Ga naar inhoud

Daffyduck : 10 november 2010 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hoi Daffy.

de zenuwen beginnen nu dus toch echt op te spelen?

Hoort er echt bij hoor meid, probeer een beetje afleiding te zoeken en vetrouw op je gevoel en op dr Plovier, dan komt het helemaal goed!!!!!

Sterkte meid met het doorkomen van de laatste 2 (bijna 1) dagen en probeer wat te slapen :38:

liefs

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 592
  • Created
  • Laatste Reactie

Hahaha ja erg he? Nee ik blijf er toch bij dat ik groter wil dan gemiddeld, dus minimaal een E, maar ook niet TE groot. Maar wat is TE groot haha. We zien wel, moet er nu gewoon niet meer aan denken, dr Plovier zal mij over 2 daagkes kunnen vertellen hoeveel cc nodig is voor mijn wens, en hoe groot ze ongeveer moeten zijn dat kan hij zien op mijn foto's dus daar kan geen misverstand over bestaan.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha dat is niet erg hoor.. :D

als je het straks over 2 dagen maar helemaal zeker weet!

je moet juist blij zijn dat je nog zolang op het forum hier hebt kunne zitten

nu heb je heel veel gelezen en weet je dat je groter wilt als normaal :)

Ben echt zooo benieuwt hoeveel cc je krijgt.... :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Daffy ,

Ik wil voor Je alvast veel succes voor morgen wensen !

Als ik jou zou zijn zou ik voor grote gaan :) . Ik heb po cup D en soms

denk ik dat E zou ook goed bij me passen hehehe. Ben tevreden

over resultaat , vorm en cup! Maar ja volgens mij veel beter

ietsje grotere dan te kleine !

veel succes morgen , komt alles goed !

Groeten,Ul26

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Daffy,

Hopelijk heb je wat beter geslapen deze nacht.

Morgen is het eindelijk zover!!!!

Als het me niet meer zou lukken om op het forum te komen vandaag wil ik je bij deze veel succes wensen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid ,

Morgen is het dan eindelijk zover voor jou :35: Ik denk aan je morgen hoor en ben benieuwd naar je verslagje.

Lekker slapen vannacht en niet teveel zenuwen he

:53:

Nadja xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helow daffy,

Hier ook succes morgen met je bv :1bouncingboobs: :1bouncingboobs:

Ben ook heel benieuwd want je bent nu de 1ste in rij :3:

Mij moet het allemaal nog overkomen! Heb dan wel de 17de een 1ste consult maar moet nog wachten tot volgend jaar omwille ik zelfstandig ben en mijn ventje verlof moet nemen om van me over te nemen! :(

Achja een jaar is zo om zullen we maar denken :P Heb gewoon vertrouwe in je pc en alles komt in orde.. lees en zie toch heel veel goede dingen van hem :6:

In ieder geval zodra je thuis bent en uit de voeten kan poste hé!! :D

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeeeel veel succes meid!!

Ben je erg zenuwachtig of valt het nog mee?

Geloof me je wordt prachtig mooi!!

Het is mij allemaal 100% mee gevallen

ben 5 nov geholpen!!Zou het zo weer doen als het moest...

Slaap lekker vannacht en zal aan je denken morgen.

Liefs misse

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ladies,

sorry dat ik niet eerder wat gepost heb maar ik heb het zoooo druk gehad vandaag, ben om kwart voor 9 begonnen met speelgoed uitzoeken van de kinds, was ik om 1 uut mee klaar, 6 zakken voor het leger des heils voor sinterklaas voor de arme kindjes. Daarna ff snel zonnebankje gepakt, boodschappen gedaan, dochter van school gehaald en iedereen kwam naar me toe om me succes te wensen morgen, had ze het in de klas verteld. Mijn mama krijgt morgen grote borsten van de dokter had ze gezegd haha. Iedereen reageerde heel lief en leuk dus ik vond het prima. Daarna naar de bibliotheek om mn foto's uit te printen.....lukte het gewoon niet. Dus die vrouw erbij en ik moest dus op haar computer uitprinten bleef ze erbij staan dus ze zag mn foto's, allemaal blote tieten haha. Ze wist niet waar ze moest kijken dus ik legde het uit en toen moest ze lachen. Toen ik naar huis ging, kwam ik erachter dat ik mn sleutels daar vergeten was en toen ik binnenkwam zat iedereen naar me te kijken....had die vrouw het natuurlijk verteld haha. Kan mij het schelen, ik kom daar toch nooit!!!

Net lekker gegeten en de kids in bad gedaan en nu ff momentje om te posten. Over een kwartiertje naar Rotterdam om mn auto op te halen die gekeurd is en daarna nog even langs mn vader en daarna misschien nog even langs dat vriendje waar ik gister over gedroomd had...gewoon even gedag zeggen, hij gaat bijna naar het buitenland dus ik denk niet dat ik hem nog zie. Dan naar bed en dan is het zover.......

Ben vandaag niet nerveus geweest, geen tijd voor gehad en ben wel 100x gebeld door iedereen om me succes te wensen dus dat is wel heel leuk.

Tot morgen allemaal, ik hoop dat ik in staat ben om na de operatie even wat te laten horen via mn blachberry en anders probeer ik het als ik thuis ben maar dat zal best laat zijn denk ik.

Thanx voor alle succes berichtjes en tot gauw!!!

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid, nog 1 nachtje slapen!!!!

Wens je alvast heeeeeeeeeel veel succes!! ben super blij voor je dat het eindelijk gaat gebeuren!! :43:

Je hebt alles al gepland en voorbereid, dus laat het nu gewoon op je afkomen.

Hoop snel je verslagje te lezen!!

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Daffy

Nog 1 nachtje slapen en dan THE BIG DAY!!!!!!

Ook ik wil je nog even heeeel veel succes wensen voor morgen en kijk uit naar je verslagje!!

Probeer nog even lekker te slapen in je favo houding zodat je morgen uitgerust je nieuwe boobies krijgt :38:

Haha wat een grappig verhaal trouwens van dat printen met die foto´s, maar wat je zegt: wat kan jou het schelen, jij hebt namelijk morgen : grote big boobies!!!!!!

liefs

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaaaaaa nog maar 1 nachtje! woehoeee dat werd tijd he!

ben heel erg benieuwd hoeveel cc er in komen! ik geloof wel heel veeel!!!!!!! maar zal vast en zeker weer super mooi worden!

hoop dat alles goed zal gaan en dat je heel snel een verslagje zal plaatsen zodat we weer allemaal kunnen meegenieten met een kopje koffie! godsamme! ik zou zo weer terug willen gaan voor grotere!

hahaah ben er al zo aan gewend!!!!!

nou ik wens je heel veel succes en toi toi toi!!!!

en inderdaad wat a70 zegt! genieg nog van je laatste nacht, op allerlei gekken manieren heerlijk met het gezicht in het kussen slapen!

want vanaf morgen zul je heel lang tegen het plafond aan kijken! echt niets spannend!!!!!! hahaahahha

tot heel snel weer op het forum!!!!!! fijne avond nog xxxxxx MissyX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.