Ga naar inhoud

Daffyduck : 10 november 2010 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 592
  • Created
  • Laatste Reactie

Daffy,ik ben weer eens de nachtuil die als laatste lang komt in je topic :blush:

morgen om deze tijd heb je gewoon dikke memmen! jee wat een cool idee toch?

wens je enorm veel sterkte(alvast) en sucses toe meid!

ik denk aan je morgen,en ik weet nu al,dat je gelukkig en weltevreden wakker word uit je narcose :136:

zet m op....!

tot snel

greetzz liefss moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou moontje, ik overtref je als nachtuil ;)

Heeeeeeel veel succes! Het is mij ontzettend meegevallen, en aangezien jou huid al wat losser is omdat de borsten vroeger voller waren komt dat helemaal goed! Gewoon niet aarzelen om goede pijnmedicatie te vragen. Als het pijn gaat doen voel je vanzelf dat je onnodig alle spieren aanspant en met medicatie kun je lekker ontspannen. En pijn is nou eenmaal onnodig :)... Succes en we wachten op het verslag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt. Nachtuiltjes haha!!!

Ik heb net mijn laatste beschuitje en kopje thee op en ga zo even in bad nog. Even een gek vraagje maar mag je wel gewoon deodorant op? Geen makeup en nagellak dus vandaar mn vraagje haha.

Nou tot vanavond ladies!!!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve meiden,

Mijn laatste berichtje voordat het gaat gebeuren: bedankt allemaal voor jullie super lieve berichtjes, doet me echt goed.

Ben nog niet nerveus, heb alleen ontzettende honger en dorst haha.

Toedeloe!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou moontje, ik overtref je als nachtuil ;)

Heeeeeeel veel succes! Het is mij ontzettend meegevallen, en aangezien jou huid al wat losser is omdat de borsten vroeger voller waren komt dat helemaal goed! Gewoon niet aarzelen om goede pijnmedicatie te vragen. Als het pijn gaat doen voel je vanzelf dat je onnodig alle spieren aanspant en met medicatie kun je lekker ontspannen. En pijn is nou eenmaal onnodig :)... Succes en we wachten op het verslag

half vier :wacko: waarom lag je niet lekker op een oor!!?? :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal, ik zit nu in de wachtkamer van de kliniek, net een gesprekje gehad met valerie, lieve vrouw. Mn gezelschap zit lekker aan de thee en ik heb HONGER en DORST!!! Maar ja nog even geduld. De operatie voor me is uitgeloen omdat die vrouw een half uur te laat was dus ik mag pas over een uur ofzo. Pffff geen zin meer om te wachteb, wil NU haha. Geen zenuwen nog maar denk dat dat nog wel komt! Tot straks xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey daffy

ik moest wel aan je denken hoor toen ik op het consult was bij de plovier hij was inderdaad best wel uitgelopen ...ik ben benieuwd hoeveel cc er bij jou ingegaan is ..ik hoop dat je vanacht een beetje kan slapen voorlopig zul je veel naar het plafond moeten staren

gr emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hakoooooo!!! Ik ben er weer! Het is echt top gegaan, moest helaas erg lang wachten want de operatie voor me liep echt heel erg uit. Maar ik vond het niet zo erg want we hebben lekker tv gekeken, om 2 uur kwam Plovier om te tekenen en meten en om half 3 werd ik geopereerd. Hij heeft er 600 ingedaan, meer zou niet mooi worden zei hij en ik kom uit op een ruime E, kleine F. Het ziet er nu al top uit, ben heel blij al kan ik nog weinig zien door de bh. Om half 4 werd ik wakker, voelde me echt top, ben gelijk mn bed uitgegaan om mn telefoon uit mn kastje te apkken om iedereen te pingen en smsen. Na een kwartiertje kwamen mn vriendin en zusje, die waren ff brussel ingegaan. En tot nog toe voel ik me top. Wel een beetje pijn maar niet misselijk ofzo. Mocht om kwart iver 5 al naar huis dus we staan nu lekker in de file. Al met al dus heel erg meegevallen tot nog toe, zou het morgen weer doen. Morgen schrijf ik wel een langer verslagje maar wilde even laen weten hoe het ging. Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Ben zo blij voor je dat het is meegevallen , en WAUW 600 cc dat worden echte :1bouncingboobs:

GEFELICITEERD!!!!!!!met je niuewe aanwinsten, en rust maar lekker uit!

Ik lees morge je uitgebreide verslagje,

ik hoop dat je goed kunt slapen vannacht, hou je taai..... :141:

liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hakoooooo!!! Ik ben er weer! Het is echt top gegaan, moest helaas erg lang wachten want de operatie voor me liep echt heel erg uit. Maar ik vond het niet zo erg want we hebben lekker tv gekeken, om 2 uur kwam Plovier om te tekenen en meten en om half 3 werd ik geopereerd. Hij heeft er 600 ingedaan, meer zou niet mooi worden zei hij en ik kom uit op een ruime E, kleine F. Het ziet er nu al top uit, ben heel blij al kan ik nog weinig zien door de bh. Om half 4 werd ik wakker, voelde me echt top, ben gelijk mn bed uitgegaan om mn telefoon uit mn kastje te apkken om iedereen te pingen en smsen. Na een kwartiertje kwamen mn vriendin en zusje, die waren ff brussel ingegaan. En tot nog toe voel ik me top. Wel een beetje pijn maar niet misselijk ofzo. Mocht om kwart iver 5 al naar huis dus we staan nu lekker in de file. Al met al dus heel erg meegevallen tot nog toe, zou het morgen weer doen. Morgen schrijf ik wel een langer verslagje maar wilde even laen weten hoe het ging. Xxxx

Goed dat het bij jou ook zo is meegevallen! Ik ben nu ook lekker thuis:) Ga maar lekker op de bank liggen en maak gebruik van de service haha! Ik word ook goed verzorgd hier:)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.