Ga naar inhoud

Daffyduck : 10 november 2010 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

Nou ik durf het bijna niet te zeggen maar het gaat nog steeds super goed, heb nog helemaal geen pijn gehad, heb zelfs vanochtend mn dochter zelf naar school gebracht. Is een kwartiertje lopen en een kwartiertje terug. Had ik gewoon echt behoefte aan. Mn moeder was erbij, die had mn zoontje in de buggy. Het ging prima, was heerlijk zo in de frisse lucht na de hele dag binnen in de kliniek en auto gister. Vandaag lekker mn gangetje gegaan, maak lekker mn eigen boterhammetjes en thee, heb nog even een half uurtje op de bank gelegen maar heb verder gewoon zitten spelen met mn zoontje en lekker zitten kletsen met mn moeder. Net mn kinderen gebadderd, mn moeder heeft ze eruit gehaald maar ik heb ze lekker zelf afgedroogd en aangekleed. Ze zijn heel lief en rustig dus dat ging makkelijk. Ik hoop dat het vannacht ook weer goed gaat, het zelf opstaan en gaan liggen gaat goed, dat doe ik gewoon met mn buikspieren dus geen probleem en ik hou ook helemaal geen vocht vast. Mn buik is nog hetzelfde als hij was en mn borsten voelen ook niet gespannen ofzo, mn bh zit gewoon goed, niet irritant strak.

Nou maar hopen dat het zo blijft maar dat denk ik wel, denk dat ik gewoon geluk heb. Misschien dat ik zonder pijnstillers wel pijn of spierpijn heb maar Plovier zei dat ik de pijnstillers gewoon moet slikken, ook al heb ik geen pijn dus dat doe ik dan gewoon de komende dagen.

Nou ladies, ik ga even mn kinderen voorlezen en op bed leggen en dan mn moder gezelschap houden, vind het ook zo lullig als ik steeds op de laptop zit, tot snel!!! xxx

Oh Kim, ik heb ze achter de spier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 592
  • Created
  • Laatste Reactie

Morgen mag ik voor het eerst douchen en dus doe ik morgen die bh voor het eerst uit. Dan maak ik uiteraard foto's en zet ik ze er op. Ben zelf ook heeeel benieuwd!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat super meid dat je je zo goed voelt!!!!

Dat je ook zelf je kids al naar school hebt gebracht: ongeloofelijk!!!!!

Ben blij voor je hoor!!!

Ik zal morgen zeker ff koekeloeren of je picjes erop staan!!!!!!

Geniet van je douche morgen!!!!!

liefs

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid!!

Oohh wat blij om te lezen dat alles zo goed is gegaan!! Jammer dat je moest wachten, maar dat is allang vergeten he. Je hebt ze nu!! Oefff dat worden mooie borsten!! Ben ook heel benieuwd naar je foto's!

Heel veel succes met je herstel en geniet van de rust en hulp :)

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goodmorning!!!

Vandaag is het zover, straks mag ik voor het eerst kijken!!! Ben zo nieuwsgierig!!! Het gaat nog steeds top, gister om half 9 op de bank in slaap gevallen, om 9 uur wakker gebeld en toen maar naar bed gegaan. Om half 3 werd ik wakker en ben ik er even uit gegaan voor een paracetamolletje. daarna weer in slaap gevallen en nu lekker een kopje thee op de bank. Ik slaap gelukkig heerlijk op mn rug, heb nog streeds geen pijn en kan makkelijk zelf opstaan en gaan liggen. Geen last van rugpijn ook dus daar ben ik ook wel blij mee. Morgen gaat mn moeder weg en dan zal ik wat vaker en langer op het forum komen en reageren op andere topics. Vanmiddag wel ff de foto's erop zetten natuurlijk!!!

Fijne dag allemaal!!!

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super meid dat je zo weinig pijn hebt! Je zult idd een hoge pijngrens hebben, of enorm soepele spieren denk ik dan :)... Want er is toch wel zo 600cc in gegaan!! Kun je op je gemak herstellen zonder de neveneffecten, ZALIG toch!!

Ben ook enorm benieuwd naar de foto's :) hihi :rolleyes:

Geniet van je dagje! Laat je toch maar een beetje verwennen ook hé voor één keer! Profiteer ervan zolang je kan ;)

-X-

Nilu

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben blij te lezen dat het zo goed met je gaat en dat je weinig tot geen pijn hebt!!

maar loop jezelf niet voorbij he Daffy, doe het nog maar ff rustig aan meid....

was het by the way nog gelukt voor de operatie veel te drinken en om nog een stevige maaltijd naar binnen te werken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik doe ook lekker rustig aan hoor, lekker een beetje lego bouwen met mn zoontje, voorlezen en op de bank met mn moedertje kletsen. Ze zorgt goed voor me, doet de was en het huishouden maar ik kan niet helemaal stilzitten dus ik maak mn eigen boterhammetjes en drinken. Verder ga ik zoveel mogelijk naar buiten, lekker wandelen.

Ik heb 's ochtends voordat ik wegging woensdag wat beschuitjes met jam op en thee met honing en daarna niks meer. De anesthesiste heeft me een middeltje gegeven voordat de operatie begon tegen misselijkheid en ik ben geen seconde misselijk geweest. Ik kwam de narcose uit en voelde me echt kiplekker. Ben toen gelijk uit bed gestapt, heb mn telefoon uit mn kastje gepakt en ben iedereen gaan bellen en pingen. Later kwam de verpleegster nog binnen en zei dat mn infuus helemaal om me heen gedraaid zat....ik had niet eens door dat ik die nog inhad haha, dus dat was wel een beetje dom. Na een half uurtje kreeg ik wel een beetje last van spierpijn en toen hebben ze me nog een pijnstiller gegeven. Na een uurtje kwam dr Plovier vragen hoe het ging en toen ik zei dat ik me supergoed voelde, geen pijn had en niet misselijk was toen zei hij dat ik dan maar lekker naar huis moest gaan....en dat heb ik gedaan.

Op weg naar de auto werd ik wel wat duizelig maar ik was net anderhalf uur uit de narcose dus dat lijkt me niet zo gek. In de auto kreeg ik heel erg honger en dorst en toen begon het ook wel een beetje pijn te doen allemaal dus heb ik lekker wat gegeten en gedronken bij een pompstaion en toen ik dat op had toen trok de pijn weg en voelde ik me heel goed. Thuis nog 2 uurtjes op de bank zitten kletsen met mn moeder en mn ex en toen naar bed gegaan. Ik vind het ok heel raar hoor dat ik totaal geen pijn heb en dat ik zo goed slaap en zelf overeind kan komen, vooral na al die verhalen hier. Ik heb dus gewoon geluk, kan er ook niks anders van maken. Ik zit steeds te denken dat ik misschien nog pijn zal krijgen dus wie weet?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snap dr echt niets van dat je gewoon ff nog wat gaat eten bij een pompstation,hahaha,ik kon helemaal nix meer!!

Lopen ging zelfs amper,moest echt geholpen worden.

Ik wilde zo snel mogelijk naar huis,voelde me echt zo rot,stierf t af van de pijn!102.gif

En overeind komen kon ik helemaal wel vergeten,23.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Allemaal,

Ik heb na lang twijfelen een afspraak gemaakt bij Be-clinic, bij Dr Plovier.

Ik mag as woensdag op gesprek komen....ben erg benieuwd en vind 't nu al spannend hoor.

Leuk om jullie verhalen te lezen en dat het bij de meeste allemaal erg goed verlopen is.

Groetjes Tally

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt heel fijn dat je zo weinig last hebt! Fijn hoor! Ik lees dat jij volledige narcose hebt gehad. Ik enkel een roesje. Was heel bizar.

Ik neem aan dat als je nu weinig pijn hebt, de pijn ook echt wel weg blijft hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Daffy,

Allereerst gefeliciteerd met je mooie nieuwe borsten! Fijn dat je pijnloos bent, hoor! Ik kon de eerste week echt niets en had veel pijn.

Nu gaat het veel beter en moet ik mezelf echt beperken, anders ben ik toch aan het huishouden en dat is nou weer niet de bedoeling.

Zie je foto's wel enne rustig aan!!

Groetjes, Karen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Nog even een vraagje, ben net bij de Hema geweest voor een sportbh of post surgery bh maar ze hjebben bij lange na mijn maat niet. Ze hebben van 75 alleen tot C en dan gaat het naar 80D en 85E.. Dat is qua ondermaat dus veel te groot. Weet iemand waar ik dan het beste een sportbh kan kopen? Weet ook echt niet welke maat deze kliniek bh is want het kaartje is eruit geknipt, maar jka, dan lkan ik wel even zelf meten natuurlijk.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.