Ga naar inhoud

Daffyduck : 10 november 2010 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hey Daffy ,

Goh , wat een mooie boezem heb jij , heb juist naar de nieuwe foto's gekeken en ik vind ze prachtig :125:

Ben benieuwd op welke maat jij gaat uitkomen , wat is de maat van jou steunbh?

Ik kan geloven dat je er heeeeeeel gelukkig mee bent , wacht maar tot we nog een beetje verder zijn ,echt waar , ze zijn heel mooi.

Grtz

:1big_boobs:

Nadja

Thanx!!!!

Ik weet de maat van mn kliniekbh niet, dat kaartje was er uit geknipt.

Ik heb 2 sportbh's van moontje overgenomen, tri action, en 1 daarvan is te klein helaas, dat is een 75 E, die andere is wel goed, een 80 E, de cup is daar wat groter van en past perfect voor een sportbh, want die moet natuurlijk strak zitten. Ik vind het maar ondingen hoor, zodra we 2 weken verder zijn en ik hoef geen sportbh of kliniekbh meer aan, dan is dat gelijk de laatste keer geweest, BLEEEHHHH!!!!

Ik ben ook heel benieuwd ja hoe ze gaan worden, ik hoop net zo mooi als die van jou, want die zijn echt prachtig en ook zo lekker groot!!!!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 592
  • Created
  • Laatste Reactie

De hechtingen zijn er vandaag uitgehaald, pfff wat een gedoe was dat zeg. De doktersassistente zou het wel even doen. Ze is heel aardig hoor, vertelde dat ze een tijdje geleden een bvk had laten doen en vroeg hoe alles gegaan was en vertelde over haar operatie. En toen ging ze dus kijken naar mn hechtingen. ze begreep er niks van hoe hij het gedaan had, dus ik zei dat het oplosbare hechtingen waren maar omdat zij zo moeilijk deed wist ik dat ineens niet zeker meer. Dus toen ging ze zitten pielen. Maar omdat ik daar nog niks voel, wist ik dus niet wat ze aan het doen was. Ik heb toen maar even de kliniek gebeld en aan Valerie gevraagd wat de bedoeling was en toen bleek dat alleen de knoopjes weggehaald hoefden te worden. Inmiddels was mijn huisarts zelf al gekomen om te kijken en zij heeft het toen gedaan. Ze zei dat het echt prachtig gedaan was, echt vakwerk en ze zei dat het heel mooi zou worden en vrijwel onzichtbaar over een tijdje. Je ziet ze nu al bijna niet meer, al was er 1 knoopje al een beetje in mn huid aan het groeien dus daar is het een beetje geirriteerd. Ik zit nu lekker zonder bh op de bank met een topje aan, die kliniekbh zit echt te strak op de hechtingen dus dat zit niet zo lekker. dalijk dus maar wat losser doen maar nu ff een uurtje niks....heerlijk!!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Daffy,

Wat zul je blij zijn geweest om te horen dat je bijna geen zichtbare littekens zal krijgen en dat het echt heel erg goed gehecht is. Fijn dat je het door de huisarts kon laten doen. Dat scheelt weer op en neer rijden. Ik dacht dat dr plovier met gewone hechtingen werkte, maar ik ben toch wel blij om te horen dat het oplosbare hechtingen zijn (lijkt me minder kriebelen bij het verwijderen).

Liefs Lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lieke,

Daar dacht ik ook al aan, de arts vroeg mij ook een paar keer of het zeer deed toen ze eraan zat maar ik heb nog helemaal geen gevoel daar onderin dus ik voelde er helemaal niets van, net of ze bij iemand anders zat te pielen. Ook toen ze zei dat er 1 knoopje wat in mn huid zat, voelde ik niks. Dat is dus wel weer een voordeel ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij hebt echt een operatie, en herstel van je dromen is het niet!? Fijn voor je hoor! Gefeliciteerd! Super!

Link naar reactie
Delen op andere sites

HALLO HET IS HIER MET PEGGY DE SCHOONZUS VAN EVI IK BEN 18NOV BV LATEN BIJ DR PLOVIER IK HEB 515 CC IK HEB 3 DAGEN VEEL PIJN GEHED K DACHT WAT HEB IK LATEN DOE NU IS HET WA BETER ALLEEN PIJN ONDER MIJN OKSELS EN TUSSEN MIJN BORSTEN IK HEB MIJN BH LOSSER GEDAAN VAN ACHTER DAT MAG TOCH OF NIET ? MIJN LIKER BORST IS DIKKER ALS MIJN RECHTER IK HOOP DA HET GOED KOMT , jullie fotos zijn allemaal mooie,groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

nog gefeliciteerd met je boobs !! :)

Je bh mag gewoon op t loste gaatje hoor, te strak is ook echt niet goed !!

en dat je ene borst wat dikker is is ook normaal!!

komt allemaal goed, het heeft alleen tijd nodig!!

welke cupmaat denk je dat je uit komt? xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa heerlijk, ben helemaal klaar met die strakke bh's, wil wel weer een gewone bh aan, maar nog 2 weekjes geduld!!!

En het rugslapen ging goed maar dat heb ik maar een weekje gedaan, ik slaap nu alweer ruim een week op mn zij en dat gaat lekker!!!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Peggy, gefeliciteerd met je boobs!!! Ik heb Cereform.

Rot dat je zo'n pijn had in het begin maar fijn dat het nu wat beter gaat. Je zal zien over een week kan je alweer heel veel zelf!!!

Ik ben benieuwd hoe ze eruit zien, ga je nog foto's plaatsen in de gallerij?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het ook niet Peggy, misschien hadden ze jouw maat niet in Cereform? Misschien bestaat die maat alleen bij Sebbin?

Ze zullen ongetwijfeld goed zijn hoor, daar hoef je je geen zorgen om te maken.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Daffy,

Ik heb net ook al bij je foto gereageerd,maar doe het hier ook nog even.

Jeetje,wat een mooie boobs heb je zeg! Heel vol en natuurlijk.

Ideale uitgangspositie had je,kan me voorstellen als je altijd een grote maat hebt gehad je blij bent dat nu weer te hebben.

En mooi lijf heb je,mag ook gezegd.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey It'sme,

Lief van je, dank je!!!

Ben er ook echt blij mee, ben heel duidelijk geweest naar mijn pc over hoe ik de vorm wilde en dan is het maar afwachten hoe ze eruit komen te zien. Sta eigenlijk versteld hoe hij het gewoon klaar heeft gespeeld om ze zo te maken zoals ik ze wilde. Wilde ze echt zo natuurlijk mogelijk, ondanks dat ze wat groter zijn dan de standaard maat en ondanks dat ze onder de spier zitten. Was daar nog het meest bang voor en had ze het liefst voor de spier gehad omdat ze dat wat meer hang zouden hebben, maar gelukkig heeft hij zich niet om laten lullen en kon het dus ook gerealiseerd worden achter de spier!!!

Je ziet het niet heel goed op de foto's maar mn linkerborst daalt wat sneller dan mn rechter, ik zie dat ook als ik van de bovenkant kijk. Ik vind mn linkerborst nu dus ook mooier dus dat is een goed teken, die rechter borst volgt vast nog wel!!!

Wel jammer dat je zo snel aan de grootte went he? Ik weet dat ze echt niet klein zijn en toch........vooral met zwarte kleding aan :145:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen zwarte kleding meer daffy! Haha! Je hebt ook niets te verbergen met zo'n lijntje trouwens :59:

Vind ze prachtig meid, en inderdaad, bij iedere foto die ik zie, worden ze lijkt het wel steeds natuurlijker!

Je PC heeft goed geboetseerd ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha geboetseerd :D Ja, dat kan hij zeker goed!!!

Toppie die foto´s weer meid!!!

Peggy: ik heb ook cereform, maar zou me er inderdaad niet druk om maken. Dr Plovier zal echt geen slechte implantaten gebruiken! Kan je er niet iets over vinden op intenret?

Enne... ik ben ook wel benieuwd naar een foto :38:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.