Ga naar inhoud

Daffyduck : 10 november 2010 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Ik heb ook lenzen, maar zie er geen probleem in?

met de operatie heb ik ze gewoon in gehouden...

ik doe mijn lenzen altijd in zittend aan tafel met een spiegel voor me neus,

misschien een idee?

al heb ik de eerste dagen bijna alleen maar mijn bril opgehad, geen zin om men lenzen in te doen hgaha!

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 592
  • Created
  • Laatste Reactie

spillenbenen kan je mooi maken,door lekker beenspieroefeningen te doen,op toestellen,maar hardlopen en zulk soort cardio ,kan wonderen verichten :rolleyes:

maar moet je wel zin en tijd voor hebben he :)

en een leuek rokje/jurkje(kort) met een legging en leuke lange laarzen(ideaal nu in koude tijd) dat verduzeld je spillenbeentjes he :6:

thanks voor je leuke reaktie in me topic :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha heb de eerste dagen ook als ma flodder in huis rond gelopen (Kon mn haren niet fohnen, bril op, huispak aan), maar dan wel een ma flodder met mooie tieten :154:

xxx

HAHAHA A70 , die is wel goed...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas heb ik echt een gruwelijke hekel aan fitness en earobics, cardio etc. ik heb het wel geprobeerd maar het is wel een pre als je met plezier naar zo'n sportschool gaat want anders ga je gewoon niet. Dan maar broeken dragen, geen probleem hoor, ook leuk ;)

Ben vandaag gebeld door Valerie van de Be-clinic. Of ik een half uur/uurtje later kan komen, dus half 12 -12 uur ipv 11 uur. Ze verwachten dat de operatie voor mij wat kan uitlopen en anders zit ik maar zo te wachten en dat vindt ze vervelend. Wel netjes dat ze me belt, wel jammer ook dat ik nu nog een uur langer moet wachten haha.

Nee hoor, ik vind het wel prettig, kan ik mn dochter nog zelf naar school brengen en daarna gelijk weg, scheelt ook met files en mn vriendin die uit een andere stad moet komen om me op te halen, anders zou zij helemaal vroeg wegmoeten!!!

Nog 8 dagen :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik vind t ook wel lekker, al heb ik wel het gevoel dat het nog wel meer gaat uitlopen. Maar ja dat zien we dan wel, hoop alleen niet dat het te erg gaat uitlopen want ik wil wel heel graag mn kids nog even zien voordat ze naar bed gaan en een kus geven.....tis zo'n end rijden he!!! Hoe lang zat er bij julie tussen de operatie en dat je naar huis mocht? wil gewoon zo snel mogelijk naar huis, heb er een hekel aan om in een ziekenhuis oid te liggen, iets te vaak gebeurd de laatste jaren....daar voel ik me altijd rot en zodra ik daar weg mag gaat t altijd gelijk stukkken beter!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ik heb trouwens voor zaterdag een afspraak voor die fronsrimpel botox gemaakt. Ik vroeg de vrouw in die kliniek of dat het kwaad kon ivm met mn operatie en narcose en ze had geen flauw idee. Dus ik vroeg haar of ze wel verstand had van botox en de gevolgen omdat ik geen zin had in een amateur maar ze zei dat een speciale botox arts dat komt doen en dat die nu niet aanwezig was. Heb dus maar een mailtje naar plovier gestuurd en die zei dat het geen kwaad kan, dat het geen gevolgen heeft voor de narcose of de botox. :43: Hopen dat hij er wel verstand van heeft haha.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had me tegen 9uur aangemeld bij het kliniek en om 9:15uur begon alles. Om 14uur precies waren we in de auto om naar huis te gaan! Ik was wel heel goed uit de narcose gekomen waardoor ik vrij snel naar huis kon denk ik. M'n tante noemde het 'Boobs-To-Go' lol :P

Dus als alles bij jou ook netjes loopt moet het wel lukken denk ik!! De dag ervoor heel veel water drinken en tot het laatste moment goed eten. Ik heb begrepen dat dat goed helpt om 'fit' uit je narcose te komen. Maar verschilt natuurlijk ook per persoon.

Ga niet teveel eisen leggen op zo'n dag he!! Komt allemaal goed ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wilde zo snel mogelijk naar huis, en ik wist dat we nog 1.5 uur moesten rijden bah bah !! :134:

ik was dan ook heel misselijk!

Ik was er vanaf 12 uur, half 3 geopereerd en om half 7 was ik weg, leek eindeloos te duren !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was ook al vroeg van de partij: 7 uur en mocht om 12 uur weer naar huis.

Eerst een half uuur door Brussel gereden ( we konden de stad niet uit komen) op van die hobbel weggetjes (auw!)

Morgen nog maar een weekie, gaat nu echt erg opschieten :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Miss v en mii, jullie hebben allebei wel heeeeel lang moeten wachten he? Pfff vind ik wel een beetje schandalig eigenlijk!!!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Daffy,

Ik moest om 10.30 daar zijn en om 11.10 lag ik op de operatiekamer.

Rond 13.00 uur was ik terug op de kamer en rond 15.00 uur terug vertrokken.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk Evi, dat zijn de goede berichten!!!!!!

Ik ben bang dat ik precies op het verkeerde uur naar huis wordt gestuurd en dus enorm in de file ga staan. En het is al ruim 2 uur rijden... :84:

Ik moet er om half 12, 12 uur zijn, zal ik rond 1 uur geopereerd worden, 3 uur klaar, uurtje of 6 weg (hoop ik) en dan de file in.....rond 9 uur thuis??? Dan liggen mn monstertjes al in bed helaas. Nou ja, ze kunnen best een dagje zonder een goedenachtkusje van hun mama :( ....maar kan ik dat ook??? ;)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Daffy ,

Ik moest om 13u30 daar zijn en om 14u30 lag ik op de operatietafel en ik denk , ben niet helemaal zeker dat we rond 18u30 naar huis zijn vertrokken.Om 20u was ik thuis...

Ik moet zeggen dat de rit naar huis voor mij goed meeviel , ik was helamaal groggie van de narcose :122: , op dat moment voelde ik me eigenlijk niet zo slecht :3:

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ja Nadja, dat is ook wel waar natuurlijk, lekker spacen in de auto :P

Nog een vraagje: Als ik daar dus rond 12 uur moet zijn en ongeveer rond half 1, 1 uur geopereerd wordt, vanaf hoe laat mag ik dan niks meer eten? De vorige nacht al of mag ik nog ontbijten? En je mag wel gewoon thee en water toch tot 2 uur voor de operatie? Mag er dan wel suiker in je thee? (zonder vind ik dus echt smerig)

Pfff ben ineens wel met alle praktische zaken bezig, nog precies 1 week, wiehoeeee :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey daffy

je mag 6uur van te voor niet meer eten, of drinken! echt heel goor!!! maar als het goed is! heb je daar een blaadje van mee gekregen! of heeft ze je dat gemaild! daar zou alles op moeten staan!

maar staar je er niet blind op! dat je echt op die tijd word geopereerd! want mij hadden ze ook gebeld,

ik moest eigenlijk om 10uur daar zijn! en vroegen of ik al om 8uur kon daar zijn zodat ik om 9uur onder het mes ging! maar heb ondertussen tot half 11 zitten wachten! was me gruwelijk het ergeren! wilde gewoon naar huis! alle zin was me weg genomen! maar ja, je hebt wel tv!

ik hoop dat jij wel op de goeie tijd word geopereerd want dat wachten maakt je gek!

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja, ik heb idd een mail gehad waar dat in staat, 6 uur van te voren kan ik me nog herinneren. dan kan ik dus gewoon ontbijten want ik ben altijd al voor 6 uur op. Nou dat scheelt dan weer....kan zo slecht zonder ontbijt, is echt het eerste wat ik doe 's ochtends. Zal je zien dat mn zoontje precies op deze dag pas om 7 uur wakker word en dat ik dan niet meer kan ontbijten haha. Ik zorg wel dat ik 's avonds voor ik naar bed ga nog flink eet, voor de zekerheid.

Ik hoop idd dat ik niet te lang hoef te wachten, ben ook geen type die daar niks van zegt en wil dr Plovier ook niet boos maken omdat ik boos ben omdat ik lang moet wachten haha, stopt ie er dalijk maar 100cc in ofzo ;)

Ik krijg nu trouwens je pb binnen op mn telefoon, lief van je maar ik heb die dingen al uitgeprint en ingevuld klaarliggen. je bent een schat!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ohh goed zo! ik dacht al! die zal dat toch ook wel al hebben!

ach als het lang duurt, mag je best even onder gaan vragen wat de reden is waarom het zo lang duurt, want je hoort daar echt helemaal niets van! en diegene wat je mee neemt! zorg dat hij/zij wat drinken mee neemt, want ze komen niet vragen voor koffie of thee! wat ik dus wel had gedacht!!!!!!!! dat vond ik wel minder! er is wel iets verder op! een tankstation!

wow jij bent altijd vroeg wakker! maar of jij gewoon op de normale tijd naar bed gaat wil ik nog eens horen achteraf! hahahah want ik zat tot 2uur snachts wakker! zo hyper dat ik naar bed ging! zo hyper stond ik ook weer op!

spannend nog maar een paar daagjes he!!!!!

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik slaap sowieso maar weinig uurtjes hoor, ga altijd rond 12 uur naar bed en ben er altijd rond 5 uur, half 6 weer uit. 5 uurtjes is genoeg voor mij. Ik heb geen drukke inspannende baan ofzo, ben lekker altijd met de kids bezig....dus dat gaat prima.

Ik dacht dat er een bakker was bij de kliniek in de buurt???

Goed om te weten, dan laat ik mn vriendin en zusje wel eten en drinken meenemen, kunnen ze gaan picknicken ergens als het droog is haha.

Is er geen winkelcentrum ofzo in de buurt zodat zij kunnen gaan shoppen als ik geopereerd word en lig te wachten tot ik mag gaan?

Of zeg ik nu iets heel geks haha. Wat dat betreft kan je beter in Den Haag geopereerd worden, dan kan je nog lekker de stad in haha (nou ja, degenen die mee gaan dan)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

uhh ja maar de bakker is volgens mij alleen de ochtend open! want mijn ex wilde ook een broodje halen en toen was hij alweer dicht! maar ja nu ben ik wel in het weekend geweest he! misschien kunnen ze in de tussentijd je medicatie gaan halen, want een 100meter verder is de apotheek! alles bij elkaar ongeveer 20euro

volgens mij kun je daar wel even naar de winkels, iets verderop dacht ik!.

maar ik denk dat het wel fijn is , als je even een bekende ziet na je operatie! helemaal alleen op die kamer liggen, vond ik echt kut! wilde praten! hahah!

ben echt benieud wat hij er bij jou in gaat doen! wat wilde jij ook alweer en wat had je nu?

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben echt benieud wat hij er bij jou in gaat doen! wat wilde jij ook alweer en wat had je nu?

xxxx

Ik heb nu een lege B, had altijd een volle D (foto's in de gallerij)

Wil graag GROOT, niet TE groot, maar wel goed gevuld!!! Heb foto's in mn topic van hoe ik ze ongeveer wil. Weet niet wat daar voor nodig is, denk rond de 600?

Ben benieuwd wat Plovier zegt.....volgende week om deze tijd zit ik in de auto erheen......hihi!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.