zet ik er later wel op, ze zijn aardig aan het groeien dus dat is mooi!! Iedereen vond ze ook heel mooi gister, waren met een grote groep meiden en die hebben allemaal hun borsten laten doen dus we moesten even vergelijken natuurlijk. 2 van hun moeten binnenkort een wissel en denken er nu over om het ook bij Plovier te laten doen omdat ze het zo mooi vinden dus dat is wel een compliment denk ik!!!!

Nou ik ga even liggen, tot vanmiddag!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

:154: Sproten :154::152: dat is miss een medisch (latijn) woord! :154:

Ik zou het hem in ieder geval niet vragen hoor.. Geloof ook dat hij sporten bedoeld..

Allee als ik het dan goed begrijp mag ik mijn kindje van dan 11 maanden niet tillen!! oeioeioei.. :16: da gaat wat worden! Het wordt bij mij voor de spier geplaatst.. das miss toch anders revalideren dan achter de spier!

dada x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahah en dan te bedenken dat ik een mailtje terug wilde sturen wat sproten is.....tja blond he hahaha. Ik dacht dat dat misschien een belgisch woord was dat ik niet ken :154: .

Oh en Kim, als je kind onder de 10 kilo is dan kan je hem/haar wel voorzichtig tillen hoor, met je armen langs je lichaam. Als je hem maar niet gaat dragen. Ik til mijn kind van 2,5 jaar ook zn bed in en uit en het bad in en uit. Dat kan niet anders, ik doe het heel voorzichtig en maar een paar seconden, met mn ellebogen tegen mn lichaam aan. Ik voel daar niks van, til hem echt vanuit mijn buik zeg maar, klinkt misschien gek maar zo voelt dat. Hij weegt rond de 13 kilo denk ik, misschien iets minder, tis een lange dunne jongen.

Sporten was ik sowieso niet van plan, ook niet na 6 weken, 6 maanden of zelfs 6 jaar, ben niet zo'n sportief typje....vind het wel leuk om te kijken en dat mag gelukkig wel hahaha.

En thax voor de complimenten over mn bosten, ben er ook echt heel blij mee hoe ze aan het worden zijn, en dat na 12 dagen Po al.

Morgen de hechtingen eruit , joehoeeee!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Daffy ,

Goh , wat een mooie boezem heb jij , heb juist naar de nieuwe foto's gekeken en ik vind ze prachtig :125:

Ben benieuwd op welke maat jij gaat uitkomen , wat is de maat van jou steunbh?

Ik kan geloven dat je er heeeeeeel gelukkig mee bent , wacht maar tot we nog een beetje verder zijn ,echt waar , ze zijn heel mooi.

Grtz

:1big_boobs:

Nadja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.